alles efficiënt, correct en zeer vlot geregeld

Prima ervaring na 1e bestelling hier. Effiecient en vlot bestelling ontvangen.

Correcte levering

Gemakkelijk bestellen en betalen en snel geleverd.

Stihl box gekocht voor de scherpste prijs

Attent, teruggebeld met een suggestie om een probleempje op te lossen

Na de winterstop wilde de ambrogio L 15 de luxe niet 'starten'. Het rode alertlampje bleef branden. De dag na mijn mailtje aan Eric Angenendt belde hij op met een suggestie: koppel weer met het programma op je telefoon. Gedaan, werken, meteen! Kijk, dat is kennis en service in één!

Uit de kunstM

Enige tijd geleden een versnipperaar hekocht bij angenend. Helaas gaf het apparaat na een dik jaar een storing. Dit werd zeer snel,opgelost. Kort erna gaf het apparaat eenzelfde soort storing. Zeer grondig getest, ze konden de storing zelf niet constateren! Ondanks de gemaakte uren kostenloos gedaan! Het was immers al “vervelend genoeg dat ik m weer langs moest brengen! TOP!

Helemaal goed!

's Morgens iets online besteld en binnen een uur had ik al bericht dat ik het diezelfde dag af kon halen in hun winkel. Beter kan het dus niet!

Goeie service, pakket snel binnen

Mijn bestelling was snel geplaatst en verwerkt. Een dag later had ik het pakket goed verpakt in huis. Zeker een aanrader.

Heel erg tevreden!

Fijne communicatie, prettig meedenken en je afspraken nakomen. Prettig bedrijf om zaken mee te doen.

Vochtmeter voor het hout besteld - werkte in eerste instantie niet naar tevredenheid, maar werd per direct opgepakt en het probleem werd opgelost.

prima, prima

prima!

Communicatie over levering kan beter

Als je 1 min van te voren een mail krijg dat het binnen dat uur bezorgt wordt is dat niet erg handig, Voor de materialen op zich die geleverd zijn is niets mis ook prijs kwaliteit niet alleen het leveren kan beter,

Eenvoudig bestellen en vrijwel meteen op te halen in de winkel

Eenvoudig bestellen en vrijwel meteen op te halen in de winkel

Bestelling stipt geleverd. Goed en op tijd.

Ervaring is met één bestelling.

Dik tevreden

Dik tevreden

100% tevreden!

Snelle tijdige levering van het bestelde, dus dan ben je gewoon 100% tevreden.

goede service

Www.lefelektrisch.nl

Afspraken nagekomen, snelle levering

Alles ging goed en snel

Goed verlopen

Goede service en prijsverhouding

Het geleverde goed kwam binnen de gestelde termijn volgens afspraak. Tevens voldeed het product naar wens en qua prijs ook goed te noemen.

Vlotte afhandeling

Snelle levering, zonder problemen.

Zeer snelle en correct verzorgde levering.

Laat op de dag besteld en volgende dag al geleverd , goed verpakt en netjes voorzien van een papieren nota . Chapeau.

Goed product en snelle levering

Zie boven, ik heb nog geen voldoende ervaring met de firma om het goed te kunnen beoordelen.

geweldig

alles netjes en correct afgehandeld. ruilen was geen probleem.

klantgericht, klantvriendelijk en betrokken

Uitstekende service!

Zeer goede service van nederland naar belgie in 2 dagen chapeau . Doe zo verder grts.luc