Nette service en goede hulp

Over mijn ontwerp had ik enkele vragen deze werden netjes beantwoord en eventuele mogelijkheden werden hier bij vermelden. Erg tevreden met het eind resultaat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor de review Sanne!

Goed uitgevoerd

Maar het lijkt me een goed idee om jullie interpretatie van de opdracht nog even voor te leggen aan de klank, alvorens de productie te starten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor de review Frans! Het is de bedoeling dat de klant een drukklaar bestand bij ons aanlevert. Dit is dus eigenlijk al de digitale drukproef. Overigens is er bij twijfel altijd de mogelijkheid om ter bevestiging nog een voorbeeld op te vragen, bijvoorbeeld via het opmerkingenveld. Ook is het mogelijk om ons de opmaak te laten doen van het ontwerp.

Service in orde. Alleen het was niet duidelijk dat een Groot formaat in 2 banen wordt geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hallo Roeland, erg fijn dat de service als goed is ervaren. Overigens staat wel degelijk direct onder het gedeelte waar je de afmetingen invult duidelijk aangegeven dat formaten waarbij beide zijden groter dan 1,35m zijn in delen wordt geleverd. Duidelijker kunnen we het niet maken vrees ik. Bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Wellicht kunnen we er de volgende keer toch een 10 van maken.

Stickers zagen er fantastisch uit, snelle levering, duidelijke website waar je snel kan bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor deze mooie woorden!

Geweldig kwaliteit, strak op tijd geleverd

Bestelling van een eigen ontworpen bieretiket, prachtig geprint en super snel geleverd, zelfs op Texel!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor de lovende woorden Ineke. Mochten we ons binnenkort op Texel bevinden dan komen we er zeker eentje (of twee) proeven!

Goede kwaliteit en snel persoonlijke geleverd

Onlangs hebben wij bij NR1Print stickers besteld met de vraag of wij deze ook bij het bedrijf konden ophalen. Uiteindelijk zijn de stickers binnen enkele dagen gedrukt en werden ze persoonlijk door een medewerker bij ons afgeleverd. Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuk om te horen Jannick. Dat doen we natuurlijk graag als het zo kan! Bedankt voor het schrijven van de beoordeling.

Pluspunten

Zeer positieve ervaring. Levering was snel / prachtige print / behulpzame klantenservice / duidelijke website. Top.

X

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor de lovende woorden!

Pluspunten

Denken leuk met je mee, raam visuals zijn helemaal volgens afspraak en ben er echt ontzettend blij mee. Ons pand ziet er nu fantastisch uit!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel erg leuk om te horen, geniet er van!

Bedankt voor de 10!

Pluspunten

Prima service, exact op de afgesproken datum geleverd. Prima communicatie snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Erg fijn om te horen en bedankt voor het schrijven van een beoordeling Rob!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen reactie na het versturen van meerdere e-mails.

klantvriendelijker tewerk gaan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het is inderdaad zo dat uw mail 2 dagen bij ons is blijven liggen terwijl wij de in die mail gemelde wijziging wel aan het verwerken waren. Echter hadden wij u op de hoogte moeten stellen dat de mail in behandeling was genomen, excuses hiervoor.

Pluspunten

Zeer snel en proffesioneel geholpen telkens.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor het beoordelen Sergei!

Pluspunten

Perfect zoals altijd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor dit topcijfer Deborah!

Pluspunten

De sticker voor op mijn lichtbak boven de winkel is perfect! Een aanrader

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

duidelijke communicatie mooi product snel geleverd

€7,50 verzendkosten voor 10 stickers is echt teveel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor de review, het benoemen van de positieve punten maar ook de verbeterpunten! Wij steken natuurlijk graag wat op van onze klanten. Wij doen ons best om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden, echter verschillen de verzendkosten van een normaal pakket en een brievenbuspakket (voor kleine bestellingen) nauwelijks. Dus of er nu 10 of 1000 stickers besteld worden, dit maakt voor de verzendkosten helaas weinig uit. Wij kiezen er daarom voor om alles per pakket te versturen omdat de inhoud dan beter beveiligd is. Overigens bedragen de verzendkosten 7,50 EUR. Wij gaan dit vóór 1 maart 2019 verlagen naar 6,50 EUR. Bestellingen v.a. 85,00 EUR worden altijd gratis verzonden. Nogmaals dank voor de review!

Pluspunten

Zeer behulpzaam. Goede uitleg. Snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoi Noel. Super om te horen, erg fijn! Bedankt voor de mooie beoordeling.

Pluspunten

Keer op keer zeer tevreden met dit bedrijf. Behulpzaam, snel en kwaliteitsproducten. Niet goed? Dan wordt het direct opgelost. Top dus!

Geen verbeterpunten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt Arend, voor de review en de goede samenwerking!

Pluspunten

Erg tevreden over de kwaliteit van de producten en de snelheid van de levering.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Neem klantvriendelijk personeel! Ik heb mijn pakket nog niet omdat uw medewerker een heel onvriendelijke niet meewerkend persoon mij niet wilde helpen. Die zei letterlijk het is niet ins probleem maar het probleem van DHL dat je je pakket nog niet hebt!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste, Zoals we telefonisch hebben aangegeven is de enige reden dat u het pakket niet op tijd heeft ontvangen omdat u niet aanwezig was op het moment van bezorging. Dit terwijl u zelf de bezorgdatum heeft gekozen, zelf een bezorgadres heeft ingevuld en u ook nog een track&trace code heeft ontvangen om het pakket te volgen. Als u dan vervolgens niet aanwezig bent op het door u gekozen bezorgmoment is het inderdaad uw eigen verantwoordelijkheid. Overigens is mijn zeer gewaardeerde collega geen moment onbeleefd of onredelijk aan de telefoon geweest. Ook heeft ze de bewoording zoals u die formuleert nooit gebruikt. Wij waarderen reviews, maar wel graag gebaseerd op de werkelijkheid. Dat is hier helaas niet het geval.

Pluspunten

Snelle levering en goede kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima begeleiding en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle levering, goede spullen, scherpe prijs, adequate ondersteuning via telefoon

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goeie prijs Super kwaliteit van de stickers

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen en ik heb nog steeds van jullie geen antwoord gekregen wat er is fout gelopen. Ik verwacht mijn bestelling ten laatste op 14/11 bij geleverd op Ossenstraat 48, 9000 Gent. ordernummer 173665 : 125 st A5 bureau kalender

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Helaas is de productietijd door enorme drukte bij de kalenders inderdaad enkele dagen uitgelopen, onze welgemeende excuses hiervoor. Extra onfortuinlijk is dat op het moment van verzending een staking gaande was bij de pakketbezorging in België zoals we ook hebben aangegeven per mail. Helaas ligt dit volledig buiten ons handen. Inmiddels zijn de kalenders gelukkig wel gewoon bezorgd en zoals wij begrepen hebben waren deze naar wens.

Over NR1PRINT.nl

NR1PRINT.nl levert topkwaliteit drukwerk, prints, beurs- en promotiemateriaal via ons online ecommerce platform NR1PRINT.nl, zowel aan bedrijven als particulieren. Dit doen we met een onstilbare honger naar klanttevredenheid.

Filter op Taal