Op tijd en correct ontvangen

Ze hebben mij echt geweldig geholpen en een super goede service geboden. Meedenken in oplossingen. Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Prima geholpen, ruime sortering,8

Goede service, ook als er terug bezonden moet worden om te ruilen en goed per telefoon bereikbaar.

Cijfer 10

Regenpakhuis correct Geweldig om zaken mee te doen Totziens

uitstekende service

Snelle en kwalitatieve verwerking van mijn bestellingen.

Duidelijke site, snelle levering en goede (snelle) retour levering

Zie bovenstaande

Goed, Snelle service.!!

Heel goed, snelle service.. snel bezorgd!

Goede ervaring mee. Levering netjes op tijd geleverd. Geen lange wacht tijd

Netjes op tijd geleverd en mooie kwaliteit

Wat ik zocht snel geleverd!

Duidelijke omschrijving en foto's van de regenkleding. Wellicht nog wat beenlengte afmeting bij regenbroeken. Verdertevreden.

Besteld , snel bezorgd en product is wat ik er van verwacht

Ik heb de juiste door mij bestelde regenhoed ontvangen. Heb de waterdichtheid nog niet kunnen ervaren, maar ga er van uit dat dat ook goed is is.

Heel tevreden

Voor het eerst iets gekocht bij deze firma. Dit is zo goed bevallen,dat het ons spijt dat wij eerdere recente aankopen op gebied van regenkleding niet bij hen heb gedaan. Duidelijke website,snelle service,mogelijkheid om vooraf te betalen en een dag nadat de overschrijvingsopdracht door ons gepost was,kregen wij al bericht dat het bestelde op weg was.

Regenpak

Een mooie regenpak

Snelle levering. Goede kwaliteit

Snelle levering…

Goed product

Snelle levering en goede kwaliteit.

perfect

vlotte levering,

netjes en snel

nvt

Een prachtige regenjas uitermate geschikt voor ons nederlandse weer.

prachtig

Uitstekend geregeld

Het hele proces van het bestellen via een duidelijke site tot de aflevering van het regen pak was uitstekend geregeld, snel en voor een goede prijs.

Goede service ook met omruilen van de maat

Snelle levering, het is ook wat ik besteld heb.

slechte afwerking van het product

bij de eerste keer aantrekken trok ik meteen een drukker kapot. Pak is goed.....jammer van de slechte afwerking.

Beste Pim, Het is vervelend te horen dat de drukker van het pak kapot is. Dat valt uiteraard onder de garantie en wij lossen dit dan ook graag samen met u op. U mag het regenpak kosteloos retourneren. Wij zullen vervolgens voor een nieuw en goed regenpak zorgen. Daarbij begrijpen wij dat u in deze regenachtige weken géén dag het regenpak wilt missen. Dus u mag wachten met retourneren tot het moment dat er wat drogere dagen in het verschiet liggen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Regenpakhuis

Perfect!

Duidelijke site, snelle levering en mooi product. Top!

Goed en snel geleverd

De volgende dag heel goed verpakt al geleverd . Keurig. Ook de correspondentie was prima