Pluspunten

Snelle service en precies geleverd zoals het besteld is qua kleur en afmeting, top!

Heel fijn om te horen, bedankt voor de topreview!

Pluspunten

Goede en correcte levering. Snel en netjes.

Bij mij betrof het 1 sticker dit had gemakkelijk in een envelop gepast i.p.v. een pakket van een halve meter. Verzenden via post nl. Bezorging via DHL minder tevreden daar de bezorger mijn pakket uit eigen beweging in mijn garage is geweest en daar het pakket achter gelaten heeft. Ik was vergeten deze af te sluiten maar dat geeft nog geen recht om op mijn prive terrein rond te wandelen en in te breken in gebouwen.

Ontzettend bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide beoordeling! Dat van die bezorger klinkt inderdaad niet helemaal correct, helaas hebben wij hier geen enkele invloed op. Zodra het pakket is opgehaald is het uit onze handen. Wij ervaren onze samenwerking met DHL over het algemeen als zeer prettig. Jammer dat de bezorging dit keer niet helemaal naar uw tevredenheid is verlopen. De reden dat wij niet voor post per envelop kiezen is omdat we het pakket willen kunnen volgen via track&trace, dit voor zowel onszelf als onze klanten. Wel proberen we indien mogelijk een passend formaat doos te kiezen, echter komt het zo nu en dan voor dat wij een bepaald formaat doos niet meer voorradig hebben en voor een grotere doos wordt gekozen.

Pluspunten

Hele goede kwaliteit, makkelijke bestel procedure en snelle levering

Het is redelijk aan de prijs, maar niet te veel voor de kwaliteit die ze leveren

Bedankt voor de review Martijn! Erg leuk dat alles zo in de smaak gevallen is. En de prijs die valt reuze mee toch? :-) Je krijgt er inderdaad ook veel voor terug: gratis bestandscontrole en kleine opmaak aanpassingen, prints van topkwaliteit, 100% tevredenheidsgarantie: niet goed = geld terug of bestelling gratis opnieuw geproduceerd en geleverd. Wij zijn in ieder geval blij dat alles naar wens is geweest Martijn!

Pluspunten

Klantendienst antwoordt snel, uiterst goeie communicatie én bezorgdheid ivm tevredenheid van de klant.

Pluspunten

Duidelijk goede site en snelle levering

Bedankt Bianca!

Bedankt voor dit topcijfer, daar zijn we erg blij mee!

Pluspunten

U hebt mij goed geholpen bij ontwerp van de vlag en iedereen van de groep vindt een mooie vlag Bedankt doe zo voort

Fijn dat onze hulp uitkomst heeft geboden Herwin en natuurlijk bedankt voor het schrijven van een beoordeling!

Pluspunten

Snelle levering. Welke maat je ook wil drukken...geen probleem. Goede kwaliteit, scherp drukwerk....kortom...zeer tevreden.

Heel erg goed om te horen Ruud, bedankt voor de review!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Hoi Helena! Zou je kunnen toelichten wat er naar wens ging en vooral wat er beter kan zodat we er de volgende keer een 10 van kunnen maken? In ieder bedankt voor het beoordelen.

Bedankt voor het topcijfer Roos!

Pluspunten

makkelijk om de bestelling te plaatsen, goede prijs/kwalteitsverhouding, producten werden zelfs geleverd voor de vooropgestelde leverdatum. mooie producten. Ik ben zeer tevreden.

Zeer goed om te horen, bedankt voor de complimenten!

Pluspunten

Stickertekst was niet scherp, waarschijnlijk geen goed bestand doorgestuurd! Maar was geen probleem voor nr1print en krijgen nieuwe toegestuurd... TOP SERVICE!!

Geen punten!

Fantastisch om te horen dat alles zo naar wens is geweest. Bedankt voor de review en het geweldige cijfer!

Pluspunten

Ik had een foutje gemaakt door een verkeerd bestand te sturen. En had er later een mail over gestuurd. Ze hebben het aangepast en hij was weer helemaal goed. echt super blij mee

En toch geen 10 als beoordeling Robbert? ;-) Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling, indien je nog tips hebt om er volgende keer toch een 10 van te maken horen we dat graag! Edit: Toch nog een 10! :-) Enorm bedankt Robbert!

Pluspunten

Prachtige stickers ontvangen! Ben heel blij met de kleuren en de afwerking. In huis 2 dagen na bestelling.

Fantastisch om te horen dat alles zo naar wens is geweest, bedankt voor de review!

Bedankt voor de beoordeling. Hoe kunnen we er de volgende keer een 10 van maken?

Pluspunten

Denken/werken mee met het zoeken naar een oplossing.

Op de grote sticker was een 'breeklijn' wellicht handig geweest bij het opplakken van een ronde sticker.

Bedankt voor de beoordeling en de tip! Overigens kun je altijd bij je bestelling aangeven (in het opmerkingenveld) dat je bijv. een breeklijn of andere afwerking op de sticker wilt hebben, dan maken we dit ten alle tijde (gratis) voor je naar wens!

Pluspunten

Zeer snelle levering en voor dat ze gingen deuken nog even gebeld

Ontzettend bedankt voor het schrijven van deze review! Als er nog verbeterpunten zijn zodat we er de volgende keer een 10 van kunnen maken horen we dat natuurlijk graag.

Pluspunten

Super snelle levering en goede support! Erg tevreden!

Bedankt Janise, fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen!

Pluspunten

Makkelijke site, prima controle service en snelle levering.

Bedankt ColoredView, erg goed dat het bestelproces als zo makkelijk en snel is ervaren!

Bedankt voor het mooie cijfer!

Pluspunten

Een goede samenwerking gehad!

Fijn om te horen, bedankt voor de beoordeling!

Pluspunten

Snel Mooie afdrukken zeer goede kwaliteit

Tip: Ga zo door

Bedankt voor de topbeoordeling en het bijbehorende cijfer! Goed om te horen dat alles zo goed is ervaren.

Pluspunten

Snel en duidelijk antwoord per email, goede en duidelijke site en ten slotte snelle levering van product.

Bedankt voor de complimenten!

Pluspunten

het bedrijf denkt wel mee ,voor een oplossing.

jammer dat aangeleverde advertentie niet gemaakt kon worden,op de sticker.

Bedankt voor de beoordeling, hopelijk kunnen we er de volgende keer zelfs een 10 van maken!

Pluspunten

ziet er prachtig uit en super snelle levering

niets op aan te merken

Bedankt, fijn om te horen!

Over NR1PRINT.nl

NR1PRINT.nl levert topkwaliteit drukwerk, prints, beurs- en promotiemateriaal via ons online ecommerce platform NR1PRINT.nl, zowel aan bedrijven als particulieren. Dit doen we met een onstilbare honger naar klanttevredenheid.