Alles voor tegels, maar een verkeerde keuze is zo gemaakt

Product omschrijving niet altijd goed, hierdoor verkeerde dingen besteld waardoor ik bij afstandstukjes een extra stukje hout moet doen. De tegelsnijder is best goed, maar grote tegels wiebelen ondanks de 4 (goedkope plastic) pootjes aan de zijkant. FAST 65 is niet ideaal dus, maar genoeg voor deze hobbyist voor de badkamer. Verder nooit geweest, kan ze niet beoordelen, alleen de producten.

Snelle levering, goede communicatie

snelle levering en netjes verpakt zonder beschadiging

Prima leverancier

Correcte en snelle levering van een mooi product tegen een goede prijs.

Bestelling en levering perfect

Bestelling en levering perfect

Levering zoals afgesproken. Altijd fijn als dat ook lukt!

Alles was netjes op tijd binnen

duidelijk ken snel!

Prima website, prijs en snelle levering.

Tegelleveling systeem werkt goed, en wordt duidelijk uitgelegd.

Beste prijs en kwaliteit Snelle levering

Zeer Goed

Goede website en snelle levering

Uitstekende dienstverlening

Volledige en snelle levering

Precies zoals je hoopt!

Bestelling snel en efficiënt afgehandeld en werd goed op de hoogte gehouden. Precies zoals je hoopt dat zaken verlopen. Zeker een aanbeveling waard!!

begrijpelijk aan de telefoon

GOED GEHOLPEN en snelle levering

Steeds zeer tevreden

Ik bestel regelmatig op deze site omwille van de snelle levering,vele keuze aan tegelmateriaal en mooie prijzen

Snelle correcte levering,aan een correcte prijs

Het is niet de eerste keer dat ik een bestelling plaatst bij Tegelgereedschapshop en terug vlekkeloos verlopen, levering zoals aangegeven zelfs in België! Zeer tevreden!

Precies geleverd wat we besteld hebben.

Scherpe prijs, geen tegenvallend resultaat. Daar houden we van

Snelle levering top

Goed geregeld

Gewoon alles goed gedaan.

Duidelijke omschrijving van het product. Goede prijs. Correcte (=snelle) levering

goeie services en snel levering

snelle levering ik heb mijn tegelsnijder goed ontvangen en hopelijk doe die het goed.

snel geleverd

snel geleverd

Prima gereedschap

Prima gereedschap

Over Tegelgereedschapshop

De Tegelgereedschapshop heeft alles in huis op het gebied van tegelzetten en is dan ook de webwinkel voor iedere vakman. Bij ons kunt u terecht voor onder andere een tegelsnijder of een tegelzaagmachine maar ook de diverse handgereedschappen hebben wij in ons assortiment. Met het merk Super Prof bieden wij u een assortiment Lijmspanen aan met diverse vertandingen die geschikt zijn voor zowel wand als de vloer. Maar ook voor de Sola waterpas kunt u ook bij ons terecht.