Regenjas, komt overeen met de beschrijving.

Fijn, snel, goed, makkelijk

Heb nu 2x gekocht…snelle levering, goede communicatie en vooral: goede spullen!

Heel erg handig dat je de jas en de broek in verschillende maten kunt bestellen. Snel geleverd.

Goed advies, correcte levering

Heb gekregen wat ik bestelde

Heb zonder problemen zending 2 x geretourneerd. Wacht nu op de door mij bestelde goede maat.

Prima service, telefonisch goed bereikbaar, vriendelijke mensen

De broek die ik bij mijn regenpak had besteld was iets te kort. Op het retourformulier kun je dan gelijk aangeven dat je hem wilt omwisselen voor een andere maat. Omdat ik niet zeker wist of dat in mijn geval ook mogelijk was, heb ik gebeld. Niks geen wachtmuziekje of keuzemenu, maar gelijk een vriendelijke mevrouw aan de telefoon. Waar maak je dit nu nog mee? Mijn vraag werd snel en vriendelijk beantwoord. Top!

mooie regenponcho

Mooie en praktische regenponcho, goede kwaliteit, licht, makkelijk mee te nemen en snel ontvangen

Vlotte levering

Prima regenjas!

Correcte levering van een prima product

Vlotte levering, goede communicatie.

Fijne website, snelle en keurige levering

Ik kon snel het gewenste artikel vinden (duidelijke website) goede prijs en snelle levering.

Prima bezorging, goede regenbroek

Duidelijke website, vlotte en goede bezorging. De regenbroek past goed, maar ik heb ‘m nog niet gebruikt omdat ik nog niet in de regen gefietst heb. Hij voelt soepel aan en is licht. Een klein pakje om mee te nemen. Ik ben benieuwd hoe het gaat als het plenst.

Regenbuien in Nederland. Snel een regenbroek nodig. Het aanbod van het Regenpakhuis was groot, de keuze snel gemaakt. De levering meteen de volgende dag. Ik hoop dat het weer snel gaat regenen ☔️

Mooi regenpak. Zit goed Nog niet gebruikt maar hoop dat die waterdicht is waar ik wel vanuit ga. Snelle levering.

slecht

wacht nog steeds op mijn geld van retour. Grote maat hebben jullie niet, tenminste naar nederlandse maatstaven niet.

Geachte Mevrouw Vrijenhoek, Graag danken wij u voor het plaatsen van uw review bij Kiyoh. Echter daar willen wij op reageren aangezien naar ons inziens deze review onjuiste informatie bevat en/of er gaat iets fout. U plaatst twee opmerkingen: 1) U schrijft “wacht nog steeds op mijn geld van retour” Als u het geld nog niet retour heeft dan gaat hier iets fout. Wij hebben namelijk de opdracht voor deze terugbetaling reeds op 16 mei uitgevoerd. Dat was op dezelfde dag dat wij uw retour ontvingen. Deze opdracht wordt vervolgens uitgevoerd door onze Pay-provider Pay.nl, dit is ook de organisatie die de iDeal transactie uitvoerde op het moment dat u bij ons bestelde. Wilt u zo vriendelijk zijn om te controleren of u deze terugbetaling toch niet heeft ontvangen op 16 of 17 mei, maar dan niet van Pakhuis maar van Pay.nl (Ivm hemelvaart zou dit zelfs nog t/m/ 19 mei kunnen zijn). Volgens Pay.nl is deze terugbetaling namelijk wel direct uitgevoerd. Mocht u de betaling dan ook nog niet hebben ontvangen, dan gaat er iets mis en gaan wij ervoor zorgen dat dit z.s.m. wordt opgelost. 2) U schrijft: “grote maat hebben jullie niet, tenminste naar Nederlandse maatstaven niet” Het Regenpakhuis heeft ruim 1500 producten van vele verschillende merken. Het lijkt ons niet nodig om u uit te leggen dat alle merken (en ook producten) anders vallen in maat en pasvorm. Dat blijft uiteraard en vooral in een webshop een lastig gegeven om dat juist te communiceren naar onze klanten, ook omdat het groot of klein vallen weer door iedereen anders wordt geïnterpreteerd. Om deze reden hebben wij bij alle artikelen op onze webshop, waar dat van toepassing is, een maattabel geplaatst. Met behulp van deze maattabel kunnen onze klanten vooraf bekijken hoe producten in maat en pasvorm vallen. Over deze maattabel krijgen wij zelden tot nooit klachten. Maar uit uw klacht begrijpen wij dat u een product heeft ontvangen dat naar uw ervaring kleiner valt. Dat kan en dat lossen wij ook altijd graag met klanten op. Vandaar dat het retourneren gratis is en wij telefonisch of per e-mail goed bereikbaar zijn om zo ook onze klanten altijd te kunnen voorzien van een passend advies. Het Regenpakhuis is al ruim 10 jaar een organisatie die probeert te opereren op een hoog service niveau waarbij wij voor al onze klanten, ook die met een grote maat, een passende oplossing vinden. Want het is uiteraard niet zo dat, zoals u schrijft, dat als één product uit ons assortiment wat kleiner valt, direct al onze producten uit ons ruime assortiment kleiner vallen. Wij zouden dan ook graag met u in gesprek gaan om ook voor u een passend regenpak te vinden. Wij zijn u graag van dienst maar wij laten het aan u of u ons die kans nog wilt geven. We hebben vorige week geprobeerd contact met u te krijgen om bovenstaande toe te lichten maar hierop hebben wij helaas nog geen reactie mogen ontvangen.

Snelle levering. Product voldoet aan de verwachtingen.

Alles klopt

Goede website, snel bestelproces en zeer tevreden over de bezorging..

Snelle levering - goed materiaal

Goed regenpak voor een schappelijke prijs!

Uitstekende service, ook met terugsturen en betaling.

Snel ontvangen, op aangegeven tijd geleverd en bij terugzending ook keurig op tijd terugbetaald!

Snel en duidelijk

Ziet er goed uit en snel in huis. De maat is goed.

Regenpak tot nu toe 1 keer gedragen doet het goed.

Medewerkers was aardig, ze heeft me goed geholpen.

Das snel

Prima regenpak en zeer snel geleverd. Zelfs voor de volgende bui. Pas vorm is goed.

Veel keus en vlotte levering

Een vlotte levering en veel keus

Snel een top regenpak geleverd tegen een gunstige prijs!

Een zeer grote keus aan regenpakken in diverse uitvoeringen en kleuren. Door de goede informatie en selectiemogelijkheden op de site, had ik snel het regenpak gevonden het dat ik wilde hebben. Bij het ontvangen pakket zat een formulier om gratis te ruilen, mocht de maat niet goed zijn. Goede service dus. Die van mij paste perfect en was voor mij niet nodig.

Weth Heinsbergenplein 2 5741HX Beek en donk

0492 747155

Over Regenpakhuis

Regenpakhuis is de regenkledingspecialist van Nederland en België. In ons assortiment: Damesregenkleding Wij hebben een groot assortiment dames regenjassen, dames regenbroeken, poncho’s en regenlaarzen voor elke activiteit (fietsen, wandelen en dagelijks gebruik) en voor iedere maat. Kijk snel bij ons ruime assortiment dames regenkleding. Kinderregenkleding Kinderregenjassen en kinderregenlaarzen waarmee je de hele dag buiten kan spelen of juist een vrolijk kinderregenpak voor een enkele bui, bij het regenpakhuis hebben we het allemaal! Kijk snel in ons ruime assortiment kinderregenkleding. Herenregenkleding Wij hebben een groot assortiment heren regenjassen, heren regenbroeken, poncho’s en regenlaarzen voor elke activiteit (fietsen, wandelen en dagelijks gebruik) en voor iedere maat. Kijk snel bij ons ruime assortiment heren regenkleding. Een selectie van onze beste regenkleding merken: - Mac in a Sac - ProX elments - Derbe - Agu - CeLaVi - Highlander - Bjornson - Tanta - Lyngsoe - Regatta - Danefæ