snel en prima

Snelle levering en prima communicatie.

Goede en snelle service!-

Prima bushcraftshop

Ze hebben goede producten, en ze leveren snel. Een retour zending werd ook prima afgehandeld.

Dikke duim!

Een oprechte aanrader. Topproducten met snelle levering.

verzendkosten zijn lastig

geen tussenschoenmaat, ook al bestaat het. Schoenen waren te klein en het ander paar te groot. Dus alles op mijn kosten teruggestuurd. Zonder verzendkosten of gedeelte verzendkosten had ik zeker opnieuw bestelt. Zo liever niet meer.

Snelle levering!

Bestelling geplaatst binnen 2 dagen was het al bezorgd.

Leuke spullen, super service

Ik had een dingetje. Dingetje ging stuk. Kan gebeuren. Geen probleem. Nieuw dingetje gekregen.

Snelle levering, product als verwacht .

Snelle bezorging, goed product

Snelle bezorging, goed product. Enige minpuntje was dat PostNL het afhaalpunt had gewijzigd, maar dat ligt aan PostNL.

Prima, verpakking tentpalen kan beter

Deel van mijn aankoop waren twee telescopische tentpalen. De punten van de palen waren niet afgedekt of omwikkeld en daardoor was er één dwars door de kartonnen doos geprikt, waardoor er een groot gat in de doos was ontstaan waardoor de kans op diefstal of verlies was toegenomen.

Ruime keuze en snelle levering

Veel keuze met goede aanvullende informatie Goed geinformeerd over de status van de zending Snelle levering en goed verpakt Kortom, prima webwinkel

Fijne en overzichtelijke ervaring op de website en een snelle levering!

Bij alle producten word netjes uitgelegd wat je ervan kan verwachten en alles staat overzichtelijk aangegeven waar je bepaalde informatie kan vindenl. Ook was de levering heel snel nadat ik mijn bestelling had geplaatst.

Hier een mooie nieuwe tent gekocht, snelle levering en goede communicatie/updates over de bezorging. Ik ben tevreden.

Mooie producten en makkelijk bestellen

En ook nog goede prijs-kwaliteit verhouding

prettige site

fijne site, toonde meteen het middel dat ik zocht. zonder recept en met de juiste werkzame stof. teerzalf doet goed zijn werk

Dank u wel :)

Merci

Happy hiker/kampeerder

Uitstekende service alles ging zoals het hoort. Bestellen, betalen en afleveren op de juiste tijd. Voor herhaling vatbaar als ik weer eens iets nodig heb voor mijn hiking of kampeer trips.

Scherp geprijsde kwaliteitsproducten

Product voldoet volledig aan omschrijving, in de avond besteld en de volgende ochtend geleverd.

Prima website met veel productinformatie en snelle levering

Prima, handig filmpje

Goed advies en snelle levering

Bushcraftshop gaf goed advies op de vragen die ik had m.b.t. hangmatten. Vervolgens een bestelling geplaatst en die werd zeer snel geleverd. Zeer tevreden!

Snel geleverd en top product!

Het was heel wat sneller geleverd dan verwacht in België en het product voldoet compleet aan de beschrijving!

heel goed geholpen

goed bedrijf

Mooi assortiment, snel geleverd, goed verpakt en mooie materialen! Tevreden!

perfect en snel

perfect en snel zoals verwacht

Ontvangen en retourneren was prima

Ik heb de schoenen zonder probleem terug kunnen sturen. Moest wel portokosten betalen.

Fagotweg 5

4337RC Middelburg

Over Bushcraftshop.nl

Bushcraftshop.nl is dé webwinkel voor bushcraft, survival en outdoor producten! In onze webshop vind je alles wat je nodig hebt voor al je buiten-avonturen. We leveren enkel kwaliteitsproducten van bekende én unieke merken. Bij Bushcraftshop winkel je veilig en vertrouwd en heb je de keuze uit de meest populaire verzend- en betaalmethodes. Je kunt rekenen op een snelle levering (gratis vanaf € 99,-), een zeer klantvriendelijke service en een flexibele 60 dagen retour garantie! We zijn aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg, de garantie dat je winkelt bij een betrouwbaar bedrijf.