snelle correcte aflevering

Betaald maar niet geleverd

Een aantal artikelen besteld en betaald. Deze zijn door dpd afgeleverd op een verkeerd adres. bij klagen bij dpd word je doorverwezen naar hmk met de vermelding dat zij een officiele klacht kunnen indienen. Netjes gevraagd aan hkm of zij dat willen doen, maar daar krijg ik geen antwoord op. Op hun website verschuilen zich achter de opmerking dat verzending op risico van de klant is, maar dat kan helemaal niet. Wettelijk gezien blijven zij verantwoordelijk voor een correcte en juiste aflevering . Dit staat ook in hun algemene voorwaarden. Alle mail blijft echter onbeantwoord Ik denk dat ik maar een klacht ga indienen bij de Autoriteit consument en Markt. Bedrijf houdt zich duidelijk niet aan de regels.

gewoon goed

jammer dat ze producten hebben die niet meer leverbaar zijn. Anders had ik ze hoger gerankt.

Slechts

Dit is de eerste en laatste keer dat ik bij dit bedrijf koop. Het product is onbeschrijflijk slecht. Het is rotzooi uit China

Beste meneer Amjed, U heeft verscheiden artikelen bij ons besteld. Bent u ontevreden over alle artikelen of slechts een deel? En als het een deel is, is het dan terecht om ons met een 1 te beoordelen als de andere artikelen wel naar behoren functioneren? Verder zou ik graag willen weten om welk artikel het gaat, en u graag tegemoet wil komen hiervoor. Ik weet zeker dat we hieruit kunnen komen!

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs

De geleverde materialen waren van.goede kwaliteit en de prijs was fijn laag. Helaas waren de afhaal.uren beperkt, maar opsturen gaat ook goed en snel.

Snel geleverd ben tevreden

Ver stuur het niet via dhl wand die gooien de spullen in de lift

Goed bevallen.

Zie boven

Twee bandjes besteld voor een scherpe prijs Is snel verzonden en goed verpakt ontvangen

Super verzorgd.

Snelle goed verzorgde levering van goed product.

snelle levering en het goede product

Fijne site, snel geleverd

Mijn ervaringen met HMK Shop zijn zeer positief. Kon de artikelen snel vinden en mijn bestelling werd snel uitgevoerd. Ga zo door!

Snelle levering, producten naar tevredenheid.

verpakking van producten was matig. Onderzijde doos weinig degelijk en niet sluitend afgeplakt. Zending werd afgeleverd met opengesprongen onderzijde van pakdoos.

Goede service.

Zoals verwacht goed geregeld.

Goed geregeld

goede service

Er was 1 product niet opvoorraad - maar de eigenaar belde na bestelling om samen tot een goede oplossing te komen

Uiteindelijk top

Nadat ik via e-mail geen reactie kreeg op mijn vragen, telefonisch contact gezocht met. Ander bedrijf op hetzelfde adres. Meteen goed opgepakt en meegedacht, zodat eea uiteindelijk op tijd binnen was. Top.

Duidelijke website met interessante artikelen en leuke prijzen.

Goeie producten en een snelle levering,top.

prima product snel geleverd

prima product snel geleverd

Snel geleverd eb artikel is helemaal naar wens.

slecht product

minicompressor heeft geen aan/uit knop

Goeie kwaliteit viltjes

Goeie kwaliteit viltjes. Juiste formaat; was moeilijk te vinden. Jammer dat ze extra kosten rekenen wanneer je kleinere orders hebt. Wel snel geleverd (2 werkdagen).

Door slechte communicatie

0p 23 aug jl 2 artikelen besteld bij HMK. Binnen 1-3 werkdagen leverbaar stond op de site. Ophalen in Gemert gekozen en dan betalen. Orderbevestiging via de mail gekregen maar daarna helaas niets meer. Na 5 werkdagen een mail gestuurd naar HMK over de status. Daarna ook dezelfde vraag via hun contactformulier. Helaas daarop ook geen reactie. Uiteindelijk toch de eigenaar kunnen spreken, werd netjes te woord gestaan, kon volgende dag langskomen om bestelling op te halen en betalen. Helaas volgende dag voor dichte deur gestaan. Als dringend advies geef ik aan de eigenaar mee dat hij echt iets aan zijn communicatie moet doen. Het contactformulier op de HMK site is er niet voor niets. Ik zie verder van de koop af.

Je hoort niets van ze tov overige webshops

Tot op heden slechte ervaring op basis van ‘op de hoogte’ blijven van een geplaatste order. Een maal een verzendmail ontvangen, daar is het bij gebleven We zouden een mail ontvangen wanneer we de order konden ophalen, na 4 werkdagen nog niets vernomen. Vergeleken met gemiddelde webshops ontvang je normaliter binnen 1-2 dagen wel bericht dat de producten af te halen zijn. Hier nog geen respons/reactie

Snelle en zeer correcte bezorging