Snelle service, goede prijzen

Geen opmerkingen , super tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Communicatie slecht. Telefoon word niet opgenomen. Bestelling word in stukjes geleverd.

Bestelling word pas na maanden in stukjes geleverd. Arrogantie in de zwaatste vorm via mail. Komt Afspraken niet na. Eén keer en nooit meer

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Snel en correct

Snelle levering Correct

Correcte prijs.

Vlotte levering. Goede kwaliteit en service. Voor herhaling vatbaar.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede producten voor een voordelige prijs

Alles snel geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima mailcontact en snelle levering.

Ik had een trap besteld die een rubber voetje miste terwijl de verpakking intact was. Na mijn melding kreeg ik keurig een nieuw voetje opgestuurd. Ik ben erg tevreden!

Goeden duidelijk.

Vlotte levering en duidelijke overzichtelijke site

goede service

Snell beantwoording van de mail en snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel en goed geleverd voor een nette prijs

Al is de webshop niet enorm fancy. Ze leveren snel voor een scherpe prijs

Top en snellen levering

Top en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik heb het product nog niet binnen maar mijn ervaring met jullie is goed snelle afhandeling,in afwachting van het product👍👍

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede levering netjes verpakt en op de afgesproken tijd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Helaas was het product beschadigt

Verder was het bestellen goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geleverd, goed product voor een betaalbare prijs!

Snel geleverd, goed product voor een betaalbare prijs!

Nog geen idee

Eerste ervaring is slecht, op 16 juni besteld , Pakketje is nog steeds niet binnen. Gebeld met DPD, depot Veenendaal, zou vorige week vrijdag geleverd gaan worden. Tot op heden nog steeds niets. Vandaag weer gebeld, waarschijnlijk wordt het pakketje morgen geleverd. Dus tot op heden geen goede waardering.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste, Dit is een fout van de DPD. Niet van ons! U dient de DPD slecht te beoordelen. Wij hebben uw bericht doorgestuurd naar DPD. Daar gaat blijkbaar veel mis. Pakket nog niet terug gevonden. Graag ons direct waarschuwen wanneer u na ons verzendbericht het pakket niet ontvangt. Klant heeft inmiddels het pakketje toch ontvangen!

prima ervaring

Snel geleverd en voor een goede prijs

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Keurig netjes op tijd en goede spullen

Goedkoop en snel

Perfecte service

Ok

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Product is precies zoals omschreven

Product is zoals omschreven. Prima verlichtingsbak. Mooi van kunstof dus geen roestvorming.

Goede ervaring

Goede ervarimg

Prima product, snelle levering

Lichtbak gekocht voor aanhanger/trailer. Prima prijs/kwaliteit verhouding. En zeer snel geleverd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijk bestellen, goed op de hoogte gehouden, snelle leverung

Een aantal spullen die ik nodig had waren elders niet of slecht leverbaar, ik moest zo maar 4 weken wachten. Dat kan gebeuren, maar iedere keer weer, dat is dus structureel. En als er dan ook geen enkel begrip is en ze niet luisteren, is het een hopeloze zaak . Zelfs heel gauw ermee stoppen is niet gebeurd, ik heb er een uitputtend geduld mee gehad. Maar de druppel heeft de emmer doen overlopen en alles is ook elders verkrijgbaar en tegen zelfs lagere prijs. Dat is mijn eerste ervaring met HMK en hopen dat het zo blijft.

Top !

Goedkoop, snel en alles is geleverd zoals besteld.

oké

Over HMK Shop