Snelle levering en uitstekende begeleiding bij retour of vervangen van een item

Top winkel

Kwalitatief goed product, snelle levering

Snelle levering, goed verpakt, kwalitatief goede BBQ tang. Tip: biedt een kadoverpakking aan. Voor mij onhandig zo’n groot ding in te pakken. Ik had er met plezier wat voor betaald. Ps: raar dat jullie om mijn voornaam en woonplaats vragen bij het invullen van dit verzoek

Ruim assortiment en mijn bestellingen worden altijd snel geleverd.

Netjes en snel geleverd. Goed assortiment.

Een goede webwinkel voor avonturier

Een goede en betrouwbare webwinkel. De keuze is niet echt uitgebreid, maar het product dat ik wil hebben, heb ik hier gevonden. Voor me het belangrijkste is dat ik het pakket kan laten bezorgen bij een afhaalpunt in de buurt. Zelfs als de prijs ietjes duurder is, kies ik toch voor die optie.

Goed advies en snelle levering

Ook bij het aantreffen van een beschadigd product werd direct een passende oplossing gevonden.

Uitstekend Erg snelle levering

Helemaal goed makkelijk en erg snel

uitstekend

Bestelling op het laatste moment geplaatst, toch de volgende dag smorgens al binnen. 1 artikel was niet leverbaar, heb een andere (duurdere) versie gekregen, meerprijs namen ze zelf voor rekening.

Prima zaak

Bestellen en leveren, niets meer niets minder. Top bedrijf.

Heb al verschillende leveringen geplaatst en tot heden nog nooit problemen ondervonden. Vlot, correct, gewoon super!

Extreem professioneel en behulpzaam.

Mijn bestelling was niet voorradig. Ze hebben toen keurig persoonlijk contact met mij gezocht en meerdere zeer redelijke oplossingen overlegt. Uiteindelijk had ik toch 1 dag later dan gepland de juiste spullen in huis.

Een goede zaak met altijd antwoord op je ding

Heb hele goede ervaring met deze winkel

Snel probleemloos en op goede service gericht

Ondanks dat een artikel niet op voorraad was toch snel de noodzakelijke levering ontvangen. Goede service.

Snelle levering.

Ik heb eind van de middag besteld en kreeg het artikel vroeg de volgende ochtend, snelle levering dus en het artikel is precies wat ik wilde.

Topshop!

Snelle service. In de ochtend besteld avonds al geleverd. Vriendelijke bezorgster. Niets op aan te merken.

Prompt, efficient, simple!

Good website, well described and pictured items. Simple and efficient order and payment process. Email updates and order tracking. Item arrived within 14 hours of ordering. Can't ask for better than that!

Supersnelle levering, kortom perfect!

2dagen na de bestelling kreeg ik mijn pakket aan, Super snel dus, Vlotte betaling, Duidelijk email over mijn bestelling en verzending. Hier zal ik nog bestellen.

Bestelling snel en correct geleverd.

Geen op of aanmerkingen. Ik ben een tevreden klant.

Snel

Toen er een probleem was met de betaling kon ik dat makkelijk oplossen Ook past de doos bij de grotte van de ding ik kocht. Dat is goed voor het millieu.

Great selection of camping and trekking gear. Delivered on time internationally.

I selected from a great range of products at good prices. The delivery to me, internationally, was reasonable and on time. Exactly the sort of service I hoped Bushcraftshop.nl would provide. Kiitos.

Zeer prettige lui, Keurig verpakte spullen, Veel info rondom bestellen

Net voor de vakantie een grote bestelling gedaan, die perfect op tijd is afgeleverd. Het is altijd een plezier om hier spullen aan te schaffen die goed zijn, lang meegaan en er ook nog eens mooi uitzien!

Zeer goede service

Nadat tijdens het bestellen een technische fout optrad, werd ik via de chat op een zaterdag zeer snel geholpen. Tevens was de bestelling optijd geleverd.

Perfect zoals altijd.

Perfecte service zoals altijd!

Super snelle levering plus hulp via de chat voor productinformatie!

Super service! Zelfs buiten openingstijden om

Over Bushcraftshop.nl

Bushcraftshop.nl is dé webwinkel voor bushcraft, survival en outdoor producten! In onze webshop vind je alles wat je nodig hebt voor al je buiten-avonturen. We leveren enkel kwaliteitsproducten van bekende én unieke merken. Bij Bushcraftshop winkel je veilig en vertrouwd en heb je de keuze uit de meest populaire verzend- en betaalmethodes. Je kunt rekenen op een snelle levering (gratis vanaf € 50,-), een zeer klantvriendelijke service en een flexibele 30 dagen retour garantie! We zijn aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg, de garantie dat je winkelt bij een betrouwbaar bedrijf.