Goede snelle levering

Snelle en correcte levering

Prima prijs/kwaliteit verhouding. En goede en snelle levering.

prut

Ik ben helemaal niet gelukkig met mijn bestelling bij HMK. Ik wilde mijn wachtwoord wijzigen, dit bleek niet te kunnen. Dus heb ik maar geklikt op "wachtwoord vergeten". Tot mijn stomme verbazing kreeg ik mijn wachtwoord toegezonden. Dit heb ik gemeld bij HMK. Ik kreeg als reactie dat dit niet fout kan gaan omdat ik zelf het wachtwoord ontvang. Dat zal allemaal best wel. Maar als HMK ergens mijn wachtwoord opgeslagen heeft, heb ik er geen controle over wie allemaal bij die registratie kan. Dat vindt ik erg onveilig, dat heb ik ook aangegeven. Mijn vraag wat HMK er aan gaat doen, werd niet beantwoord. Ik ben helemaal niet meer blij met mijn account bij HMK, voelt niet veilig. Vervolgens is mijn bestelling thuis bezorgd. De bezorger had geen tijd om te wachten totdat wij aan de deur waren. Hij is achterom gelopen en heeft ons pakket over een 2 meter hoge poort gegooid. Toen wij de deur openden was er niemand. Buurman wist ons te vertellen dat hij de bezorger het pakket over de poort had zien gooien. En inderdaad, het pakket lag net achter de poort op de binnenplaats. Gelukkig was de inhoud nog heel, maar het is een schandalige manier van handelen.

Klant heeft besteld en ontvangen: 6 x 99105057 Steekwagenwiel, bolderkarwiel enz. 3.00 - 4 + borgdoppen. Dit product heeft op onze site 103 positieve reviews. Dus we begrijpen deze rare review van deze ondernemer (Vakantie Meerlo) niet. Nu heeft ze haar review aangepast. Het account stelt niets voor. Daar staan haar adres gegevens in, maar die zijn ook internet te vinden. We zullen haar account verwijderen. Over de DPD krijgen we meer klachten. Deze klacht hadden we reeds aan DPD doorgegeven. Bent u nu gelukkig?

Redelijk product maar de buitenband komen al haarscheurtjes in

Redelijk product maar de buitenband komen al haarscheurtjes in. Wel op tijd verzonden.

Klant heeft besteld en ontvangen : Barbecue Compact 34 x 25,5 x 22 cm. Maanden geleden een kruiwagenwiel besteld. Producten kunt u beoordelen op de product pagina.

Jammer dat de verkeerde maat is opgestuurd

Assortiment en prijs is oke. Alleen jammer dat ik de verkeerde maat bestelde slagletters heb ontvangen ( 6 mm besteld, 5 mm gekregen ) heb ik helaas niets aan. Gereageerd middels het contact formulier, tot op heden nog geen reactie gehad

Sorry Jan, Wij hebben ze nog eens na gemeten, maar ze zijn toch echt 6 mm.

Snel geleverd, goed verpakt.

Geleverd wat er besteld was, op tijd en zonder problemen.

Heel goed en correct

Bestellen, versturen ontvangen top.

Prima, duidelijk en snel.

Prima, duidelijk en snel.

Heel voed

Goed product mooie prijzen

Goed product, Snel, netjes, goed verpakt geleverd

Ik zou hier zo weer bestellen! Duidelijke informatie, track&Trace erbij zodat het pakket op de voet gevolgd kan worden. Prima!

Matig

Onderdelen waren snel geleverd en probleem met een onderdeel snel opgelost.

Top snel geleverd

Top snel geleverd en het was goed

Het ging allemaal prima en snel

Trolley voor tassen gekocht. Bestellen was makkelijk en we hadden het snel binnen. Product is goed en we zijn er blij mee.

Geen gedoe, meteen goed en snelle levering...

Simpel en gemakkelijk

Super blij

Kan niet meer zeggen dan dat het snel geleverd is .en en prima service ik kan het iedereen aanraden

Snelle beantwoording van vragen, levering zoals beloofd

Mijn vragen werden vriendelijk en snel beantwoord. De artikelen zijn zoals omschreven en kwamen op tijd zoals beloofd.

Goede kwaliteit en prijs en supersnel geleverd

Goede kwaliteit en prijs en supersnel geleverd

HMK SHOP

4 spullen bij HMK shop besteld heb na 1 week 1 mail gestuurd waarom het zo lang duurde met de bestelling ik zou de bestelling zsm krijgen nu 4 weken verder en er achteraan gebeld waar de bestelling bleef was hij dat vergeten echt raar Het is mij dan eindelijk verzonden de bestelling bij het openen zat 1 bestelling er niet tussen de witte reflectoren nu een mail gestuurd of hij dat later gaat sturen of geld terug gaat storten maar tot nu to nog geen mail terug ontvangen Vind dit echt een slechte zaak

Order was niet compleet vandaar de vertraging. Op aandringen van de klant toch verzonden zonder 1 ontbrekend artikel. In het verzendbericht staat: Controleer op de factuur welke artikelen geleverd zijn. Op de factuur staat o.a.: 98704504 Aanhangwagen reflector rond wit 85 mm 2 delig 0 0 1.35 (0 stuks geleverd) en: U hebt € 24.45 vooruit betaald. € 1.63 wordt terug gestort op uw bankrekening. Het is natuurlijk wel belangrijk dat u dit bericht goed leest voordat u dit bericht beantwoord met: Hallo HMK Shop Ik heb de spullen binnen maar ik zie bij de levering dat er geen reflectoren oranje in zit . Krijg ik die later opgestuurd of wordt het geld terug gestort Mvg A.Dwarka

Netjes op tijd geleverd

Vond alleen de mail met track en trace beetje vreemd. Waren zoveel redenen als iets later zou komen. Mvg José Molegraaf

Gewoon goed, bij vragen altijd (kort en duidelijk) antwoord

Gewoon goed, bij vragen altijd (kort en duidelijk) antwoord

Producten goed, jammer dat verzending met dpd gaat

De producten zijn ok

Netjes en behulpzaam

Goede en snelle levering

geweldige webshop en service

snel geleverd de kwaliteit van het product is zeer matig

Voor een een product review ontvangt een aparte aanvraag. (Betonboren Set 3 delig SDS+ 12/16/24 X 1000 mm € 18,75)