Guter Service, nette Mitarbeiter

Eigentlich kann ich nur positives schreiben. Bin immer zufrieden gewesen aber es wäre nicht schlecht auf Rechnung kaufen zu können. Mastercard war mit Schwierigkeiten verbunden. Klarna kann ich nicht nachverfolgen und Versand über DHL scheint auch etwas schwierig. Das liegt aber nicht an der Firma. Das Einkaufserlebnis wird gemindert

Wederom prima

Weer een snelle service en prima product

Tolle Ware sehr schnell erhalten

Absolut zufriedenstellender Einkauf mit toller Ware und schnellem und äußerst informativem Versand nach Deutschland. Wärmstens weiter zu empfehlen!

Heel snel geleverd en goed verpakt

Super schöne Geldbörse und guter Service

Der Versand erfolgte schnell. Auf dem Versandweg hing was,auf Nachfrage wurde zügig geantwortet,das Problem erkannt und eine erneute Zustellung in die Wege geleitet. Meine Geldbörse kam dann gut verpackt an und gefällt mir sehr gut!

Alles hat gut geklappt , ein tolles Produkt

Aller verlief einwandfrei

Mooie tas .

Mooie tas is mijn tweede vorig jaar een blauwe tas gekocht blijft prachtig. Vandaar dat ik meteen jullie heb opgezocht .

Mooie kwaliteit tassen

Uma RO bruin, heel handig licht tasje, mooie kwaliteit leer en ruikt heel lekker

Kom voor de volgende aanschaf graag weer terug...!

Supersnelle levering

Donderdag aan het eind van de dag besteld, de volgende dag rond 12uur geleverd! Duidelijke updates van de status van het pakket! Superservice!

Goede service. Alleen jammer dat je weer verzendkosten moet betalen als je retourneert. Je bestelt twee tassen om te kijken welke je wil. 1 tas gaat terug. Moet je daarvoor betalen. Terwijl je best wel een dure tas houd.

Uitgezocht, besteld en volgende dag in huis: super!

Een heerlijk product; prachtig leer, mooie afwerking en heel snel geleverd. Ik ben super blij!

Probleemloos verwerkte bestelling

zie boven

Snel service mooie producten

Heb twee tassen besteld en één ervan gehouden. Beiden mooie kwaliteit en zoals op foto's staat.

Hat alles super geklappt!

Wir haben bereits die bestellte Tasche gehabt ...! Diese werden wir verschenken.. die Qualität überzeug einfach !

Goed product e m snelle levering

Snelle levering en goed product.Blij mee.

goede service

duidelijke site online bestellen gaat goed volgende dag al levering

Super Produkt, schneller Versand, danke

Alles top!

Uitermate tevreden

Prima service. Prachtige portemonnee.

Paket ist immer noch nicht angekommen

Wenn Sie alle Bestellungen so schlecht verarbeiten ist das nicht gut.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Snelle bezorginhg, mooie kwaliteitsvolle tas

Mooie handtas, supersnel geleverd en verpakt als een cadeautje. Geweldig!

Prima webshop met snelle levering

Mooie kwaliteitstassen, fijne webshop. Achteraf betalen is ook altijd prettig. Al meerdere tassen gekocht met altijd goede ervaringen.

Heel erg goed geholpen

De medewerker was vriendelijk en heeft er alles aan gedaan om mij te kunnen antwoorden. Echt TOP!

Heel tevreden over de kwaliteit en de kleur

Supersnelle levering. Kwaliteit en kleur zijn perfect.

snelle levering, goed product

Goede ervaring, de tas is zoals verwacht en werd snel geleverd. Tip voor verzending, gebruik een kartonnen verpakking voor de tassen zodat de postbode de volgende keer mijn mooie leren tas niet in de brievenbus propt!

Over BEAR Lifestyle

In 2015 begint Cas Beernink BEARLifestyle. BEARLifestyle biedt als enige (web)winkel de volledige collectie van Bear Design aan. Bear Design is een Hollands product dat al 25 jaar in handen van de familie Beernink is. Cas zet hiermee het familiebedrijf voort. In de afgelopen jaren is het assortiment uitgebreid met vele andere merken en producten. Bij BEARLifestyle vind je niet alleen mooie tassen van goede kwaliteit, maar ook persoonlijke service zonder gekkigheid. Bij BEARLifestyle vind je altijd de tas die bij jou past. Bezoek onze webshop: www.Bearlifestyle.nl of kom langs bij een van onze winkels in Nijmegen, Apeldoorn of Utrecht.