Ik wilde een portemonnee bestellen maar liep vast in het bestelsysteem. Even gebeld naar de klantenservice en bleek dat deze portemonnee niet op voorraad was. De medewerker heeft even meegekeken en een vergelijkbare portemonnee getoond. Deze besteld en de volgende dag in huis. Top!

Restant en niet volgens beschrijving

Billfold 'Kevin' bruin - HD 2595 Ik zocht een portemonnee zonder RFID bescherming, blijkt dat deze bijna nergens meer te vinden zijn. Was dus blij dat ik Billfold 'Kevin' vond, bij andere portemonnees van Bear stond dat ze een RFID bescherming hadden en bij deze niet. Na de snelle levering bij het openen van de portemonnee werd ik echter onaangenaam verrast doordat er in het leer ingedrukt stond dat deze portemonnee RFID bescherming had. Ook bleek dit een defect model te zijn want ik trof notabene op een handgeschreven kaartje aan dat de rits geen handvat had, wat inderdaad ook zo was. Daarna nog even gecontroleerd maar de foto's en beschrijving op de website kloppen niet met de geleverde portemonnee, ik had zelf geen fout gemaakt door een verkeerd product te bestellen, er is mij een product verkocht dat niet overeenkomt met beschreven specificaties. Wel jammer want het is mooi leer.

immer wieder...

Gerne werde ich wieder etwas bestellen. Die Ware ist meines Erachtens sehr hochwertig. Ich habe eine Handtasche schon seit Jahren im täglichen Gebrauch und sie sieht noch aus wie neu. Ich bin auch schon des öfteren auf diese "schöne Handtasche" angesprochen worden. Daher, Daumen hoch für die Produkte. Lieferung erfolgte auch sehr schnell.

snelle bezorging

Op de website staat duidelijk vermeld hoe het werkt. Je kan telefonisch contact opnemen voor vragen. Je wordt dan vriendelijk te woord gestaan. Het retourneren en/of ruilen is ook overzichtelijk/ makkelijk

Mooie tas, precies zoals de foto’s. Snelle levering, goede prijs! Al met al top!

Leuke tas

De tas werd netjes geleverd en ondanks dat het een tweede kansje was viel het krasje ontzettend mee.

Fijne winkel

Snelle levering, genoeg keuze, duidelijke site

Tolles Produkt, Sehr gut präsentiert, sehr schnell geliefert, Danke!

Im o.g. Satz ist Alles gesagt! LG

Mooie tas, super kwaliteit, snelle levering. Kortom top!

Alles in orde

Vlotte levering, mooie portemonnee

Duidelijke communicatie en supersnelle levering van een mooie tas!

Unglaublich tolle Tasche

Die Lieferung war super schnell und die Tasche ist perfekt! Ich bin begeistert

Mooie tassen

Goede kwaliteit en service

Tolle Qualität und Verarbeitung, schneller Lieferservice

Tolle Qualität und Verarbeitung, schneller

Uitstekend!

Heerlijke pantoffels, keurig verpakt en snel geleverd! Met als verrassing een paar leuke sokken cadeau! Echt top!

Snel geleverd, goed verpakt, mooie producten

Zeer positief

Dezelfde week besteld dezelfde week ontvangen. No hiccups.

Schnelle Lieferung, guter Eindruck

Die Lieferung ist sehr schnell erfolgt, und das Portemonnaie macht einen qualitativ sehr guten Eindruck bzgl Preis-Leistung. Ich hoffe, das wird sich im Gebrauch so bestätigen ;-) .

Mooie tas, goede levering maar te klein

Mooie tas, te klein. Had dit zelf niet goed gezien

Top kan niet beter

Top kan niet beter

Vriendelijk

Vriendelijk telefonisch contact, vragen netjes beantwoord.

Mooie tas.goed formaat en fijn soepel leer

Zeer tevreden met deze mooie tas. Goed formaat voor de kleine dingen mee te nemen. Soepel leer.

Mooie kwaliteit en uitstraling van de 2 rassen en portemonnee die ik inmiddels heb. Super service. Mooie visie van het bedrijf!

Goede service snelle levering

Prima product, mooi, verzorgd en vlotte levering. Zal zeker nog bestellen!

Over BEARLifestyle.nl

In 2015 begint Cas Beernink BEARLifestyle.nl. BEARLifestyle.nl biedt als enige (web)winkel de volledige collectie van Bear (voorheen Bear Design) aan. Bear is een Hollands product dat al bijna 30 jaar in handen van de familie Beernink is. Cas zet hiermee het familiebedrijf voort. In de afgelopen jaren is het assortiment behoorlijk uitgebreid. Bij BEARLifestyle.nl vind je niet alleen mooie tassen en portemonnees van goede kwaliteit, maar ook persoonlijke service zonder gekkigheid. Bij BEARLifestyle.nl vind je altijd de tas die bij jou past. Bezoek onze webshop www.bearlifestyle.nl óf kom langs in een van onze winkels in Nijmegen, Apeldoorn of Utrecht.