ottimo!!!

tutti i prodotti da me scelti sono arrivati puntuali e in perfette condizioni. Aiutato 'in diretta' sul sito per un piccolo problema. veramente il top .lo raccomando

Snel, correct en naar tevredenheid.

Mooi kommetje besteld en de volgende dag al in huis !!!!, ik bestel hier vaker en weet dat het goed zit !!!.

Quick delivery, product as stated

A go to place for your outdoor gear at reasonable prices.

Aanrader!!

Na telefonisch contact een duidelijke uitleg gekregen over de gang van zaken. Zeer correcte afhandeling van mijn bestelde product ,ik zal hier zeker mijn volgende dutch oven artikelen weer bestellen, echt top!

Goede range van artikelen en snelle levering

Duidelijk overzicht van de producten

Prima betrouwbare webshop

Duidelijke omschrijvingen. Uitgebreid assortiment. Snelle levering;de volgende dag al in huis,keurig verpakt.

snel en in goede conditie geleverd

Meerdere producten al besteld bij deze shop en tot nu toe altijd naar volle tevredenheid! Zorgvuldig verpakt en meest binnen 1 tot 3 dagen na bestelling geleverd, kortom dik tevreden.

Zoals altijd snelle levering .

Zoals altijd snelle levering .

Snel geleverd.

Prima product en een dag later geleverd zoals vermeld op website.

Snelle levering, alles in orde! Ik zal hier definitief nog een keer bestellen.

Heldere en adequate communicatie.

Correct en snel.

Top.

wordt snel geleverd

gewoon goed

super winkel en alle spullen goed geleverd gekregen

toppers

Prima winkel met snelle levering

De prijzen zijn prima ten opzichte van andere winkels op internet. De levering is snel. De producten hadden iets beter in de verpakking vastgezet kunnen worden. Verder een prima adres om je outdoor spullen te bestellen

Behulpzaam

Vriendelijk en behulpzaam en neemt de tijd om je op een juiste manier te helpen

altijd tevreden

als vaste klant kan ik zeggen dat ik nooit iets te klagen heb . goede waar tegen een redelijke prijs , correcte levering .

Snelle levering, goede kwaliteit, duidelijke en makkelijke app

Voor ieder wat wils in een duidelijke en heldere shop, kom hier zeker een keer terug. Download de app voor meer bestelgemak en makkelijker zoeken.

Prima verkoop, goede artikels

Op tijd besteld, maar net niet op tijd voor de kerst. Ligt niet aan jullie maar aan de post. Zeer tevreden over het bestelde product.

Goede en snelle service

Goede en snelle service, kwalitatief goed materiaal. Soms een tikkie aan de prijzige kant vergeleken met concurrenten. Maar voor service mag best wat worden gerekend natuurlijk.

Goede service in alles.

Prima ervaringen bij Bushcraftshop. Vanaf bestellen tot en met de levering was alles overzichtelijk en keurig in orde.

Pan werd, zeer zorgvuldig verpakt, afgeleverd.

Over Bushcraftshop.nl

Bushcraftshop.nl is dé webwinkel voor bushcraft, survival en outdoor producten! In onze webshop vind je alles wat je nodig hebt voor al je buiten-avonturen. We leveren enkel kwaliteitsproducten van bekende én unieke merken. Bij Bushcraftshop winkel je veilig en vertrouwd en heb je de keuze uit de meest populaire verzend- en betaalmethodes. Je kunt rekenen op een snelle levering (gratis vanaf € 50,-), een zeer klantvriendelijke service en een flexibele 30 dagen retour garantie! We zijn aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg, de garantie dat je winkelt bij een betrouwbaar bedrijf.