Perfect machine en perfect geleverd en opgehaald

Veel tijd verloren eer we konden beginnen omdat we de gebruiksaanwijzing niet bij de hand hadden

super!!

vlotte samenwerking. Vertegenwoordiger kwam ter plaatse en kon ons vlot advies geven. Hadden wat problemen bij de levering maar dit werd vlot opgelost. Heel content van de hoogte werker zelf. Facturatie mag misschien wat sneller.

zéér tevreden

Topservice

Bij een dringende nood, zorgt Duma rent voor een snelle oplossing!

super !

twee uur na mijn bestelling reeds een machine op de werf ! doe het maar eens na.

Perfectie!

Zelden heb ik zo een top ervaring met een verhuurbedrijf gehad als bij dumarent! Heel goede opvolging, steeds vriendelijk en dit terwijl ik heel snel en onverwachtst iets nodig had.

Super service - snelle e-mail feedback - correct - volgens afspraak

Een speciale "pluim" voor Mevr. Heleen Balduyck - ideale persoon voor customer relations - doet dit zeer goed.

goed machine, zeer vriendelijk personeel, goede opvolging

Personeel was steeds professioneel, alsook zeer pro-actief. Ze belden ons op om te zien of het toestel afgemeld kon worden. Personeel was steeds zeer vriendelijk en antwoorden zeer vriendelijk op onze vragen.

zeer positief snelle levering.

Vlotte communicatie en degelijk materiaal

Alles was vlug in kannen en kruiken. Ruim op tijd geleverd en goed kwaliteitsvol materiaal

Stipt en snel geholpen

Ik ben snel, vlot en vriendelijk geholpen geweest

Bien

Je suis satisfait pour ma 1ère expérience chez Duma rent

Uitstekende service met propere voertuigen

Stiptheid en goed werkende hoogwerker maakt het werken iets gemakkelijker en plezanter.

Aanrader

Gino en Pascal zijn ongelofelijk professioneel,en vriendelijk.... Plezier om met samen te werken....

Helemaal top

Heel tevreden

Goede service!

geoliede firma met correcte afspraken en goed onderhouden materiaal om te verhuren

Goede samenwerking, voor herhaling vatbaar!

Topbedrijf!

Zeer flexibel verhuurbedrijf! Hier staat de klant zijn wens op de eerste plaats!

Snelle support bij aanvraag en uitlevering zoals afgesproken.

Als eerste ervaring met Duma Rent kan ik bevestigen dat alles correct is verlopen. Een snelle respons op de aanvraag en de uitwerking volledig volgens afspraak. Ook de praktische regeling verliep conform de vooropgestelde afspraken.

Vlotte service

Goede hulp bij problemen

zoals het hoort

snelle respons, correcte prijs

correcte en vlotte afhandeling van onze bestelling

alles is zeer correct en vlote af gehandeld

goed, maar wel laat

Gevraagd voor de vrijdag en maandag. Werd pas de vrijdag omstreeks 9u geleverd. Mannen stonden dus te wachten vanaf 7u...

Op tijd en goed service

Beste service