Duidelijke workshop met prettige en vakkundige beleiding.

Afke was goed voorbereid. Ze betrok alle deelnemers bij de les op een prettige manier. Er was geen goed of fout alleen verbeterpunten werden aangereikt. De tijd van de workshop vloog voorbij. Na elke workshop merk je dat er veel is blijven hangen. Ik zou dergelijke workshops/cursussen vaker willen volgen. Gewoon om er weer van bewust te zijn wat je schrijven doet met de lezer van het document.

werd er blij van.

Het heeft mij enorm geholpen echter ben ik wel blij dat de e-learning open blijft staan, zodat ik alles nog eens rustig kan herhalen.

• Sloot de schrijftraining goed aan op je behoefte? Ja

Het enthousiasme en de sprekende voorbeelden (zeker in de eerste live sessie) zijn geweldig! Hierdoor is het geen saaie schoolles maar word je warm voor taal. Ook erg prettig is dat gebruik wordt gemaakt van eigen mails/brieven/ uitnodigingen van de deelnemers waardoor de materie heel herkenbaar is en het dus geen ver van je bed show is. Fijn dat de training uiteindelijk is omgezet in een digitale variant zodat wij toch alle delen bij konden wonen. Daarnaast is er nog een extra e-learning in elkaar gezet en beschikbaar gesteld. Wat een extra service!

Leuk en leerzaam

Op basis van theorie en praktijkvoorbeelden krijg je een goed beeld van de verbetermogelijkheden van je eigen teksten. Door ook veel zelf te doen, leer je ieder moment van de training.

inhoudelijk en didactisch top

Zowel fysiek als online werden de goede/relevante onderwerpen behandeld. Energiek, stimulerend, waarderend en verrijkend. Alle ruimte voor behandelen van eigen stukken. Meteen bruikbaar in de eigen praktijk.

• Sloot de schrijftraining goed aan op je behoefte? Ja

wat een enorm leuk mens ben je Afke! Geweldig zoals je " les geeft" :-)

• Sloot de schrijftraining goed aan op je behoefte? Ja

Goede docente die enthousiast haar kennis over kan dragen. Bovendien op zo'n manier dat de cursus leuk is om te volgen.

Een nuttige training

Met name de praktijkdag heb ik als leerzaam en prettig ervaren. De trainster bracht de stof op een heldere en duidelijke manier over. Er was voldoende ruimte voor vragen. Goede sfeer.

Toppresentatie

Leerzame en drukke dag. Maar veel geleerd

• Sloot de schrijftraining goed aan op je behoefte? Ja

De diverse tips en trucs helpen merkbaar om je boodschap beter over te brengen.

1. Er is een goede balans gevonden tussen theorie en interactieve oefeningen. 2. Vooraf konden we eigen teksten indienen die we tijdens de cursus in groepsverband bekeken en verbeterden. Op deze manier zie je direct hoe jouw boodschap over komt en wat je kan doen om dit te verbeteren.

Interessante training

Heel erg leuk, leerzaam en nuttig. Veel interactie, leuke oefeningen en praktijkvoorbeelden.

• Hoe beoordeel je de vakkennis van de schrijftrainer?
  • Hoe beoordeel je jouw contact met de medewerkers van Zakelijk Schrijven? N.v.t.

Fijne vlotte training

Fijne vlotte training

Fantastisch!

Het was fijn om eigen teksten te gebruiken. Ik kreeg goeie feedback en om handvatten om meenemen. De trainer zorgde voor duidelijk uitleg.

Perfect op maat gemaakt!

Heel fijn om op in alle rust op niveau bijgeschoold te worden. Hierdoor is de cursus efficiënt en effectief. De docent is ervaren, heeft kennis van zaken en is in staat zich op professionele wijze te verhouden tot de context waarin de cursist werkzaam is. Deze prettige combinatie van vaardigheden komt absoluut ten goede aan de kwaliteit van de cursus.

Zeer leerzame cursus

De cursus werd online gegeven en dat werkte goed voor mij. Genoeg praktijkoefeningen, duidelijke uitleg. Top!

Leerzaam

In de training zijn me veel nieuwe inzichten gegeven. Zo kwam maakte de trainer duidelijk dat het proces van schijven net zo belangrijk is als de kennis over spelling en grammatica.

• Sloot de schrijftraining goed aan op je behoefte? Ja

Inspirerend en ontzettend veel geleerd

In een kleine groep aan de slag gaan met onze eigen Social Media teksten was inspirerend en ontzettend leerzaam! Bedankt Afke voor het fijne ontvangst in Den Haag. Bedankt Mirjam voor alle informatie en medecursisten voor jullie input. Heel waardevol!

Zeer prettige actieve training

Het was een fijne training waarin ik tips kreeg die ik gelijk kon toepassen.

• Sloot de schrijftraining goed aan op je behoefte? Ja

inspirerende, praktische en waardevolle dag

Ik vond het heel waardevol om in een kleine setting, met veel persoonlijke aandacht te werken aan je eigen werk. Ik volgde de training Schrijven voor social media, en we gingen aan de slag met onze vooraf ingediende posts. De training was erg op de groep toegesneden, de setting was intiem en relaxed. Ik ging erg geïnspireerd naar huis naar de training. Ik kijk HEEL anders naar mijn eigen schrijfsels nu en ik heb zin ermee aan de slag te gaan.

Goed georganiseerd

Ik heb veel tips gekregen om mijn mailing duidelijker te krijgen.

• Sloot de schrijftraining goed aan op je behoefte? Ja

Helemaal tevreden, zelfs boven verwachting.

Ik was erg blij met de schrijftraining van Willy Francissen. Ze heeft duidelijk veel kennis van haar vakgebied, en wist dit op een uitstekende manier over te brengen. Ook hield ze goed rekening met het feit dat het niveau binnen de groep sterk varieerde.

• Sloot de schrijftraining goed aan op je behoefte? Ja

Superleuk, heel veel geleerd!

De training was echt een eye opener om teksten op een andere manier te benaderen en te schrijven. Ondanks dat wij erg in een corporate jasje zitten is er wel ruimte om teksten aantrekkelijker voor de lezer te maken.

Goede inzichten

Fijne afwisseling van theorie en praktijk. Goed dat we direct ook eigen teksten gaan herschrijven. Veel van geleerd!

• Sloot de schrijftraining goed aan op je behoefte? Ja

Actief gewerkt aan de vebetering van mijn schrijfstijl

Er is een goede balans tussen theorie en aan de slag met teksten. Hierdoor hebben we veel kunnen doen en leren in relatief korte tijd. Ook vond ik het prettig om teksten van iemand anders door te nemen.

• Sloot de schrijftraining goed aan op je behoefte? Ja

Veel geleerd en leuke gesprekken

Peter is een zeer capabele trainer. Hij denkt goed mee en geeft duidelijke uitleg. Ook is hij erg prettig in de omgang en luistert goed. De training ging bij mij om e-mails naar klanten en offertes. Peter heeft daarvoor specifieke theorie behandeld en zelf een casus opgesteld. Daarnaast hebben we samen m'n e-mails geanalyseerd. Een greep uit wat er aan bod kwam: opbouw, spel- en grammaticafouten, beleving vanuit de klant, finetunen van zinnen, actieve zinnen (in plaats van passief). Kortom ik heb veel geleerd van een uitstekende trainer door theorie en praktijkvoorbeelden. Mijn communicatie via de e-mail is nu duidelijker en klanten reageren sneller.

Over Zakelijk Schrijven

Zakelijk Schrijven is sinds 2006 dé opleider in zakelijke schrijfvaardigheid. We bieden individuele schrijftrainingen, online schrijfcursussen, groepstrainingen en in company (maatwerk) trainingstrajecten door heel Nederland. Onze schrijftrainingen zijn praktijkgericht, met veel aandacht voor jouw eigen teksten.