Alles was goed

Zowel levering als product zelf heel goed

Ik had mijn regenjack snel in huis, maar helaas was het te krap. Daarop heb ik een ander merk besteld. Binnen 1 week was dit ook weer geleverd en kreeg ik het teveel betaalde bedrag netjes weer teruggestort.

Heel goed , mooie website

Zocht al lang naar een regenbroek die je opzij helemaal open kunt ritsen , bij Regenpakhuis gevonden ! Geweldige broek , nu.................nog regen

Prima, netjes op tijd gekregen en de regen poncho is goed!

Snel en goed afgeleverd

Snelle service en goede kwaliteit

Ik was op zoek naar een regenpak van goede kwaliteit. De maten zijn goed omschreven. En het pak zit goed.

Snelle levering, duidelijke website

Snelle levering, duidelijke website

Snelle en goede levering

Ruime keus, snel en goed geleverd.

Snel

Snelle en goede bezorging. Fijne regenbroek

Vlotte en correcte afhandeling

Het product voldoet aan de.verwachting

prima kwaliteit

Pak snel geleverd en van goede kwaliteit tegen een concurerende prijs.

Veel keus , snelle levering

Veel verschillende model broeken Ook voor een maatje meer Goede kwaliteit/ prijs 2dagen later in huis Top

Fijne regenbroek

Ruime regenbroek voor op de fiets. Fijne zaak. Reageren altijd snel en goed. DPD bezorging echter niet geweldig, kondigden bestelling aan, heb die datum verzet met 3 dagen, op bewuste dag thuis gebleven voor niets, volgende dag werd de broek uiteindelijk door brievenbus gepropt.

Prima producten, fijne aanbiedingen en snelle levering.

Goede service en snelle levering

Goed en deskundig advies

Goed en deskundig geholpen via telefonisch contact bij het zoeken naar een regenbroek. Snel geleverd.

Snelle levering Prima kwaliteit

Vlotte bezorging

Mooie pakken

Snelle en goeie levering

alles naar wens

Precies wat we er van verwacht hebben.

Goede telefonische bereikbaarheid en service. Omdat de maat niet bleek te passen, heb ik mijn bestelling geretourneerd. Binnen vijf dagen kreeg ik het product in de passende maat.

perfect

Dit was mijn eerste keer dat ik bestelde en het was gewoon perfect, Vlotte bezorging!

Top service!

Mail gestuurd m.b.t. advies maat en welke regenbroek voor mijn man en mij het beste is. Snel en goed advies terug gekregen. De bestelling was ook snel in huis.

Regenpak met zijrits zit als gegoten

Super regenpak dat zeer comfortabel aanvoelt tijdens het fietsen en gemakkelijk is aan te trekken dankzij de ritsen aan beide kanten.