Snel een top regenpak geleverd tegen een gunstige prijs!

Een zeer grote keus aan regenpakken in diverse uitvoeringen en kleuren. Door de goede informatie en selectiemogelijkheden op de site, had ik snel het regenpak gevonden het dat ik wilde hebben. Bij het ontvangen pakket zat een formulier om gratis te ruilen, mocht de maat niet goed zijn. Goede service dus. Die van mij paste perfect en was voor mij niet nodig.

Het product is geweldigd. De maat is groot perfect.

Mooi product. De maat is groot perfect. De grote maat is moeilijk te vinden

Dit is al het 2e regenpak dat we hier kopen

Prima kinderregenpak gekocht, de tweede al. Snel geleverd. Gewoon goed.

Fijne site

Snelle en goede verwerking van de bestelde of retour goederen

Bij de regenponcho die ik bestelde stond op de website duidelijke informatie De bestelling kwam heel snel en ik ben blij met de kwaliteit van het geleverde product

Eerlijk, duidelijk, vlot.

Goede service, snelle levering, denken goed mee.

Goede regenponcho

De volgende dag al geleverd, wat voor mij op dat moment erg belangrijk was. De regenponcho is prima

Goedkoop regenpak voldoet prima!

Zat wel een scheur in de broek maar na een belletje en een foto gestuurd te hebben, kreeg ik direct zonder probleem een nieuwe broek. Alles snel geleverd ook!

Snelle levering Mooie prijs Dank U RUUD

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering.

Snelle levering.

Goede service.

Keurige levering

Snel, netjes en precies zoals afgesproken

regenhoedje prima en snel in huis

Regenhoedje one size besteld. Past perfect. Volgende dag al in huis. Hij is niet 100% waterdicht, want in de giga regenbui waarin ik hem goed kon testen, kwam er iets door, maar in een 'normale' regenbui voldoet het hoedje perfect. Randen van de hoed kun je iets omvouwen naar gelang je wilt (dan loopt het water niet in je nek).

Prima service.

Prima service.

Heel makkelijk aandoen ondanks mijn aangepaste schoenen

Regenpak is echt waterdicht

Uitstekend.

Snelle levering , mooi pak. Precies wat ik wilde. Top.

snel en vriendegelijk

genoeg keuze vriendelijke service aan de telefoon snel verzonden eerlijke prijzen

Snelle goede levering

Gewoon uitstekend!

Prima ervaring! Snel geleverd, netjes verpakt en product van goede kwaliteit.

Lekker snel geleverd

Goede klantenservice, advies en snelle levering

Na een telefoontje een goed advies gekregen. Besteld en alles past perfect. Nog niet in de regen uitgeprobeerd.

Optijd geleverd

Prima ervaring

Veel keuze

Ik vind de keuze in regenkleding ruim en handig dat er maattabellen bij staan. Toen ik belde of het de regenjas ook over een winterjas heen past, kreeg ik geen goed antwoord. Advies van mijn kant is om bij de omschrijving ook te vermelden of de regenjas over een jas heen past. Ik had al een maat groter genomen en de jas past over mijn kleding maar niet over een jas heen.

Prima levering.

Snel en accuraat

Weth Heinsbergenplein 2

5741HX Beek en donk

0492 747155

Over Regenpakhuis

Regenpakhuis is de regenkledingspecialist van Nederland en België. In ons assortiment: Damesregenkleding Wij hebben een groot assortiment dames regenjassen, dames regenbroeken, poncho’s en regenlaarzen voor elke activiteit (fietsen, wandelen en dagelijks gebruik) en voor iedere maat. Kijk snel bij ons ruime assortiment dames regenkleding. Kinderregenkleding Kinderregenjassen en kinderregenlaarzen waarmee je de hele dag buiten kan spelen of juist een vrolijk kinderregenpak voor een enkele bui, bij het regenpakhuis hebben we het allemaal! Kijk snel in ons ruime assortiment kinderregenkleding. Herenregenkleding Wij hebben een groot assortiment heren regenjassen, heren regenbroeken, poncho’s en regenlaarzen voor elke activiteit (fietsen, wandelen en dagelijks gebruik) en voor iedere maat. Kijk snel bij ons ruime assortiment heren regenkleding. Een selectie van onze beste regenkleding merken: - Mac in a Sac - ProX elments - Derbe - Agu - CeLaVi - Highlander - Bjornson - Tanta - Lyngsoe - Regatta - Danefæ