Bin begeistert!

Prima Service und ein sehr schöner praktischer Rucksack mit vielen Fächern und Taschen. Endlich ein Rucksack mit einer vorderen und rückwärtigen Reißverschlusstasche, in die eine große Geldbörse passt! Sehr gut! :-D

Nooit problemen

Ik heb nog nooit in al de jaren problemen gehad met dit bedrijf. Tot afgelopen vrijdag ik een tasjes portemonnee geleverd kreeg waar bij in gebruikname de rits kapot bleek te zijn. Na dit kenbaar gemaakt te hebben krijg ik zonder veel vragen en met excuses een nieuwe toegestuurd en een retour label voor de andere tas op te sturen. Top dus.

dauert zu lange hab schon bezahlt

Das Paket ist noch nicht da. Dauert viel zu lane

Mooie tas en snel geleverd

Goed en snel geleverd

Mooie kwaliteit en snelle service

Het is de vierde keer dat ik een product koop bij BEAR Lifestyle, de website is duidelijk, de kleuren zijn naar de werkelijkheid, snelle en goede service. Prachtige porducten.

Supergoed

Snelle levering en de bestelde tas is naar verwachting.

Snelle levering en leuke reactie via Instagram

Fantastisch goede service

Helaas verkeerde maat van mijn Bear portemonnee tasje ontvangen. Gebeld en ik werd zéér vriendelijk te woord gestaan. Grotere maat was op dat moment niet leverbaar. Tasje retour gestuurd. Na een kleine week kreeg ik een telefoontje dat het grotere model opgestuurd kon worden. Wat een fijne verrassing. Vandaag het tasje ontvangen. Superblij ben ik ermee. Compliment voor de vriendelijke, enthousiaste en aardige Lina van Bear design.

Perfect,precies wat ik er van verwacht had

Zorgvuldig ingepakt. Snel geleverd!

Een aandachtspunt, Op het pakket stond mijn naam en vervolgens het adres van post nl ( Primera Susteren) primera mag dan officieel het pakket niet aan nemen omdat verder dan mijn naam geen gegevens van mij op het pakket stonden ( mijn adres). Hun moeten dan het pakket naar jullie terug sturen. Is nu goed gekomen omdat ze mijn naam herkenden en het pakket daar hebben gehouden. Dus in het vervolg volledige gegevens van dr klant op het pakket vermelden en het post nl adres. Dit meld ik op verzoek van post nl. Verder alles prima! Mvg ingrid

Goed product, slechte voorraad

Ze hebben echt leuke tassen van mooi leer en leuke modellen. Helaas is de voorraad op de website erg slecht. Vaak zijn er acties en wil je wat bestellen, maar is er niets op voorraad. Vind dat altijd erg jammer. Dus absoluut een ruime voldoende voor het product maar zeer zeker een dikke onvoldoende voor de voorraad online. ( voorraad is altijd al slecht geweest dus dat heeft niets met corona te maken, want dat is nu uiteraard begrijpelijk)

Prima.

Goede ervaringen Snel bezorgd en netjes verpakt. Erg tevreden.

Schnelle und gute Lieferung

Sehr gut

Snelle levering & prachtige tassen.

Dit is mijn 3e tas van BearLifestyle. Ze zijn allemaal even mooi dus het was moeilijk kiezen. Dit is vast niet mijn laatste tas van dit mooie merk.

Supermooi product.

Prima levering en een hele mooie tas!

Not good

A product from my order is missing. I hope you solve this problem as soon as possible.

Snelle levering van het bestelde artikel, leuke 10% kortingsactie en geen verzendkosten. Kortom: top!

Mooi product, snelle levering, duidelijke website

Leuk zo'n kortingscode bij een eerste bestelling. Het bestelde product werd snel geleverd en voldeed aan mijn verwachting door de duidelijke beschrijving op de website.

Sehr schön verarbeitete Produkte

Bin mit dem gelieferten Produkt sehr zufrieden gewesen. Die Lieferung in fie Schweiz dauerte über 10 Tage.

Tevreden!

Snelle levering en super mooie en kwaliteitsvolle tasje. Bedankt!

prima, nur schade daß es mit dem newsletter-Rabatt nicht geklappt hat

prima, nur schade daß es mit dem newsletter-Rabatt nicht geklappt hat

De service is prima, alleen mijn tasje was te klein.

Helaas was mijn tasje te klein voor hetgeen hij bedoeld was. De service is echter prima!

Mooie tas van zacht leer, zoals op de foto

Verzending vlot verlopen. Snelle en correcte levering. Mooie tas. Zoals op de foto.

Gek op deze tassen.

Heb met de vorige kleine tas heel lang gedaan en toen begaf de rits het. Logisch na zoveel jaar. Maar bij deze tas vind ik de rits vanaf dag één al niet lekker lopen..Dat is best zonde. Ik heb hem niet terug gestuurd omdat ik daar op het moment even geen tijd voor heb. En omdat de rits aan de achterkant zit.