Mooie stickers snelle levering

Kreeg de stickers al binnen 2 dagen geleverd. Bedankt

Perfect en niet duur!

Je krijgt precies naar je wens en snel bezorgd!

Heel erg bedankt voor de complimenten en het schrijven van de review!

Altijd vlekkeloos

Al sinds jaar en dag klant bij nr1 print en altijd zonder klachten, goede hulp, kwaliteitsmaterialen en ze staan voor hun klanten! Tot nu toe altijd perfect geholpen.

Altijd leuk je weer te kunnen helpen Gerard, tot snel en bedankt voor de review!

Precies wat we hadden verwacht!

Medewerker nam bij vragen contact op en de stickers zijn precies geworden zoals we gedacht hadden!

Heel fijn Gijs, bedankt!

Goede en snelle levering

Stickers waren perfect en snel geleverd.

Super om te horen, bedankt voor de review!

Top !

eenvoudige website, makkelijk in gebruik. Goede en snelle communicatie, en meedenken! Levering volgens afspraak dus prima. Enig puntje, stickers zitten op vel. Bij gebruik als losse sticker was het handig als deze optie er geweest was. Nu zelf even knippen :-)

Leuk, bedankt voor het beoordelen! Voor eventueel toekomstige bestellingen kun je in het opmerkingenveld aangeven dat je de stickers los wilt hebben, dan houden wij hier rekening mee.

3 dagen eerder geleverd dan verwacht! Alle wensen doorgevoerd zonder problemen!

Erg goed om te horen! Bedankt voor het beoordelen Martina.

perfect!

Overzichtelijke website en goede producten. De stickers zijn goed watervast en over de plakkracht kan ik kort zijn, muurvast ;-)

Hoi René, bedankt voor de complimenten en het mooie cijfer!

Altijd top

Mijn ervaring met nr1 print is keer op keer vlekkeloos, altijd top. Prettig bedrijf om mee samen te werken.

Leuk Ryan, bedankt voor de lovende woorden!

Nette service en goede hulp

Over mijn ontwerp had ik enkele vragen deze werden netjes beantwoord en eventuele mogelijkheden werden hier bij vermelden. Erg tevreden met het eind resultaat.

Bedankt voor de review Sanne!

Goed uitgevoerd

Maar het lijkt me een goed idee om jullie interpretatie van de opdracht nog even voor te leggen aan de klank, alvorens de productie te starten

Bedankt voor de review Frans! Het is de bedoeling dat de klant een drukklaar bestand bij ons aanlevert. Dit is dus eigenlijk al de digitale drukproef. Overigens is er bij twijfel altijd de mogelijkheid om ter bevestiging nog een voorbeeld op te vragen, bijvoorbeeld via het opmerkingenveld. Ook is het mogelijk om ons de opmaak te laten doen van het ontwerp.

Service in orde. Alleen het was niet duidelijk dat een Groot formaat in 2 banen wordt geleverd

Hallo Roeland, erg fijn dat de service als goed is ervaren. Overigens staat wel degelijk direct onder het gedeelte waar je de afmetingen invult duidelijk aangegeven dat formaten waarbij beide zijden groter dan 1,35m zijn in delen wordt geleverd. Duidelijker kunnen we het niet maken vrees ik. Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Wellicht kunnen we er de volgende keer toch een 10 van maken.

Stickers zagen er fantastisch uit, snelle levering, duidelijke website waar je snel kan bestellen.

Bedankt voor deze mooie woorden!

Geweldig kwaliteit, strak op tijd geleverd

Bestelling van een eigen ontworpen bieretiket, prachtig geprint en super snel geleverd, zelfs op Texel!

Bedankt voor de lovende woorden Ineke. Mochten we ons binnenkort op Texel bevinden dan komen we er zeker eentje (of twee) proeven!

Goede kwaliteit en snel persoonlijke geleverd

Onlangs hebben wij bij NR1Print stickers besteld met de vraag of wij deze ook bij het bedrijf konden ophalen. Uiteindelijk zijn de stickers binnen enkele dagen gedrukt en werden ze persoonlijk door een medewerker bij ons afgeleverd. Top!

Leuk om te horen Jannick. Dat doen we natuurlijk graag als het zo kan! Bedankt voor het schrijven van de beoordeling.

Pluspunten

Zeer positieve ervaring. Levering was snel / prachtige print / behulpzame klantenservice / duidelijke website. Top.

X

Bedankt voor de lovende woorden!

Pluspunten

Denken leuk met je mee, raam visuals zijn helemaal volgens afspraak en ben er echt ontzettend blij mee. Ons pand ziet er nu fantastisch uit!

Heel erg leuk om te horen, geniet er van!

Bedankt voor de 10!

Pluspunten

Prima service, exact op de afgesproken datum geleverd. Prima communicatie snelle levering

Erg fijn om te horen en bedankt voor het schrijven van een beoordeling Rob!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen reactie na het versturen van meerdere e-mails.

klantvriendelijker tewerk gaan.

Het is inderdaad zo dat uw mail 2 dagen bij ons is blijven liggen terwijl wij de in die mail gemelde wijziging wel aan het verwerken waren. Echter hadden wij u op de hoogte moeten stellen dat de mail in behandeling was genomen, excuses hiervoor.

Pluspunten

Zeer snel en proffesioneel geholpen telkens.

Bedankt voor het beoordelen Sergei!

Pluspunten

Perfect zoals altijd!

Altijd fijn om te horen Jan!

Bedankt voor dit topcijfer Deborah!

Pluspunten

De sticker voor op mijn lichtbak boven de winkel is perfect! Een aanrader

Super! Bedankt voor de beoordeling en veel succes met de winkel!

Pluspunten

duidelijke communicatie mooi product snel geleverd

€7,50 verzendkosten voor 10 stickers is echt teveel

Bedankt voor de review, het benoemen van de positieve punten maar ook de verbeterpunten! Wij steken natuurlijk graag wat op van onze klanten. Wij doen ons best om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden, echter verschillen de verzendkosten van een normaal pakket en een brievenbuspakket (voor kleine bestellingen) nauwelijks. Dus of er nu 10 of 1000 stickers besteld worden, dit maakt voor de verzendkosten helaas weinig uit. Wij kiezen er daarom voor om alles per pakket te versturen omdat de inhoud dan beter beveiligd is. Overigens bedragen de verzendkosten 7,50 EUR. Wij gaan dit vóór 1 maart 2019 verlagen naar 6,50 EUR. Bestellingen v.a. 85,00 EUR worden altijd gratis verzonden. Nogmaals dank voor de review!

Over NR1PRINT.nl

NR1PRINT.nl levert topkwaliteit drukwerk, prints, beurs- en promotiemateriaal via ons online ecommerce platform NR1PRINT.nl, zowel aan bedrijven als particulieren. Dit doen we met een onstilbare honger naar klanttevredenheid.