Geniaal ding!

Zuiver, weinig stof, gladde afwerking

Zalig

Directe levering niet lang wachten en top producten. !!!

Snelle en juiste levering.

Super snelle levering

Duidelijke site/shop supersnelle levering.

De site is duidelijk en overzichtelijk, goeie kwaliteit gereedschap en de levering was super snel. Als je tegel gereedschap/benodigdheden nodig hebt, is dit een aanrader.

Snelle service en top producten.

snelle service, duidelijke omschrijving van product

alles zoals het moet

Het juiste gereedschap het juiste werk voor

Heb hem nog niet gebruikt maar ziet er goed en degelijk uit, blij dat ik hem heb

Snelle levering, bestelling perfect in orde

Waardeloze leveringsafspraak

Maandag ochtend had ik de spullen nodig om het werkvolk te kunnen laten vertrekken... Vrijdag middag ervoor speciaal gebeld of het zeker ten laatste zaterdag geleverd ging worden... Dit werd bevestigd en de medewerker ging dit order zelf opvolgen en klaar zetten zodat dit zeker geleverd ging worden.... IK heb hierop vertrouwd (en besteld dus, anders had ik vrijdag namiddag gewoon naar een fysieke winkel gereden om het te halen). Echter zaterdag avond nog steeds geen spullen.. Hiervoor aan het mailen geweest, proberen bellen... Helemaal niets... Dinsdag late namiddag zijn ze geleverd. Waardeloze afspraken dus... IK heb speciaal maandag ochtend dezelfde spullen nog in een winkel moeten gaan kopen waardoor de gasten enkele uren niet vooruit gekunt hebben. Dit is een zeer kostelijke grap door hun fout. Na mail verkeer begin die week steken ze de schuld op postnl... maar deze zeggen van niets te weten. Ik had zelfs geen track en trace aangekregen dus het order was gewoonweg niet ontvangen door postnl. Helaas steken ze op hun wel hun eigen gemaakte fout! Mijn vertrouwen hier is weg!

Geachte heer Meyvis, Zoals afgesproken hebben wij uw bestelling gelijk na uw telefoontje verwerkt en verstuurd met postnl. Na uw mail van maandagochtend hebben wij bij postnl nagevraagd waarom uw bestelling niet bij is afgeleverd. Deze gaven aan dat door een systeemfout uw bestelling niet correct is gesorteerd/verwerkt. Dit hebben u per direct laten weten en u gevraagd of u alsnog uw bestelling wil ontvangen. Volgens afspraak met u, is uw bestelling een dag later bij u afgeleverd. Note: Daar wij gebruik maken van externe vervoerders zullen en kunnen wij nooit 100% garanderen dat uw bestelling de volgende dag wordt afgeleverd. Er kan namelijk altijd iets gebeuren waardoor een levering vertraagd word. Met vriendelijke groeten, Tegelgereedschapshop

Prima service, snelle levering.

Scherpe prijs en snel geleverd.

Goede service en alles te overleggen

Na een levering waar hun niets aan konden doen, echt perfect opgelost en een super telefoon gesprek gehad met 1 van de medewerkers. Ga hier zeker vaker bestellen

Snelle levering en keurig verpakt. Produkten compleet en heel geleverd.

prima! snelle levering

Perfecte snelle levering

Ik had specifiek iets snel nodig voor een klus. Was keurig op tijd binnen.

Supershop

Bizar snelle service en hoge kwaliteit producten!

goede informatie, snel geleverd

goede informatie, snel geleverd

Vlotte levering en prima kwaliteit-prijs verhouding

Vlotte levering en de producten voldoen perfect aan de verwachtingen.

Zoals altijd gewoon top.

De service is altijd top inorde.

Goed en snel geleverd zeer tevreden

Snelle afwikkeling.

Uitstekende webwinkel

Snelle levering van de spullen. Goede kwaliteit van het gereedschap. Een bestelling is voor herhaling vatbaar.

Zeer hoed

Goede dienst verlening.

Makkelijk en snel

Zeer goed betaalbaar product.

Zeer goede nette levering. Uitstekend product.

werkt gewoon perfect

had niet gedacht tot boortjes zo goed waren en had alles x3 genomen , maar heb veel gaten geboord met 1 boortje en je ziet niet aan boortje tot het gebruikt is

Over Tegelgereedschapshop

De Tegelgereedschapshop heeft alles in huis op het gebied van tegelzetten en is dan ook de webwinkel voor iedere vakman. Bij ons kunt u terecht voor onder andere een tegelsnijder of een tegelzaagmachine maar ook de diverse handgereedschappen hebben wij in ons assortiment. Met het merk Super Prof bieden wij u een assortiment Lijmspanen aan met diverse vertandingen die geschikt zijn voor zowel wand als de vloer. Maar ook voor de Sola waterpas kunt u ook bij ons terecht.