Wederom goede spullen vlot geleverd, zeer content

Importeur van kwaliteitskleding van KEELA Reeds jaren tevreden drager van het comfortabele waterproof fleece jack, model Genisis, van deze schotse onderneming.

Producten via telefoon uitleggen zeer tevreden ! Goede levering !

Leuke webwinkel voor avonturiers

Mooie producten. En ook een hele goede aftersales support!

Ik word vaste klant

Topspullen

Geluk gehad met CYBERMONDAY50. Topspullen voor een koopje.

Altijd netjes verpakt & snelle levering

Top bedrijf! Goeie spullen en snelle leveringen.

Super service!

Ik had schoenen van Lundhags gekocht, deze schoenen bleken te krap. Gebeld met Bushcraftshop en ze hebben het heel netjes opgelost door een grotere maat naar mij te sturen voor dezelfde aanbieding als het eerste paar. Goede service, goede spullen, snel geleverd en goede prijs! Aanrader!

goede klantenservice & snelle verzending

Eerste keer dat ik iets had besteld, gelijk top service. Ik had per ongeluk 2x mijn bestelling aangeklikt terwijl ik maar 1x iets wou bestellen, maar gelijk een berichtje gestuurd en gelijk ook bericht gekregen en geannuleerd. Complimenten!!

Gebruiksvriendelijke bestelmethode, snelle feedback en levering.

Prima webwinkel

Het artikel dat ik had besteld voldoet uitstekend. Ondanks grote drukte met de feestdagen en de corona beperkingen werd het snel geleverd als beloofd.

Snel geleverd, goede prijzen!

Altijd perfect!

Snel, correct en goed aanbod!

Top korting en super snel geleverd!

2 matten besteld op cybermonday, de volgende dag geleverd. Echt top. Dat wordt lekker liggen de komende jaren.

Wederom fantatisch

Binnen 24 uur geleverd en de hele bestelling in een keer

Altijd spannend om een slaapzak op afstand te kopen. Maar de twee Robens slaapzaken die ik had besteld werden een dag later al geleverd en zijn super! Trouwens er stond ook een goede duidelijke omschrijving bij.

Snelle levering, mooi aanbod!

Op laatste moment nog een tarp besteld. Gelukkig kwam die de volgende dag aan. Hierdoor mooi droog gezeten. Verder mooi aanbod qua spullen!

communicatie kan beter en helderder.

Ik had contact per mail gehad en daaruit volgde een advies van bushcraftshop. Dat advies heb ik opgevolgd, maar blijkbaar was mijn interpretatie van dat advies niet helemaal juist. Daar kwam ik pas achter nadat ik het product had ontvangen. Ik had liever gezien dat het bedrijf mijn e-mail die ik stuurde bij mijn aankoop goed leest en mij een mailtje stuurt dat ik iets niet helemaal goed heb begrepen. Dan kan de order op tijd worden aangepast. Nu moest ik er weer achteraan en was het antwoord voor mij niet helemaal bevredigend. Verder ben ik tevreden over het bedrijf en het aanbod! Dus: goede communicatie is heel belangrijk en voorkomt teleurstelling en ergernis.

Beste Johan, Bedankt voor de review. Ik heb de mail-wisseling even nagekeken en zie daarin dat je advies vroeg over de maat. Mijn collega kon op basis van je doorgegeven afmetingen geen exacte maat bepalen en adviseerde duidelijk dat je dan best beide maten kon bestellen om te passen en er dan 1 kon retourneren. We bieden deze service met gratis retourneren, om heen en weer sturen te voorkomen. Je hebt echter maar 1 maat besteld en ons gemaild dat je de maat M of L terug zou sturen. Wij dachten daarom dat je de maat M ook nog los zou bestellen. Uit je mail begrepen we niet dat we je dan nog kosteloos een andere maat samen met de maat L moesten sturen, dat zou ook wat vreemd zijn, we versturen natuurlijk geen producten zonder dat ze betaald zijn. Vandaar dat dit door ons niet zo is geïnterpreteerd. Een heldere communicatie vinden we belangrijk en we proberen altijd zo duidelijk mogelijk te zijn. Vervelend dat het dit keer niet goed bij jou is doorgekomen, hopelijk is het voor een volgende keer duidelijker hoe het door ons bedoeld was en hoe onze retourservice werkt. Met vriendelijke groet, Erik van Bushcraftshop

Voor 23.00 uur een casstrom besteld en de volgende dag perfect thuis geleverd. Super service

Snelle levering!

Vlotte bestelling, snelle levering, prima producten.

Vlotte bestelling, snelle levering, prima producten.

Ik wilde een cadeaubon van€25 bestellen. Op de site was het alleen mogelijk om een bon van€10 te bestellen. Via de chat mijn vraag gesteld en kreeg meteen antwoord. Binnen de kortste keren was een bon van€25 geregeld en had ik hem in de mail.

uitstekend

geen enkele opmerking. alles verliep prima

Duidelijke site. Vlotte afwikkeling product

perfect geholpen

perfect geholpen

Over Bushcraftshop.nl

Bushcraftshop.nl is dé webwinkel voor bushcraft, survival en outdoor producten! In onze webshop vind je alles wat je nodig hebt voor al je buiten-avonturen. We leveren enkel kwaliteitsproducten van bekende én unieke merken. Bij Bushcraftshop winkel je veilig en vertrouwd en heb je de keuze uit de meest populaire verzend- en betaalmethodes. Je kunt rekenen op een snelle levering (gratis vanaf € 50,-), een zeer klantvriendelijke service en een flexibele 30 dagen retour garantie! We zijn aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg, de garantie dat je winkelt bij een betrouwbaar bedrijf.