Scherpe prijzen

Levertijd echt snel en goede kwaliteit

Goede winkel, ruim assortiment en scherpe prijzen

Setje zwenkwielen gekocht. Één van de wielen was niet goed, maar werd keurig opgelost.

bestelling volgende dag in huis, snelle service

zeer goed

Snelle levering, goed product

Goed bedrijf, goede prijs, snelle levering

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering van 4 x skelter wielen. Prima verzorgd voor een prima prijs.

Tevreden klant

Laat je niet vangen

Webshop valt niet aan te prijzen. Artikelen in promotie met voldoende stock worden niet geleverd (fake reclame?). Van de 10 bestelde artikelen worden er na 6 weken slecht 5 geleverd. Een zogezegd geleverd artikel ontbrak in de verzending. Vragen hieromtrent worden niet of ontwijkend beantwoord. Van terugbetaling na 2 weken nog steeds geen spoor.

Klant heeft diverse artikelen besteld. O.a. artikel in de opruiming met vermelding op=op en voorraad vermelding van 0 stuks. Andere artikelen die wel op voorraad waren zijn wel geleverd. Er zijn 7 items geleverd 3 items zijn gecrediteerd en inmiddels is het bedrag over gemaakt. (Binnen 30 dagen na levering order)

Gevonden wat ik zocht, snel en volgens afspraak geleverd

Gevonden wat ik zocht, snel en volgens afspraak geleverd. De uitvoerder DPD is echter weer eens in gebreke gebleven.

Snelle levering, doch verpakkingsmateriaal kan beter. Er zat alleen maar een los kartonnetje om de doos

Snel, betrouwbaar goed

Snelle levering. Goed product.

Uitstekend!

Prima 'winkel'!

Snelle en correcte levering.

Niets aan veranderen.

Volgende keer bestel ik weer bij jullie!

Op zich goede producten

Goede producten maar helaas verkeerde bezorgdienst (DPD,is uitermate slechte bezorgdienst ivm geen kib kaarten of gewoon niet bezorgen terwijl je thuis bent)

Ja, DPD geeft veel problemen. Helaas, moeten wij wel gebruik maken van deze dienst omdat ze pakketten tot 170 cm lengte bezorgen. Hadden wij alleen kleine pakketten dan zouden wij waarschijnlijk meer gebruik van Postnl (Myparcel) maken.

Langzame communicatie, proberen op te lichten

Ik heb een artikeld besteld. Na een week nog niks ontvangen te hebben maar eens gemaild waar het bleef. Dit waren ze gewoon vergeten te versturen... nou oke dan wacht ik wat langer. Bijna een week later kwam het binnen op 12 oktober. Eindelijk dacht ik, maar tot mijn verbazing was het het verkeerde artikel... weer gemaild dat ik het retour wilde zenden en ik het juiste product eleders had besteld gezien ik het nodig had. Ik kreeg een kortaf mailtje zonder excuses dat ze een fout hadden gemaakt tot twee keer toe. Alleen 'stuur maar terug'. Door drukte heb ik het artikel de 24ste oktober terug gestuurd. Binnen de 14 dagen na levering. De 25ste krijg ik een mail dat ik te laat was en de 14 dagen voorbij was , en ik de verzenkosten van zowel het bestellen als retouren nietmeer werden vergoed!? Kortom een 13 euro die ze op mij onterecht willen inhouden.... Tot op heden wacht ik nogsteeds op terugbetaling..

Er gaat wel eens wat mis. Excuses. Bedrag inclusief retour kosten is inmiddels over gemaakt.

Makkelijke site. Overzichtelijk voldoende keuze

Niet geweldig

Heb meerdere spullen besteld waarvan 1 het niet goed deed mail gestuurd en dit onderste kreeg ik als antwoord of ik moest langs komen om het om te ruilen ja ik betaal niet voor niets verzendkosten. Hoop de de rest langer blijft werken. Voor bijna alle artikelen die u bij ons koopt, uitgezonderd zijn artikelen goedkoper dan € 25,- (incl. BTW ), geldt de wettelijke garantie.

Klant is akkoord gegaan met onze condities, waar o.a. deze regel in staat. Artikel betreft een opruiming artikel (LED lamp E27 RGB met afstandsbediening). De bijdrage in de verzendkosten dekt niet de werkelijke verzendkosten. Klant mag het artikel (binnen 14 dagen na ontvangst) terug sturen. Verzendkosten worden niet vergoed.

Redelijk

Misschien mijn eigen fout ik bestelde een dubbele schakelaar maar ik had wel graag gewaarschuwd geworden dat daar geen omlijsting bij zat had ik hem erbij besteld.mvr.gr Piet Smits.

Betreft artikel: Wisselschakelaar -Flair- 2-voudig, 250V~/10A, inbouw, wit Bij de afbeelding wordt vermeld: Wordt geleverd zonder raam. Bij de specificaties wordt vermeld: Zonder afdekraam

Snelle correcte levering en goede prijs!

Erg goed en snel.

Aanbevolen !

Zeer snel en compleet geleverd.

Ben ook bij de bestelling telefonisch keurig geholpen.

Alles geleverd zoals besteld

Prima service, prima kwaliteit.

Lage prijzen en snelle levertijd.

goed ge daan