Ze verkopen daar goed spul, over mijn Rubi tegelzaagtafel ben ik dik tevreden. Het werd tijd voor een nieuw zaagblad en ook dat werd snel geleverd.

Supermateriaal

Geen ervaring met het polijsten van verzoete blauwe steen (keuken), maar dankzij dit materiaal kan dit gemakkelijk zelf gedaan worden.

Klantvriendelijke professionals!

Goed advies, kwalitatieve producten tegen een goede prijs en snelle levering.

Snelle, goed verpakte levering van goede producten.

Voldeed aan mijn verwachting.

Snelle levering. Uitstekend

Goede ervaring

In het algemeen goed, tip, als de klant iets besteld en hij is ingelogd zou het veel beter zijn dat alle gegevens van de klant al ingevuld zijn, nu moet ik bij iedere bestelling al mijn gegevens opnieuw invullen, tijdverlies en goed om fouten te vermijden zoals bij mij, verkeerd huisnummer. met alle problemen tot gevolg, ingevuld huisnummer bestaat niet.

Heel goede service en een vlug antwoord op al je vragen.

super winkel

super winkel

geweldig werkend snijwiel

geweldig werkend snijwiel

Goed spul en goed afgeleverd

Zie boven

Correcte levering volgens afspraak en snel!

Makkelijk bestellen en snel geleverd, en tevreden over de kwaliteit!

Top, snelle levering goed kwaliteit

Snelle levering, goede klantenservice.

Oké!

Geen aanmerkingen of opmerkingen prima service en snelle levering, als ik weer iets nodig heb zal ik zeker aan jullie denken, succes verder Mvg Huub.

Zeer snelle levering thuis!

Zeer snelle levering

Nadat ik iets besteld had, kon ik het gelijk ophalen

Snel geleverd, goeie prijs.

Geen klachten over

Lijm werkt tube van zeer slechte kwaliteit

Tube ging na 2min rustig spuiten al kapot waardoor de helft van de lijm aan de achterkant langs het druk element eruit kwam.

Geachte heer Schuiling, Vervelend om te lezen. De "lijm" zit in een kunststof koker. En bij correct gebruik zou er geen lijm aan de achterkant van de koker eruit moeten komen. Als u ons een foto kunt mailen van de kapotte koker kunnen we de fabrikant hierover informeren. In afwachting van uw mail. Met vriendelijke groeten, Tegelgereedschapshop

Super snelle bezorging

Goede producten en service

vlotte en snelle levering

alles ok met snelle levering

Top doen wat ze beloven snelle levering

Zeker nog bij bestellen in de toekomst

Over Tegelgereedschapshop

De Tegelgereedschapshop heeft alles in huis op het gebied van tegelzetten en is dan ook de webwinkel voor iedere vakman. Bij ons kunt u terecht voor onder andere een tegelsnijder of een tegelzaagmachine maar ook de diverse handgereedschappen hebben wij in ons assortiment. Met het merk Super Prof bieden wij u een assortiment Lijmspanen aan met diverse vertandingen die geschikt zijn voor zowel wand als de vloer. Maar ook voor de Sola waterpas kunt u ook bij ons terecht.