Snelle levering en precies zoals verwacht

Pakje snel ontvangen en inhoud helemaal naar wens. Precies zoals verwacht en gehoopt.

Snel geleverd, goede qualiteit.

Goede qualiteit, snel geleverd

100% tevreden, super service

Bestellingen komen eerder als aangegeven en door mij zelf verkeerd bestelde maat op zeer korte termijn kunnen ruilen, prima.

prima produkt en snelle bezorging

Snelle levering van regenjas voor mijn dochter voor zwemles. Prima lichte regenjas.

Goede service zoals het hoort

Duidelijke site, goedkoop en snelle levering.

Duidelijke site, makkelijk besteld en snelle levering

Was een goede prijs en de volgende dag is het afgeleverd. Ik ben zeer tevreden

Ik heb niet lang hoefden te wachten op mijn product.

Je kan regenkleding in aparte maten bestellen. De jas in bevoordeeld maat l en broek bevoordeeld in maat xl. Ik vond dat heel fijn.

Snelle levering. Duidelijke website

Snel, accuraat en zorgvuldig

Prima, uitgebreide webshop met alles wat je maar in natte omstandigheden kunt nodig hebben!

Perfect service

Verkeerde maat gekregen Opgebeld en volgende dag had ik al de goede binnen

Regenjas lekt!

Snelle levering, maar product, een regenjas, werkt niet waarvoor ik hem heb gekocht!!! Bij ierse regen lekt hij gewoon behoorlijk door bij het eerste gebruik!!

De levering van de poncho’s werd keurig op tijd geleverd. De kwaliteit en comfort voldoen volledig aan de verwachtingen

Goede communicatie, snelle levering

Regenjas (mac-in-a-sac) is prima!

Snelle levering en goede kwaliteit.

Duidelijke website. Bestelling keurig ontvangen.

Duidelijke website, goed per categorie. Mijn bestelling was prima, net als de kwaliteit.

Zeer goede en betrouwbare winkel!

Zeer positief. Na bestelling kon het pakket gevolgd worden. 3 producten wilden wij nog omruilen voor een andere maat. Dit liep ook flekkenloos. Kwaliteit is tevens goed van de producten.

Top regenponcho,s

2 regenponcho,s besteld. Een dames en herenkleur. Waren precies op tijd geleverd voor de vakantie en hebben meteen dienst gedaan. Zo ontzettend blij mee. Ideaal met lussen aan de binnenkant zodat ze niet opwaaiden.

Goede afhandeling

Even een telefonisch contact over een zending en werd meteen geregeld dus voor mij een dikke tien

Prima geregeld

Mooie jas gekocht, snel geleverd. Weinig plekken waar je een grote maat kunt kopen

Snelle service en een goede prijs

De site is overzichtelijk en duidelijk. Je kunt snel sorteren en vergelijken. De prijzen zijn goed en een snelle service. Ik ga als ik wat nodig heb, hier zeker weer bestellen.

Klantvriendelijk en goede service

Veel keus, goede kwaliteit. Zeer snelle levering. Bij retour zendingen po geld terug. Ook via mail goed bereikbaar en snel antwoord. Omdat ik model en maatvoering niet goed wist zelfs een afspraak kunnen maken ook te komen passen. Top service!

Zwemregenhas gekocht alles goed. Snelle levering.

Prettige service, artikel lijkt uitstekend

Prima en snelle levering