Snelle levering. Compleet assortiment. Heldere omschrijving. Goede prijs/kwaliteit.

Het bestel/afrekenproces via telefoon kan nog iets optimaler, nu was het soms wat verwarrend, anders was het 5 sterren geweest.

Zeer snelle levering, binnen 1 dag

Ik ben dik tevreden over de snelle levering. Binnen 1 dag had ik de bestelling in huis.

Topper

Kwaliteit, Productkennis, service

Geweldig. Niets op aan te merken.

Super service...degelijk materiaal

TOP

TOP

Snelle levering, goede communicatie.

Kon makkelijk vinden wat ik nodig had. Na het bestellen kreeg meerdere mailtjes over de voortgang.

Snelle en correcte afhandeling

Het isolatiematje voldoet zeker aan de verwachtingen. Als er al een klein minpuntje moet zijn: ik was specifiek op zoek naar een groen matje, maar één zijde is grijs, wat mij niet was opgevallen en op de foto’s noch in de beschrijving vermeld werd. De snelle levering is geweldig, 2 dagen later werd het pakket geleverd. Daar kunnen ze hier in België nog iets van leren!

Goede materialen, snelle levering.

Overzichtelijke website met superveel spullen voor outdoor.

Snelle levering!!

Assortiment is uitgebreid, de site vernieuwd.

Top artikelen. Snelle levering!

Dikke prima

S'avonds bestelling geplaatst en de volgende dag al thuisbezorgd dik te vreden.

Heel snelle levering en zeer tevreden met de slaapzak

Aan te bevelen!

Goede levering.

Prima shop. Goede levering.

Helemaal goed

Zo geregeld...

Heldere uitleg

Ik vond gelijk wat ik zochr. Heldere uitleg bij het aanbod.

Super zaak goede advies en zeer snelle levering.

Zeer prettig contact met de Bushcraftshop. Goede producten in het veld getest en verstand van zaken. Goede prijzen en super goede service en leveringen. No nonsens zaak met het hart op juiste plaats wat wil je nog meer..

Onberispelijk

Levering snel en correct net als de info over.

Levering als aangegeven

Product was niet op voorraad, maar is keurig geleverd op aangegeven moment dat product er wel weer was. Beetje jammer dat bij navraag hierover via de chat die persoon wel erg kort door de bocht was. Een klein beetje meedenken met de klant en in een vriendelijke volzin antwoorden zou toch niet te veel moeite moeten zijn.....?

Savonds laat besteld en de volgende dag om 9u sochtends geleverd. Materiaal is van goede kwaliteit en doet wat het moet doen

Top outdoor gear!

Uitgebreid assortiment. Snel leveren. Goede service.

perfect

Snel, correct, juiste feedback en dus ja.. perfect. Kan deze webshop zonder enige aarzeling aanbevelen..

Service altijd top bij de bushcraftshop

Mijn vragen worden altijd tijdig, met aandacht en met veel vriendelijkheid behandeld.

Snel en wel

gewoon simpel en goed DIKKE DUIM

zozo

Snelheid en afwikkeling van bestelling en levering : vlekkeloos. Kwaliteit van de vuurpan die ik bestelde : slecht, zeker de 53 EUR niet waard. Bij levering stond op de kaart : steel van berk. Dit was echter ordinair grenen hout. Max. 15 EUR waard.

Over Bushcraftshop.nl

Bushcraftshop.nl is dé webwinkel voor bushcraft, survival en outdoor producten! In onze webshop vind je alles wat je nodig hebt voor al je buiten-avonturen. We leveren enkel kwaliteitsproducten van bekende én unieke merken. Bij Bushcraftshop winkel je veilig en vertrouwd en heb je de keuze uit de meest populaire verzend- en betaalmethodes. Je kunt rekenen op een snelle levering (gratis vanaf € 50,-), een zeer klantvriendelijke service en een flexibele 30 dagen retour garantie! We zijn aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg, de garantie dat je winkelt bij een betrouwbaar bedrijf.