Goed.

Makkelijke website waar alles goed en snel te vinden is.

Snel geleverd.

Keurig en snel in huis. De lengte van de boren was alleen erg kort. Dat was niet duidelijk bij het bestellen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

fantastisch, snelle levering, en goed bereikbaar voor advies voraf

fantastisch, snelle levering, en goed bereikbaar voor goed advies vooraf

Tot de volgende keer.

Tot de volgende keer.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super winkel en snelle service

Goede kwaliteit!!

voortreffelijk

snelle levering. een minpuntje: ik had geen account aangemaakt. daardoor kon ik niet bij track&trace komen ( of zou dat aan mij liggen?). maar kreeg wel bericht van post.nl.

Vlotte levering

Snelle afhandeling en een goede prijs kwaliteit verhouding

levering keurig

Duidelijke site, goede prijs, vlot geleverd

PERFECT

Snelle levering, en heel tevreden met het bestelde artikel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

prima winkel om te kopen

mijn bestelling gedaan was enige haast bij en laat besteld. ze konden de volgende dag al leveren volgens de bestelbon. dit ook zo gedaan door de tegelgereedschap shop. echter door de knulligheid van onze pakketdienst (Post NL) kwam de bestelling er pas op maandagavond! door de haast is/was het niet meer nodig en is bestelling door PostNL direct weer meegenomen en ontvangen bij de shop en bestelling direct geretourneerd op de rekening. voor de shop prima werk geleverd en niets op aan te merken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het moet simpel gewoon goed zijn !

Netjes geleverd, keurig verpakt mijn bestelling!

Vlotte levering

Snelle service en een goede kwaliteit-prijs verhouding

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles zoals het zou moeten zijn!

Conform afspraak

Levering van het gereedschap conform afspraak. Goede prijs.

Duidelijke website

Assortiment goed. Website prima verzorgd. Verzend kosten onder €25,- acceptabel €2,95 Geleverde afbraamschijven goed.

helemaal goede service

Goede service en alles goed geregeld nog bedankt gr

snelle levering prima spul

Makkelijk en snel bestellen

Er staan goede omschrijvingen bij en ook de reviews, wat ik persoonlijk heel fijn vindt als die er bij zijn zodat ik weet wat ik in huis haal. De bezorging ging ook lekker snel (binnen 2 werkdagen in huis) en niet weken wachten. Degelijk materiaal.

goede service klantvriendelijk personeel

klantvriendelijk,snel,goede website, De winkel voor uw professionele gereedschap!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering met een eerlijke prijs.

voldoende

Beoordeling van een diamantboor-set met een 6 mm diamantboor. Prijs - kwaliteit is net voldoende. Dus verwacht geen professionele kwaliteit. Met name de diamantboor was na drie gaten een kwartslag om de as gedraaid en kun je weggooien. Als nabestelling nog maar een boor gekocht in de hoop dat die iets langer meegaat. Zo'n set is leuk voor de doe-het-zelver die hooguit 10 gaten moet boren. Daarna is zowel de (plastic) boorhouder als de diamantboor zelf helemaal versleten. Maar goed, voor de doe-het-zelver is zo'n set te doen. Als je haast hebt zou ik een bestelling "in de week" doorgeven en niet op een vrijdag want dan krijg je op de dinsdag daarop de bestelling pas geleverd.

top bedrijf

Goed geholpen door de klantenservice

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en snelle levering TOP

Goed niks te klagen

Goed grei snelle levering, goede prijs ergens anders is het duurder.

Over Tegelgereedschapshop

Filter op Taal