Super portemonnee

De oude heb ik al 10 jaar en begint nu slecht te worden dus heb ik er alvast een reserve gekocht precies de zelfde prachtig product

Prachtige tassen en goede service

Hele mooie tassen in allerlei kleuren en formaten. Snelle bezorging en perfecte service.

Bestelling verloopt snel en je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer er geleverd wordt. Top kwaliteit en super mooi. Ik ben fan

Leuke tas en mooie kwaliteit

Vaker een tas gehad van BEAR en bevalt heel goed

Mooie webwinkel, goed assortiment, goede prijzen, vlotte levering.

Schöne Tasche, aber

Sehr schöne Tasche. Gefiel mir eigentlich sehr gut. Nur leider war mir der Riemen zu kurz. Gerade jetzt mit Winterjacke als Bodybag. Sehr schade.

Super winkel

Goede webwinkel, goed assortiment, goede prijzen, vlotte levering.

Super winkel

Goede webwinkel, goed assortiment, goede prijzen, vlotte levering.

Goede service!

Goede site!

Goede service!

Goede site!

Mooie tas

Mooie tas. Netjes geleverd. Goede ervaring !

Super mooie tas

Een zeer hoge kwaliteit

Ik hen het nog niet eens ontvangen

Het duurt heel lang.

Fijn materiaal

Mooie tassen, portomonees, fijn materiaal en leuke modellen. Ook een gemakkelijke site om te bestellen, en goed verpakt om het snel te ontvangen.

Ik heb na 1 week wachten bellen niets ontvangen.

Op dit moment niet geweldig. 8 dagen wachten op de bestelling. Teleurstellend Dit.

van Welderenstraat 89 6511 ME Nijmegen

024 206 06 69

Over BEARLifestyle.nl

In 2015 begint Cas Beernink BEARLifestyle.nl. BEARLifestyle.nl biedt als enige (web)winkel de volledige collectie van Bear (voorheen Bear Design) aan. Bear is een Hollands product dat al bijna 30 jaar in handen van de familie Beernink is. Cas zet hiermee het familiebedrijf voort. In de afgelopen jaren is het assortiment behoorlijk uitgebreid. Bij BEARLifestyle.nl vind je niet alleen mooie tassen en portemonnees van goede kwaliteit, maar ook persoonlijke service zonder gekkigheid. Bij BEARLifestyle.nl vind je altijd de tas die bij jou past. Bezoek onze webshop www.bearlifestyle.nl óf kom langs in een van onze winkels in Nijmegen, Apeldoorn of Utrecht.