Snelle en duidelijke communicatie en mooi resultaat

Het spandoek was in no-time klaar. Handig ook dat ik het kan afhalen. Ga zo door!

Prima drukwerk geleverd

Alles snel en goed geleverd

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Goede en snelle service topkwaliteit

Zeer goede kwaliteit snel geleverd goede internet site

Leuk om te horen Walter, bedankt!

Kleine oplage netjes geprint en uitgesneden, top

Bij vragen netjes en snel antwoord

Bedankt voor de lovende woorden en het schrijven van de review Rob!

Vlotte levering, product volledig naar wens

Levering + communicatie + stickers top!

Beste, Tom, Jammer om te horen, dat zou natuurlijk niet mogen. Wij staan voor hoge kwaliteit; wanneer de geleverde bestelling hier niet aan voldoet zullen wij altijd (uiteraard geheel kosteloos) de bestelling opnieuw produceren en leveren, mits de klant dit natuurlijk bij ons meld. Ik zie in ons systeem dat dit ook is gebeurd en dat de desbetreffende stickers opnieuw zijn geleverd. Ik zal nog even persoonlijk contact met u opnemen om te controleren of dat wel volledig naar wens was. Voor nu bedankt voor het schrijven van de beoordeling.

Toppers!

Weer geweldig geholpen door deze toppers o.a. bij een mooi ontwerp voor mijn raamstickers!

Fantastisch, bedankt!

Formidabel, aanrader

Enorm klantvriendelijk en vakkundig. Van een matige foto n geweldige weergave gemaakt. Dankjewel voor het fantastische resultaat.

Bedankt voor de mooie review en de lovende woorden Peter!

Altijd naar volledige tevredenheid

Wij bestellen al sinds een jaar of 3 bij nr1 print en altijd naar volle tevredenheid. Het serviceteam is erg aardig behulpzaam en meedenkend. De geleverde prints zijn ook altijd naar behoren. Een aanrader wat ons betreft!

Heel erg leuk Carolina, bedankt!

Gemakelijk, snel en uitstekend resultaat!

Een vlotte bestelling zeer goede after sale hulp en een uitstekende sticker

Leuk Joran! En bedankt voor de review.

Stickers zijn heel goed,goede kwaliteit, TOP!!!!

Top om te horen Robert! Bedankt voor de beoordeling.

goede kwaliteit sticker

Goede kwaliteit, houdbaarheid en plakvast kan ik nog niet beoordelen. Afwerking goed niet super

FIjn Marc, bedankt voor de beoordeling! Hoe kunnen we er volgende keer een 10 van maken?

Ik had mij vergist in een afmeting. Ik werd hierover gebeld. Dankzij oplettendheid van personeel Nr1print is het helemaal goed gekomen.

We houden graag een oogje in het zeil voor onze klanten! Bedankt voor de review!

Perfect service!!

Bestelt zonder moeite, een vraag die ik nog had meteen beantwoord via de chatservice. EPS bestandje opgestuurd en de bestelling kwam perfect gedrukt precies op tijd aan! Met een persoonlijke noot toegevoegd. Raad ik zeker iedereen aan! De volgende bestelling gaat er zeker weer naartoe!!

Bedankt voor de uitgebreide review Peter, en erg fijn om te horen dat alles naar wens is geweest!

Altijd fijn

Het is door de korte lijnen binnen het bedrijf altijd zeer prettig zakendoen met nr1 print. Hier is service nog persoonlijk!

Dat is een prachtig compliment, bedankt hiervoor! Dat prettige zakendoen is overigens wederzijds :- ).

erg betrokken bij de iedeen van de klant

Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen . Men neemt zelf even telefonisch contact als er nog een onduidelijk bestaat, om zeker te zijn .

Ontzettend fijn om te horen, bedankt voor de recensie!

Top service @ speed!

Snelle en persoonlijke service. Hier bestel ik zeker weer.

Leuk Martijn, bedankt voor het achterlaten van een review!

Fijn!

Kleine stickers besteld met hele dunne lijnen. Was even spannend maar ze zien er super tof uit, plakken goed. Bij het pakket zat een briefje met een excuus voor de late levering, maar het was gewoon prima op tijd geleverd. Heel aardig :)

Goed om te horen, bedankt voor de review? Hoe kunnen we er de volgende keer een 10 van maken?

Goede kwaliteit stickers & goede service.

Snelle levering en goede service.

Fantastisch om te horen Dianne, bedankt voor het schrijven van de beoordeling en het mooie cijfer!

Snelle en goede levering

Mooie sticker, snelle levering. Vervelend was bij mij dat communicatie is de spam kwam. Dus daar even opletten, zodat je niet onnodig hoeft te wachten! Top hoor!

Bedankt voor het fantastische cijfer en de beoordeling inclusief verbeterpunt! We gaan kijken of dat verbeterd kan worden.

Mooie stickers voor een scherpe prijs

Vergeleken met andere internet sticker bedrijven zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Kleinere oplage van 50 stuks is hier mogelijk. Beetje verwarring over het aanleveren van bestand met cutcontour. Iets waar je de cliënt niet mee lastig zou moeten vallen. Maar heb hierdoor wél een beter ontwerp kunnen aanleveren. Mocht ik weer eigen ontwerp stickers nodig hebben dan bestel ik weer hier!

Bedankt voor de uitgebreide beoordeling! Bij kleinere orders is het inderdaad de bedoeling dat de klant (bij een contourgesneden sticker) zelf een cutcontour aangeeft. Door de lage prijzen is het namelijk niet meer mogelijk voor ons op ook de opmaak gratis aan te bieden, bij orders vanaf EUR 100 nemen wij dit wel uit handen. Wel bieden we altijd handige stapsgewijze instructies aan om het voor de klant makkelijk te maken!

Snelle levering en prima drukkwaliteit. Vond wel dat de banner niet helemaal strak stond (bobbel patroon zichtbaar). Dat had ik voorgaande keren niet.

Bedankt voor de review! Als er iets niet in orde is kunt u ons hierover altijd even mailen, dan lossen we het op. Mijn collega neemt even contact met u op hierover.

Mooie stickers snelle levering

Kreeg de stickers al binnen 2 dagen geleverd. Bedankt

Graag gedaan en succes met de stickers!

Perfect en niet duur!

Je krijgt precies naar je wens en snel bezorgd!

Heel erg bedankt voor de complimenten en het schrijven van de review!

Altijd vlekkeloos

Al sinds jaar en dag klant bij nr1 print en altijd zonder klachten, goede hulp, kwaliteitsmaterialen en ze staan voor hun klanten! Tot nu toe altijd perfect geholpen.

Altijd leuk je weer te kunnen helpen Gerard, tot snel en bedankt voor de review!

Precies wat we hadden verwacht!

Medewerker nam bij vragen contact op en de stickers zijn precies geworden zoals we gedacht hadden!

Heel fijn Gijs, bedankt!

Over NR1PRINT.nl

NR1PRINT.nl levert topkwaliteit drukwerk, prints, beurs- en promotiemateriaal via ons online ecommerce platform NR1PRINT.nl, zowel aan bedrijven als particulieren. Dit doen we met een onstilbare honger naar klanttevredenheid.