Contact verliep uitstekend

Een tent besteld, die kwam al de volgende dag. Prachtig.

Snelle en betrouwbare service

Wat ik besteld heb, is binnengekomen. Informatie website komt overeen met werkelijkheid. Snelle levering Gewoon top

Snel en goed geleverd

Goede snelle levering van het bestelde product

Zie bovenstaande regel, Ik draag het bestelde product met veel plezier.

Netjes verpakt, snel verzonden!

Helemaal in orde!

Top geregeld weer

Ik had een verkeerde postcode vermeld waardoor het pakket terug werd gestuurd. Via Whatsapp contact gezocht en binnen 2 minuten kreeg ik antwoord alles opnieuw besteld zodat ik het op tijd binnen zou hebben en van de andere order werd het geld terug gestort.

Gebruiksvriendelijke en duidelijke website / webwinkel. Gedetaileerde uitleg / specificaties van produkten. Snelle correcte afhandeling bij levering en bij retourneren.

Ze hebben geleverd wat ik heb besteld! Top dus.

Teleurgesteld

Veel spullen gehaald via deze site,uiteindelijk zijn op zeer korte termijn 2 producten kapot gegaan,door in mijn ogen slechte kwaliteit of fabrieksfout. Ik wou deze retour sturen,maar word in de steek gelaten door de klantenservice waarvan ik te horen krijg ,,ga maar na de dichtsbijzijnde reparateur,,succes,, In beide gevallen nemen ze niet de verantwoording,ik was best te spreken over ze en wou vaker nog wat kopen,maar denk dat ze nu een klant hebben verloren.

Niks op aan te merken.

Product geleverd zoals beloofd. Netjes aangekomen.

Gewoon tevreden

Positief

Netjes verzorgd en snelle service

Vlotte service, goede producten

Mooie kwaliteit outdoorbenodigdheden en een snelle levering.

Snel en naar tevredenheid geleverd

Goede service en informatie

Snel en correct, to the point.

Snel antwoord op vragen, snelle verzending, alles correct zoals ik het liefst heb.

Mooie producten snel geleverd

Goed en gemakkelijk bestellen via de app

Prima kwaliteit

Snel, netjes en correct verstuurd.

Het artikel besteld en betaald. Daarna meteen een mail dat het betaald is en verwerkt wordt. Dan een mail dat het onderweg is. Bij aankomst is het artikel netjes verpakt.

Duidelijk bestelbaar, goede product info, correcte levering!

Mooie producten

Voor 11 uur besteld volgende dag in huis was beloofd . Maar het pakket werd pas de dag erna verstuurd . Beetje jammer. Product prima verpakking prima .

Uitstekend service, heel snel levering! Ik zal iedereen aanraden om te bestelen via bushcraftshop.nl

Berghaus MMPS Centurio II 45ltr rugzak met 10 liter zijd pockets de perfecte combinatie voor alle situaties! Laat echt niks over om iet anders te kiezen!

zeer tevreden

ik ben zeer tevreden met me zippos er stond wact tijd 7 dagen met 1 dag had ik ze zeer tevreden erover

Vlot en goed!

Zoals altijd vlotte levering en items exact als omschreven.

Over Bushcraftshop.nl

Bushcraftshop.nl is dé webwinkel voor bushcraft, survival en outdoor producten! In onze webshop vind je alles wat je nodig hebt voor al je buiten-avonturen. We leveren enkel kwaliteitsproducten van bekende én unieke merken. Bij Bushcraftshop winkel je veilig en vertrouwd en heb je de keuze uit de meest populaire verzend- en betaalmethodes. Je kunt rekenen op een snelle levering (gratis vanaf € 50,-), een zeer klantvriendelijke service en een flexibele 30 dagen retour garantie! We zijn aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg, de garantie dat je winkelt bij een betrouwbaar bedrijf.