top winkel

er snel met versturen en goede snelle reactie op e-mail

Very kind and helpful customer service

There was an issue processing my payment, but the team were very helpful in resolving it quickly. Quick shipping and the products received are excellent as expected.

Goeie snelle service, en topkwaliteit materiaal.

Was op zoek naar specifiek outdoor-model tent. Bij Bushcraftshop is dat gelukt.

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden over de service zowel het verzending als de verpakking, het product is qua prijs en kwaliteit zeer goed.

Great service without any problem’s

Nice people at the Bushcraft Store with great service.

Levertijd klopt uitstekend

2 x schoenen besteld en 2x de volgende dag in huis.

Duimpjes omhoog

Site is gemakkelijk, verzendtijd klopt, mail voor info etc is fijn, ruim v te voren aangeven dat verzending qua dag en tijd is veranderd. Daarnaast zijn de zalfjes ook nog een waard om te gebruiken.

Goede kwaliteit tegen voor een goede prijs.

Al jaren bestel ik bij Bushcraftshop en tot nu toe nog geen vervelende ervaring. Als er iets niet klopt dan wordt dat opgelost.

Heel tevreden

Ik was op zoek naar een waterfilter. Veel keuze in de webshop met scherpe prijzen. Daarnaast ook snelle levering.

Keurig geholpen

Een ruim assortiment en snel geleverd

Niets op aan te merken!

Ik kocht een 25l rugzak van Highlander voor de verjaardag van mijn zoon. Super kwaliteit, sterk, degelijk, veel mogelijkheden. Prima prijs/kwaliteitverhouding, zeker tov en aantal outdoor/spprtmerken. Zitmatje van Woolmark erbij, ook zeer tevreden over, stevig, flexibel en warm. En vlot bezorgd, prima.

Het is een cadeautje voor mijn schoonzoon. Snelle levering.

Mijn bestelling werd vlug in goede orde ontvangen.

Het produkt is nog niet getest, ik geef het iemand cadeau.

Top product

Mooi mes, leuke verpakking. Zeer snelle levering .

Website oogt mooi ik wordt er vrolijk van al deze mooie spulletjes.

Snel geleverd goed assortiment

Mooie producten

Prijs-kwaliteit goed en snelle levering

Toegankelijke website, goede verhouding tussen prijs en kwaliteit en vlotte levering. Dit was de enige online shop waar we de Nalgene travel kit konden vinden voor een prima prijs. Bushcraftshop doet het prima, enige nadeel is dat Nalgene zelf de containers niet afzonderlijk aanbiedt. We hadden alleen de 2x 30 ml kleine containers nodig en niet al die andere flesjes. En dat is dus vooral feedback voor de leverancier Nalgene.

Makkelijk bestellen van mooie spullen

Het kado van jullie is goed ontvangen. Fijn dat het allemaal zo soepel verloopt qua bestellen en leveren.

Vlotte levering

Vlotte bestelling en levering.

Zeer goede service

Er was een onderdeel kapot , direct een vervanger toegestuurd gekregen. Helemaal top

Snelle correcte levering

De bestelde spullen waren een dag later al bezorgt. Prima service.

Snel en betrouwbare bezorging

Gewoon zoals je verwacht

Uitstekende kwaliteit!

Diverse kleding van Pinewood besteld. Zeer vlugge levering. Kleding van Pinewood zijn zeer degelijk en behaaglijk warm. Volgende keer zeer zeker weer bij bushcraft.

Over Bushcraftshop.nl

Bushcraftshop.nl is dé webwinkel voor bushcraft, survival en outdoor producten! In onze webshop vind je alles wat je nodig hebt voor al je buiten-avonturen. We leveren enkel kwaliteitsproducten van bekende én unieke merken. Bij Bushcraftshop winkel je veilig en vertrouwd en heb je de keuze uit de meest populaire verzend- en betaalmethodes. Je kunt rekenen op een snelle levering (gratis vanaf € 99,-), een zeer klantvriendelijke service en een flexibele 60 dagen retour garantie! We zijn aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg, de garantie dat je winkelt bij een betrouwbaar bedrijf.