Goed georganiseerd, met veel enthousiasme werd de cursus gebracht en veel van geleerd.

Met veel praktische informatie....nu bewuster met inspiratie aan het schrijven. Dankjewel!

• Kun je wat je geleerd hebt ook toepassen in praktijk? Ja, absoluut!

Geïnspireerd aan de slag met schrijven

Een ontzettend leuke tweedaagse cursus die je anders naar het schrijven doet kijken. Onder leiding van een enthousiaste docent met veel ervaring heb ik beide dagen met plezier in de banken gezeten. Wat mij het meest geïnspireerd heeft is het feit dat mijn medestudenten een tekst heel anders instaken dan ik dat deed. Mooi om te zien! Het is ook leuk om eigen, en teksten van medestudenten, te herschrijven met wat meer flair. Een kanttekening is wel dat als je al wat schrijfervaring onder je riem hebt, er niet heel veel nieuws verteld wordt en dat de praktische toepasbaarheid voor mij als commercieel schrijver wat minder groot is. Toch een aanrader, zeker als je net begint met schrijven!

• Hoe beoordeel je de vakkennis van de schrijftrainer?
  • Heeft deze cursus je schrijfvaardigheid verbeterd? Ja, maar niet zo veel als ik had gehoopt.
  • Kun je wat je geleerd hebt ook toepassen in praktijk? Misschien, ik weet het niet.

Informatief, interessant, interactief, op maat

Informatief, interessant, interactief, op maat

• Kun je wat je geleerd hebt ook toepassen in praktijk? Ja, absoluut!

Leerrijke cursus met veel nuttige oefeningen!

Korte opleiding van 2 lesdagen met veel praktische oefeningen. Leuke locatie en gastvrije ontvangst. Competente docent.

• Kun je wat je geleerd hebt ook toepassen in praktijk? Ja, absoluut!

Ik heb vandaag de cursus zakelijk schrijven afgerond. Voor mij was deze cursus heel nuttig! De cursus wordt helemaal opmaat gemaakt voor de cursist. Heel fijn dat ik mijn eigen teksten kon sturen en dat de oefeningen daarop gebaseerd waren. Hierdoor heb ik alle tips veel makkelijker onthouden. Carola kan goed uitleg geven en is heel vriendelijk! Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Top training!

De training is in kleine groepjes waardoor je echt geholpen wordt. Ik merkte ontzettend veel vooruitgang met de aangeboden tips en tricks! Ik raad de training heel erg aan aan mensen die verbetering willen brengen in niet alleen formele maar ook informele teksten. Super bedankt voor alles Carola!!

Veel geleerd, enthousiaste leraar

Veel geleerd, enthousiaste leraar

Wat ik geleerd heb, pas ik direct de volgende dag toe in mijn werk.

Tijdens de lessen gebruikt de docent jouw eigen teksten, waardoor je direct ziet hoe je je eigen teksten zakelijker kunt verwoorden en wat je valkuilen zijn. Ik vond het erg nuttig!

Een leerzame cursus

Het is een leerzame en een heldere cursus over zakelijk schrijfstijl.

Leerzame cursus

Vond het een leerzame cursus. De leerstof was goed te begrijpen en werd goed uitgelegd.

Waardevolle training

Fijne training gehad waarbij werd gewerkt met zelf geschreven teksten. Ik kon ook het geleerde meteen toepassen in de praktijk. Echt top!

• Kun je wat je geleerd hebt ook toepassen in praktijk? Ja, absoluut!

Super handige en concrete tips voor in de schrijvers-gereedschapskist

Als beginnend tekstschrijver heeft de cursus 'schrijven met inspiratie' mij heel erg geholpen, veel meer dan ik dacht zelfs! Ik vond het erg fijn hoe concreet de cursus was. Na heldere, beknopte stukjes uitleg, gingen we standaard zelf aan de slag. En wel met de teksten die we van tevoren zelf hadden ingestuurd. Dat maakte de uitleg meteen tastbaar, en ik merk dat het echt is blijven hangen. Ik merk dat ik de 'trucjes' vaak toepas. En daarnaast was het vooral ook erg gezellig, met een fijne, losse, creatieve sfeer.

• Kun je wat je geleerd hebt ook toepassen in praktijk? Ja, absoluut!

Een schizofreen glas en een volle tram

Slechts twee van de ingrediënten die het recept vormden van een dag vol inspiratie en waardevolle schrijftips. Enthousiast (is dit nu een labeltje Afke?) gebracht door chef-kok Afke.

• Kun je wat je geleerd hebt ook toepassen in praktijk? Ja, absoluut!

Toepasbare schrijftraining voor het hele team!

Concrete tips en veel praktijkgerichte oefeningen zorgen voor een frisse blik op je eigen teksten. Inspirerend!

Inspirerend, praktisch en sprankelend

Inhouse training van Afke gehad: schrijven met inspiratie. Wat een sprankelende trainer. Veel praktische tips en inhoudelijke observaties. Inspiratie opgedaan om dingen anders te gaan doen. Ook veel geoefend. Aanrader.

• Kun je wat je geleerd hebt ook toepassen in praktijk? Ja, absoluut!

Professioneel, leerzaam en ook nog gezellig!

Ik heb ontzettend genoten van de leerzame dagen bij Zakelijk Schrijven. Een goede trainer, een leuk groepje, heerlijke koffie en veel geleerd! Dank je wel lieve mensen. Ik kom zeker nog eens terug!

Onverwacht veel geleerd

Twee korte dagen voor creatief schrijven. Ik hoop maar dat ik hier genoeg uit ga halen. Anke nam ons op de eerste dag meteen mee in een warm-up oefening en daarmee was de toon gezet. Wat is dit leuk! Met veel liefde een uitgebreide lunch verzorgd door Carola en het ontbrak ons ook de rest van de dag aan niks. Toen ik een post voor op Linkedln schreef merkte ik dat ik bewust maar ook onbewust veel bruikbare tools kon inzetten, ik stond best versteld van het resultaat. Kortom, leuke en leerzame training met gelijkgestemden! Bedankt Anke!

Overtrof verwachtingen

Ik volgde voor de derde keer een schrijfcursus hier en altijd is het goed. Ik volgde nu de cursus Schrijven met inspiratie. Twee superleuke dagen, die mijn verwachtingen overtroffen.

Prins Hendrikstraat 181 2518 HP Den Haag

Over Zakelijk Schrijven

Zakelijk Schrijven is sinds 2006 dé opleider in zakelijke schrijfvaardigheid. We bieden individuele schrijftrainingen, online schrijfcursussen, groepstrainingen en in company (maatwerk) trainingstrajecten door heel Nederland. Onze schrijftrainingen zijn praktijkgericht, met veel aandacht voor jouw eigen teksten.