perfect!

Het produkt is wat ik ervan verwachtte, en de service is onberispelijk. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt. Bart

Altijd snel en betrouwbaar

Betrouwbare zaak, mooie producten

Deze zaak verkoopt (voor zover ik kan overzien) alleen echt goed bruikbare artikelen, en gelukkig ook niet alleen de allerduurste maar ook de wat meer budgetartikelen zijn van goede kwaliteit. Als ik twijfel wat ik moet hebben kijk ik altijd eerst even op hun website. En ze leveren snel en met PostNL, dus veel keus aan afhaallocaties, wat ik altijd erg fijn vind. Bij mijn laatste aankoop moest ik helaas toch iets retour zenden. Retourneren ging iets minder overzichtelijk dan bestellen en het duurde ook wat langer voordat ik wist dat alles goed gegaan was. Daarom een 9 in plaats van een 10. Maar uiteindelijk alles netjes opgelost en geld terug gekregen, dus nog steeds heel tevreden en ik bestel hier zeker opnieuw.

Alles klopt.

Snelheid van verzenden is perfect.

Super!!

Uitgebreid assortiment, snelle en correcte verzending.

heel tevreden

Bestelling duidelijk te maken en snel verwerkt en verzonden.

Betrouwbaar én snel

Zéér correcte winkel en snelle levering!

snelle levering van gevraagd materiaal

duidelijke product omschrijving en snelle levering Enkel min puntje is de waterdichtheid van de sleeve.

Perfecte service zoals altijd.

Mooi aanbod, binnen de verwachte tijd geleverd en kwaliteitsvolle artikelen.

Gewoon top

Als je iets besteld komt het op tijd. En het zijn mooi spullen

Snelle en correcte service

Zeer tevreden over de snelle en correcte service alsook de product informatie die mij vooraf ter beschikking werd gesteld om mijn aankoop te valideren.

Snelle levering, goede prijzen en veel in stock.

fijne website met topprodukten

zeer snelle levering en prettig winkelen ,door de uitgebreide en overzichtelijke maattabellen zat de bestelde kleding als gegoten.

Snelle levering, foutloos, mooie producten

Had al een aantal producten op de verlanglijst (site) staan. Rond mijn verjaardag een selectie besteld, Zie bovenstaand..

Goed en zeer klantvriendelijk

Zeer goed app werkt ook naar behoren

Geweldig prima op tijd goede kwaliteit.

Zie hierboven. Goede service.

Acurate en snelle levering

Ene dag besteld volgende dag in huis

Super snel

Ik vindt jullie service fantastisch en snel jullie doen tenminste wat jullie zeggen vandaag bestellen morgen bij je thuis en dat gebeurt niet overal hoor.knap werk van heel het team,. Dirk

Goede producten en een goede service

Na een foutje wat was veroorzaakt door een andere partij is dit snel en correct hersteld. Telefonische en email bereikbaarheid is uitstekend met snel antwoord. Aangeschafte product is ook prima in orde.

Super snelle levering!

Super snelle levering!

Laat (te) besteld en de volgende middag al bezorgd. Snelle verwerking en snelle bezorging!

Prima winkel! Goede service!

Zoals altijd weer goed spul snel geleverd

altijd heel vriendelijk en behulpzaam. Via de chat ook altijd goed bereikbaar en behulpzaam. Zeker een aanrader

Vlot, snel en efficiënt

Snel en vlot besteld via de app en de dag nadien geleverd

Leveren gaat sneller dan bestellen

Duidelijk website, geleverde, overeenkomstig beschrijving en dat erg snel in huis.

Over Bushcraftshop.nl

Bushcraftshop.nl is dé webwinkel voor bushcraft, survival en outdoor producten! In onze webshop vind je alles wat je nodig hebt voor al je buiten-avonturen. We leveren enkel kwaliteitsproducten van bekende én unieke merken. Bij Bushcraftshop winkel je veilig en vertrouwd en heb je de keuze uit de meest populaire verzend- en betaalmethodes. Je kunt rekenen op een snelle levering (gratis vanaf € 50,-), een zeer klantvriendelijke service en een flexibele 30 dagen retour garantie! We zijn aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg, de garantie dat je winkelt bij een betrouwbaar bedrijf.