Pluspunten

Nemen uitgebreid de tijd om telefonisch te adviseren, deskundig, snel in levering, laag in prijs, kwaliteits drukwerk, zeer tevreden met alles.

Geen verbeterpunten

Heel erg bedankt Richard, leuk dat het zo goed is bevallen!

Pluspunten

Nu denk ik ruim anderhalf jaar partner van nr1print met bijna maandelijks een of meerdere opdracht. Wij raden het iedereen aan, super service, helpen waar mogelijk, levering vaak sneller dan aangegeven en altijd perfecte kwaliteit van prints en een volgens mij zeer ervaren team. Top top top! Doorgaan zo!

Hoi Ferdinand, bedankt voor deze lovende woorden en de dikke 10. Hier worden wij heel blij van!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede stickers, alleen opvolging op mailtjes is traag.

Betaling ging via ideal niet goed, verzocht via de klantenservice om een betaallink op te sturen. Dit duurde erg lang voordat ik deze ontving. Door de late betaling is mijn pakketje vergeten en heb ik pas na contact van mijn kant, de bestelling een maand later ontvangen.

Dit is inderdaad fout gegaan intern, nogmaals onze oprechte excuses hiervoor. Wel zijn we erg blij dat u ondanks dit incident onze printservice een voldoende geeft! Volgende keer gaan we zeker ons best doen hier een 10 van te maken.

Pluspunten

Bij het op sturen zijn de stickers op gerold waardoor er op verschillende plekken lucht onstaat en die moeilijk glad te krijgen zijn ons advies beter plat verzenden

Bedankt voor het schrijven van een beoordeling en de ruim voldoende! Jammer om te horen dat het blijkbaar niet helemaal goed is gegaan met verpakken/verzenden. Wij gaan kijken of hier nog het één en ander te verbeteren valt. Bij hele grote stickers is het soms echter noodzakelijk om op te rollen en ontkom je hier niet aan. Bedankt voor de feedback!

Pluspunten

Een mail gestuurd en een snelle reactie en navraag. Zeer snel geleverd

Bedankt voor de beoordeling, fijn om te horen! Hoe kunnen wij er de volgende keer een 10 van maken?

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Drukkwaliteit van de stickers is perfect. Service is heel vriendelijk

Stickers zijn te laat aangekomen waardoor ik ze niet heb kunnen gebruiken op event. Ik had speciaal extra betaald om deze op tijd te krijgen, maar ze waren een dag te laat... Gebruik NIET Shops United BV voor dergelijke zendingen waar tijd van belang is! Wel heeft NR1PRINT beloofd om alles terug te betalen.

Ontzettend bedankt voor deze uitgebreide review en het omschrijven van jullie ervaring! Erg goed om te lezen dat, ondanks het probleem met de bezorging, onze druk- en printservice toch als kwalitatief en naar tevredenheid is ervaren. Overigens zijn wij zelf wel erg tevreden over onze samenwerking met shops united/DHL en zien wij zelden problemen met de bezorging. Helaas is het in dit geval niet helemaal goed gegaan maar zijn we blij om te horen dat de uiteindelijke afhandeling toch naar wens is geweest!

Pluspunten

Snelle customer service en de stickers waren snel geleverd met goeie kwaliteit

Bedankt voor het schrijven van de review en het de geweldige beoordeling met een 9! Hopelijk kunnen we er de volgende keer zelfs een 10 van maken, dus tips zijn altijd welkom!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Bereidheid om snel te willen leveren.

Nr1Print was helaas niet in staat om een klein formaat letter-stickers te plotten, maar dacht mee in een alternatieve oplossing. De bereidheid om snel te handelen was fijn. Toen ik na even doorzoeken toch een drukker had gevonden die op kleiner formaat kon plotten heb ik de order telefonisch kunnen annuleren om vervolgens de andere opdracht in gang te zetten. Vervolgens werd mij gemeld dat de geannuleerde order toch was doorgezet en ik mijn geld niet terug kon krijgen. Na een uitgebreide mailwisseling was nr1print uiteindelijk toch bereid het eerder toegezegde retour-bedrag te restitueren. De algehele (gebrek aan) communicatie en het aanvankelijk verleggen van de verantwoordelijkheid van interne mis-communicatie heb ik als teleurstellend ervaren. Vanwege het uiteindelijke rechtzetten van de restitutie toch nog 2 sterren.

Bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Jammer dat het zo is ervaren. Zoals we ook per mail hebben aangegeven was de productie na uw akkoord al direct gestart en hadden we uw bestelling dus al geproduceerd op het moment dat u wilde annuleren. Aangezien het om een gepersonaliseerd geprint product gaat dat dus al was geproduceerd was annuleren niet meer mogelijk. Ondanks dat hebben we u toch het gehele aankoopbedrag teruggestort zoals u zelf ook aangeeft. Wij vinden het dan ook erg jammer dat, zelfs nadat we u volledig tegemoet zijn gekomen, u onze service alsnog als onvoldoende hebt ervaren en zouden niet weten hoe we dit nog beter kunnen oplossen. In ieder geval bedankt voor het beoordelen!

Pluspunten

Snelle service en levering. Goed werk.

Heel erg bedankt, fijn om te horen!

Pluspunten

Ontzettend bedankt voor het beoordelen. We zouden het erg leuk vinden om te horen wat er nog beter kan zodat we er de volgende keer zelfs een 10 van kunnen maken!

Pluspunten

Ze denken goed mee. Goede tips voor het aanleveren van de stickers. Muurstickers zijn heel makkelijk te bevestigen met de geleverde informatie en hulpstuk.

Hoi! Goed om te horen dat we jullie op de juiste manier hebben kunnen ondersteunen en dat het aanbrengen van de sticker zo makkelijk ging. Bedankt voor het beoordelen!

Pluspunten

Duidelijke site met goed technische specificaties. Snel en kwalitatief goede producten.

Voor deze opdracht geen enkel verbeterpunt!

Hoi René, als eerst bedankt voor de fantastische beoordeling en erg leuk om te horen dat alles helemaal vlekkeloos en naar wens is verlopen!

Bedankt voor het geweldige cijfer!

Pluspunten

Snel en netjes

Fijn om te horen en bedankt voor de beoordeling!

Pluspunten

Snelle kwalitatieve service!

Bedankt voor de top beoordeling Gingermood! Hopelijk kunnen we er de volgende keer zelfs een 10 van maken, wij horen het dan ook graag als jullie nog verbeterpunten voor ons bedrijf hebben.

Pluspunten

Leveren heel snel.

Erg fijn om te horen, we proberen het ten alle tijden z.s.m. op te sturen naar onze klanten!

Bedankt voor de beoordeling van een 10!

Bedankt voor de 5 sterrenbeoordeling Stefani!

Pluspunten

Top top top. We bestellen hier wel eens, altijd alles is bespreekbaar en mogelijk, er wordt altijd gedacht in oplossingen. De service is subliem. Artikelen altijd dik in orde en levering meestal sneller dan aangegeven. Keep it up jongens!

Echt super om te horen dit allemaal, heel erg bedankt!

Pluspunten

Snelle levering, alles ziet er goed uit.

We hebben 100 stickers besteld. Het werd verstuurd in een enorme doos met plastieken luchtkussens. Gezien we met z'n allen zuinig aan moeten doen met de bronnen van onze aarde, vinden wij dat het op een kleinere, milieu bewuste manier opgestuurd kan worden.

Bedankt voor het beoordelen, mooi dat alles naar wens is verlopen! Ook ontzettend bedankt voor de feedback, wij hebben dit vaker gehoord van onze klanten en zijn het er helemaal mee eens. We gaan hier zeker z.s.m. verandering in brengen.

Pluspunten

snel en persoonlijk contact.

Bedankt voor de review Wijnand!

Pluspunten

Snelle levering, mooie kwaliteit sticker voor op de lichtbak die makkelijk te plakken was. Geen neiging tot rekken of bobbelen, kortom precies zoals het zijn moet!

Helemaal top Leo, fijn dat het aanbrengen van de stickers zo soepel is verlopen en ontzettend bedankt voor het schrijven van deze review!

Pluspunten

Snelle levering en korte lijnen. De stickers zijn echt van topkwaliteit!

Geen, perfect geregeld!

Goed om te horen Marco, dankjewel!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Gemak van bestellen, prijs is prima, ik had eerder gezegd gebrek aan communicatie, maar blijkt dat emails van nr1print in mijn spamfolder waren beland!

Hoi Anouschka, Wat jammer om te lezen dat de communicatie niet naar wens is geweest. Dat is zeker niet onze stijl, ik vrees dat er iets niet helemaal goed is gegaan. Excuses daarvoor, ik heb je alsnog even een mail gestuurd voor het geval ik nog ergens mee kan helpen. Over het niet ontvangen van de bestelling, het zou uiterlijk 27 oktober geleverd worden maar is vandaag al bij ons de deur uit gegaan. De reviewuitnodiging is dus iets te vroeg verstuurd, vandaar. We zouden het leuk vinden als je de bestelling alsnog wilt beoordelen als je het vandaag of morgen hebt ontvangen! UPDATE: Na controle blijkt dat er wel degelijk een mail als antwoord op je vraag bij ons is uitgegaan. Is deze misschien in de spamfolder terechtgekomen?

Pluspunten

4 rollbanners binnen gekregen zoals besteld, alles helemaal in orde, opdruk is scherp en de kleuren diep. Eerder bezorgd dan verwacht. Goede service.

Nee

Goed om te horen allemaal. Veel succes met de roll banners en bedankt voor het beoordelen!

Noorderdwarsvaart 215 9201KK Drachten

Over NR1PRINT.nl

NR1PRINT.nl levert topkwaliteit drukwerk, prints, beurs- en promotiemateriaal via ons online ecommerce platform NR1PRINT.nl, zowel aan bedrijven als particulieren. Dit doen we met een onstilbare honger naar klanttevredenheid.