Toppers!

Veel keuze, goede prijzen en leuke aanbiedingen en snelle en nette verzending! Ik koop al mijn bordspellen bij de spelletjesvrienden! En ze zijn de allergezelligste van Nederland!

Goede website

Snelle levering Goede en snelle klantenservice Leuke community Maken goede content op youtube als in uitleg, podcasts en bordspelshows en top 10's en meer. Je kan korting sparen Overzichtelijke website die steeds meer vooruitgaat

We waren op zoek naar een nieuw spel. Contact opgenomen met de spelletjes vrienden. We kregen super tips terug en hier hebben we een nieuw spel uitgezocht. Op deze manier al aan een aantal mooie en leuke spellen in onze kast gekomen.

Betrouwbaar, klantgericht, vriendelijk en kennis van zaken.

Alle bestellingen worden snel en zonder problemen bezorgd. Als er iets is, reageren ze direct en oplossingsgericht op een mail. Nog nooit een negatieve ervaring gehad. Altijd erg positief. Zeer goede webshop van fijne mensen!

Uitstekend!

Bestelling geplaatst en heel snel binnen gekomen! Bij vragen krijg je ook altijd antwoord en ze helpen je heel correct en professioneel! Echt een aanrader!!

Geweldig, vriendelijk en snel

Wat een top team! Nooit voelen ze zich te goed voor een praatje geven altijd een leuke reactie op je post op insta bijvoorbeeld en dan is hun spelletjes winkel ook nog eens net zo goed georganiseerd en vriendelijk als dat ze zelf zijn. Niet altijd de goedkoopste maar daar krijg je erg veel voor terug . Al met al geef ik liever €5,- meer uit en bestel bij deze toppers als dat ik €5,- minder uit geef en een service en vriendelijkheid van niks er voor terug krijg

Fijne klantenservice

De Spelletjes Vrienden wordt, met eigenaars Geert en Marieke, met passie gedreven. Dat merk je in hun service en flexibiliteit, de tijd en energie die zij in hun social media, website, evenementen en review steken. Ze weten alles van de spellen die ze verkopen en geven een eerlijk advies

Geweldig team, Geweldige service

Ik heb alleen maar goede ervaringen met dit team. Vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Iets niet goed aan je bestelling, en het wordt meteen en zoals je mag verwachten opgelost. Veel uitleg video's en live streams op you tube. Spelletjes dagen in het magazijn. Waardoor je ook een kijkje krijgt in de keuken van de spelletjes vrienden.

Geweldige webshop & bijhorende content

Alleen maar positieve ervaringen: - Goeie website - Tof spaarpuntenprogramma - Geweldig aanbod - Elke week een nieuwe aanbieding - Heel snelle en duidelijke communicatie - Top-content op Youtube en aanverwante kanalen Aanraders om te volgen/in de gaten te houden!

Geweldige service!

Altijd super vriendelijke, snelle en uitstekende service. Zeker een aanrader!

Toppie

Gemakkelijk en absoluut niet moeilijk om iets te bestellen. de keuze is reuze.

Really positive experience

A website with a wide range of products and easy to navigate on. Once ordered, the games arrived really quick so all perfect.

Altijd helemaal top

Hele fijne (web)winkel, waarin je makkelijk kunt vinden wat je zoekt. Goede omschrijvingen van de spellen, met eventueel een leuke & eigen omschrijving ipv de alleen standaardtekst en soms zelfs een uitlegvideo. Ze hebben ook spellen die je nergens anders vindt. Wat je bestelt, wordt snel en netjes verstuurd. Abonneer je vooral ook op de nieuwsbrief, want die is ook leuk.

goed ontvangen

mooi uitleg van spellen

Vermakelijk

Heerlijk om te kijken naar jullie filmpjes en om te luisteren naar jullie podcasts. Zorgt voor een stuk ontspanning in mijn vrije tijd. Ook de uitlegvideo’s zijn kort en helder. Vooral zo doorgaan!

Fantastic!

I ordered two starter decks of Lorcana from here. They were wellpacked, shipped fast, and arrived just as fast! This is definitely not the last time, that I order from here, and I will be recommending them.

All Inclusive en Scherp Geprijsde Bordspelervaring

Vroeger moest je naar de spellenzaak op de hoek. Die wilde je steunen omdat je daar direct spellen kon kopen, mensen kon ontmoeten, advies kon krijgen, nieuwtjes kon horen en lekker kon spelen. De SpelletjesVrienden hebben dit idee werkelijk overbodig gemaakt. Met live shows, een podcast, spelletjesdagen, hele vakantieparken die afgehuurd worden voor spelletjesweekenden, appgroeps, en vooral snelle, benaderbare service met een zeer nette prijs (vaak de goedkoopste of daar in de buurt) en hun spaarprogramma, doen deze schattige alleskunners er ook alles aan om je de beste ervaring te geven. Reacties op berichten, gesprekken, en zoveel enthousiasme: hun hart en ziel zitten erin. Ik ben verkocht. Ik raad ze aan. Twijfel niet langer en wordt ook vriend van de SpelletjesVrienden!!

Het is altijd perfect

Groot aanbod, goede prijzen, snelle verzending, lieve mensen en topentertainers!

Gezellige en leuke uitleg over mijn grote hobby, spelletjes.

In jullie videos geven jullie duidelijke, rustige en gezellige uitleg. Ik kijk bijna alles wat er voorbij komt om op de hoogte te blijven van de nieuwste spellen, uitleg over de spellen om zo mijn wishlist te vergroten. Jullie uitleg helpt mij om de spellen te spelen waar er miss bij mij nog foutjes in zitten. Jullie maken het content met humor en gezelligheid, erg leuk om naar te kijken. Een hoogte punt is elke keer jullie top 100, kijk er elke dinsdag naar uit. Ga zo door lieve Marieke en Geert. Lieve groetjes, Priscilla

Beste online spelletjeswinkel!

Altijd weer ‘n feestje wanneer er een pakketje toekomst van despelletjesvrienden! Ze hebben een duidelijke, overzichtelijke webshop met een reuze aanbod! Ze blijven ook echt de nodige optimalisaties doorvoeren om hun webshop te blijven verbeteren. Dat kan ik alleen maar toejuichen! Verder is het ontzettend fijn dat zij - naast hun webshop - ook zoveel tijd investeren in hun community en de daarbij horende filmpjes/reviews/spelletjesdagen/… Een laatste maar niet minder belangrijk, is hun prijszetting. Persoonlijk vind ik hun prijszetting echt heel fair. Zijn er goedkopere shop? Zeker. Maar er zijn er ook nog duurdere - die niet de moeite doen die Marieke en Geert doen. Dikke, vette aanrader dus!

leuke online spellenzaak die veel exclusieve spellen hebben.

Ik heb al meerdere keren besteld bij de spelletjes vrienden en het is nog nooit tegen gevallen. Spellen zien er altijd in top conditie uit en snel verzonden. Zeker een aanrader voor alle bordspelliefhebbers!

Een webshop van liefhebbers met service hoog in het vaandel

De Spelletjes Vrienden is een webshop, maar eigenlijk zijn het 2 mensen: Geert en Marieke. Zij zijn De Spelletjes Vrienden en ze helpen je super goed met het kiezen van je volgende spel. Het zijn duidelijk liefhebbers; ze kennen bijna hun volledige assortiment uit eigen ervaring. Daarnaast bestaat er een YouTube kanaal met uitlegvideo's, een podcast en nog veel meer video's waar je informatie over spellen kan vinden. Gaat er tijdens het vervoer wat mis, dan zijn ze makkelijk en snel bereikbaar en lossen ze het voor je op.

Vlot, enthousiast en duidelijk een korte indruk van de spellen

De enthousiaste uitleg zou je bijna doen besluiten om alle spellen te kopen. Het is superfijn om de inhoud te zien en een eerste uitleg te krijgen. Daardoor kan ik beslissen of het spel ook voor mij persoonlijk leuk is om aan te schaffen. Jullie filmpjes te zien is al vermaak op zich!

Scherp geprijst, altijd snelle levering en een snel antwoord bij vragen. Hoewel ik dol ben op neuzen in een spellenzaak, koop ik vrijwel al mijn spellen bij de Spelletjes Vrienden!

Top service Grote voorraad Snelle verzending Eerlijke prijzen Goede deals En dan nog de community En extra content..... Simpelweg... een beleving.

Innovatieweg 43772 7007 CD Doetinchem

085 303 28 62

Over WWW-producties

Reviewpagina van De Spelletjes Vrienden & DSV Games. DE SPELLETJES VRIENDEN Webshop met de leukste en best beoordeelde bordspellen, kaartspellen en gezelschapsspellen! DSV GAMES Uitgeverij van de mooie, toegankelijke en thematische bordspellen.