slecht

Twee van de vier bestelde onderdelen waren niet leverbaar. Heb zelf na 2 weken moeten bellen of ze de bestelde onderdelen nog gaan leveren. Gehele bestelling geannuleerd. Nog in afwachting of het geld wordt terug gestort.

Bij het artikel staat duidelijk de levertijd vermeld en de voorraad. Bovendien staat op uw orderbevestiging vermeld: Uw order bevat artikelen met een levertijd van meer dan 5 dagen, vanwege onvoldoende voorraad. Dit heeft gevolgen voor de levertijd van de gehele order! Wij hebben de order geannuleerd en de vooruitbetaling terug gestort

Prima webshop

Prima geregeld

Snelle en correcte levering, zo te zien van heel goede kwaliteit

Zeer goede ervaring.

Ik ben al heel lang op zoek naar een heel klein bankschroefje, helaas nergens te vinden totdat ik deze site tegen kwam. Ik woon in België, geen enkel probleem ondervonden met levering. Een nette en vlotte afhandeling, waarvoor dank!

Zeer goede service

Snel en zeer correct gehandeld.

Prima geregeld

Duidelijke website, snelle levering. Niets op aan te merken.

Goede website, snelle levering, product precies zoals beschreven.

Prima winkel

Prima winkel, 1x wat besteld.. 2 boormachines waarvan ik niet verwacht dat ze lang mee gaan, met opzet want ik gebruik ze erg ruw. Ik moest erg veel persoonlijke gegevens invullen voor ik kon bestellen, ik heb dan vooral neppe informatie gegeven mochten ze het verkopen en sinds ik nu een mailtje krijg om een review te geven ondanks dat ik nergens heb aangegeven of ze mij hierover mochten benaderen (stond ook niets over ten tijde van bestellen) denk ik wel dat ze informatie willen doorspelen om er zelf beter vanaf te komen. Ook zal ik sjoemelen met de info die ik hieronder moet aangeven, ("Ik ga akkoord met de verwerking van mijn persoonsgegevens (naam, e-mailadres, IP adres en eventueel overige informatie die ik vrijwillig invul in de review) in het kader van de privacy wetgeving (AVG). Tevens verklaar ik dat ik klant ben (geweest) bij dit bedrijf.") Ik zit op een VPN, ze hebben mij benaderd op een junk emailadres wat hier ook onder staat, woonplaats en voornaam kloppen niet, maar conform de AVG mag je dat niet zonder mijn toestemming controleren.

Beste D. van Willigen uit Voorburg Niks geen persoonlijke gegevens. Naam en adres, want het moet verstuurd worden. Iedere klant krijgt een verzoek voor een review zoals bij heel veel webwinkels. De rest van je verhaal snap ik ook niet. Doe je dit bij iedere bestelling op internet?

Prima bedrijf

Snelle bezorging overzichtelijk systeem

Prima geheel, overzichtelijk en duidelijkheid van bestelling tot aflevering

HMK levert snel goede producten!

Gewoon goed en snel

prima en snel geleverd

ik ben tevreden over de geleverde producten

snel, juiste product

snel, juiste product

Tijdige en nette levering

Prima bedrijf en komt afspraken na

Informatie top

Top alles op tijd

ik ben tevreden ik had zelf dingen niet goed gelezen maar is opgelost

Theo, De mailbox doorzocht, maar geen bericht van jou gevonden. We konden dus niet reageren. Je hebt besteld: "Autowasborstel telescoop steel 3 meter", en dan kom je tijdens de bestelling dit bericht tegen: Bij orders, zwaarder dan 20 KG en/of langer dan 80 cm wordt een extra toeslag berekend op de verzendkosten. Kies uw wijze van verzending en betaling Verz. kosten Extra kosten Order bedrag Verzenden na vooruitbetaling via iDEAL € 6.50 2.12 26.52 Ben je het niet eens met kosten kun je altijd je bestelling afbreken in plaats van na betaling en ontvangst een negatieve review te plaatsen. Sommige mensen blijken hierop te kikken.

Snelle service/afhandeling.

Hand mijn bestelde product snel in huis en was goed verpakt . Dit voor een leuke prijs.

Snelle levering goede service

1 onderdeel ontbrak in de eerste zending maar werd na 1 telefoontje supersnel nageleverd

Goed product voor een goede prijs.

Lekker snel geregeld.

Incompleet product + 1 niet geleverd product

Slechte ervaring. 1 incompleet artikel gekregen stoomreiniger met 9 accessoires er zaten er maar 8 bij. De stoomslang ontbrak. Antwoord wat ik krijg niet geleverd door de importeur. Als je dat weet stuur je het toch terug naar de importeur. Ze verkopen het gewoon. Ik heb gevraagd om een slang of me geld terug ze reageren niet meer op me mail. 1 artikel zat niet bij me bestelling zou ik geld voor terug krijgen ook nog niet gezien. Was maar een klein bedrag maar gaat om het principe. Slecht bedrijf

Besteld en geleverd op 12-10 : Stoomreiniger 1000 W + 9 Accessoires Bij het artikel staat duidelijk vermeld welke accessoires worden meegeleverd. (Incl: 9 accessoires 1x groot stoompijpje 1x gebogen mondstuk 1x nylon borstel 1x trechter 1x maatbeker 1x glasborstel 2x doek voor strijkborstel 1x strijkborstel) Bevalt het artikel niet mag u het (binnen 14 dagen) terug sturen. Reactie van klant: Je krijgt van mij een prachtige review en zal dit op diverse sites melden

super service

Vlotte levering. Mijn fout in opgave adres goed opgevangen.

Goede prijs, goede levering

Echt concurrerend in prijs. Levering was vlot. Er miste helaas wel een item, maar deze werd na het melden van het ontbrekende product snel nageleverd.

Heel goed kwaliteit producten

Heel heel kwaliteit producten, professionele omgaan met klanten en snelle levering!!! ZEKER EEN AANRADER!!! TOP BEDRIJF!!!

Handige inklapbare werktafel

Prima werkbank gemakkelijk in gebruik neemt weinig ruimte in beslag