Zeer teleurstellend!

Een dokters rugtas is na 5 x gebruik gaan scheuren in het leer op de rand van de sluiting. Ik vraag uitleg en een eventuele oplossing. In de diverse mail wordt gesproken over gebruikerssporen en wordt het verhaal zo volgehouden dat het ‘zo kan gebeuren’. ‘ Dit is bij alle tassen met beugel sluiting zo’. Dat er geen oplossing wordt geboden is jammer, maar ik vind het wel heel erg als het verhaal zo vastberaden wordt verdraaid om onder verantwoordelijkheid uit te komen. Deze tas kan over max een half jaar de prullenbak in. De 150.— had ik beter aan een goed doel voor de kerst kunnen geven.

Slechte stiksels aan rugzak

2 jurken waarvan 1 nieuwe van goede kwaliteit beschadigd aan de achterkant. Stiksels aan de achterkant schuren langs de jurk. Geen vergoeding gekregen. Volgens bear lag het aan de kwaliteit van de jurk. Het lag duidelijk aan de kwaliteit van de tas.

Teleurstellend

Mijn tas ‘Tess’ ziet er prachtig uit, maar de schouderband geeft verf af op mijn kleding. Dit valt niet onder de garantie van Bears.

BEARLifestyle tassen zijn voor mij geweldig

Ik heb zeer goede ervaring met deze tassen lijn. De kwaliteit en ontzettend mooi.

Goede site snel en netjes geleverd

Nog niets ontvangen

Ik heb 4 werkdagen geleden een bestelling geplaatst en kreeg gisteren al de vraag om jullie te beoordelen- helaas heb ik tot nu toe nog helemaal niets ontvangen! Ook al online aan jullie gevraagd hoe dit kan en de enige reactie die ik ontvangen heb, is om jullie te beoordelen- dus bij deze helaas geen goede beoordeling.

Prachtige tas

Ik wilde gebruik maken van een speciale kortingscode maar de tas was niet op voorraad. Na een mailtje gestuurd te hebben kon ik toch nog de tas op zeer korte termijn geleverd krijgen met korting!! Prachtige tas van soepel leer en supersnel geleverd! Bedankt!

Mooie kwaliteit leer,,,snelle bezorging,,,

Ook online krijg je een goede indruk van materiaal en formaat.

Het is een feest om een mooie tas bij Bear uit te zoeken, deze keer online en dat is prima verlopen. Diverse stijlen, en daar zit ook mijn smaak tussen. Het scheelt dat ik al enkele tassen van Bear heb en dus een indruk en ervaring heb met het mooie keer en de kleuren. Ook dit zal zeker niet mijn laatste tas zijn. De 2e kans tas kan ik ook zeer waarderen, unieke exemplaren.

Altijd blij met Bear Design

Super leuke en mooie artikelen van een uitstekende kwaliteit

Zeer mooie tas van goede kwaliteit en snelle levering

Zie boven

Snelle levering.

Snelle levering en je word mooi op de hoogte gehouden als de producten weer op voorraad zijn super tevreden.

Tolle Ware und sehr guter Service

Geldbörse und Handtasche sind von schönem und sehr weichen Leder. Die Qualität scheint sehr gut und auf Langlebigkeit ausgelegt. Der Service des Unternehmens ist großartig, sehr kundenorientiert. Ich empfehle das Unternehmen sehr gerne weiter.

Mooie tas, trage levering

Versturen en leveren duurde lang. Ik zou hen dringend een andere bezorgdienst aanbevelen. Volgende keer als ik een produkt van hen zou willen koop ik het niet meer rechtstreeks bij hen zelf.

Netjes op tijd binnen en een prima tas. Prijs en kwaliteit zijn in evenwicht.

Mooi assortiment, super kwaliteit van het leer

Mooie duurzame leren tassen. En verzending ook snel en correct.

Alles prima

Alles is na verwachting gegaan. Product is mooi

Snelle communicatie en snel verzonden.

Mijn moeder was op zoek naar deze tas en als familie hebben we dit kado gedaan en wat was het fijn dat het zelf werd ingepakt super leuk inpakpapier en zelfs een extra katoenen vrolijke tas erbij. Toffe site met toffe tassen en tof ingepakt!!!!!

Super !

Schneller Versand, tolle Ware

Alles Super

Einfach zu bestellen, eine sehr schnelle Lieferung und die Ware ist bestens verarbeitet. Kann ich nur weiterempfehlen

Teleurstelling

De voorraad op de side komt helaas niet overeen met de werkelijkheid. Ik had een telefoontasje besteld die voorradig was, kreeg zelfs van DHL bericht dat mijn bestelling aangemeld was voor verzending. De volgende dag een mail van Bear Lifestyle dat het telefoontasje er toch niet was en of ik een andere wilde? Ik vind dit teleurstellend en verwarrend daarom een cijfer 6.

Mooie producten, kwaliteit en een goede service.

Hele snelle en duidelijke bestelling. Van begin tot eind.

Het tasje wat ik graag wilde was uitverkocht dus had ik met ingeschreven dat als het binnen kwam kreeg ik een mail. Dat is gebeurd. Gelijk ingelogd, bestelling gedaan en de volgende middag in huis. Super snelle en goede service.

Mooi

Ik heb al eerder een tas besteld, die was heel mooi en werd snel geleverd daarom nu opnieuw een leren rugzakje gekocht. Heel blij mee.

Over BEARLifestyle.nl

In 2015 begint Cas Beernink BEARLifestyle.nl. BEARLifestyle.nl biedt als enige (web)winkel de volledige collectie van Bear (voorheen Bear Design) aan. Bear is een Hollands product dat al bijna 30 jaar in handen van de familie Beernink is. Cas zet hiermee het familiebedrijf voort. In de afgelopen jaren is het assortiment behoorlijk uitgebreid. Bij BEARLifestyle.nl vind je niet alleen mooie tassen en portemonnees van goede kwaliteit, maar ook persoonlijke service zonder gekkigheid. Bij BEARLifestyle.nl vind je altijd de tas die bij jou past. Bezoek onze webshop www.bearlifestyle.nl óf kom langs in een van onze winkels in Nijmegen, Apeldoorn of Utrecht.