Snelle en correcte afhandeling

snelle en correcte afhandeling, auto audioversterker goed produkt.....

makkelijk contact

Doet wat het bellofd

Snel en niet duur

Snelle levering en goed verpakt

een goed product voor een redelijke prijs

een snelle levering korrect verpakt met juiste faktuur en een goed product

Snelle levering en top product

Is goed

zeker voor hertaling vatbaar

Op tijd geleverd , goede service .

Goed geregeld

goedkoop en snel geleverd

Dozenboor besteld, prijs kwaliteit verhouding is juist. Snelle levering. Geen problemen gehad.

Gewoon goed

Correct, netjes, gewoon goed.

Goed product, heel tevreden c

Goed artikel

Het bestelde artikel werd keurig op tijd geleverd en voldeed prima aan de omschrijving

Prima service, klantvriendelijke site, goede prijs, snelle levering

Snel en goed verpakt aangeleverd.

Zeer toegangkelijk zoekmenu, een zeer korte levertijd en alles in een pakket.

Gewoon zeer goed

Zeer snel en goed geleverd

Mijn ervaring is goed

Alleen deze keer had ik een kruiwagen wiel 4 pl. besteld en krijg een 2 pl. en niet opgepompt , en was ook heel moeilijk op te pompen zat een recht ventiel in en geen haaks. Gebeld met ze en ik moest het ventiel maar met een punttang naar buiten trekken. Nou noem dat maar lekker handig moet je die wel hebben.

Besteld: 75806331 Kruiwagenwiel compleet met band en as. Bij de specificaties staat nergens 4 pl vermeld. Wielen zijn standaard uitgevoerd met recht ventiel. Zijn meestal niet hard opgepompt. Oppompen met een simpele pomp gaat soms moeilijk. Vandaar dat ik het advies gaf het ventiel te ondersteunen met een punttang.

prima service

Snel geleverd zonder poespas

volgende keer weer

Op tijd bericht en op tijd bezorgd.

Snel, compleet en goede prijzen

Snel, compleet en goede prijzen

Goed spul

Het product was prima qua prijs/kwaliteit. Het is alleen jammer dat de verzending lang duurde nadat ik informerde werd hij de volgende dag verzonden. Het klopte niet wat hun als levertijd gaven dat was voor mijn wel echt een min punt.

Onze excuses. Systeem voorraad klopte niet met de werkelijkheid. Zodoende diende een artikel eerst besteld te worden voordat we de order compleet konden verzenden. Levertijden op de site gaan uit van de systeem voorraad.

Slecht tot nu toe

Op de site aangeven levertijd tussen 3 en 6 dagen en dan vervolgens meteen na je geplaatste bestelling melden dat de levertijd langer is ivm onvoldoende voorraad. Zet het dan niet op de site..... Vervolgens stuur je een mail waarop tot op heden niet op word gereageerd. Erg jammer allemaal.

Order is van 06-02. (Trap dubbel 2 x 2 treden max. 150 kg) Artikel was even niet leverbaar, vandaar een aangegeven levertijd van 3-6 werkdagen. Op de orderbevestiging is bovendien vermeld dat de levertijd langer is dan 5 werkdagen. Artikel is 14-02 weer binnen gekomen en is eerst aan klanten verzonden die al langer wachtten en wordt 17-02 aan klant verzonden. Sorry, dat het mailtje blijkbaar over het hoofd is gezien. Uw telefoontje van 14-02 is wel met bovenstaande regel beantwoord. Inderdaad, was de levertijd iets langer dan aan gegeven.

goede en snelle service

snelle levering goede prijzen gratis verzending

mooie gemakkelije website duidelijk over prijzen en verzending snelle levering.