Super snel binnen

Makkelijke site, zeer snelle levering, veel keus. Staat bij mij op favoriet

Prima webshop voor bushcrafting

Savonds bestelling gedaan, en precies zoals ze zeggen, volgende dag in huis.

Snelle levering, product exact zoals omschreven.

Perfect, vlot en goed verpakt

Prima, helemaal top.

Snelle verzending en product zoals verwacht!

Snelle verzending en product voldoet naar verwachting.

snel en correct !!!!

makkelijke website , snelle levering , en goed product !!!! Bedankt !

Snelle levering en perfecte service!

Iedere bestelling wordt perfect afgewerkt. Ook tijdens de levering is prima te volgen wanneer het product wordt afgeleverd. En als iets niet het juiste artikel is wordt er direct in overleg een passende oplossing gezocht. Kortom: Bushcraftshop.nl, een aanrader!!

snel en keurig geleverd.

Uitgebreid assortiment met goede kwaliteit spullen.

Goeie webshop voor de échte buitenmens!

Goed geassorteerd, snelle levering....gewoon tevreden over deze webshop.

Snel en conform belofte geleverd.

Snelle levering, zoals op site aangegeven. Ptoducten zeer tevreden over.

Absoluut top

Absoluut top, super kwaliteit en wat een levering!! Ze houden je perfect op de hoogte wat er met je bestelling aan het gebeuren is. Een echte aanrader en ik zal hier zeker nog bestellen.

Via app, handig!

Goeie artikelen, snel geleverd

Bestelling keurig geleverd, zelfs in deze onwerkelijke tijd

Bestelling keurig geleverd, zelfs in deze onwerkelijke tijd

Goed geslaagd en goede informatie

Snelle levering en top klantenservice

Me laten informeren mbt stormlamp gelijk 2 gekocht super product en snelle levering

Fijne producten, goede service

Neem contact op als artikelen niet op voorraad staan in de webshop. Je krijgt dan een goed en duidelijk advies over levertijden en andere mogelijkheden.

Direct en helder antwoord op getelde vragen en goede service, snelle en correcte levering,

Verzending zeer snel (zoals aangegeven op site, zelfde dag) volgende avond in huis, top! Ze staan ook altijd klaar bij vragen.

Helemaal top!

Goede service en veel keus.

zelfs in lastige tijden vlotte service

prima en prompt advies via de chat, en foutloze vlotte levering. een aanrader!

Bijzonder goed

Prettige online winkel omgeving, snelle verzending met de beste terugkoppelingen over de verschillende verzendfases die ik tot mu toe meegemaakt heb. Zeer tevreden klant

Super communicatie

De Gathering moet nog komen hoop ik... en dat het nog door mag gaan...

prima service

snelle levering goede verpakking

prima produkten en lekker snel geleverd zoals altijd. erg goede verpakking milieuvriendelijk, geperforeerd karton ipv noppenfolie of plastic schuim. Beter voor het milieu!!!!

prima service

voor de middag besteld en werd de dag erna geleverd. 30 minuten na de bestelling reeds een mail dat de bestelling onderweg was.

Over Bushcraftshop.nl

Bushcraftshop.nl is dé webwinkel voor bushcraft, survival en outdoor producten! In onze webshop vind je alles wat je nodig hebt voor al je buiten-avonturen. We leveren enkel kwaliteitsproducten van bekende én unieke merken. Bij Bushcraftshop winkel je veilig en vertrouwd en heb je de keuze uit de meest populaire verzend- en betaalmethodes. Je kunt rekenen op een snelle levering (gratis vanaf € 50,-), een zeer klantvriendelijke service en een flexibele 30 dagen retour garantie! We zijn aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg, de garantie dat je winkelt bij een betrouwbaar bedrijf.