Snel en verzonden en ontvangen. Ik heb de kelly kettle zelf nog niet gebruikt, maar weet van vrienden dat ze er super blij mee zijn. Ik ga hem van de zomer in gebruik nemen!!

Zeer gede samenwerking

De alu koffer is geleverd volgens de bestelling en netjes in orde

goede producten, goed verpakt, snelle afhandeling

goede producten, goed verpakt, snelle afhandeling

Ruime kuis, goede kwaliteit, een duidelijk website en een snelle levering.

Ik vind online shoppen normaal echt een verschikking omdat veel sites heel onduidelijk of onoverzichtelijk zijn. Maar de website van bushcraftshop.nl is zo duidelijk en gebruikersvriendelijk dat ik het dit keer helemaal niet erg vond. Dat samen met de snelle levering maakt het voor mij een uitstekende ervaring!!

Prima winkel, hele goede service

Het bestelde pakket was niet geleverd door PostNL, het zoveelste pakket wat bij PostNL verloren raakte, ondanks dat ze bij hoog en laag beweren dat ze het geleverd hebben, wat dus zeker niet het geval was. De verzender is dan verantwoordelijk. Bushcraft wilde het graag uitzoeken, daar was ik blij mee omdat dit dus niet het eerste pakket was wat verloren was gegaan bij PostNL, contact met bushcraft is erg goed, zelfs in het weekend reactie op de mail. Uiteindelijk het pakket nog een keer geleverd en gelukkig ontvangen. Product is ook erg goed !!

Uitstekend!

Helemaal goed. Snel en goed verzonden, altijd snel en vakkundig antwoord op vragen, Prima!

Ben heel tevreden

Ik ben heel tevreden over het service en het snel levering van het pakket.

Makkelijk besteld en snel geleverd tegen een goede prijs

Via website besteld. Overzichtelijk en geen addertjes onder het gras wat ik bij andere websites bij dit product wel tegen kwam.

Het product kwam heel aan en was netjes verpakt.

Snel en netjes bezorgd

Veel artikelen voor een nette prijs. Vooral de combinatie deals zijn handig voor de beginner.

Snelle Lieferung , goede Qualität

Goede service met deze artikelen

Informatie voor het bestellen van het product was uitstekend.

Mijn eerste indruk is dat de werkprocessen bij dit bedrijf goed beschreven zijn. De invulschermen zijn gebruikersvriendelijk.

Goeie kwaliteit tarp

Stevig genoeg en prima UV protectie.

Alles zoals je mag verwachten.

Alles was zoals je mag verwachten. Producten zoals omschreven en snelle verzending. Ook de mail waarvoor ik me ingeschreven had om een mail te krijgen wanneer het product weer op voorraad was, is goed ontvangen. Top

Vlot

Veel keuze en een snelle levering.

Zoals het hoort

Goeie snelle levering

Goede afhandeling van hetgeen wat ik besteld had

Goed en ouderwetse vakmanschap,weten waarover ze praten

snelle levering van het bestelde. goede communicatie mbt de bestelling, Het verzenden bv.

Blij met artikel, snelle levering

Gewoon en simpel : Tevreden !

Wel, ik heb eigenlijk al veel spullen als het aankomt op bushcrafting e.d., dus toen ik een bon kreeg voor mijn verjaardag moest ik wel even in mijn haar krabben, wat ga ik nu nog kopen ? Wel, en voor ik het wist had ik het dubbele gespendeerd van mijn cado bon. Een stoere RVS thermos van Petromax, een paar leuke T shirts van Pinewoods, Wilma's muggen parfum, tekentang, een nieuwe firesteel, waterbestendige lucifers en een kilo fatwood van Origin - voor mijn opvouwbare Origin Fire Pit Gril, die ook van Bushcraftshop komt. Je vindt er eigenlijk altijd wel iets dat je echt kan gebruiken. Top Shop !

Snelle levering, goede product beschikbaarheid

Snelle levering, goede product beschikbaarheid. Best hoge drempel voor verzending zonder extra kosten, maar we zijn mogelijk wat verwend.

Net zoals m’n vorige bestelling werd òòk deze snel geleverd. Binnen 1 dag! Kan niet wachten tot we onze nieuwe tarp kunnen uitproberen in Zweden , over 2 weken.

Voorbeeld voor een webwinkel

Gewoon top

Snel en correct

Eerste keer bestelling geplaatst. Werd direct opgepakt en geregeld. Heb nog niet de kans gekregen het te testen, dat komt over twee weken in Zweden wel, maar ik heb er alle vertrouwen in.

Gewoon de beste

Over Bushcraftshop.nl

Bushcraftshop.nl is dé webwinkel voor bushcraft, survival en outdoor producten! In onze webshop vind je alles wat je nodig hebt voor al je buiten-avonturen. We leveren enkel kwaliteitsproducten van bekende én unieke merken. Bij Bushcraftshop winkel je veilig en vertrouwd en heb je de keuze uit de meest populaire verzend- en betaalmethodes. Je kunt rekenen op een snelle levering (gratis vanaf € 99,-), een zeer klantvriendelijke service en een flexibele 60 dagen retour garantie! We zijn aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg, de garantie dat je winkelt bij een betrouwbaar bedrijf.