Filters

1

waardeloze en klantonvriendelijke service..

Ledlampje met sensor gaat na 3 maanden kapot, garantie niet van toepassing behalve als je zelf de verzendkosten van 7,25 euro betaald op een lampje van 10 euro! Geen aanrader deze shop, je bent beter af met service van de Action....

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

In onze condities staat duidelijk vermeld dat wij, vanwege de hoge verzendkosten, geen normale garantie kunnen verlenen op goedkope artikelen. U kunt eventueel, net als bij een normale winkel, het artikel bij ons omruilen.

9

Onverwacht snelle levering

Terwijl de bezorgbedrijven hetero druk hebben had ik het kacheltje al de 2de dag na bestellen. Top.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima buitenlamp

Prima buitenlamp op zonnecellen

  • Aanbevelen? Ja
9

prima

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
6

Product is prima

Jammer dat de bestelling weer retour gestuurd was door de post ???? Zat daarom wat langer op mijn bestelling te wachten. Heb het toen zelf in Nijmegen opgehaald.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Ik heb een trapje besteld maar de kwaliteit is SLECHT, daarom ik wilde het retourneren, maar jullie zeiden dat dat kan niet omdat ik ondernemer ben. Dat is heel erg raaaaaar en ik ben helemaal niet tevreden.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dat is niet raar. Zo zijn de regels in Nederland. https://ondernemersplein.kvk.nl/bedenktijd-bij-verkoop/ De wettelijke bedenktijd van 14 dagen geldt niet als een ondernemer iets bij u koopt. Bij verkoop van goederen en diensten tussen bedrijven (business to business, B2B) gelden de algemene regels van koop. U zet in de algemene voorwaarden welke regels er gelden als uw zakelijke klant van de aankoop af wil. U valt dus onder onze leveringsvoorwaarden. https://www.hmk.nl/index.php?tg=voorwaarden.inc

10

Mooie producten tegen een scherpe prijs

De led Lampen geven erg mooi licht en de bewegingssensor werkt prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle verzending, goed assortiment

Fijn dat artikel snel werd opgestuurd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Het is super gegaan helemaal top.

Super top.

  • Aanbevelen? Ja
9

ZEER GOEDE SERVICE

snel en goede leveringen

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Netjes snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring!

Werd snel bezorgd, heel tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
8

Aardig assortiment, redelijk snelle levering.

Goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Nettjes verpakt en tijdig geleverd.

De bestelling was netjes ingepakt en tijdig geleverd. Zoals het hoort.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer bekwaam

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles vlot verlopen !!

Mijn bestelling was niet volledig in stock en daar kreeg ik netjes een mail van dat het iets langer zou duren ,maar binnen de week was alles geleverd . Geen enkele opmerking !!

  • Aanbevelen? Ja
6

Matig

Ik had drie powerbanksleutelhangers besteld als cadeautjes voor mijn drie kinderen, twee jongens en een meisje. Omdat het niet mogelijk was specifieke kleuren te kiezen had ik "Mix" als optie genomen, in de verwachting dat het dan in ieder geval drie verschillende kleuren zouden zijn. In plaats daarvan ontving ik twee roze exemplaren (waarvan ik er dus maar één cadeau kon geven) met de mededeling dat het teveel betaalde bedrag voor het derde exemplaar op mijn bankrekening teruggestort zou worden. Dat is inmiddels gebeurd.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bij het artikel was vermeld: AANBIEDING en OP=OP en nog 2 stuks op voorraad. Te veel betaalde bedragen worden binnen 30 dagen na levering over gemaakt. (Zo als vermeld in onze condities) Dit is inmiddels gebeurd.

6

oke

Het produkt was niet zoals de foto en de bijbehorende beschrijving, maar was goed genoeg voor de prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle, correct uitgevoerde aankoop

Makkelijke website. Eenvoudige bestelling en afrekening. Zeer snelle levering. Zeer zeker aan te bevelen!

  • Aanbevelen? Ja
3

slecht

Twee van de vier bestelde onderdelen waren niet leverbaar. Heb zelf na 2 weken moeten bellen of ze de bestelde onderdelen nog gaan leveren. Gehele bestelling geannuleerd. Nog in afwachting of het geld wordt terug gestort.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bij het artikel staat duidelijk de levertijd vermeld en de voorraad. Bovendien staat op uw orderbevestiging vermeld: Uw order bevat artikelen met een levertijd van meer dan 5 dagen, vanwege onvoldoende voorraad. Dit heeft gevolgen voor de levertijd van de gehele order! Wij hebben de order geannuleerd en de vooruitbetaling terug gestort

9

Snel en goed

Prima webshop

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima geregeld

Snelle en correcte levering, zo te zien van heel goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer goede ervaring.

Ik ben al heel lang op zoek naar een heel klein bankschroefje, helaas nergens te vinden totdat ik deze site tegen kwam. Ik woon in België, geen enkel probleem ondervonden met levering. Een nette en vlotte afhandeling, waarvoor dank!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede service

Snel en zeer correct gehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld

Duidelijke website, snelle levering. Niets op aan te merken.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd