Klantvriendelijkheid staat bij dit bedrijf bovenaan!

Zelfs op zondag kon ik ze te pakken krijgen (via Whatsapp) voor een aanpassing van mijn reeds geplaatste order. Ze denken mee. Fijn!

Snelle en goede service. Goed en aardig geholpen bij advies via de chat.

Snelle levering. mooi assortiment, goede prijs

Snelle correcte levering.. top kwaliteit

Snelle correcte levering.. top kwaliteit

Helemaal fantastisch

Een weekend geboekt met de mannen (12 en 8) in het bos. Leuke ontvangst en een leuke groep. Het was wel koud, maar daar kan je niet op boeken (in Nederland). Hele leuke activiteiten met veel ervaringen voor ook de jonge gasten. Iedereen kreeg veel aangereikt en de kinderen konden ook lekker hun gang gaan als ze even de vrijheid nodig hadden. We zijn met een zelfgemaakte boog thuisgekomen en met een glimlach van oor tot oor. Aanrader!

Snelle levering goede en snelle service bij retour en andere bestelling.

Goed, helemaal naar wens.

Mooie webshop, groot assortiment en snelle levering.

Alles klopt.

Zoals altijd werden de artikelen die ik had besteld op het beloofde tijdstip geleverd. (Mede dankzij Post.Nl). Altijd blij met een cadeautje voor mijzelf.

Op FB werd de Silky outback serie gepromoot. Ik reageerde gelijk per mail en kreeg direct bericht terug. Dus snelle en prettige communicatie met als resultaat dat ik binnen 2 dagen de trotse eigenaar ben van een Silky pocketboy.

Snelle levering en goede producten

Groot assortiment, goede producten en snelle levering.

mooi overzicht, snelle levering

erg mooie site, met mooie materialen en snelle levering

Goede communicatie en snelle zending

Het verzending retour en afhandeling gaat erg snel

goed product

Uitstekende service PineWood fleece jas gekocht. Zeer goed product.

Webshoppen zoals het bedoelt is

Makkelijk bestellen, scherpe prijzen snel geleverd, altijd een fijne ervaring en kom graag terug voor een volgende bestelling.

Snel en efficiënt

Goede info sterke service

Super fast service - excellent

I’ve been trying to source the new Silky Gomboy Outback edition since it was announced a couple of months ago. Signed up for notifications from Bushcraftshop.nl and ordered immediately once available and it arrived in Ireland just 2 days later. Amazing! Very happy customer and will definitely order again.

Zeer snelle en nette communicatie. Eveneens snelle verzending en goed verpakt.

Ik kreeg goed advies over een product dat ik wilde bestellen.

Vriendelijk contact en snel reactie

Na antwoord op mijn vraag kon ik direct vanuit de verstuurde mail bestellen... En zonder problemen nog 2 keer wat anders bij de bestelling voegen..

Super snelle levering.

Snelle levering degelijk verpakt duidelijke omschrijving op de site. Kortom alles ok!

prima aankoop en prima afhandeling

in een woord positief, al je vragen worden snel beantwoord, het versturen van je artikel mits voorradig gaat snel, een prima retour service. kort om een mooi bedrijf met kennis van de artikelen waar je met een gerust hard je aankopen kunt doen.

Uitstekend product

Snelle levering en mooi product, zeer tevreden

Mooie spullen, snelle levering

Goed assortiment, volgens mij alleen maar kwalitatief hoogwaardige spullen.

Verzorgd en veilig verzonden en aangekomen! Dankjewel!

Heel erg tevreden over hoe alles verpakt was, met veel zorg gedaan.

Over Bushcraftshop.nl

Bushcraftshop.nl is dé webwinkel voor bushcraft, survival en outdoor producten! In onze webshop vind je alles wat je nodig hebt voor al je buiten-avonturen. We leveren enkel kwaliteitsproducten van bekende én unieke merken. Bij Bushcraftshop winkel je veilig en vertrouwd en heb je de keuze uit de meest populaire verzend- en betaalmethodes. Je kunt rekenen op een snelle levering (gratis vanaf € 50,-), een zeer klantvriendelijke service en een flexibele 30 dagen retour garantie! We zijn aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg, de garantie dat je winkelt bij een betrouwbaar bedrijf.