Snel en correcte levering

Duidelijke omschrijving en snelle levering

Je besteld en het wordt volgens afspraak geleverd.

Perfect volgens afspraak afgehandeld.

Degelijk setje voor mooie prijs

Deze set besteld bestaande uit de eibenstock 125 met lineaal van 75 cm en drukvat 5 liter. Snel geleverd en goed verpakt.

Op zich goed,

Ze hebben mij in principe goed geadviseerd over de te gebruiken tegelboor. Betrof een 28 mm boor voor nat boren. Na bestelling realiseerde ik mij dat 28 mm wellicht toch wel aan de grote kant was om 15mm leidingen door te voeren. En belde voor advies, of ik niet beter een 20mm kon gebruiken. De helpdesk ging het navragen en zou terugbellen. Dat is niet gebeurd. Ik kreeg de 28mm gewoon geleverd. Geen ramp, maar wel opmerkelijk.

Via internet besteld dag later werd er al aangebeld en geleverd snel en netjes ben zeer tevreden

Prima product en snelle levering

Ben zeer tevreden met dit product. Werkt super eenvoudig en snel en is beter dan de oude kruisjes

Correcte snelle levering

Goedgeprijsd gerief, duidelijke uitleg op de site. Correcte en snelle service. Dank je wel

Doen watbeloofd is

Voldoen aan de verwachting OK

Snelle correcte levering, zou alleen graag nota met btw bij de levering hebben,verder top

Snelle en correcte levering

Goed te vinden met de juiste spllen

Goed prijs kwaliteit verhouding

Snel geleverd en verkopen spullen van goede kwaliteit.

Vlotte levering

Ruim assortiment voor een goeie prijs

Zeer goed materiaal, kwalitatief 10/10 Levering allemaal verlopen zoals aangegeven. Ik ga hier zeker nog bestellen

Duidelijke info over de producten en vlekkeloze levering tot in België.

Gewoon top !!!

Super snel

Er kan wel een betere beschrijving van het product zijn

snelle en goede sevice

hij werkt prima beter dan ik had verwacht en goede info top

Snelle levering en goeie kwaliteit van spullen

Top snel en voordelig

Snel op afspraak

vlotte levering ,top

vlotte levering. top producten.

Snel geleverd en van goede kwaliteit

Goedkoop snelle levering

Alles in goede orde ontvangen Kwaliteit gaat niet ten koste van de lage prijs

Vriendelijke mensen, goede service en de juiste producten op voorraad

Heb verschillende spulletjes besteld , snel en mooie prijs. Aanrader.

Ze hebben goede originele producten. A -merken , scherp aan de prijs. Prima adres om je spullen te kopen.

Alles is prima verlopen , kan niet beter

Over Tegelgereedschapshop

De Tegelgereedschapshop heeft alles in huis op het gebied van tegelzetten en is dan ook de webwinkel voor iedere vakman. Bij ons kunt u terecht voor onder andere een tegelsnijder of een tegelzaagmachine maar ook de diverse handgereedschappen hebben wij in ons assortiment. Met het merk Super Prof bieden wij u een assortiment Lijmspanen aan met diverse vertandingen die geschikt zijn voor zowel wand als de vloer. Maar ook voor de Sola waterpas kunt u ook bij ons terecht.