snelle levering, goede prijs

snelle levering, goede prijs

Heel tevreden!

alles correct verlopen

alles is correct verlopen van bestelling tot levering

snel en goed

Een zeer grote doos voor de 'tegelsnijder' ,maar wel heel jammer dat er geen bijhorende bescherm-draag koffer omheen zit. Hoop van harte dat deze koffer gewoon te leveren is.

Levering en product prima

precies wat ik nodig had, snel en goedkoop!!

Ik heb alles wat nodig is opgenomen in de titel!!! Topzaak!!!

Een product dat echt werkt !

Probleem met 3 losse tegels volledig opgelost.

Spijtig van de levering firma

Voor tegelshop

Snelle reactie en goede service.

Snelle reactie en goede service.

Mooi product werkt uitstekend

Exellent

Produkt zoals beschreven aan goede prijs Levering ultrasnel, kunnen belgen nog wat van leren

Prima service snel geleverd

Netjes en volgens afspraak afgeleverd. Niets op aan te merken.

Ga zo door.

Alles verlopen zoals het moet

Ik kan niets aangeven wat er niet naar wens zou kunne zijn. Snel, correct en duidelijk.

Prima kwalieit die super snel geleverd wordt.

Een uitgebreid gamma aan degelijke produkten voor een goede prijs. Bovendien wordt de bestelling uiterst snel geleverd.

super tevreden met de materialen

Snel geleverd, alles tip top

Ok

Ok

Goed product, snelle levering door tegelgereedschapshop

Makkelijk bestellen, snelle levering en goed product

Super goed

Alles is verlopen zoals beloofd

Enkel postNL: die communicatie verloopt niet zo best, maar ik besef dat jullie daar als bedrijf niets aan kunnen doen.

Goed en snelle levering.

Groot aanbod.

Top winkel

Producten zijn zo als beschreven. Telefonisch contact gehad medewerker was behulpzaam en gaf me goede informatie.

Goede ervaring

De volgende dag geleverd en goed !!

uitstekend

Over Tegelgereedschapshop

De Tegelgereedschapshop heeft alles in huis op het gebied van tegelzetten en is dan ook de webwinkel voor iedere vakman. Bij ons kunt u terecht voor onder andere een tegelsnijder of een tegelzaagmachine maar ook de diverse handgereedschappen hebben wij in ons assortiment. Met het merk Super Prof bieden wij u een assortiment Lijmspanen aan met diverse vertandingen die geschikt zijn voor zowel wand als de vloer. Maar ook voor de Sola waterpas kunt u ook bij ons terecht.