Keurig verpakt en snel geleverd

Prima snelle en goede levering

Prima en een perfect regenpak

Goed betrouwbaar bedrijf

fijne ervaring met dit bedrijf

Werkt zeer snel. Het bestelde binnen 1 a 2 dagen in huis. Makkelijk contact te leggen en prima produkt geleverd.

De Hoodie voldoet niet aan mijn verwachting. Onderkant slaat naar binnen, zo worden je benen nog nat.

Hele goede service

Had een regenpak van mac in a sac besteld broek xl jas ook xl maar dat ging niet over mijn winterjas dus de jas weer retour gestuurd en een xxl besteld. Binnen 1 week retour en nieuwe bestelling binnen. Goede en fijne service zeg ik.

Snel en perfect

Bestelling snel geleverd. Producten van goede kwaliteit voor een “normale” prijs… wat wil je dan meer?

Was heel goed.

Een goed contact gehad met de klantenservice

Eerste pakket was niet goed. Gratis retour, geld snel retour. Tweede pakket ook snel geleverd en een uitstekend regenpak

Kwaliteit en veel keuze

Goede kwaliteit regenbroek tegen een redelijke prijs. Keurig op tijd geleverd en goed verpakt. Voldoet aan alle verwachtingen

Goede ervaring had geschreven dat de bestelling niet kwam Hebben gelijk op gelost

Keurig op tijd bezorgd, leuke laarzen

Een paar laarzen en een paraplu besteld. De laarzen bevielen heel goed, de paraplu helaas niet. Het retourzenden is helaas niet zo makkelijk, doordat hiervoor DPD is gekozen. Er zijn hier geen punten in de buurt en het label moet geprint worden, wat beiden erg onhandig is. Dus alleen bestellen als je zeker weet dat je het niet wilt terugsturen, of zo'n punt in de buurt en een printer hebt.

Een echte regenbroek

Ziet er super uit. Ik hoop hem nooit te hoeven gebruiken

Top producten en service

Afgelopen december heb ik een compleet regenpak met regenoverschoenen gekocht. Bij het eerste gebruik van de overschoenen bleek de maat van de overschoenen toch te klein voor mijn schoenmaat met als resultaat dat de rits het begaf bij de eerste aantrekpoging. Bij melding hiervan kreeg ik direct het aankoopbedrag als kortingscode retour en heb ik een beter passend product kunnen kiezen. Geweldige service!

Gewoon top hoor

Ik kreeg waar ik om vroeg en snel ook.

Ik zocht een regenbroek met korte pijpen en ritsen tot aan de knieën om je schoenen er goed in te krijgen en belde met die vraag naar het Regenpakhuis. Ze konden me meteen een merknaam en artikelnummer geven waardoor ik sneller kon bestellen. Het werd ook vrij vlot bezorgd. Heb de regenbroek nog niet uitgeprobeerd.

goed en snel

Het is goed en snel geleverd

Goed geregeld

Makkelijk op internet gevonden en besteld. En snel in huis! Top! Bedankt!

Tijdige levering en omruilen grotere maat probleemloos

Snelle verzending maar niet meer met Gls verzenden

Regenpakkenhuis verzend zelf snel, helaas met GLS. Pakket kwam dag later aan. De trac en trace is een drama van gls en bij de neerzet toestemming had ik niet gezegd, gooi maar in de klikko. Ik zou een andere vervoerder zoeken. Gls is altijd een drama.

Pak was te klein maar na retour gezonden te hebben volgens de opgegeven procedure netjes het aankoopbedrag bedrag teruggestort gekregen.

Ik ben zeer tevreden, een aanrader.

In eerste instantie was mijn regenbroek te kort. Ik had mijn broek al een keer gedragen maar ondanks dat kon ik in overleg mijn broek meteen ruilen voor een beter passend model. Retourbon werd meteen geregeld en binnen 2 dagen had ik een nieuwe in huis. Vandaag aangehad op de fiets, ik ben blij. Hartelijk dank voor de goede service

Snelle aflevering

Moet nog wel even ervaren hoe de waterdichtheid is. Kreeg afgelopen vrijdag het idee dat ik toch geen droge broek had maar iets vochtig,dat zou niet mogen.

Klasse service

Zeer snelle bezorging. Voor retourneren van een onderdeel had ik problemen met inloggen voor een retourlabel. De klantenservice had het snel opgelost. Ook later werd nog even nagevraagd of alles lukte.