Snelle verzending en items daadwerkelijk op voorraad.

Snelle verzending en de items waren ook daadwerkelijk op voorraad. Alle items zijn zoals op de site omschreven. Dus hier een happy customer! Prima shop !

Very helpful and good customer service

Delivery was super fast to Belgium. As the quilt was not the right fit they took it back without quesiton.

oke

oke

Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede service

Prima service!

Goede ervaringen. Al meerdere malen artikelen besteld. Altijd goede afhandeling. Prima service. Top.

Goede snelle levering en prettige service

Goede snelle levering en prettige service na een retourzending die niet vlekkeloos verliep, maar wel naar alle tevredenheid is opgelost.

Zeer vlugge en correcte levering. Top!

Zeer tevreden.

perfecte service en goed product

alles verliep heel vlot, snelle levering en het is een prima product waar ik veel plezier van heb

Prachtige shop

Zeer tevreden over de bestelling!

Goede kwaliteit, bezorging zelfs eerder dan verwacht

Top!!

Gewoon goed

Snelle verzending, goede aanbiedingen. Alleen jammer dat het assortiment Trangia niet zo groot is.

Geweldige service en supersnelle levering!!!

Verschillende producten besteld om te bekijken, vandaag besteld, morgen in huis. Retourneren geen enkel probleem om spullen te beoordelen. Ook bij vragen goede bereikbaarheid en uitleg!

snel geleverd

Prima kwaliteit en goede service .

Goede kwaliteit ontvangen voor prima prijs !

Helemaal goed

Alles naar wens

Snelle levering; goede prijs

Snel geleverd, ruime keus, goede prijs

Alles in goede orde ontvangen.

Mijn bestelling de dag na bestellen al binnen? Echt geweldig…. Ik wachte al n jaar voordat de loki 2 leverbaar was en al via diverse leveranciers geprobeerd… Toevallig gezien dat jullie n plukkie hadden… Tof apparaat.. Bedankt voor de snelle service.. Mvg Bart Majoor

Toppie

Bestelde artikelen nog niet in gebruik genomen, maar handeling en levering gingen vlot

Top! snelle levering en alles zat erbij

Top! snelle levering en alles zat erbij

Snelle afhandeling en verzendig. Alles snel en correct geleverd

Uitstekende ervaring met bushcraft wederom bevestigd!

Toen ik contact zocht met Bushcraft omdat het tentje dat ik wilde aanschaffen niet meer op de site stond, werd mij aangeboden om de tent vast te bestellen. Als de tent weer leverbaar was zou hij meteen worden opgestuurd. Tezamen met een bestekset die ik ook wilde aanschaffen kwam het pakket op de afgesproken tijd binnen. Heb prettig gechat. Al mijn vragen werden beantwoord. De mensen van Bushcraft willen echt wat voor je doen!

prima service

prima service.

Snelle levering, product zoals beschreven - uitstekend!

Snelle levering, product zoals beschreven - uitstekend!

Goed produkt en snel geleverd

Over Bushcraftshop.nl

Bushcraftshop.nl is dé webwinkel voor bushcraft, survival en outdoor producten! In onze webshop vind je alles wat je nodig hebt voor al je buiten-avonturen. We leveren enkel kwaliteitsproducten van bekende én unieke merken. Bij Bushcraftshop winkel je veilig en vertrouwd en heb je de keuze uit de meest populaire verzend- en betaalmethodes. Je kunt rekenen op een snelle levering (gratis vanaf € 50,-), een zeer klantvriendelijke service en een flexibele 30 dagen retour garantie! We zijn aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg, de garantie dat je winkelt bij een betrouwbaar bedrijf.