Goede service.

Zoals verwacht goed geregeld.

Goed geregeld

goede service

Er was 1 product niet opvoorraad - maar de eigenaar belde na bestelling om samen tot een goede oplossing te komen

Uiteindelijk top

Nadat ik via e-mail geen reactie kreeg op mijn vragen, telefonisch contact gezocht met. Ander bedrijf op hetzelfde adres. Meteen goed opgepakt en meegedacht, zodat eea uiteindelijk op tijd binnen was. Top.

Duidelijke website met interessante artikelen en leuke prijzen.

Goeie producten en een snelle levering,top.

prima product snel geleverd

prima product snel geleverd

Snel geleverd eb artikel is helemaal naar wens.

slecht product

minicompressor heeft geen aan/uit knop

Goeie kwaliteit viltjes

Goeie kwaliteit viltjes. Juiste formaat; was moeilijk te vinden. Jammer dat ze extra kosten rekenen wanneer je kleinere orders hebt. Wel snel geleverd (2 werkdagen).

Door slechte communicatie

0p 23 aug jl 2 artikelen besteld bij HMK. Binnen 1-3 werkdagen leverbaar stond op de site. Ophalen in Gemert gekozen en dan betalen. Orderbevestiging via de mail gekregen maar daarna helaas niets meer. Na 5 werkdagen een mail gestuurd naar HMK over de status. Daarna ook dezelfde vraag via hun contactformulier. Helaas daarop ook geen reactie. Uiteindelijk toch de eigenaar kunnen spreken, werd netjes te woord gestaan, kon volgende dag langskomen om bestelling op te halen en betalen. Helaas volgende dag voor dichte deur gestaan. Als dringend advies geef ik aan de eigenaar mee dat hij echt iets aan zijn communicatie moet doen. Het contactformulier op de HMK site is er niet voor niets. Ik zie verder van de koop af.

Je hoort niets van ze tov overige webshops

Tot op heden slechte ervaring op basis van ‘op de hoogte’ blijven van een geplaatste order. Een maal een verzendmail ontvangen, daar is het bij gebleven We zouden een mail ontvangen wanneer we de order konden ophalen, na 4 werkdagen nog niets vernomen. Vergeleken met gemiddelde webshops ontvang je normaliter binnen 1-2 dagen wel bericht dat de producten af te halen zijn. Hier nog geen respons/reactie

Snelle en zeer correcte bezorging

Zeer snelle levering en netjes verpakt.

Er mistte 1 van de 4 bestelde dunschillers. Deze werd na 1 telefoontje dezelfde dag nog verzonden. Keurig, ik ben echt zeer tevreden!

Goede ervaring

Goede kwaliteit en sneller dan verwacht geleverd. Zou zeker nog eens iets halen hier indien ik iets nodig heb.

Besteld en snelle levering

Via de webshop besteld en snel geleverd. Het is zoals op de foto. Goede kwaliteit voor weinig geld.

Tevreden klant!

Snel geleverd , producten zijn volgens beschrijving, ben tevreden klant en kom zeker weer terug!

Nog nooit zon slechte communicatie met een bedrijf gehad

Had eerder een niet zon fijne ervaring, er werd superslecht gecommuniceerd. Dit had echter een goede reden, vanuit de kant van het bedrijf waar ik niet van op de hoogte was. De jongeman die het heeft opgepakt heeft alles weer in 1 klap goed gemaakt. Het vertrouwen is terug ook voor de toekomst. Zou nu ook niet aarzelen meer om gewoon weer wat bij ze te bestellen!

slechte zaak, slechte kwaliteit

Er wordt niet gereageerd op mails, en als je belt krijg je een chagrijnige man aan de lijn die zeer onvriendelijk is. Paar van mijn spullen zijn kapot aangekomen en 1 product was gebruikt. Er wordt hier niets mee gedaan. Mijn geld voor de niet geleverde product heb ik 6 weken voor moeten wachten, uitbetaald pas na keren gebeld te hebben. Kwaliteit van de producten hoef je niet veel van te verwachten,

Doosje van de letterpons is helemaal kapot

Matig

Product is goed maar niet compleet.

Product is op zich goed maar er ontbreekt rubberen ringetjes zodat het niet goed werkt. Bedrijf reageert niet op mail. Dus slechte zaak dat ze dat niet doen. Zelf ringetjes maar gekocht maar zo hoort het niet natuurlijk!

snelle levering en goed verpakt

Het door mij gekochte artikel was met enorm veel plastic en papier verpakt. Beschadigen was echt onmogelijk. Ook vind ik de informatie die je krijg als je je artikel besteld heb erg goed

Hallo Gerard, Hartelijk dank voor uw positieve review. Groet, HMK Shop

Snelle levering goede kwaliteit