Goed en goedkoop

Goed en goedkoop en snel in huis

perfecte levering van het product

misschien alleen nod de rekening die ik dan kan overleggen.

product na enkele dagen geleverd prijs/ kwaliteit oké

Na betaling geen mail met bevestiging gehad zoals gebruikelijk bij webwinkels

Iedereen ontvangt een orderbevestiging onmiddellijk na verzending van de order. Wij zijn gestopt met verzending mail na ontvangst iDeal betaling. Klanten reageren vaak op deze mail met vragen over hun order. Het is handiger om de orderbevestiging hiervoor te gebruiken omdat wij dan meteen de orderinformatie ter beschikking hebben. Op de orderbevestiging staat trouwens dat u betaald hebt via iDeal. Ontvangt u geen bericht en u hebt een correct email adres ingevuld, kijk in uw spambox of vraag aan uw provider waarom ons bericht niet werd bezorgd.

Gewoon goed

Bij iedere stap wordt je op de hoogte gehouden

Goede prijs/kwaliteit

Redelijk snel binnen. Product voldoet aan verwachtingen

bestelling 16-01 geplaatst: niets ontvangen en geen customer support / updates bestelling

Leuke spullen op de website, die er goed uitziet. Vervolgens bestelling geplaatst 16-01-2021, Order nummer: 39348773; per email update gevraagd 27-01-2021; antwoord: "Nog niet compleet. We verzenden wat op voorraad is. Hartelijke groeten, Henk Markvoort HMK Shop" Een week later nog niets ontvangen en wederom met het online contactformulier contact gezocht. U raadt het al geen reactie geen bestelling ontvangen. Het is nu 13-02-2021 Voor mij persoonlijk begint dit een dubieus gevalletje te worden daar er is betaald, geen bestelling of reactie ontvangen is, Jammer dat ik Kiyoh moet gebruiken als trigger om mijn bestelling te mogen ontvangen. @ HMK Ja, de voorwaarden zijn mij bekend. Customer support training is een must !

Lastige order in een drukke tijd. Dan gaat er wel eens iets mis. Vervelend dat bepaalde klanten menen dat ze dan maar een negatieve review moeten schrijven. Order wordt geannuleerd en betaling terug gestort. Is de klant happy.

2,5 mnd levering en product wijkt af van bestelling

Niet goed. Vorig jaar hier 2 idem producten gekocht, en wilde deze aanvullen met nogmaals 3 dezelfde producten. 2e geleverde wijkt af van 1e en van de afbeelding op de site. Had bewust weer bij hun besteld zodat ik precies zelfde zou krijgen maar niet dus.

Klant heeft besteld en inmiddels ontvangen: 3 x jerrycan 20 liter Was inderdaad een tijdje niet leverbaar. Fabrikant heeft type iets aangepast en verbeterd. Op de site stond nog het vorige type met gele tuit. Dus ik begrijp de commotie niet.

Goede trap voor maar 20 terwel de concurrentie 100 is

Een zeer trage webshop

Je moet bijna 7 euro portkosten betalen en ze zijn nog ook nog eens zeer traag,na 6 dagen nog steeds geen levering gebeurd,ook wanneer je een mail verstuurd zijn ze zeer traag om een antwoord terug te sturen !!!

Naar Belgie zijn de verzendkosten hoger. Op de orderbevestiging staat duidelijk vermeld: Uw order bevat artikelen met een levertijd van meer dan 5 dagen, vanwege onvoldoende voorraad. Dit heeft gevolgen voor de levertijd van de gehele order! Meer dan 5 dagen kan ook zijn 14 dagen b.v.

Toppie snelle levering en goede orij

Goede webshop.

Samsung A51 besteld en na 3 weken binnen...bedankt.

Wij verkopen geen telefoons, maar toch bedankt.

Levering vlgs. opdracht.

Tevreden.

Prima kwaliteit en prijs verhouding

Goed. Bestelde artikelen snel in huis!

Goede en snelle levering

Goede kwaliteit voor weinig geld

Echt goede service

Goed product. Snel geleverd

Prima product en snelle levering

In orde

Snel en correct geleverd

Hebben zeer uitgebreid assortiment producten. Producten worden goed verpakt, snel en correct geleverd. Ben zeer tevreden over het geheel.

Hoogwaardige kwaliteit

Bedankt voor de snelle levering! Top

Snelle leveringzelfs nu met covid-19

Goed product conform beschrijving

Snelle levering van prima product

Netjes geleverd maar duurde vrij lang

Het wiel is netjes volgens planning geleverd. Wel duurde het 3 dagen voordat de order is uitgeleverd en voordat ik het toen had was het weer 2 dagen verder. Dus niet verwachten dat je het binnen 24 uur hebt. Dat was wel duidelijk gecommuniceerd per mail dus geen verrassing.

27-12 besteld. 30-12 verzonden. Daarna ligt heel Nederland enkele dagen plat. Levertijd (bij het artikel vermeld); 1-3 werkdagen!