Goede vriendelijke service. goed bereikbaar. dank

Goede vriendelijke service. goed bereikbaar. dank

Très rapide, service au top !!

Objet commandé reçu le lendemain matin. Emballage très bien, objet conforme. Content de la transaction.

goed assortiment. Bestelling snel afgehandeld

Super service!

Werd keurig gebeld toen een product niet op voorraad was. Snel aangepast en binnen 2 dagen alles in huis.

Ik kom als klant terug omdat ik tevreden ben

Goede producten en top service

Bestelling was snel binnen en komt overeen met de afbeeldingen.

Bestelling was snel binnen en komt overeen met de afbeeldingen.

Netjes geleverd en kwaliteit spullen

Snelle verzending, goede koop

Topproduct, klantvriendelijke mensen

Het was lastig om contact te krijgen, maar toen ik dat eenmaal had, ben ik heel goed en snel geholpen. De afhaalbalie werd bemenst door medewerkers, die geen Nederlands spraken. Ze hebben me met veel gebaren toch aan mijn bestelling geholpen: de Kelly Kettle. Blij mee.

Wacht de bestelling af. Maar webshop was voor mij makkelijk.

top service - vandaag besteld morgen al in BE geleverd !

ik had 2 boeken besteld.

Topwinkel!

Snelle levering, correcte afhandeling, goede prijzen!

Prima site met goede producten

Beste webwinkel voor wat ik zocht. Overzicht producten zou handiger kunnen. Voor als je wil kijken wat voor moois deze webwinkel nog meer heeft te bieden.

Prima en snel!

prima en snel!

Overzichtelijke site, snelle levering!

Goede en snelle service van Bushcraftshop. De bestelde tarp van DD Hammock is van goede kwaliteit en compact op te bergen.

Behulpzaam en snelle service

Prettig en mijn vragen werden snel behandeld. verzending was vlug.

Service is Super!

Overzichtelijke website, bestelling was snel gedaan. En zelfs 's avonds besteld, de volgende dag in huis. Alles zeer zorgvuldig verpakt. Meer dan tevreden over de snelle en goede service!

Goede prijs, correcte tijdige levering

Goede prijs, correcte tijdige levering

Goede kwaliteit en snelle verzenden

De bestelde producten zijn snel verzonden (en in goede orde ontvangen). De kwaliteit van de producten is prima.

Snelle service!

Op een te laat moment nog snel opzoek gegaan naar een verjaardagscadeau. Door de snelle service is de bestelling snel en goed aangekomen. Geen opmerkingen.

Snelle levering ook toen ik mijn aflevering wilde veranderen, werd alle moeite gedaan.

Snelle levering!

Blij met mijn hoed. Goede prijs en snel geleverd!

Helemaal als verwacht

Keurig geleverd, artikelen ook volgens verwachting. Ook fijn contact bij de aftersales.

Over Bushcraftshop.nl

Bushcraftshop.nl is dé webwinkel voor bushcraft, survival en outdoor producten! In onze webshop vind je alles wat je nodig hebt voor al je buiten-avonturen. We leveren enkel kwaliteitsproducten van bekende én unieke merken. Bij Bushcraftshop winkel je veilig en vertrouwd en heb je de keuze uit de meest populaire verzend- en betaalmethodes. Je kunt rekenen op een snelle levering (gratis vanaf € 50,-), een zeer klantvriendelijke service en een flexibele 30 dagen retour garantie! We zijn aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg, de garantie dat je winkelt bij een betrouwbaar bedrijf.