Mooi en snel

Zondag besteld en dinsdag in huis. Vandaag en binnenkort met vakantie de tas uitproberen. Maar is al zo wie zo aanwinst. Bear is mijn favoriet!

Mooie tas zoals op de foto, snel geleverd

Blij met de nieuwe tas. Hij is precies zoals omschreven.

supper

Mooi model

Ik ben blij met de tas, qua model en binnenwerk. De kwaliteit leer valt me een beetje tegen: er zitten krasjes in en witte vlekjes op. Ik houd de tas wel omdat ik weet dat leer mooier wordt tijdens gebruik maar ik ben echt een beetje teleurgesteld.

Tolles Produkt, schnell geliefert

Sieht sehr schön aus, genau was ich erwartet hatte. Wurde auch gut verpackt und schnell geliefert.

Zeer tevreden en snel geleverd

Zeer tevreden en snel geleverd

Mooie tassen! Super fijne klanten service. Er was bij mij wat verkeerds gegaan met een tas, dit is zo goed opgepakt. De volgende dag kreeg ik al de juiste tas. Voor vragen nemen ze ook echt even de tijd voor je en beantwoorden ze super netjes. Zowel per mail als telefonisch. Heb nu 3 mooie tassen in korte tijd bij ze besteld en ik vind ze prachtig. Leer is mooi het leeft en iedere tas is uniek. Dikke 5 sterren. Hartelijke groetjes van Loraine Lenos.

tt

war sehr enttäuscht von dem Service hatte eine Handtasche bestellt aus dem outhlet shop, was einen kleinen fleck haben sollte, lt. den Bildern und Artikel Beschreibung. jedoch als es ankam hatte es an mehreren stellen flecken, was nicht erwähnt war, auch Farbabweichungen. Als ich es zurück senden wollte, musste ich den rückversand selbst tragen, obwohl es ja nicht mein Fehler war...das war nicht so schön und ich werde nie wieder da was kaufen...

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Snel in huis. Mooie tassen!

Teleurgesteld

Allereerst moet ik benoemen dat het klantenservice contact heel goed is verlopen. Keurig te woord gestaan, zowel via telefoon als per e-mail. Het tasje wat ik gekocht heb, lijkt in geen geval op de beide tasjes die me zijn gestuurd. De eerste keer heb ik telefonisch contact met een winkelmedewerker gehad. Haar ook foto’s gestuurd om mijn punt te maken. Zij begreep prima wat ik bedoelde. Ik dacht namelijk opgelicht te zijn. Het leek wel een Ali expres tasje. Ik mocht het terugsturen op hun kosten. Er zou een nieuwe gestuurd worden. En wat bleek; het was exact dezelfde als de eerste tas. Toen ik dat meldde, was het begrip weg en kon ik het tasje op eigen kosten retourneren. Heel jammer. Je mag aanvoeren dat leer een natuurproduct is. En dat het daardoor kan afwijken. Maar zelfs het logo komt totaal niet overeen met het getoonde product online.

Helemaal goed!!!

Ik vind het leuk om jullie site te bezoeken, ben blij en tevreden met mijn nieuwe tas. Alles is goed verlopen qua bezorging, het was allemaal duidelijk.

Snel bezorgd mooie handtas

Heel snel bezorgd en super blij met mijn mooie handtas Ik heb reeds een volgende op mijn verlanglijst staan

Het artikel is snel geleverd en komt overeen met de foto's.

Mooie aankoop

De tas die is besteld had was iets kleiner dan ik in gedachten had maar er zitten zoveel vakken in dat hij toch groot genoeg is. Wat mij vooral opvalt is dat hij licht is en dat is een pluspunt!

Een geweldig mooie en stoere Tas

De Bear Tas werd supersnel bezorgd! En de prijs- kwaliteit verhouding klopt!

ging fout met de levering, maar winkel bleek om de hoek

kon bij bestellen niet zien waar de winkels zijn waar je je producyt kunt ophalen.

Sehr gut

... weiter so ...

portemonnee voldoet goed aan omschrijving. Levering mag sneller

Portemonnee voldoet aan wens en omschrijving. Levering mag sneller (bestelling do, levering di). Ga zo door en blijf alert op verbeteringen!

Perfect!

Uitstekende kwaliteit. Mijn huidige tas (>10 jaar oud) is nu aan vervanging toe vanwege het loslaten van de stof aan de binnenzijde door het gebruik. Het leer van de tas zelf wordt door de jaren steeds mooier!

Hand-/Umhängetasche „Rita“

Kleine, geräumige Qualitätstasche. Weiches Leder, angenehm zu tragen. Farbe grün gefällt mir sehr gut.

Prachtige tas!

Prachtige tas, snel geleverd ook. Blij mee!

Mooie producten

Leer is een mooi duurzaam materiaal. Ik kocht een schitterende portemonnee. Daar ga ik veel plezier van hebben.

Koop hier niets als je service verwacht

Klacht wordt weggewuifd omdat grote rafels en zeer slecht stikwerk, nou eenmaal bij de goedkopere tasjes horen. Echt bearlifestyle? Volgens mij krijg ik elders voor ca 40 € gewoon een heel net tasje. En terugsturen op eigen kosten door jullie produktiefouten? Tip koop hier niets voordat je het zelf in handen hebt gehad en doe de tas vooral even open.

Mooi materiaal, netjes afgewerkt.

Snelle levering, goede communicatie.

Alles keurig geregeld

Over BEARLifestyle.nl

In 2015 begint Cas Beernink BEARLifestyle.nl. BEARLifestyle.nl biedt als enige (web)winkel de volledige collectie van Bear (voorheen Bear Design) aan. Bear is een Hollands product dat al bijna 30 jaar in handen van de familie Beernink is. Cas zet hiermee het familiebedrijf voort. In de afgelopen jaren is het assortiment behoorlijk uitgebreid. Bij BEARLifestyle.nl vind je niet alleen mooie tassen en portemonnees van goede kwaliteit, maar ook persoonlijke service zonder gekkigheid. Bij BEARLifestyle.nl vind je altijd de tas die bij jou past. Bezoek onze webshop www.bearlifestyle.nl óf kom langs in een van onze winkels in Nijmegen, Apeldoorn of Utrecht.