Prima materiaal en vlotte levering

Prima materiaal en vlotte levering

Alles geleverd zoals afgesproken. Een onderdeel functioneerde niet nabehoren, werd meteen vervangen. ­čĹŹ

snelle service

een snelle afhandeling van de bestelling en geen naleveringen.

Super snelle levering

super shop

Gereedschap last minute besteld kon eigelijk pas dinsdag komen , maar zorgde er toch voor dat ik het zaterdag kreeg echt super !!

scherpe prijs zeer vlot afgeleverd top.

Het Werkt prima top !!

Het Werkt prima top !!

Snelle levering van een prima tegelboor

Grote keus uit een grote hoeveelheid tegelboren tegen een redelijke prijs !

Niets op aantemerken

Snelle en goede levering

Optijd geleverd

Bestelde materiaal, was keurig optijd toegekomen, ben zeer tevreden met kwaliteit van de geleverd goederen.

Zeer degelijke web shop

Diamantboren ( Rubi) gekocht voor een correcte prijs. Levering dag nadien. Boren zijn van uitstekende kwaliteit.

Goede en snelle service

Tevreden klant

Super snelle levering. Goede kwaliteit

Snel en correct !

Duidelijke en overzichtelijk site, alles te vinden. Zeer snelle levering Goede communicatie

goed aanbod, leuke prijs en snelle levering.

goed aanbod, leuke prijs en snelle levering.

Helemaal top

Prima levertijd en kwaliteit producten!

Binnen 2 werkdagen geleverd. Materiaal was prima verpakt en van goede kwaliteit.

Mooi spul en snel

Correcte en snelle levering

Volldoende keus

Top.! Vandaag besteld, morgen in huis.

Goede prijzen en snelle levering. Wat wil je nog meer.

netjes geleverd

geleverd volgens belofte, niks op aan te merken.

Makkelijk bestellen volgende dag geleverd! Voordeel is ook dat je niet voor enorme bedragen moet bestellen voordat het gratis verzonden wordt.

Prima gereedschap, snelle levering

Gereedschap is van goede kwaliteit en de levering ging snel en correct. Helemaal top!!

Top!!!

Prima ervaringen mee, netjes en goed geregeld

Over Tegelgereedschapshop

De Tegelgereedschapshop heeft alles in huis op het gebied van tegelzetten en is dan ook de webwinkel voor iedere vakman. Bij ons kunt u terecht voor onder andere een tegelsnijder of een tegelzaagmachine maar ook de diverse handgereedschappen hebben wij in ons assortiment. Met het merk Super Prof bieden wij u een assortiment Lijmspanen aan met diverse vertandingen die geschikt zijn voor zowel wand als de vloer. Maar ook voor de Sola waterpas kunt u ook bij ons terecht.