Nvt

Nvt

Prima spul, voor een prima prijs

Niks op aan te merken, goede communicatie en snel geleverd.

Snelle verzending.

Goede service en snelle levering.

Goede service en snelle levering.

Goede en snelle levering

De bestelde goederen zijn in goede staat en snel geleverd zelfs nu in Coronatijd.

Ze doen gewoon waar je om vraagt.

Ze doen gewoon waar je om vraagt.

Na ruim 1 week alles netjes geleverd!

Mijn eerste bestelling van een drie-tal producten zijn na ruim 1 week netjes afgeleverd. Kwaliteit van de bestelde producten zijn prima. Een vraag over de levering werd netjes binnen 24 uur naar tevreden beantwoord. Ga er zeker meer bestellen als ik gereedschap nodig heb, prijstechnisch na kort onderzoek de goedkoopste!

De goedkoopste in vergelijking met andere site's

Kom toch iedere keer weer bij HMK shop als ik iets nodig heb, ze zijn de goedkoopste op het zelfde product als elders.

hier bestel ik regelmatig

bestel altijd hier de prijs kwaliteit is top!!! en wordt altijd netjes geleverd!!

Matig

We hebben de goederen niet ontvangen en al wel betaald. DPD heeft het niet geleverd. Geld wel terug ontvangen.

Marcel, wat is nou weer voor flauwe reactie. Je moet DPD een slechte review geven en niet ons. In deze drukke tijd kunnen we, helaas, niet altijd deze vervelende zaken onmiddellijk afwerken. Credit factuur gemaakt en geld terug gestort!

Zeer snelle levering. kwalitatieve producten.

geleverd wat besteld werd.

Geen byzonderheden

Uiteindelijk toch tevreden

Bij het bestellen treedt er iets vreemds op. Het oorspronkelijk bestelde aantal komt niet terug in het winkelwagentje. Bestel je 8 staat in het winkelwagentje 1. Et aantal in het blokje veranderen van rechts naar links Werkt niet het blijft dan 1. Verander je in het bestelblokje van links naar rechts en het aantal klopt. Dit leidt tot misverstanden tussen besteller en leverancier wat vervelende telefoongesprekjes oplevert.

Rudi, Af en toe krijgen we deze klacht te horen en ook dat er niets in het winkelwagentje komt. De site en het orderprogramma is in eigen beheer gemaakt en werkt al meer dan 20 jaar. Wanneer wij dit controleren gaat alles goed. Belangrijk is dat je de order goed controleert voordat je de order bevestigt.

snel en goed

Mijn bestelling was snel en goed afgeleverd, het materiaal is perfect

Vlot en netjes geleverd

Ik bestel vast nog wel vaker iets.

Goed product, trage levering

Duurt 5 werkdagen eer het er is. Dat zou sneller moeten. En anders aangeven wat de voorraad is zodat je dat beter in kan schatten

Order is besteld 09-03-2021 en verzonden vrijdag 12-03-2021. Wanneer deze dan niet op Zaterdag wordt afgeleverd is dat vervelend. Excuses, volgende keer beter. Bij dit artikel staat nu vermeld: Art.nr.: 75804762 Merk: BENSON EAN code: 8717344997270 Levertijd 1-20 stuks: 1-3 werkdagen Levertijd > 20 stuks: 3-6 werkdagen Wanneer je dus meer dan 20 stuks besteld, duurt het iets langer.

Snel geleverd goede prijs

makkelijke site

ben al zeker 8 weken aan het wachten op mijn geld...Triest.

4 artikelen besteld en er zijn er 3 geleverd. ik heb meerdere malen gebeld en zouden het geld binnen 1 maand terug boeken. Maar helaas na 9 weken nog geen geld terug. triest hoe ze met een klant omgaan. ik ben bang dat ik het geld nooit meer terug zie.

U hebt 4 komboren 80 mm besteld en erg vreemd dat u er maar 3 heeft ontvangen. Dit is natuurlijk ontzettend vervelend, maar ik kan nergens een melding (via email) vinden over deze levering. Ook geen notatie dat u hierover hebt gebeld. Ook geen enkele email hierover van u ontvangen. Het was al lastig om uw order te vinden omdat u voor de bestelling een ander email adres gebruikte. Ook willen we graag weten of de verpakking intact was of dat de DPD de order heeft over gepakt. In dat geval is de DPD verantwoordelijk hiervoor. In dat geval zouden we graag foto's willen ontvangen.

Ontevreden, ga hier nooit meer bestellen

Bestelling gedaan en daarna op tijd geannuleerd, HMK heeft toch de bestelling verstuurd, deze retour gestuurd. Terug betaling nog steeds niet ontvangen, ondanks reminder per mail. in mijn ogen onbetrouwbaar en niet professioneel. Niet meer van deze tijd.

Besteld kruiwagenwiel 08-03 verzonden, annulering daarna gelezen. Wiel terug ontvangen. In onze condities staat dat terug betalingen binnen 30 dagen plaats vinden. 23-03 Credit factuur gemaakt en betaald bedrag terug geboekt.

Snel contact

Na wat verwarring over de leverdatum is dit prima opgelost , alsnog snel verstuurd en snel contact geweest tussen HMK

Beste, Ik begrijp niet waarom dit via een review moet geschieden. Het is erg druk en afgelopen vrijdag is uw order, helaas niet verzonden. Graag een klein beetje begrip en niet onmiddellijk een slechte review.

matige snelle levering

levering geleverd waarvan echter de lichtbalk voor een aanhanger verkeerd en kapot was geleverd, gelijk fotos van gemaakt en gemaild waarop ik vrij snel een mailtje kreeg met we zullen de juiste opsturen. hierna bleef het stil en nog niets ontvangen en deze firma reageerd op geen mail meer of om een rma nummer op te sturen. dus troosteloze zaak met veel te kort en deskundig personeel

Mailbox gecontroleerd. Één mail ontvangen met melding verkeerde levering. Verder niets. Sorry, door de drukte vergeten een nieuwe te sturen. Deze wordt vandaag verzonden.

Vlotte levering

Van bestellen tot afleveren in slechts enkele dagen.

Wacht nu al 3 weken op mijn bestelling .........

Wacht na betaling al 3 week op mijn bestelling ,vind het nu wel heeeel lang duren

In deze drukke tijd voor webshops komt het regelmatig voor dat artikelen even niet leverbaar zijn doordat de importeurs ook geen voorraad hebben. Dat is vervelend. Ook vervelend dat de klanten dan reageren met een negatieve review. Via email reeds uitgelegd waarom er vertraging in de levering was. We hebben de order maar geannuleerd en betaling terug gestort.

cliënt onvriendelijk

Zeer slecht Zeer cliënt onvriendelijk, likt oplichter dat is de eerst ervaring met eerste bestelling, Ik snap nog steeds niet artikel staat op web site als voorraad, na heb ik mijn bestelling afgerond met betaling krijg ik deze (Uw order bevat artikelen met een levertijd van meer dan 5 dagen, vanwege onvoldoende voorraad) dat onzin maar toch 5 dagen vertraging heb ik accepteert .. na 4 dagen heb ik gebeld om te vraag wat is de status van mijn bestelling krijg ik een brutal medewerker aan de lijn, hij zie een van artikel is niet meer leverbaar, ik zei ja maar het was op voorraad toen heb ik besteld en betaald dus kan toch niet, i.p.v. dat hij excuses aan te bieden, hij zei op = op met grote mond wat brutal zag. Ik heb nooit mee gemakt.

Klant ook al beantwoord via email: Beste Mahmod, Wanneer u iets besteld staat de levertijd en voorraad bij het artikel vermeld. De orderbevestiging vermeldt dan automatisch wanneer een artikel niet op voorraad is. Bovendien stond bij het artikel vermeld: Op = op. Voorraad: 0 stuks Van belachelijk maken was natuurlijk geen sprake en van oplichting al helemaal niet. Vervelend dat onze uitleg verkeerd bij u is over gekomen. Uw order wordt vandaag verstuurd en het teveel betaalde wordt terug gestort op uw bankrekening. Hartelijke groeten, HMK Shop