Bestelling op tijd in huis, werkt perfect super

goede snelle levering

gevonden wat ik zocht, ben particulier

De zondag besteld en dinsdagmiddag geleverd . Gewoon perfect om op een snelle manier materiaal te kopen

Goeie en snelle lvering

heel goede kwaliteit van bestelde producten

Bestelling was laagdrempelig, geleverd volgens afspraak en heel goede kwaliteit van de bestelde producten.

Goeie service, goed materiaal en goede levertijd

👍

Allles netjes verzorgt geleverd volgens afspraak voor herhaling vatbaar

Alles goed verzorgt

Keurig geholpen, gekgregen waar ik naar op zoek was

Keurig

Alles volgens belofte uitgevoerd

Alles rond bestelling prima alleen jammer dat er zoveel verzoeken tot beoordelen worden gestuurd.

Nog niet goed

Heb een boortje besteld en nog niet binnen

Prima materiaal en optijd geleverd

Snel levering

Goede kwaliteit tegen redelijke prijs

Goede service en kwaliteit

We zijn heel tevreden met jullie produkten, de prijs en kwaliteit zijn uitstekend

Fix a Floor Injectielijm werkt perfect

Ik had de andere helft van mijn plavuizen door een aannemer laten leggen in huis. Helaas was de aannemer niet zo precies met smeren van de tegellijm zoals ik. Na afleveren kwam ik een paar dagen later erachter dat ik holle ruimtes had. Dat is natuurlijk niet goed voor je plavuizen omdat ze los kunnen raken vanwege continue beweging als je erop loopt. Lesje geleerd en beter zelf weer klussen. Met spoed zocht ik lijm om het op te kunnen vullen. Ik kwam eerst een andere website tegen met een ander merk maar heel duur per tube. Toen kwam ik Fix a Floor Injectielijm tegen. 2 tubes gekocht. Het is net dunne yoghurt dus het is makkelijk erin te spuiten. Na uitharden waren de holle ruimtes niet meer te horen met kloppen erop. Top dus.

Het leek zo eenvoudig

De borenset werkte zeker niet zoals op het filmpje. Na 2 gaatjes boren ging het heel moeilijk. Ik had gedacht dat dit echt zou werken.

Goeie service!!!

No nonsens

Goede service. Alles prima

Uitmuntende service

Prima bedrijf. Van bestelling tot levering goed verlopen.

Geleverde materiaal is van goede kwaliteit

Jammer dat de spullen te laat geleverd werden door een foutieve adres nr. Moest werklui naar huis sturen.

prima winkel

snel en nette prijzen

Goede prijs, assortiment, snelle levering. Top👍

Snel geleverd en goed verpakt!

Correct en snelle levering!

Een degelijk tegel zaagmachine voor een correcte prijs en zeer snelle levering!

Snelle levering ..wat erg fijn is

Als gereedschap kapot gaat of versleten is ..en je zit zonder ..dan is snelle levering belangrijk ...je kan namelijk het werk niet even 2 weken stil leggen ....vanwege dat je gereedschap stuk is ..dusssss nieuwe bestellen en snel in huis dus ook snel door met het werk

Over Tegelgereedschapshop

De Tegelgereedschapshop heeft alles in huis op het gebied van tegelzetten en is dan ook de webwinkel voor iedere vakman. Bij ons kunt u terecht voor onder andere een tegelsnijder of een tegelzaagmachine maar ook de diverse handgereedschappen hebben wij in ons assortiment. Met het merk Super Prof bieden wij u een assortiment Lijmspanen aan met diverse vertandingen die geschikt zijn voor zowel wand als de vloer. Maar ook voor de Sola waterpas kunt u ook bij ons terecht.