Niets op aan te merken

Niets op aan te merken

Goede service en webshop

Goed assortiment. En ruilen/retourneren wordt snel afgehandeld

Ruim assortiment en een goede service

Mooie hangmat besteld, deze moest helaas retour omdat het cadeau dubbel was gegeven. Goede retour service en een goede rugzak ervoor in de plaats besteld. Fijn bedrijf

Snel, op tijd en compleet geleverd

Mooi assortiment

Prima webshop

Goede ervaring met deze webshop. Kwaliteit is hoog. Snelle correcte levering.

prima niks op aan te merken

product netjes ontvangen

Prima service!

Bestelling werd snel geleverd, zonder problemen. Zeer tevreden

Prima service en mooie goede producten

Ik had een paar schoenen besteld en deze bleken helaas iets te klein. Retourneren was geen enkel probleem. Houdt er wel rekening mee dat je zelf de verzendkosten moet betalen. Houdt er ook rekening mee dat je het verzendlabel uit moet printen en op je pakket moet plakken. Ik heb geen printer dus was een kleine uitdaging, is uiteindelijk gelukt. Via de PostNL app een label aanmaken was voor mij makkelijker geweest, luxe probleem ;-)

goede producten en snelle levering

snelle levering en prima producten

Bestelde tarp had losse stiksels. Dit werd direct kosteloos opgelost.

Aanvullende vragen kon ik ook telefonisch bespreken.

Uitstekend bedrijf

Goede spullen en snelle levering, altijd betrouwbaar

Goede, snelle verzending

Een goede, zeer snelle verzending.

Keurig verpakt en snelle service

Ik vond het een fijne ervaring.

Absoluut geweldig ondersteunend, snel en professioneel!

Het pakket dat ik besteld had als kado voor een vriend, werd niet bezorgd, ondanks het feit dat de T&T meldde dat het pakket via de brievenbus bezorgd was. Na navraag, bleek het ook niet bij de buurvrouw te zijn. PostNL verwees me naar u, als webshop, om een onderzoek te starten. Ik heb een aantal keer via de mail contact gehad met André en uiteindelijk heeft hij besloten een nieuw pakket te sturen. na een paar dagen bleek dat het oorspronkelijke pakket wel degelijk bezorgd was, maar op een adres waar iemand langdurig niet thuis was, zonder achterlating van dit adres bij degene voor wie het pakket bedoeld was. Van André heb ik een retourlabel ontvangen, het 2e pakket komt weer naar u retour. Al met al veel gedoe, maar bijzonder goed en vlot geholpen!

Kwaliteit spullen en correcte service

Ga zo door

Zoals steeds snel en goed

Zoals steeds snel en goed

Alles goed en op tijd ontvangen

Uitstekende webshop!

Goed assortiment, snelle service en prima dienst na verkoop!!!!!

Goede shop

Snelle bezorging van mooie en goede spullen top winkel als ik meer sterren kon geven zouden het er 10 geweest zijn

Snelle afhandeling

Goed assortiment en snelle afhandeling

Betrouwbaar. Uitstekende service via de chat als je vragen hebt. 5 Sterren.

De omschrijving van de items zijn goed en eerlijk. 4 Bestellingen tot nu toe gedaan en alles is iedere keer keurig in orde. De kwaliteit van de items is top.

goed spul en super snelle levering

Heel blij mee!

Zeer correcte firma

Na bestelling, perfecte opvolging en zeer snel geleverd. Ook na Tel. contact met zeer vriendelijke en behulpzame medewerker, zeer snelle en correcte info over product gekregen. Koop hier zeker nog . Marc S

Geweldige ervaring

Snelle levering en super communicatie. Ik ben er zo heel blij mee.

Over Bushcraftshop.nl

Bushcraftshop.nl is dé webwinkel voor bushcraft, survival en outdoor producten! In onze webshop vind je alles wat je nodig hebt voor al je buiten-avonturen. We leveren enkel kwaliteitsproducten van bekende én unieke merken. Bij Bushcraftshop winkel je veilig en vertrouwd en heb je de keuze uit de meest populaire verzend- en betaalmethodes. Je kunt rekenen op een snelle levering (gratis vanaf € 50,-), een zeer klantvriendelijke service en een flexibele 30 dagen retour garantie! We zijn aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg, de garantie dat je winkelt bij een betrouwbaar bedrijf.