Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel. Goed geholpen bij probleem bij pakketdienst tijdens de verzending

Binnen nog geen 24 uur mijn bestelling binnen. Geen idee of dit norm of uitzondering is, maar ik was tevreden. Tent gekocht en deze is volgens verwachtingen. Wat betekent dat de website ook duidelijk is in de beschrijvingen.

Makkelijk telefonisch contact

Snelle goede service en vriendelijk.

The product was delivered super fast!

Supersnelle levering en mooie producten

Er staat op de site: voor 23:00 besteld dezelfde dag verzonden. Was helaas net te laat met bestellen, maar ze hebben mijn bestelling alsnog dezelfde dag verzonden. De volgende dag mocht ik mijn nieuwe Tarp al in ontvangst nemen. Super assortiment en geweldige service zoals altijd.

Goede producten en snelle levering

Ik had een tarp en wat andere spullen nodig en deze zijn binnen 2 dagen geleverd.

Top service!

Ik had een hoofdlamp besteld die bij aankomst defect bleek. Alles is super netjes afgehandeld en ik heb een nieuwe (werkende) hoofdlamp opgestuurd gekregen. En dat alles op een zeer begripvolle en vriendelijke manier.

Prima service en product was snel bezorgt

Eerste indruk is gelijk super positief, snelle levering .

Super service!!

Er was iets mis gegaan met de bestelling maar deze mensen zijn oplossingsgericht en denken mee. Heel plezierig samenwerken

Prima service, en uitstekende bereikbaarheid. Aanrader!

De winkel is goed bereikbaar en verleent een uitstekende service. Ik bestel hier regelmatig en kan de webshop daarom aanraden

Producten snel ontvangen

Geen negatieve punten aan te merken

Geweldig uitgebreid aanbod voor eerlijke prijzen

Ik geniet iedere keer weer als ik door de showroom blader :) Het is een mooi gevarieerd aanbod voor iedereen die er van houdt om heerlijk te kamperen en/of te trekken

Vlotte afhandeling

Gister besteld, vandaag in huis. Ruim aanbod

klantgericht

Bushcraftshop stelt zich ook na verkoop vriendelijk op in situaties die het voordeel van de klant betekenen en niet altijd direct henzelf. Fijne webshop!

Schoenen zitten als gegoten, licht en kwaliteit!

Snelle levering, schoenen als gegoten aan de voet , licht en kwaliteit!

Goede spullen en snelle levering

Ik heb hier inmiddels al heel wat gekocht en ben zeer tevreden over de kwaliteit van de producten, de informatie op de website, de snelle levering, het retourneren, de service en het contact. Ik blijf hier vaker bestellen.

Snel en precies wat ik er van verwachten z

Altijd snelle levering

Volgende dag had ik mijn bestelling al thuis

Goeie producten. Snel geleverd.

Erik,heb reeds verschillende keren bij jullie bedrijf alsook mijn zoon ben tevreden over de service. Met vriendelijke groeten.

Snel en voordelig geregeld

Enige is dat het pakketje door de brievenbus paste maar er wel pakketkosten werden gerekend. Geen ramp.

Snel geleverd en goede kwaliteiy

Volgende dag was het in huis en goed verpakt

De ontvanger was er blij mee

Het was een cadeau. Het was top

Snelle levering en prima producten

Topproducten

de juiste kwalitatieve artikelen voor gebruik

Fagotweg 5

4337RC Middelburg

Over Bushcraftshop.nl

Bushcraftshop.nl is dé webwinkel voor bushcraft, survival en outdoor producten! In onze webshop vind je alles wat je nodig hebt voor al je buiten-avonturen. We leveren enkel kwaliteitsproducten van bekende én unieke merken. Bij Bushcraftshop winkel je veilig en vertrouwd en heb je de keuze uit de meest populaire verzend- en betaalmethodes. Je kunt rekenen op een snelle levering (gratis vanaf € 99,-), een zeer klantvriendelijke service en een flexibele 60 dagen retour garantie! We zijn aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg, de garantie dat je winkelt bij een betrouwbaar bedrijf.