Alles prima in orde.

Een mailtje om me op te hoogte te brengen dat het gewenste artikel weer verkrijgbaar was. Alleen, begrijpelijk, maar helaas, kwamen er nu € 4,99 portokosten bij , terwijl ik het artikel eerst al samen met mijn Kelly Kettle wilde hebben, maar toen niet leverbaar was.

Snelle levering en goed verpakt.

Op korte termijn had ik de spullen nodig en ze zijn heel snel geleverd.

Snelle en correcte levering , mooi product

Snelle en correcte levering , mooi product

volgens verwachting

2e keer dat ik bestel bij bushcraftshop.nl. Geen klachten, gewoon goed

Toppers

Fijne en snelle levering Ook goede klantenservice!

Super vriendelijke en snelle bediening

Steeds vlot geholpen met al mijn vragen over vuurtjes, materiaal etc. Heel snelle levering! Volgende week alles testen, ben benieuwd!!

Gewoon goed

Mooi product snelle levering misschien kan er na de leveringskosten gekeken worden

Uitmuntend

Vriendelijk, snel, behulpzaam. Mooie producten die bij weinig outdoorwinkels verkrijgbaar zijn.

Prima webshop nette en correcte leveringen

Meerdere spullen hier besteld. Vragen worden netjes beantwoord. Webshop geeft correct aan wat de levertijden zijn.

Mooie site. Ruime keus en een megavlotte levering. Vrijdagavond besteld, zaterdagochtend al in huis!

Zorgvuldige en respectvolle benadering door Bushcraft deed mij goed. 'De klant is nog koning'.

Als klant ben ik volledig en correct op de hoogte gehouden van het verloop van de door mij gedane bestelling. Het product is naar behoren afgeleverd. Dank u wel.

Snel besteld, supersnel bezorgd

De Bushcraftshop had precies wat ik nodig had. Goede prijs/kwaliteit en de volgende dag al in huis. Dank voor de snelle service.

En voor ik het wist...

...was mijn bestelling geleverd !!! Was vergeten hoe snel het gaat bij de Bushcraftshop ! ! ! Altijd een plezier hier te kopen.

Snel en alles klopt

Goede online winkel met groot aanbod en goede service.

service en kwaliteit hoog in het vaandel

Problemen zijn er bij bushcraftshop om opgelost te worden. Contact is klantvriendelijk en service gericht. De prijzen mogen soms ietsje hoger zijn dan elders, maar bedenk dan dat dit zich dubbel en dwars terug betaald als er een oplossing gezocht moet worden.

Snelle levering goede kwaliteit

Makkelijk te bestellen, goed aanbod, snelle levering

Goede dienst, communicative en assortiment!

De hele koop ervaring was prettig - de app maakt zoeken, vergelijken en kopen makkelijk. Dan aanvaarden ze zo veel verschillende betaalmogelijkheden, zelfs VVV cadeaukaarten. Zo kon ik eindelijk iets wat ik graag wou hebben kopen met die kaarten in mijn lade!

Snel en gemakkelijk

De website is duidelijkheid en eenvoudig ingericht. Snel gevonden wat ik zocht. Bestellen is gemakkelijk. En snelle levering. Top!

Gewoon goed

Ik baalde er een beetje van, dat niks met een feedback van mij mbt een Zebra Billy Can gedaan werd: ik had via de chat gevraagd, of deze ook lekvrij was. Dit werdt bevestigd en het product is definitief NIET lekvrij. De review die ik voor de website achterliet (en andere klanten zou kunnen weerhouden, dezelfde fout te maken) werd niet op de site geplaatst. Op zich niet erg, maar ik had tenminste wel een "Oeps, sorry" oid verwacht. Verder goede afhandeling, verzending is vlot en compleet. Assortiment is ook heel goed (ik heb nog geen andere winkel gevonden met zo gevarieerd aanbod), alleen krijg ik het idee dat sommige artikelen al erg lang out of stock zijn, bijvoorbeeld EHBO setjes.

Super snel en punctueel. Bedankt!

Snelle service. Beschikbaarheid is yep to date en stipte levering.

Alles voor outdoor vind je hier ...

Slaag altijd bij de Bushcraft shop voor mijn outdoor activiteiten. Kwalitatieve goede spullen.

Snelle service, goede producten, fijn contact

Zoals altijd goede producten snelle service en fijn contact

Goede uitleg, snelle levering gewenst artikel!

Snel, telefonisch geholpen en geïnformeerd! Volgende dag bestelling binnen!

Snel, degelijk, alles in orde.

Duidelijke webpagina, laat besteld en de volgende dag al geleverd.

Hier begrijpen ze wat klantenbinding is!

Ik wilde een artikel buiten het assortiment om bestellen. Dit was geen probleem. Eerlijk in de communicatie en redelijk snelle levering.

Over Bushcraftshop.nl

Bushcraftshop.nl is dé webwinkel voor bushcraft, survival en outdoor producten! In onze webshop vind je alles wat je nodig hebt voor al je buiten-avonturen. We leveren enkel kwaliteitsproducten van bekende én unieke merken. Bij Bushcraftshop winkel je veilig en vertrouwd en heb je de keuze uit de meest populaire verzend- en betaalmethodes. Je kunt rekenen op een snelle levering (gratis vanaf € 50,-), een zeer klantvriendelijke service en een flexibele 30 dagen retour garantie! We zijn aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg, de garantie dat je winkelt bij een betrouwbaar bedrijf.