Vlug en concreet antwoord en reactie op al mijn vragen alsook bij het maken van de reservering en afmelding.

Materiaal is in orde

Goed materiaal

Alles was in orde

Alles op tijd geleverd Vlot de bestelling kunnen plaatsen Goede prijs

goede service

Alles was heel in orde

Alles was in orde en is zeker een aanrader

Goed georganiseerd bedrijf

Ik heb een goede ervaring met Dumarent. Geen vraag is te gek. Wanneer wij onverwacht op een laat moment alsnog een machine nodig hebben regelt Dumarent deze. Een top bedrijf en goede communicatie!

voor herhaling vatbaar

Goeie en snelle info en service

Alles was zoals gevraagd en in orde.

Was ok.

vlotte regeling, altijd op tijd geleverd

Vriendelijke klantendienst die snel reageert. Propere en degelijke machines. Bij vragen altijd contactpersoon voor technische ondersteuning. Prima service.

Snelle en correcte service

Machine werd op tijd geleverd en contact met Duma rent ging zeer vlot.

zeer klantvriendelijk! Topservice

Zeer klantvriendelijk en topservice

Perfect geregeld

Zowel levering als afhaling uitgevoerd als afgesproken Machine in prima staat

Correct zoals afgesproken

Levering was op tijd en op de afgesproken plaats terwijl er niemand ter plaatse moest zijn. Prima service

Voor herhaling vatbaar

Goede service vlgs telf. afspraak

Service rapide et efficace, Prix très correct

Perfect geholpen

Ik had een machine gereserveerd. Maar deze bleek te licht voor het werk dat we moesten doen. Dank door Duma rent hebben we de juiste machine geleverd gekregen.

positief

gemakkelijk duidelijke info en goede service

Snelle service, goed materiaal

Last-minute bestelling correct en snel afgehandeld, juiste machine en toebehoren snel geleverd.

Snelle en correcte service

Correcte prijs en correcte service

Gemaakte afspraken werden perfect nageleefd , en een voordelige prijs tegenover andere

zeer goede machine,maar

de hoogtewerker werd echt ver van de werkplaats geleverd; ik begrijp dat de straat zelf niet kan maar 600 meter door het centrum van Halle met zo een hoogtewerker is ook geen sinicure; ik heb daarvoor gebeld en kreeg als antwoordt dat de chauffeur zei dat er markt was ,dit was niet zo. Ik vond dat het overkwam dat hij zijn probleem op mij afschoof ,spijtig; voor de rest alles top; groetjes Bjorn Bulckaert boa- constructors

Zéér goed

Zeer stipt wordt alles geleverd

Geen opmerkingen!

vlotte service