Zeer snelle levering, met heel veel zorg ingepakt en product zelf is van prima kwaliteit. Top

Zij brengen klantvriendelijkheid naar een next level

Speciale behandeling van mijn bestelling met als leveradres Portugal. Wat op zich al fantastisch is. Maar uiteraard is er ook wel een reden waarom leveranciers niet graag naar Portugal versturen … alles wat kon mis gaan met levering ging dan ook mis door GSL portugal. De service van Bushcraftshop bleef fantastisch. Ze bleven me geduldig en met alle mogelijke assistentie bijstaan. Toen het pakje door GSL retour werd gestuurd naar Nederland werd er zonder probleem een tweede verzending voor me klaar gemaakt. Wat me dan na enkele dagen bereikte. Bij GLS portugal is er heel wat werk aan de winkel. Buschcraftshop, ik zal jullie bij iedereen aanbevelen die ik ken …

zeer goede service en snelle levering

zeer goede service en snelle levering

Supersnel bezorgd en fijne producten

Heb de teer zalf voor eczeem besteld. Pas net begonnen maar het is fijne zalf en lijkt wel al wat te helpen.

Snelle verzending

Aanrader...

vlot en behulpzaam

de levering raakte ergens 'verstropt'. en dankzij inspanning van bushcraftshop, werd het artikel toch nog net op tijd geleverd om te kunnen gebruiken

Snelle verzending, goed verpakt

Na het bestellen ontving ik als snel een bevestiging. Goederen waren goed verpakt niet een aantal losse dozen. Op elk item was duidelijk aangegeven wat erin zat. Ben zeer tevreden over de bushcraftshop.nl

Prachtige producten en ze waren snel geleverd.

Ik ben zeer tevreden.

Fantastische tas, goede service

Erg mooie tas, kwaliteit straalt er vanaf. Mooi ook dat ze meerdere kleuren groen gebruiken en je toch een effen uitstraling ervaart. Heb er ook direct extra zijtassen bij gehaald voor de weekendjes weg. Ook cruciaal zijn de grote zijvakken waar ook een dikke thermosfles in past of een zaag of bijl in haakt zodat deze niet wegzakt. Service ook fijn. Ook al wat mailcontact gehad rond andere items en altijd snel en vriendelijk

Snel en goede kwaliteit

Snel geleverd en goede kwaliteit

Zo als het hoort te gaan. Perfect.

Vanaf bestellen tot levering. Foutloos tot in de puntjes goed geregeld.

Dé expert in NL voor je hikinggear

Veel keuze, goede prijs en uitgebreide informatie bij de producten. Je weet dus goed wat je koopt. Een fijne site die goed navigeert is ook een pluspunt.

Supersnelle verzending

Overzichtelijke webshop met uitgebreid assortiment. Supersnelle verzending. Aanrader!

Prima broek voor een prima prijs.

Nu eerst zien hoelang ik er mee kan doen, oftewel hoe snel ie slijt in de bush.

Voorwerp zoals beschreven en snel geleverd

De stormlamp is van een goede kwaliteit. Design is nog steeds zoals zestig jaar en langer geleden (if it ain't broken, don't fix it). Robuust, met alle benodigde functionaliteit. Mooi afgewerkt en zelfs in Duitsland vervaardigd (komt niet veel meer voor)!

Topservice

Prima stormlampen. Zeer goede kwaliteit

Snelle en correcte bediening

Zeer vlugge bediening en goed materiaal geleverd.Toppie

Gewoon heel goed

Nadat ik mijn bestellen geplaatst had en betaald, was er 1 artikel die ik toch wilde annuleren. Dat was zo geregeld bij Bushcraftshop. Medewerkers denken met je mee. Heel fijn. Groot pluspunt is dat je kan appen met de shop. Dat zorgt net voor wat kortere lijntjes.

Heel goede service

Wat dhl verziekt maken zij in orde

Ik heb onlangs een bestelling geplaatst bij Bushcraftshop.nl en ik ben ontzettend tevreden met mijn ervaring. De kwaliteit van de spullen die ik heb ontvangen was uitstekend en voldeed aan mijn verwachtingen. Bovendien was de levering snel en efficiënt, wat het hele proces nog aangenamer maakte. Ik kan Bushcraftshop.nl ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige buitensportuitrusting. Ik zal zeker weer bij hen bestellen in de toekomst.

Tevreden van kwaliteit en aanbod

Vlotte levering ,heb wel nog geen spaarpunten gekregen voor mijn aankopen

snel geleverd, goede service

Alles wat ik had besteld is binnen twee dagen geleverd. Ook prima klantenservice.

makkelijk en een vlotte levering

makkelijk te bedienen website en een vlotte levering

snelle levering top kwaliteit

Mooie sneeuwschoenen en goede laarzen tegen aanbiedingsprijs en zeer snelle levering

Over Bushcraftshop.nl

Bushcraftshop.nl is dé webwinkel voor bushcraft, survival en outdoor producten! In onze webshop vind je alles wat je nodig hebt voor al je buiten-avonturen. We leveren enkel kwaliteitsproducten van bekende én unieke merken. Bij Bushcraftshop winkel je veilig en vertrouwd en heb je de keuze uit de meest populaire verzend- en betaalmethodes. Je kunt rekenen op een snelle levering (gratis vanaf € 99,-), een zeer klantvriendelijke service en een flexibele 60 dagen retour garantie! We zijn aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg, de garantie dat je winkelt bij een betrouwbaar bedrijf.