Niks mis mee

Alles was prima

De bestelling werd heel snel geregeld!

Kwaliteit, scherpe prijzen & snelle service

Verschillende artikelen besteld voor mijn bug out bag, zeer snel geleverd en goede prijs-kwaliteitverhouding.

Attente bediening

Beloften woren nagekomen.

Goede en snelle levering.

Top product en goede dienstverlening

Prima, alles zoals het hoort

Snelle verzending, prachtig product!

Eenvoudig besteld, snel geleverd! Pracht product ontvangen en meteen met plezier gebruikt!

Customer service is fantastic!

I needed a backpack asap due to a last minute holiday change. Whether I would receive it on time was up to PostNL. What I did not realise was that customer service was following my order through the night until it was delivered the following morning. I have not experienced such commitment to the customer from a store before. This was a great feeling and wish others could learn from this!

Snelle levering en goede communicatie.

Goede communicatie via email om je pakket op te volgen via track & trace.

Snel verzonden prima verpakt

Prima webshop ervaring gehad. Blij met de aankoop

Mega snelle levering!

Mega snelle levering, echt top gewoon! Binnen 24 uur.

Goeie service, snelle levering en top producten!

Goet

Viltte levering.

goed gedaan ,jochie

niets aan te merken. alles op tijd bezorgd.

Snel geleverd, prima producten

Duidelijke foto's op de site en omschrijving, prima product en snel geleverd.

Erg tevreden

Snelle levering naar Duitsland - heel erg bedankt!

Snelle kwalitatieve service

Top :-) Heel tevreden!

Het was even zoeken op de website wat ik nodig had, een underquilt of underblanket voor een hangmat. Ik had nog wat vragen en had geprobeerd te bellen, maar daar kwam ik er niet door en ook bij de chatfunctie geen reactie. Ik was in de veronderstelling (want ik dacht dat gelezen te hebben) dat ik een mail zou krijgen met het antwoord op mijn chatvraag. Maar die is nooit gekomen. De vraag inmiddels zelf opgelost en gewoon besteld wat ik wilde bestellen en blijkbaar lag daar de prioriteit, want de volgende dag werd het pakketje al geleverd, helemaal prima.

Het bestelde product was incompleet in de gesloten verpakking. Uitstekende service via what’sapp en de volgende dag hadden we een nieuwe in huis!

Perfecte service!

Ondanks dat er een probleem was met de bestelling werd deze perfect opgelost.

vlotte en correcte service

Bestelde goederen snel en in goede staat ontvangen. Meer (of minder) verwacht je niet van een webshop. Ik wou 5 sterren aanduiden, maar dat lukt niet, het is dus 4,5 geworden.

Super bedrijf

Hele fijn bedrijf om dingen te kopen. Ook fijn in communicatie en oplossingen.

Perfecte service

Ruime keuze in de shop. Scherpe prijzen en goeie producten. Bestelling in minder dan 24 u geleverd.

Over Bushcraftshop.nl

Bushcraftshop.nl is dé webwinkel voor bushcraft, survival en outdoor producten! In onze webshop vind je alles wat je nodig hebt voor al je buiten-avonturen. We leveren enkel kwaliteitsproducten van bekende én unieke merken. Bij Bushcraftshop winkel je veilig en vertrouwd en heb je de keuze uit de meest populaire verzend- en betaalmethodes. Je kunt rekenen op een snelle levering (gratis vanaf € 50,-), een zeer klantvriendelijke service en een flexibele 30 dagen retour garantie! We zijn aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg, de garantie dat je winkelt bij een betrouwbaar bedrijf.