Snel en vriendelijk

Vriendelijke mensen en snelle service

Great experience

Although the product I received did not 100% match the one I ordered, the team at De Spelletjes Vrienden acted nice and professional when I contacted them about this issue.

snelle hulpservice chat

Wat ben ik super snel geholpen in de chat bij problemen met mijn account. Wauw, geweldig! Nog nooit zo een snelle service gezien top team

Toppers

Altijd een goeie service, leuke aanbiedingen (al helemaal met hun 13 jarig bestaan, ik kon Stroganov echt niet weerstaan) geen vraag is teveel en ze willen altijd helpen in een oplossing.

Alles zoals verwacht

Het boardspel werd op tijd en zonder problemen geleverd!

Top service voor een top hobby!

Ben je op zoek naar bordspellen MET advies? Dan ben je hier op het juiste adres. Ze hebben niet alleen HEEL veel spellen, maar ook tonnen ervaring met spellen spelen. Heb je een vraag, dan staan ze altijd klaar met het juiste advies!

Uitgebreide selectie spellen

Duidelijke 3-minuten speluitleg online, zodat je voor de aankoop goed beeld hebt en gerichte keuze kan maken. Alles netjes en op tijd bezorgd.

Super, altijd erg tevreden mee!

Ik heb niks te klagen, al jaren tevreden met De Spelletjes Vrienden. Dankjewel voor het snelle reageren!

Prefect

Snel en goed geholpen!

Altijd goede service!

Altijd goede service en ze denken mee. Zelfs buiten "kantooruren"

Altijd geweldige service

Geert en Marieke zijn absolute toppers! Altijd zeer behulpzaam en denken met alles mee. Hun passie voor bordspellen spat er aan alle kanten vanaf en dat is zeker te merken in het klantcontact.

top

Had 2 spellen besteld bij hun en snel/netjes geleverd. Had ze op insta ook een berichtje gestuurd of ze een van de 2 toevallig konden inpakken ook dat wouden ze doen. Helaas door een probleem op insta is mijn bericht met mijn bestelnummer niet verstuurd geweest. Maar daar kunnen hun natuurlijk niks aan doen. Ben dus ook zeker tevreden en zou hier zeker vaker bestellen.

Top service en snelle levering

Bestelling was snel afgehandeld en snel geleverd.

Vlot besteld en ontvangen

Gemakkelijk besteld, snel geleverd. Spel gekocht nav jullie positieve review, erg leuk spel!

Super snelle levering, prima service!! Hele leuke bordspellen!

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering van de bestelde promo kaarten (Terraforming Mars Ares Expeditie). Niets op aan te merken

We ontvingen, wat we besteld hadden, snel.

Goede service en snelle levering

Forever home gekocht. Spel uitgegeven door de spellenvrienden! Mooi spel en had het spel snel binnen! Ga hier zeker vaker kopen!

Aangename site, duidelijk en mensviendelijk

De site is erg overzichtelijk en duidelijk. De vele video’s maken het kiezen van spellen gemakkelijk. Geen overdreven dure prijzen. Ook het feit dat er overal meteen de taal van het spel bij staad is een absolute pluspunt! Een aanrader. Ik zal zeker naar jullie terugkomen...

Geweldige prijs, eenvoudig te bestellen, gebruiksvriendelijke website en supersnel geleverd

Ik ben ontzettend tevreden met mijn aankoop van deze boosterbox! De prijs was uitzonderlijk goed, wat het een geweldige deal maakte. Zeker als er gekeken wordt naar andere websites waar die bijna 50% duurder is voor exact hetzelfde product. Het bestelproces op de gebruiksvriendelijke website was eenvoudig en vlekkeloos, wat de aankoopervaring zeer prettig maakte. Bovendien was de levering razendsnel, waardoor ik het product al na een dag in handen had. Uiteindelijk veel plezier beleefd aan de boosterbox en ben ik zeer tevreden met het eindresultaat. Kortom, een uitstekende koopervaring van begin tot eind!

Helemaal goed!

Het pakje werd snel verzonden, het was netjes verpakt. En ook de retour en terugbetaling is soepel verlopen. Top!

Service is altijd top

Geert en Marieke doen alles voor hun klanten. Hun service is altijd de beste. Bestellingen zijn altijd op tijd. Wij zijn zeer tevreden over de Spelletjes Vrienden

Behulpzaam en kennis

Ze hebben veel kennis, chatten met vragen is fijn en ook de pidcast kan veel info geven. Website werkt meestal wel. Ik zou wel meer zoekfilters kunnen gebruiken

Goede service, netjes verpakt

Bestelling is snel verzonden en was ook goed verpakt.

Persoonlijk en adequaat

Een heel prettige webshop, met een breed scala aan spellen! Persoonlijke benadering en erg prettig in de communicatie. Per spel een uitgebreide beschrijving + extra informatie over het spel zelf.

Innovatieweg 43772

7007 CD Doetinchem

085 303 28 62

Over WWW-producties

Reviewpagina van De Spelletjes Vrienden & DSV Games. DE SPELLETJES VRIENDEN Webshop met de leukste en best beoordeelde bordspellen, kaartspellen en gezelschapsspellen! DSV GAMES Uitgeverij van de mooie, toegankelijke en thematische bordspellen.