Heerlijk om uren op rond te snuffelen. Goede kwaliteit en service

perfect assortiment, en snelle levering

Dit is dé winkel om als eerste te kijken als ik iets nodig heb voor mijn hobby. Daarbij wordt de levering snel en netjes afgehandeld.

Snelle levering en respons, retourneren duur

Super assortiment, snelle levering, respons bij servicevragen is heel snel, ook buiten kantoortijden . Nadeel: retourneren kost 5,95 euro, als je een andere maat bestelt die ook niet past kost je dat nog een keer 5,95. De oplossing van Bushcraftshop is twee maten tegelijk bestellen en een gratis retourneren, maar twee producten tegelijk afrekenen zal financieel gezien niet voor iedereen goed uitkomen.

afhandeling Bushcraftshop = perfect

afhandeling Bushcraftshop = perfect

2e bestelling, nog steeds prima!

2e bestelling bij Bushcraft shop waarbij we eerst via whatsapp kontakt hadden. Ze reageren lekker snel. Op advies een extra maat trui besteld zodat ik de best passende kan houden en de andere retourneren . Retour etiket wordt je toegestuurd nadat je hebt aangemeld en de volgende dag krijg je update info over de retour ontvangst enz. Alles loopt gesmeerd bij hun. Producten zijn ook prima kwaliteit .

Prima service, goede prijs, goede producten

Zeer betrouwbaar bedrijf en als er al eens iets fout loopt wordt dat in een mum van tijd opgelost.

Zoals gewoonlijk...

...supersnel & correct!

Steeds perfecte service bij de Bushcraftshop

Zeer betrouwbaar bedrijf en als er al es iets fout loopt wordt dat in een mum van tijd opgelost.

Smooth

Ordered, shipped next day with tracking and ready for pick up on day 2. Material as promised Pricing is good Very smooth transaction

Zeer zeer snelle levering. Kwaliteitsmateriaal.

Top service en mooie outdoorspullen voor een goede prijs/kwaliteit!

Ruim assortiment aan outdoorkleding. Verschillende maten besteld waarvan degene die niet passen weer geretourneerd kunnen worden.

Mooie en goede materialen, en de service 👍🏻

Zeer snel

Het product was zoals aangeboden. Opvallend snel geleverd op Texel. Dit duurt meestal veen dag langer. Keurig verpakt afgeleverd

That was comfortable and straight away for everything

I have bought some stuffs on Bushcraftshop.nl from Estonia. Everything has gone really well for whole process. I have asked a couple of questions and they always responded very quick and secure. Supurb shopping experience on Bushcraftshop.nl!!

LedLenser MT10

Korrekt en snel

Korrekt en snel

Snelle levering!

Fantastische en snelle service

De bestelde tent kwam zeer snel aan. Alles ging heel aangenaam en vlot.

Goed product. Netjes en stevig verpakt. Je word te erg op de hoogte gehouden. Met 1 bestelling ben je 10 mailtjes verder 😑

Goed geholpen, snel verzonden, mooie collectie in de webshop

Vraag gesteld via de chat, werd snel en goed geholpen. Fijne site, bestellen ging zonder issues, product in no time thuis ontvangen. Fijne shop ervaring!

Goede winkel

Besteld en snel geleverd. Je wordt goed o de hoogte gehouden van het traject

Aanspraak is Afspraak

Besteld.betaald.geleverd zoals het hoort. Een dikke prima.

Prima.

Sneller kunt er echt hele mooie, goede en bijzondere spullen vinden. En die worden snel en probleemloos geleverd. Top!

Zeer snel geleverd

Goed en betrouwbaar bedrijf.

Over Bushcraftshop.nl

Bushcraftshop.nl is dé webwinkel voor bushcraft, survival en outdoor producten! In onze webshop vind je alles wat je nodig hebt voor al je buiten-avonturen. We leveren enkel kwaliteitsproducten van bekende én unieke merken. Bij Bushcraftshop winkel je veilig en vertrouwd en heb je de keuze uit de meest populaire verzend- en betaalmethodes. Je kunt rekenen op een snelle levering (gratis vanaf € 50,-), een zeer klantvriendelijke service en een flexibele 30 dagen retour garantie! We zijn aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg, de garantie dat je winkelt bij een betrouwbaar bedrijf.