Bestelling compleet, netjes verpakt en snel verzonden. Ik kan eigenlijk niet meer wensen.

Vlotte en correcte communicatie.

Ik had nog een aantal vraagjes die ik via mail zeer vlot en vrolijk beantwoord heb gekregen! De rest van de bestelling verliep gewoon perfect zoals het moest!

Top service!

Supersnel geleverd weer en netjes verpakt, zelfs gratis de promo van Dive bijgeleverd, wat een leuk cadeautje. Bedankt Geert en Marieke.

Fijne webshop, leuke acties en prijzen

Ik merk dat de laatste tijd de prijzen weer wat scherper zijn, wat mij weer vaker bij de Spelletjes Vrienden doet bestellen. Ook hebben ze met regelmaat leuke acties.

Outstanding

All perfect. Super fast delivery, All the content perfectly protected and handled with care.

Spelletjes specialisten met uitstekende service

Mede door de aangeboden service om op de hoogte gehouden te worden wanneer een artikel (weer) op voorraad is, heb ik snel in huis wat ik graag wilde hebben. Top assortiment, goed bereikbaar, alle kennis in huis. Ik shop hier graag.

De communicatie is prima, je wordt op de hoogte gehouden van de status van je bestelling, de verzending is snel en de spellen zijn goed verpakt zonder onnodig verpakkingsmateriaal. Ik ben helemaal tevreden!

Geweldige service en top spellen

Altijd goede ervaringen met de spelletjes vrienden! Snelle levering en in perfecte staat voor een scherpe prijs, helemaal goed!

Uitstekende prijs, goed verpakt en een persoonlijk briefje erbij. Kan niet beter!

Door de vele informatie die verstrekt wordt door de spelletjesvrienden o.a. op youtube, instagram etc. krijg je alle informatie over spellen. Maar ook over de spelletjesvrienden zelf.

Heb nog contact gehad met klanten service. Was snel te woord gestaan en hebben het goed verholpen. Het product was goed ingepakt en snel geleverd.

Geweldig goede service

Zoals ik ook al op de Facebookpagina van Bordspelwereld én op mijn eigen SpeelHart-Facebookpagina schreef: "Even een heel grote Shout Out naar De Spelletjes Vrienden. Ik was dus jarig. Ik kreeg dus verjaardagsgeld. Ik kocht dus ... spelletjes. En DSV deden er ook nog een prachtig spel bij. Gratis en voor niks. VREUGDE!" Ik zou De Spelletjes Vrienden echt aan iedereen aanbevelen. Goede en snelle service. Uitstekende webshop en mooi vormgegeven website. Hoge kwaliteit dienstverlening.

Zoals altijd top!

Mijn favoriete spelletjes webshop, uitgebreid assortiment, top klantenservice en zeer prettig persoonlijk contact.

Altijd super!

Prima verpakt en snel verzonden.

Super service, veel keus, altijd snel en vriendelijk geholpen. Ik ben blij met de spelletjes vrienden!

Overzichtelijk en duidelijk

Via deze website krijg ik up to date info over bestaande en nieuwe spelen.

Meer dan alleen een bordspellen webshop

Jezelf onderdompelen in de wereld van bordspellen, wil je dat dan zit je groet bij de spelletjesvrienden. Je kunt ze kopen, je kunt er over praten, je kunt met ze spelen en nog veel meer. Voor de liefhebber van een bordspel een absolute aanrader.

Super goede webshop!

Altijd alles mooi op tijd verzonden, goed verpakt en ook de service is super! Daarbij is de informatie en leuke bordspelshow een bron van inspiratie voor de aankoop van eventuele nieuwe spellen.

Ik bestel snel

Ik heb jullie een paar dagen geleden op Youtube ontdekt. Heb nu al allebei jullie Top 100's gekeken, en nog wat meer videos. Wil zelf heel graag beginnen met wat "boeiendere" bordspellen, al ken ik niet echt mensen die dit met mij samen zouden willen spelen, dus dat wordt nog een probleem haha. Maar zodra ik weet met welk spel/spellen ik wil beginnen, ga ik een bestelling bij jullie plaatsen! Keep up the good work! Ferry

Toppers!

Veel keuze, goede prijzen en leuke aanbiedingen en snelle en nette verzending! Ik koop al mijn bordspellen bij de spelletjesvrienden! En ze zijn de allergezelligste van Nederland!

Goede website

Snelle levering Goede en snelle klantenservice Leuke community Maken goede content op youtube als in uitleg, podcasts en bordspelshows en top 10's en meer. Je kan korting sparen Overzichtelijke website die steeds meer vooruitgaat

We waren op zoek naar een nieuw spel. Contact opgenomen met de spelletjes vrienden. We kregen super tips terug en hier hebben we een nieuw spel uitgezocht. Op deze manier al aan een aantal mooie en leuke spellen in onze kast gekomen.

Betrouwbaar, klantgericht, vriendelijk en kennis van zaken.

Alle bestellingen worden snel en zonder problemen bezorgd. Als er iets is, reageren ze direct en oplossingsgericht op een mail. Nog nooit een negatieve ervaring gehad. Altijd erg positief. Zeer goede webshop van fijne mensen!

Uitstekend!

Bestelling geplaatst en heel snel binnen gekomen! Bij vragen krijg je ook altijd antwoord en ze helpen je heel correct en professioneel! Echt een aanrader!!

Geweldig, vriendelijk en snel

Wat een top team! Nooit voelen ze zich te goed voor een praatje geven altijd een leuke reactie op je post op insta bijvoorbeeld en dan is hun spelletjes winkel ook nog eens net zo goed georganiseerd en vriendelijk als dat ze zelf zijn. Niet altijd de goedkoopste maar daar krijg je erg veel voor terug . Al met al geef ik liever €5,- meer uit en bestel bij deze toppers als dat ik €5,- minder uit geef en een service en vriendelijkheid van niks er voor terug krijg

Over WWW-producties

Reviewpagina van De Spelletjes Vrienden & DSV Games. DE SPELLETJES VRIENDEN Webshop met de leukste en best beoordeelde bordspellen, kaartspellen en gezelschapsspellen! DSV GAMES Uitgeverij van de mooie, toegankelijke en thematische bordspellen.