totaal incompetent

Volgens mij is dit geen bedrijf, maar een persoon die thuis een printer heeft aangekocht. Veel beloftes over kwaliteit en leveringen. Het begon reeds met de beloofde leveringsdatum. Toen ik een week na de beloofde datum nog steeds niets gehoord/ontvangen had, heb ik contact met hen opgenomen en heb ik uiteindelijk dan toch de bestelling ontvangen. De bestelling betrof het afdrukken van een door mij aangeleverd document, maar helaas waren ze hiertoe blijkbaar niet in staat. Jammer dat je geen foto's kan plaatsen, want het is te gek voor woorden. De zending heb ik reeds een tijdje geleden ontvangen en met in het achterhoofd dat het overal wel eens fout kan lopen, heb ik hen tot tweemaal toe gemaild met volledige uitleg en foto, maar geen reactie gekregen. Conclusie: levering ruim te laat, product totaal onbruikbaar, dienst na verkoop nihil. O JA! Er is wel iets perfect gegaan. De betaling... het geld was onmiddellijk van mijn rekening ;)

Klantenservice is erg slecht

Ik heb een aantal keer mailtjes gestuurd vanwege een probleem met mijn bestelling, daarop wordt dan niet gereageerd. er wordt pas gereageerd zodra je gaat bellen. De kwaliteit van de stickers zijn wel redelijk maar ook niet echt geweldig zoals het staat aangegeven. al met al het slechtste bedrijf waar ik ooit mee gewerkt heb.

Prima en zeer snelle service

Zoals ook bij eerdere bestellingen zeer snel geleverd en een prima service. Er waren wat onduidelijkheden over het bestand maar ik werd meteen gebeld zodat alles duidelijk was wat en hoe er gedrukt moest worden. Verder waren de prints weer voortreffelijk.

Erg slechte klantenservice

Na 4 dagen wachten op een antwoord vind ik het wel mooi geweest. Drie maal een vriendelijk bericht gestuurd met een vraag, echter wordt er totaal niet op gereageerd. Het verbaast mij echt dat jullie zo 'trots' kunnen zijn op jullie klantenservice. Gelukkig zijn er nog andere drukkerijen die wel reageren op vragen. Helaas maar mij zien jullie hier niet meer terug. Aanvulling: Na de negatieve review op Kiyoh werd er toch nog gereageerd op mijn e-mail. Uiteindelijk toch een bestelling gedaan, maar ik kreeg niet geleverd wat ik had besteld. Ook dit werd daarna wel weer opgelost. Het resultaat van de sticker zag er wel goed uit, echter was de afwerking (schoonsnijden/rechtsnijden) van de sticker niet van hoge kwaliteit. Al met al hebben ze zich redelijk herstelt na de eerste mail ervaring, maar vergeleken met andere drukkers was dit niet de meest betrouwbare ervaring.

Beste service!

Zeer hulpzame en vriendelijke service. Toppers!!

Erg fijn om te horen Chris, bedankt voor de review!

Uitstekende aankoopervaring.

Heel fijn, bedankt!

Snelle en duidelijke communicatie en mooi resultaat

Het spandoek was in no-time klaar. Handig ook dat ik het kan afhalen. Ga zo door!

Bedankt voor de beoordeling en de heerlijke biertjes die je als verrassing meenam bij het afhalen van je bestelling! Erg sympathiek!

Prima drukwerk geleverd

Alles snel en goed geleverd

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Goede en snelle service topkwaliteit

Zeer goede kwaliteit snel geleverd goede internet site

Leuk om te horen Walter, bedankt!

Kleine oplage netjes geprint en uitgesneden, top

Bij vragen netjes en snel antwoord

Bedankt voor de lovende woorden en het schrijven van de review Rob!

Vlotte levering, product volledig naar wens

Levering + communicatie + stickers top!

Beste, Tom, Jammer om te horen, dat zou natuurlijk niet mogen. Wij staan voor hoge kwaliteit; wanneer de geleverde bestelling hier niet aan voldoet zullen wij altijd (uiteraard geheel kosteloos) de bestelling opnieuw produceren en leveren, mits de klant dit natuurlijk bij ons meld. Ik zie in ons systeem dat dit ook is gebeurd en dat de desbetreffende stickers opnieuw zijn geleverd. Ik zal nog even persoonlijk contact met u opnemen om te controleren of dat wel volledig naar wens was. Voor nu bedankt voor het schrijven van de beoordeling.

Toppers!

Weer geweldig geholpen door deze toppers o.a. bij een mooi ontwerp voor mijn raamstickers!

Fantastisch, bedankt!

Formidabel, aanrader

Enorm klantvriendelijk en vakkundig. Van een matige foto n geweldige weergave gemaakt. Dankjewel voor het fantastische resultaat.

Bedankt voor de mooie review en de lovende woorden Peter!

Altijd naar volledige tevredenheid

Wij bestellen al sinds een jaar of 3 bij nr1 print en altijd naar volle tevredenheid. Het serviceteam is erg aardig behulpzaam en meedenkend. De geleverde prints zijn ook altijd naar behoren. Een aanrader wat ons betreft!

Heel erg leuk Carolina, bedankt!

Gemakelijk, snel en uitstekend resultaat!

Een vlotte bestelling zeer goede after sale hulp en een uitstekende sticker

Leuk Joran! En bedankt voor de review.

Stickers zijn heel goed,goede kwaliteit, TOP!!!!

Top om te horen Robert! Bedankt voor de beoordeling.

goede kwaliteit sticker

Goede kwaliteit, houdbaarheid en plakvast kan ik nog niet beoordelen. Afwerking goed niet super

FIjn Marc, bedankt voor de beoordeling! Hoe kunnen we er volgende keer een 10 van maken?

Ik had mij vergist in een afmeting. Ik werd hierover gebeld. Dankzij oplettendheid van personeel Nr1print is het helemaal goed gekomen.

We houden graag een oogje in het zeil voor onze klanten! Bedankt voor de review!

Perfect service!!

Bestelt zonder moeite, een vraag die ik nog had meteen beantwoord via de chatservice. EPS bestandje opgestuurd en de bestelling kwam perfect gedrukt precies op tijd aan! Met een persoonlijke noot toegevoegd. Raad ik zeker iedereen aan! De volgende bestelling gaat er zeker weer naartoe!!

Bedankt voor de uitgebreide review Peter, en erg fijn om te horen dat alles naar wens is geweest!

Altijd fijn

Het is door de korte lijnen binnen het bedrijf altijd zeer prettig zakendoen met nr1 print. Hier is service nog persoonlijk!

Dat is een prachtig compliment, bedankt hiervoor! Dat prettige zakendoen is overigens wederzijds :- ).

erg betrokken bij de iedeen van de klant

Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen . Men neemt zelf even telefonisch contact als er nog een onduidelijk bestaat, om zeker te zijn .

Ontzettend fijn om te horen, bedankt voor de recensie!

Top service @ speed!

Snelle en persoonlijke service. Hier bestel ik zeker weer.

Leuk Martijn, bedankt voor het achterlaten van een review!

Fijn!

Kleine stickers besteld met hele dunne lijnen. Was even spannend maar ze zien er super tof uit, plakken goed. Bij het pakket zat een briefje met een excuus voor de late levering, maar het was gewoon prima op tijd geleverd. Heel aardig :)

Goed om te horen, bedankt voor de review? Hoe kunnen we er de volgende keer een 10 van maken?

Goede kwaliteit stickers & goede service.

Snelle levering en goede service.

Fantastisch om te horen Dianne, bedankt voor het schrijven van de beoordeling en het mooie cijfer!

Snelle en goede levering

Mooie sticker, snelle levering. Vervelend was bij mij dat communicatie is de spam kwam. Dus daar even opletten, zodat je niet onnodig hoeft te wachten! Top hoor!

Bedankt voor het fantastische cijfer en de beoordeling inclusief verbeterpunt! We gaan kijken of dat verbeterd kan worden.

Over NR1PRINT.nl

NR1PRINT.nl levert topkwaliteit drukwerk, prints, beurs- en promotiemateriaal via ons online ecommerce platform NR1PRINT.nl, zowel aan bedrijven als particulieren. Dit doen we met een onstilbare honger naar klanttevredenheid.