Snelle en zeer correcte bezorging

Zeer snelle levering en netjes verpakt.

Er mistte 1 van de 4 bestelde dunschillers. Deze werd na 1 telefoontje dezelfde dag nog verzonden. Keurig, ik ben echt zeer tevreden!

Goede ervaring

Goede kwaliteit en sneller dan verwacht geleverd. Zou zeker nog eens iets halen hier indien ik iets nodig heb.

Besteld en snelle levering

Via de webshop besteld en snel geleverd. Het is zoals op de foto. Goede kwaliteit voor weinig geld.

Tevreden klant!

Snel geleverd , producten zijn volgens beschrijving, ben tevreden klant en kom zeker weer terug!

Nog nooit zon slechte communicatie met een bedrijf gehad

Heb op 10 maart iets besteld en betaald. Vervolgens tot vandaag 27 april nooit iets geleverd, en ook nooit antwoord gehad op 2 x contactformulier en 3 x email gestuurd. Waarom nooit een antwoord teruggeven zal moin geld ook wel niet terugzien dan.....

slechte zaak, slechte kwaliteit

Er wordt niet gereageerd op mails, en als je belt krijg je een chagrijnige man aan de lijn die zeer onvriendelijk is. Paar van mijn spullen zijn kapot aangekomen en 1 product was gebruikt. Er wordt hier niets mee gedaan. Mijn geld voor de niet geleverde product heb ik 6 weken voor moeten wachten, uitbetaald pas na keren gebeld te hebben. Kwaliteit van de producten hoef je niet veel van te verwachten,

Doosje van de letterpons is helemaal kapot

Matig

Product is goed maar niet compleet.

Product is op zich goed maar er ontbreekt rubberen ringetjes zodat het niet goed werkt. Bedrijf reageert niet op mail. Dus slechte zaak dat ze dat niet doen. Zelf ringetjes maar gekocht maar zo hoort het niet natuurlijk!

snelle levering en goed verpakt

Het door mij gekochte artikel was met enorm veel plastic en papier verpakt. Beschadigen was echt onmogelijk. Ook vind ik de informatie die je krijg als je je artikel besteld heb erg goed

Hallo Gerard, Hartelijk dank voor uw positieve review. Groet, HMK Shop

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering goede kwaliteit

Correft en snel geleverd

Goed product,scherpe prijs

Goed geregeld bij hmk

goede, maar langzame levering

Het gekochte artikel voldoet geheel aan de goede omschrijving en dus ook aan mijn wensen. De levering duurde wel wat langer dan ik had verwacht.

Alle producten ook echt op voorraad. Snel en netjes verpakt geleverd

Top product

Super snel geleverd en goed verpakt! Aanhangerverlichting.

correcte levering en product voldoet aan alle verwachtingen

van gebruiksvriendelijke website tot levering van prima product voor een eerlijke prijs

Gewoon prima

Netjes herhaal geleverd wat ik had besteld Gewoon goed

Matig

Contact laat te wensen over.

beschadigd

Mijn bestelling kwam beschadigd aan en ik kwam er nooit meer van terug. Ik ben zeer ongelukkig.

Snelle en juiste levering

Product kwam snel en was netjes en goed verpakt. Er zat zelfs een Nederlandse gebruikshandleiding uitgeprint bij. Prima winkel.

voldoet aan de verwachting.

Snelle service. Goede prijs/kwaliteit

Snelle service. Goede prijs/kwaliteit

Zoals het moet gaan,

Tja, zo moet het, klaar!