Snel, netjes en kwaliteit

Mooie tas, prima voor mijn dagelijkse dingen die altijd mee moet nemen!

Alles schnell und problemlos geklappt. Tolle Qualtität! Gerne wieder

Supergoede service!

Het lukte niet om het gewenste product te bestellen. Op een e-mailtje daarover kreeg ik snel een reactie. Men bleef gedienstig en geduldig reageren tot het uiteindelijk lukte om te bestellen. Nu heb ik een prachtige tas waar ik heel lang mee kan doen. En ik weet van een eerder gekochte portemonnee dat het leer mooier en mooier zal worden. Echt heel blij mee.

Snel en goed.

Zeer positief, snelle levering en gewéldig product.

Ich bin rundherum zufrieden

Die Auswahl ist sehr groß, der Bestellvorgang echt easy, die Qualität hervorragend und mit dem Preis bin ich auch zufrieden.

prachtig tasje portomonee

Prachtig leer handig verstellen op maat.

Super kwaliteit tas

Zeer snelle levering en heel mooie tas en portemonnee! Zeer tevreden!

Snelle levering!

Super snelle levering en ideaal tasje!

Super Qualität

Schnelle Lieferung, bin immer wieder begeistert.

Sehr schnelle und unkomplizierte Abwicklung und Lieferung.

Empfehlenswert

Geweldige tas!!!

Eens een tas van bear altijd een tas van Bear!!!

Sehr schnelle Lieferung . Alles wie angekündigt

Die Tasche ist super schön, sehr edel und hochwertig . Die Farbe ist dunkler als im Netz abgebildet , gefällt mir aber viel besser ;) Danke für die Stofftasche . Klasse Geschenk Ich werde wieder bestellen . Gruß aus Hamburg

Falsche Geldbörse geliefert.

Man hat mir eine falsche Geldbörse geliefert. Auf dem Lieferschein stand zwar die richtige Bestellung, aber die Börse war eine andere. Nachdem ich eine Mail geschrieben habe, wie ich damit umgehen soll, zwecks Rücksendung, habe ich keine Antwort erhalten. Danach habe ich mir auf der Website die Rücksendeoptionen selbst zusammen gesucht. Dort stand zu lesen, das ich die Portokosten in Höhe von fast 7,00 Euro erstattet bekomme, wenn sich herausstellt, das eine falsche Börse geliefert worden ist. Die Börse ist zwar lt. Mail bei Bear.Lifestyle angekommen, aber bis heute habe ich nur den Kaufpreis nicht aber die Portokosten erstattet bekommen. :-(

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Schitterende tas

Zeer mooie tas en de volgende dag al geleverd

Heel mooi

Kwaliteit en heel mooie handtas.Kleur grijsblauw en dit gaat op alles.Mooi verpakt in een handig ,herbruikbaar zakje van katoen.

Alles bestens gerne wieder

Alles bestens gerne wieder

Mooie kwaliteit tass, snelle levering. Erg tevreden!!

Mooie producten, vlotte levering

Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe rugzak. Ik was al jaren op zoek. Hij moest soepel en niet te klein zijn, voldoende vakken en weinig bling hebben. Gevonden! Bear Design Rugzak 'Tiffany' Geel CP 1769 voldoet aan al deze eisen. Het was heerlijk om hem voor het eerst in te richten hahaha!

Mooie kwaliteit tas

Lederen tasje van prima kwaliteit

Superfijn

Super bedrijf

Snel verzonden/ontvangen. Kwaliteit super!!

Mooie site, mooie spullen en materiaal.

Snel en goed geregeld

Mooi cadeau

Ik had deze tas voor een vriendin gekocht, die helemaal weg is van u tassenlijn. Ze was dolblij met haar tas. Maakt er elke dag gebruik van. Snel geleverd en tas is zoals beschreven. Goed gedaan.

Over BEAR Lifestyle

In 2015 begint Cas Beernink BEARLifestyle. BEARLifestyle biedt als enige (web)winkel de volledige collectie van Bear Design aan. Bear Design is een Hollands product dat al 25 jaar in handen van de familie Beernink is. Cas zet hiermee het familiebedrijf voort. In de afgelopen jaren is het assortiment uitgebreid met vele andere merken en producten. Bij BEARLifestyle vind je niet alleen mooie tassen van goede kwaliteit, maar ook persoonlijke service zonder gekkigheid. Bij BEARLifestyle vind je altijd de tas die bij jou past. Bezoek onze webshop: www.Bearlifestyle.nl of kom langs bij een van onze winkels in Nijmegen, Apeldoorn of Utrecht.