Bezorging en product prima. Twee maten bestelt omdat op de site staat gratis retournatie als je een maat houdt. Bij het retourneren echter gewoon via de site 6,75 moeten afrekenen voor het retourneren van de te kleine maat.

netjes en compleet ontvangen. Ik wordt blij van deze mooie spullen

Veel mooie spullen ontvangen. Kan niet wachten om ermee aan de slag te gaan!

Supersnel & klantvriendelijk

Supersnelle service en heldere, prettige berichten tijdens en na het bestelproces. Complimenten!

perfect

Snelle correcte levering

goede service, goed advies van te voren, snelle levering. Woodstove geeft wel veel rook

Ik wilde van te voren advies en er werd snel gereageerd op mijn vragen per mail. Product (woodstove) bevalt nog niet helemaal goed. Geeft meer rook dan in de omschrijving gemeld werd

Snelle levering, goede producten

De levering is heel snel. ( Mag wel iets trager) Uitstekende producten. In werkelijkheid nog beter dan dat ze op de website lijken

Service rapide et fiable

Je n'ai pas encore pu tester mon achat maison experience avec bushcraft a été bonne et je n'hesiterai pas a revenir :)

Perfecte aanschaf met korting

Snel geleverd, hoge kwaliteit, prima prijs

Duidelijke site, goede producten en goede bezorging!

Zeer goede ervaring met de Berghaus Gladius 60, fijne praktische bag! De DD Hammocks fles is zeer fijn, echter de dop werd na een paar dagen instabiel, en helaas brak het bovenste gedeelte af. Gelukkig had ik een reserve dop. Verder goede site en goede bezorging!

Goed verpakt Snel geleverd Bij vragen een snelle reactie via WhatsApp

Perfect zo hoort het

Wordt goed op de hoogte gehouden. Vrijdags besteld, zaterdag geleverd op afhaaladres.

Foutje zeer snel en juist hersteld

We hadden een kacheltje besteld dat al de dag nadien aankwam. Bij het uitpakken klopte er iets niet - Bushcraftshop heeft dat nagekeken en zeer snel opgelost. Bedankt jongens.

Kwalitatief goede producten en prima service.

Zeer snelle Service en levering

Vriendelijk en vlot

Zeer goede service

Zeer goed en welwillend. Mijn bestelde artikelen kon ik vanaf dec1e minuut volgen en had ik de volgende dag al in huis. Helaas waren de blikken ingedrukt, waarvan een iets meer. Ik kreeg gratis nieuwe blikken toegestuurd ter vervanging. Mooie site met mooie spullen, ik bestel hier een volgende keer graag weer.

Erg tevreden

Goede service en product kwalitatief erg goed.

Parfait

Articles arrivés rapidement et en parfait état. Exactement ce que j'attendais. Je recommande sans hésiter.

Snelle en goei service

Highly recommended!

Ordering was easy and delivery was fast and secure. Everything was packed nicely and I am very happy with the product.

Perfect dienst en materiaal

Top levering exact zoals gepland

Levering was zoals verwacht!

G e w e l d i g !

Super snel petromax ontvangen en al vele keren ermee buiten gekookt!

Snelle levering en uitstekend product.

Product voldoet aan mijn verwachting.

Over Bushcraftshop.nl

Bushcraftshop.nl is dé webwinkel voor bushcraft, survival en outdoor producten! In onze webshop vind je alles wat je nodig hebt voor al je buiten-avonturen. We leveren enkel kwaliteitsproducten van bekende én unieke merken. Bij Bushcraftshop winkel je veilig en vertrouwd en heb je de keuze uit de meest populaire verzend- en betaalmethodes. Je kunt rekenen op een snelle levering (gratis vanaf € 50,-), een zeer klantvriendelijke service en een flexibele 30 dagen retour garantie! We zijn aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg, de garantie dat je winkelt bij een betrouwbaar bedrijf.