Makkelijk besteld en snel geleverd tegen een goede prijs

Via website besteld. Overzichtelijk en geen addertjes onder het gras wat ik bij andere websites bij dit product wel tegen kwam.

Het product kwam heel aan en was netjes verpakt.

Snel en netjes bezorgd

Veel artikelen voor een nette prijs. Vooral de combinatie deals zijn handig voor de beginner.

Snelle Lieferung , goede Qualität

Goede service met deze artikelen

Informatie voor het bestellen van het product was uitstekend.

Mijn eerste indruk is dat de werkprocessen bij dit bedrijf goed beschreven zijn. De invulschermen zijn gebruikersvriendelijk.

Goeie kwaliteit tarp

Stevig genoeg en prima UV protectie.

Alles zoals je mag verwachten.

Alles was zoals je mag verwachten. Producten zoals omschreven en snelle verzending. Ook de mail waarvoor ik me ingeschreven had om een mail te krijgen wanneer het product weer op voorraad was, is goed ontvangen. Top

Vlot

Veel keuze en een snelle levering.

Zoals het hoort

Goeie snelle levering

Goede afhandeling van hetgeen wat ik besteld had

Goed en ouderwetse vakmanschap,weten waarover ze praten

snelle levering van het bestelde. goede communicatie mbt de bestelling, Het verzenden bv.

Blij met artikel, snelle levering

Gewoon en simpel : Tevreden !

Wel, ik heb eigenlijk al veel spullen als het aankomt op bushcrafting e.d., dus toen ik een bon kreeg voor mijn verjaardag moest ik wel even in mijn haar krabben, wat ga ik nu nog kopen ? Wel, en voor ik het wist had ik het dubbele gespendeerd van mijn cado bon. Een stoere RVS thermos van Petromax, een paar leuke T shirts van Pinewoods, Wilma's muggen parfum, tekentang, een nieuwe firesteel, waterbestendige lucifers en een kilo fatwood van Origin - voor mijn opvouwbare Origin Fire Pit Gril, die ook van Bushcraftshop komt. Je vindt er eigenlijk altijd wel iets dat je echt kan gebruiken. Top Shop !

Snelle levering, goede product beschikbaarheid

Snelle levering, goede product beschikbaarheid. Best hoge drempel voor verzending zonder extra kosten, maar we zijn mogelijk wat verwend.

Net zoals m’n vorige bestelling werd òòk deze snel geleverd. Binnen 1 dag! Kan niet wachten tot we onze nieuwe tarp kunnen uitproberen in Zweden , over 2 weken.

Voorbeeld voor een webwinkel

Gewoon top

Snel en correct

Eerste keer bestelling geplaatst. Werd direct opgepakt en geregeld. Heb nog niet de kans gekregen het te testen, dat komt over twee weken in Zweden wel, maar ik heb er alle vertrouwen in.

Gewoon de beste

Zeer snelle levering, met heel veel zorg ingepakt en product zelf is van prima kwaliteit. Top

Zij brengen klantvriendelijkheid naar een next level

Speciale behandeling van mijn bestelling met als leveradres Portugal. Wat op zich al fantastisch is. Maar uiteraard is er ook wel een reden waarom leveranciers niet graag naar Portugal versturen … alles wat kon mis gaan met levering ging dan ook mis door GSL portugal. De service van Bushcraftshop bleef fantastisch. Ze bleven me geduldig en met alle mogelijke assistentie bijstaan. Toen het pakje door GSL retour werd gestuurd naar Nederland werd er zonder probleem een tweede verzending voor me klaar gemaakt. Wat me dan na enkele dagen bereikte. Bij GLS portugal is er heel wat werk aan de winkel. Buschcraftshop, ik zal jullie bij iedereen aanbevelen die ik ken …

zeer goede service en snelle levering

zeer goede service en snelle levering

Supersnel bezorgd en fijne producten

Heb de teer zalf voor eczeem besteld. Pas net begonnen maar het is fijne zalf en lijkt wel al wat te helpen.

Snelle verzending

Aanrader...

vlot en behulpzaam

de levering raakte ergens 'verstropt'. en dankzij inspanning van bushcraftshop, werd het artikel toch nog net op tijd geleverd om te kunnen gebruiken

Snelle verzending, goed verpakt

Na het bestellen ontving ik als snel een bevestiging. Goederen waren goed verpakt niet een aantal losse dozen. Op elk item was duidelijk aangegeven wat erin zat. Ben zeer tevreden over de bushcraftshop.nl

Over Bushcraftshop.nl

Bushcraftshop.nl is dé webwinkel voor bushcraft, survival en outdoor producten! In onze webshop vind je alles wat je nodig hebt voor al je buiten-avonturen. We leveren enkel kwaliteitsproducten van bekende én unieke merken. Bij Bushcraftshop winkel je veilig en vertrouwd en heb je de keuze uit de meest populaire verzend- en betaalmethodes. Je kunt rekenen op een snelle levering (gratis vanaf € 99,-), een zeer klantvriendelijke service en een flexibele 60 dagen retour garantie! We zijn aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg, de garantie dat je winkelt bij een betrouwbaar bedrijf.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.