Goede kwaliteit

Snel geregeld snel bezorgd

Bestellen, volgende dag in huis zoals afgesproken

Makkelijk bestellen, snel geleverd

Goede snelle service

Producten zijn van goede degelijke kwaliteit ! Ondanks Corona snelle levering. Aan telefoon krijg je deskundig advies waar je echt iets aan hebt ! Gewoon top !

Zeer tevreden, mooi webshop, snelle levering.

Ben zeer tevreden met mijn aankoop, heb dezelfde borenset gekocht waar ik 15 jaar mee heb gewerkt. Voor tegelgereedschappen kom ik nu bij Tegelgereedschapshop.nl.

top winkel, mooie aanbieding

Ik ben de eigenaar van DDBouw die alle tegels gereedschap van die webwinkel kopen. Kwaliteiten, prijs en snel levering dit zijn de plus punt. ik

snel en volgens afspraak. prima dus!

gewoon goed

Snel en compleet geleverd

Goed en redelijk snel

Voor het eerst besteld , zag op de site een zeer ruime keuze , Ook spullen die je niet overal zou kunnen koppen Goed bevallen

Goede en snelle service !!

hetgeen ik bestelde was op een snelle en correcte manier aan huis gebracht .

Prijs kwaliteit verhouding prima

Gereedschap is prima voor doe het zelver

Zeer snelle service

Bestelling voldeed volledig aan de besvhrijving. Zeer snelle levering fag na bestelling al aan huis geleverd. Voor mij een 10 op 10

Besteld en de Volgende dag geleverd ! Super snelle service

Topie

In een woord. Super

goede kwaliteit voor een goede prijs met een goede service

goede en snelle levering

fijne site met goede foto's met duidelijke omschrijving, alles netjes verpakt en snel geleverd.

Goede zaak bestel er meer

Goede zaak bestel er meer een aanrader

Ook voor mij als aannemer zijn de prijzen hier gunstig. Gemakkelijk te bestellen bij jullie, enkel was er iets mislopen bij de ophaling/ levering. Maar na telefonisch contact zeer correct afgehandeld en dag erna de levering ontvangen.

Goede ervaring

Snel besteld ,snel geleverd en aan een goeie prijs..

Producten beantwoorden volledig aan de omschrijving op de website. De levering gebeurde - zoals aangegeven - de dag nadien Met andere woorden: correcte omschrijving en levering door de Tegelgereedshop en bovendien goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Niets op aan te merken

Uitzoeken, bestellen, betalen, verzenden, bezorgen. Nou, zo ging dat. En zo hoort ‘t ook.

Top ervaring

Dankjewel voor de snelle reactie

Snelle levering.

Handige site, snelle levering en faire prijzen.

Zeer klantvriendelijk

Wij bestellen hier regelmatig vanwege de duidelijke uitleg die je telefonisch krijgt. Zo hebben wij altijd het juiste gereedschap dat we we nodig hebben.

weer zeer snel mijn levering toegekregen

ondanks de corona heb ik weer heel snel mijn levering in Belgie ontvangen en dit aan een zeer gunstige prijs,top!

Snel

Werd gebeld of het e-mailadres klopte, daarna spullen volgende dag rond de middag in huis.

Over Tegelgereedschapshop

De Tegelgereedschapshop heeft alles in huis op het gebied van tegelzetten en is dan ook de webwinkel voor iedere vakman. Bij ons kunt u terecht voor onder andere een tegelsnijder of een tegelzaagmachine maar ook de diverse handgereedschappen hebben wij in ons assortiment. Met het merk Super Prof bieden wij u een assortiment Lijmspanen aan met diverse vertandingen die geschikt zijn voor zowel wand als de vloer. Maar ook voor de Sola waterpas kunt u ook bij ons terecht.