Goede communicatie en snelle levering

Mooie jas engeleverd binnen de aangegeven tijdsduur

De jas bevalt mij erg goed. Het probleem waar ik vaak tegen aan loopt is dat ik heb een vrij groot postuur met brede schouders en borst heb met daarbij relatief lange armen. Volgens de maattabel van Keela moet 3XL mij passen. De jas past als gegoten. Terwijl ik bij andere merken moeilijk kan slagen.

Zorgvuldig

Makkelijk bereikbaar. Snelle levering.

Goede kwaliteit vlot geleverd

De Woodwalker Outdoorlaarzen bevallen prima, goede pasvorm, warm, waterdicht en een goede grip op de ondergrond. Tijdens fotograferen al enkeldiep in zee gestaan wat geen enkel probleem was.

top zaak met elders in nl niet verkrijbaar spul

vlot in comunicatie, snel geleverd goede prijzen.

Snelle levering!

Het bestelde produkt is snel en correct geleverd!

Correcte levering

Correcte levering!

Ben erg tevreden

Vlotte levering van mijn bestelling en keurig verpakt!

Super snelle levering.

Alleen de afbeelding klopt niet met het geleverde artikel.

Briljant

Super snel! Goede toelichting bij producten

Keurig en zeer betrouwbaar

Keurig en zeer betrouwbaar. Raad echter Klarna áf. Laat goede klanten bij U ook achteraf betalen. Ik kan bewijzen dat deze review oprecht is

Mooie producten, snelle levering

Aantal producten van het merk Kupilka besteld, voor buiten, onderweg of voor op kantoor (nu de wegwerpbekers in de ban zijn). Mooie kwaliteit van Finse makelij, daardoor ook iets duurder. Ben er zeer tevreden mee. De producten waren goed verpakt en zijn snel geleverd.

Perfect afgeleverd

Snelle levering, goed ingepakt en zeer kwaliteitsvol materiaal!

Alles kwam op tijd. Netjes verpakt

Perfect materiaal en correcte levering!

Uitstekend!

snel geregeld

Ik heb twee tenten en een tarp besteld. Deze waren binnen zeven dagen bij mij. Alles was goed verpakt en daarom ook goed aangekomen.

nul service

Slechtste webwinkel ooit. Veel fouten en geen enkele service

Beste Rie, Het spijt ons dat je onze service als negatief ervaart. We begrijpen dat het frustrerend is dat je een ander product ontvangt dan dat je besteld had. We danken je voor je medewerking om je case op te lossen. Soms loopt er wel eens iets fout in de wereld en zolang we er rustig om blijven krijgen we het ook opgelost. Echter alles terug sturen en dan gratis spullen eisen ter compensatie is helaas niet hoe we werken. Onze klanten dienst staat voor je klaar zoals eerder in de communicatie aangegeven en we willen je nog steeds aan de juiste tent helpen als je daar voor openstaat. Vriendelijke groeten team Bushcraftshop.nl

goed kwaliteit, groot, maar ietsje te duur

De Highlander Force 66-rugzak is van goede kwaliteit maar iets te duur in vergelijking met andere shops

Super service!

Het bestelde artikel kwam lek aan. Na een telefoontje en foto's via whatsapp is nog dezelfde dag het artikel opnieuw verzonden en de volgende dag al in huis! Super bedankt voor deze service!

Prima en snelle service

Alles was naar wens.

Ze doen wat ze beloven. Top.

Mooie producten, goede prijs en super klantenservice

Koop hier graag al mijn outdoor spullen, ze hebben superveel en specifieke spullen. Had een kapotte tarp en dat is direct en goed opgeslost.

Ronduit geslaagd!

Zeer goede producten die goed geleverd zijn.

mooie producten maar slechte logistieke partner

post NL heeft 14 dagen lang andere leveringstijden aangegeven. uiteindelijk kwamhet product: is een niet al te sterke doos met wat scheuren erin> En een deuk in het product. Die deuk gaat het functioneren niet beïnvloeden, mar de levering is nog al slordig. En misschien had Bushcraft het in een solidere verpakking kunnen doen.

Over Bushcraftshop.nl

Bushcraftshop.nl is dé webwinkel voor bushcraft, survival en outdoor producten! In onze webshop vind je alles wat je nodig hebt voor al je buiten-avonturen. We leveren enkel kwaliteitsproducten van bekende én unieke merken. Bij Bushcraftshop winkel je veilig en vertrouwd en heb je de keuze uit de meest populaire verzend- en betaalmethodes. Je kunt rekenen op een snelle levering (gratis vanaf € 99,-), een zeer klantvriendelijke service en een flexibele 60 dagen retour garantie! We zijn aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg, de garantie dat je winkelt bij een betrouwbaar bedrijf.