Alles zoals gepland

Op tid, goede prijs en precies wat ik nodig had

Snelle en correcte transactie afhandeling

Goede prijs/kwaliteit Snelle verzending

Goed.

Goed afgehandeld na beschadigd product door leverancier.

Scherpe prijs en prima kwaliteit

Snel geleverd als besteld en tegen een zeer gunstige prijs

eerste bestelling kwam vlot en netjes binnen

vlotte afhandeling van de bestelling, prima communicatie over bezorging! product was netjes verpakt en kwam ook goed heel aan. Functioneren van product was ook geheel volgens verwachting

snel, goed en volgens afspraak top

snel goed en volgens afspraak... top

Voor de eerste keer besteld en voor herhaling vatbaar

Goed bevallen

Besteld en paar dagen later ontvangen.

keurig op tijd geleverd

Prima webshop, zegt wat het doet. Doet wat het zegt!

Goede producten, en omschrijvingen.

Correcte en snelle levering.

Bestellen en leveren is goed verlopen.

Juiste product, goedkoop en snel geleverd

Precies het juiste product. Wat mij in positieve zin opviel: Een precies passende verpakking, dus niet teveel afval.

precies goed

juiste bestelling geleverd, op tijd, snel, correct op de hoogte gehouden. Niets mis mee.

alles helemaal goed kwaliteit en prijs

ervaring volgt

Slechte service !

Beschadigd product gekregen ben al 4 weken bezig met een retourformulier en me geld terug te krijgen hmk shop reageert gewoon niet op mails en ook niet telefonisch slechte zaak

Normaal verwachten we dat beschadigde artikelen worden geretourneerd. Nu om foto's gevraagd en ontvangen. In dit geval worden de artikelen gecrediteerd.

Prima geregeld

Op tijd geregeld, ook transport prima, netjes verpakt

Slecht.

Product na 2 dagen kapot, werd uitgelachen aan de telefoon. Slechte service.

Klant heeft besteld en ontvangen: Campingstoel Opvouwbaar Met Leuning Dit artikel kan niet gebruikt worden op een zachte ongelijke ondergrond en wij kunnen niet controleren hoe het is gebruikt. Derhalve kunnen we geen garantie geven op dit soort artikelen. Dit is aan de klant uitgelegd en klant is absoluut niet uitgelachen.

bar slechte service - herstelling duurt bijna al 2 jaar

Waterpomp Benson is geleverd rond 3/6/2019!! Vrij snel probleem met trekkoordtandwiel. HMK per mail : "kijk zelf wat het is". HMK bezorgt nieuw onderdeel na maanden, onderdeel paste niet. HMK per mail: eerst "moet passen is zelfde type" en later "heb geen tijd en leverancier werkt ook niet mee". Leverancier antwoordde echter binnen een paar dagen, stond toevallig in copie van mail. RMA wordt uiteindelijk opgemaakt en pomp wordt december 2020 teruggestuurd, tot op heden 10/8/2021 nog steeds geen herstelde pomp. HMK antwoordt niet op veelvuldige mails, niet op vriendelijke, niet op eisende, tenzij je een review plaatst, dan antwoorden ze asap met een air van alles is de schuld van de klant (of de leverancier) en zij zijn de perfectie zelve. Ongelooflijk maar waar... ==> dit gedrag zie je ook bij andere klanten die een probleem hadden/hebben ==> te mijden webshop ==> pomp is nu bijna 2 jaar in herstelling ==> ben echt benieuwd wat HMK nu weer gaat schrijven in hun reactie, 2 jaar vinden zij waarschijnlijk zeer normaal...

Klant heeft de pomp vernield en wij hebben een nieuw trekkoord (van de importeur ontvangen) geleverd. Dit bleek niet te passen. Klant heeft daarna op diverse sites zeer negatieve reviews geplaatst, Daarom hebben wij iedere medewerking gestaakt. Laatste mail 10-8 : Dag HMK Shop, Graag status van herstelling , aub? M.v.g. Patrick Waarop wij antwoorden: Binnenkort. Ik heb nu weer tijd om het te bekijken. En Patrick weer reageert met deze review. Echt, we helpen geen klant die ons in de grond boort

Gewoon zoals het hoort

Goede winkel met leuke prijzen en goede service

eenvoudig bestelling te plaatsen en perfecte levering

Website is goed toegankelijk. producten zijn prima te vinden en bestellen is eenvoudig. Levering zoals beloofd op de website. Prima!

Prima product snel geleverd

Goed kruiwagenwiel