Mooie gadget webwinkel

Mooi uitgebreid assortiment met kwaliteitsspullen die ze gewoon zelf uit voorraad leveren. Echt een groot pluspunt, want de levertijd klopt gewoon. Bij mij was de bestelling binnen een dag bezorgd in een keurig verpakte doos.

Eerst twijfel dan goed

Toen ik bestelde, heb ik onmiddellijk betaald via bankoverschrijving. Nog zelfde avond kreeg ik een melding van niet betaald, dag erop ook. Iedereen weet dat dit soms wat tijd neemt aleer het bedrag echt op de rekening staat. Ik had anders verwacht van deze shop, maar ik had ook nog veel goede ervaringen van voordien waardoor ik wel vertrouwde dat het goed zou komen. Misschien eens de automatische mails nakijken en de instellingen veranderen. Top webwinkel anders!

Slechte retour service

T-shirts van €20,- retour met €7,59 retour kosten. Heb even overwogen om deze te houden.

Keurig verpakt

Prima, weinig aan op te merken

Duidelijke communicatie en snelle afhandeling.

Prettig contact, snelle levering en verdere afhandeling.

Vooraf telefonisch contact was makkelijk en goed. Levering was snel en tegen zo laag mogelijke verzendkosten. Het product voldeed helaas niet aan de verwachtingen (andere materiaalsamenstelling dan verwacht) en daarom geretourneerd. Retourneren ging probleemloos en terugbetaling eveneens.

Gewoon goed!

Goede levering en service. Alles wat ik verwacht van een webshop. Als er iets is met je bestelling word je netjes even gebeld, zoals het hoort.

Gemakkelijk te bestellen

Goede ervaring, makkelijk te bestellen snelle levering

zeer goed

goed product en snelle levering alles ok

Tegenvallend

Tegenvallend

Beste Pe, Bedankt voor de review, vervelend dat je een tegenvallende ervaring hebt gehad. We hebben geen eerdere communicatie hierover met je gehad, dus ik kan helaas niet zien wat er dan precies niet goed is gegaan. Bushcraftshop staat altijd voor je klaar om te helpen als er iets fout is gegaan, dus helpen we je graag verder. Neem je daavoor even contact met ons op per email: info@bushcraftshop.nl ? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Erik van Bushcraftshop

Fijne producten die je ergens anders niet tot amper kan krijgen.

Bedrijf met kennis van zaken. Weet wat die verkoopt en weet waar men behoefte aan heeft.

Prima winkel en service

Kwam de bushcraftshop.nl tegen tijdens het googelen. In mijn geval werd het product veel goedkoper aangeboden dan op andere sites van bedrijven die outdoor spullen verkopen. Bestelling had ik binnen twee dagen in huis.

Bestellen bij bushcraftshop loopt altijd soepel

Klantcontact gaat ook snel.

Alles perfect geregeld.

100 % tevreden met het bestelde

snel en goed

alles snel en in goede orde ontvangen

no fuss

Click and order

Zoals je het verwacht: snel en correct!

Steeds weer in orde. Bij bushcraftshop bestel je en weet je steeds dat de levering top is!

Snelle service, prima product!

Besteld en supersnel geleverd. Kwalitatief goed product wat helemaal aan de verwachtingen voldoet en ook nog een scherpe prijs!

Fijne webshop, snelle levering !

Ruime keuze aan outdoor producten en snelle verzending.

Snelle levering, betrouwbare webshop

Snelle levering, betrouwbare webshop

Heel vlot. Ook het terugsturen en het veranderen van de order perfect en vlot gedaan.

Top zaak!

Al meerdere keren wat besteld bij deze zaak. Altijd naar volle tevredenheid. Veel keuze, snelle verzending, goede klantenservice en advies. Kortom: Top zaak!

Alles prima in orde

Heb al eerder bij jullie besteld en de betaling en daarop volgende levering gaan vlotjes.

Over Bushcraftshop.nl

Bushcraftshop.nl is dé webwinkel voor bushcraft, survival en outdoor producten! In onze webshop vind je alles wat je nodig hebt voor al je buiten-avonturen. We leveren enkel kwaliteitsproducten van bekende én unieke merken. Bij Bushcraftshop winkel je veilig en vertrouwd en heb je de keuze uit de meest populaire verzend- en betaalmethodes. Je kunt rekenen op een snelle levering (gratis vanaf € 50,-), een zeer klantvriendelijke service en een flexibele 30 dagen retour garantie! We zijn aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg, de garantie dat je winkelt bij een betrouwbaar bedrijf.