Nemen geen verantwoordelijkheid voor hun zending.

Mijn bestelling moest uit het buitenland komen, wat van tevoren al niet duidelijk was anders had ik het al niet eens bij hun besteld. Toen ik mij na een maand bij hun melde omdat ik nogsteeds niets had ontvangen toen verweten ze mij dat ik zelf was tekort gekomen in het ontvangst nemen van het pakket. De koerier zou het meerdere keren hebben aangeboden en ik zou het vervolgens niet hebben opgehaald bij het afhaalpunt. Ik weet niet eens welke koeriersdienst en wanneer ik geen bericht krijg dan kan ik ook niet weten dat ik het moet ophalen en waar ik het moet ophalen. Ik meld dit bij mijn rechtsbijstandverzekering dus ze gaan mij echt wel terug betalen maar ik adviseer een ieder hier nooit te bestellen.

Niks mis mee

Had vorige week een InnovaGoods Opvouwbaar Elektrisch Kledingdroogrek besteld en vandaag netjes afgeleverd en voor een prima prijs

Snelle levering en goede kwaliteit

Ik heb een gatentang besteld om mijn riemen te kunnen inkorten. Binnen drie dagen had ik het in huis. Goede kwaliteit, werkt prima.

Heel slecht

Update op vorige review Er wordt belooft door de eigenaar van HMK shop dat de goederen worden nageleverd of dat je voor de ontbrekende goederen gecrediteerd wordt. Nog een keer een mail gestuurd om nalevering of creditering voor de ontbrekende goederen inzake bestelling in februari 2023!!!!. Hierna bleef het doodstil van de kant van HMK Shop. Dus geen ster waard!

Slechte service en kwaliteit

- verkeerde goederen geleverd - artikekelen van slechte kwaliteit - goederen niet (na)geleverd - er wordt tot 3x niet gereageerd op mail verzoeken - gebeld je krijgt een receptioniste asn de telefoon die weigert je door te verbinden met de eigenaar van de webshop

Beste meneer/mevrouw Boshoven, Geen idee wie u gesproken heeft, maar dat is geen receptioniste van ons. Het lijkt erop dat u een ander bedrijf gebeld heeft. Wanneer heeft u een order geplaatst? Dan kijk ik er graag naar waar het fout is gegaan en wat we eventueel voor u kunnen betekenen. Ik denk ook, dat door onze recent verhuizing, fysiek en ook online uw order of uw e-mails naar ons onderschept/onderbroken zijn. Als u ervoor open staat, dan wil ik u graag nog helpen om de dingen die u mist te crediteren waar we dat zijn vergeten, of nog na te leveren. Ik hoor het heel graag van u! Met hartelijke groeten, HMK Shop

Problemen goed opgelost

Zelfs op zondag krijg je netjes mail.

Beste meneer Emmens, Zojuist heb ik gereageerd op de mail die we van u ontvangen hebben. Het spijt ons dat u per ongeluk een beoordelingsbericht heeft ontvangen, dit was niet de bedoeling. Ook is de betaling net meteen gecrediteerd, vindt u het erg om deze beoordeling te verwijderen? Door overmacht met onze verhuizing hebben wij de afgelopen tijd niet overal volledig aan kunnen voldoen, het spijt ons hiervoor. Wij beloven vanaf heden alle orders snel en correct af te werken. Desondanks, bedankt voor uw geduld, wij wensen u nog een prettige dag verder! Met vriendelijke groeten, HMK Shop

Hoi heel tevreden netjes dank u

snelle correcte aflevering

Betaald maar niet geleverd

Een aantal artikelen besteld en betaald. Deze zijn door dpd afgeleverd op een verkeerd adres. bij klagen bij dpd word je doorverwezen naar hmk met de vermelding dat zij een officiele klacht kunnen indienen. Netjes gevraagd aan hkm of zij dat willen doen, maar daar krijg ik geen antwoord op. Op hun website verschuilen zich achter de opmerking dat verzending op risico van de klant is, maar dat kan helemaal niet. Wettelijk gezien blijven zij verantwoordelijk voor een correcte en juiste aflevering . Dit staat ook in hun algemene voorwaarden. Alle mail blijft echter onbeantwoord Ik denk dat ik maar een klacht ga indienen bij de Autoriteit consument en Markt. Bedrijf houdt zich duidelijk niet aan de regels.

gewoon goed

jammer dat ze producten hebben die niet meer leverbaar zijn. Anders had ik ze hoger gerankt.

Slechts

Dit is de eerste en laatste keer dat ik bij dit bedrijf koop. Het product is onbeschrijflijk slecht. Het is rotzooi uit China

Beste meneer Amjed, U heeft verscheiden artikelen bij ons besteld. Bent u ontevreden over alle artikelen of slechts een deel? En als het een deel is, is het dan terecht om ons met een 1 te beoordelen als de andere artikelen wel naar behoren functioneren? Verder zou ik graag willen weten om welk artikel het gaat, en u graag tegemoet wil komen hiervoor. Ik weet zeker dat we hieruit kunnen komen!

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs

De geleverde materialen waren van.goede kwaliteit en de prijs was fijn laag. Helaas waren de afhaal.uren beperkt, maar opsturen gaat ook goed en snel.

Snel geleverd ben tevreden

Ver stuur het niet via dhl wand die gooien de spullen in de lift

Goed bevallen.

Zie boven

Twee bandjes besteld voor een scherpe prijs Is snel verzonden en goed verpakt ontvangen

Super verzorgd.

Snelle goed verzorgde levering van goed product.

snelle levering en het goede product

Fijne site, snel geleverd

Mijn ervaringen met HMK Shop zijn zeer positief. Kon de artikelen snel vinden en mijn bestelling werd snel uitgevoerd. Ga zo door!

Snelle levering, producten naar tevredenheid.

verpakking van producten was matig. Onderzijde doos weinig degelijk en niet sluitend afgeplakt. Zending werd afgeleverd met opengesprongen onderzijde van pakdoos.

Goede service.

Zoals verwacht goed geregeld.

Goed geregeld

goede service

Er was 1 product niet opvoorraad - maar de eigenaar belde na bestelling om samen tot een goede oplossing te komen

Uiteindelijk top

Nadat ik via e-mail geen reactie kreeg op mijn vragen, telefonisch contact gezocht met. Ander bedrijf op hetzelfde adres. Meteen goed opgepakt en meegedacht, zodat eea uiteindelijk op tijd binnen was. Top.

Duidelijke website met interessante artikelen en leuke prijzen.

Goeie producten en een snelle levering,top.