Filters

10

Goede service

Kort maar krachtig

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Netjes en correcte levering. TOP.

  • Aanbevelen? Ja
10

Soepele aankoop

De aankoop verliep soepel. Snel geleverd, goed verpakt, goede prijs.

  • Aanbevelen? Ja
6

Besteld artikel betaald maar nooit ontvangen!

Artikel zou door DPD afgeleverd zijn. Nooit ontvangen en moest een mail sturen naar DPD om een onderzoek te starten bij hun. Niets meer van vernomen. HMK heeft het betaalde bedrag netjes terug op mijn rekening gestort en meld vaker negatieve reviews te krijgen door nalatigheid van DPD. Tip: eerst kijken wie artikel bezorgd is dit door DPD dan maar ergens anders kijken. HMK bedankt voor het vetrouwen en de goede afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Indien voorradig, snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
9

Positief

Volgens afspraak en op tijd

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet alles ontvangen en nog geen credit

Reageren slecht en komen afspraken niet na

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Niet geleverde artikelen worden gecrediteerd. In onze voorwaarden staat dat dit binnen 30 dagen gebeurt. Maar sommige klanten hebben blijkbaar haast. Toevallig een uur voor de ontvangst van deze review het bedrag (€ 11,49) over gemaakt. En dan daarna een slechte review plaatsen? Kinderachtig!

7

Ok

Lampen netjes ontvangen allen jammer dat ik er 4 dagen op het moeten wachten

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Vreemd, 24-08 besteld. 25-08 verzonden. 26-08 geleverd door DPD

7

Product zoals beschreven

geen bijzonderheden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Goede service en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles is naar wens verlopen.

Prima gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
8

Conform verwachting

Goede sortering, aantrekkelijke prijzen

  • Aanbevelen? Ja
10

Top goed bedrijf goede levering en goedkoop

Altijd goede service snel vakkundig personeel altijd duidelijk wat op voorraad is snel weer bestellen

  • Aanbevelen? Ja
3

reageren niet op mail

Het pakketje netjes op tijd ontvangen maar 2 producten ontvangen die ik niet besteld heb en 2 artikelen ontbreken, er is dus een packingmistake gemaakt. Tot zo ver nog geen probleem dus heb ik jullie een mail gestuurd met deze informatie, nu 10 dagen later en 2 reminders nog steeds geen reactie. Dat noem ik ronduit slecht.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Klant heeft 2 verkeerde binnenbanden ontvangen. Fout is inmiddels al lang hersteld.

10

Scherp geprijsd, snel geleverd

Scherp geprijsd, snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoek, vind, kijk, kies en geniet

Ruime keuze en makkelijk bestellen. Artikel voldoet in alle aspecten 100%. Ben zéér tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goedkoop

Goede service,vlotte verzending.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goed alles naar tevredenheid

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima, snel en goede prijs

Prima, snel en goede prijs

  • Aanbevelen? Ja
10

goed gedaan, dank u

Mijn bestelling werd niet compleet gebracht. Een mailtje gezonden en alles is onmiddellijk geleverd. Heel tevreden van deze leverancier.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede ervaring

Product zoals als afbeeling. Snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

De site was duidelijk. De levering was ook goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

correcte & snelle levering

correcte & snelle levering best tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
6

Matig tot ok.

Ik mis een passend advies op bijbehorende onderdelen. En ontevreden over de kosten voor verzending en retour. Bij verzending van kleine onderdelen word een dubbel verzend tarief gehanteerd wat niet overeen komt met de daadwerkelijke kosten hiervan.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Klant heeft besteld en ontvangen: 75806056 Kruiwagenwiel + band 4.00 - 8 € 10,29 Heeft daarna gevraagd welke as hij hierbij nodig had. Link naar de benodigde as (€ 3,01) gestuurd. Echter op artikelen van minder dan € 10,00 worden extra kosten (Adminstratie, verpakking) berekend. Klant had natuurlijk: Kruiwagenwiel compleet met band en as € 13,30, moeten bestellen.

8

Zeer goed.

De moeite. Waard om nog een keer Te bestellen.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd