Handige inklapbare werktafel

Prima werkbank gemakkelijk in gebruik neemt weinig ruimte in beslag

Gewoon prima

Duidelijk site, gunstige prijzen en snelle levering, top dus.

Kwaliteit / prijs verhouding is goed

Snelheid en goed product

Vooral de snelle levering is een feestje, en heel erg tevreden met de bestelde producten. Gr. Jan.

Netjes en snel ontvangen

De bestelling (kruiwagen wiel anti lek) is netjes en snel ontvanegen. Zit al onder de kruiwagen.

Prima service product wat minder

Prima service mbt bezorgen ed. De jerrycans lekker alleen met inschenken van benzine, tussen de schroefdop en het schenktuitje door. Erg jammer. Toch wel spijt van mijn aankoop.

Anja, Vervelend, maar Ik gebruik de jerrycan zelf ook. Tuit flink aandraaien dan lekt hij niet. Eventueel rubberen ring aanbrengen. Product review kun je bij het product zelf schrijven en hoort hier niet thuis. En je mag natuurlijk de jerrycans terug sturen. We hebben daarom 5 stuks rubberen ringen na gezonden.

Alles zoals gepland

Op tid, goede prijs en precies wat ik nodig had

Snelle en correcte transactie afhandeling

Goede prijs/kwaliteit Snelle verzending

Goed.

Goed afgehandeld na beschadigd product door leverancier.

Scherpe prijs en prima kwaliteit

Snel geleverd als besteld en tegen een zeer gunstige prijs

eerste bestelling kwam vlot en netjes binnen

vlotte afhandeling van de bestelling, prima communicatie over bezorging! product was netjes verpakt en kwam ook goed heel aan. Functioneren van product was ook geheel volgens verwachting

snel, goed en volgens afspraak top

snel goed en volgens afspraak... top

Voor de eerste keer besteld en voor herhaling vatbaar

Goed bevallen

Besteld en paar dagen later ontvangen.

keurig op tijd geleverd

Prima webshop, zegt wat het doet. Doet wat het zegt!

Goede producten, en omschrijvingen.

Correcte en snelle levering.

Bestellen en leveren is goed verlopen.

Juiste product, goedkoop en snel geleverd

Precies het juiste product. Wat mij in positieve zin opviel: Een precies passende verpakking, dus niet teveel afval.

precies goed

juiste bestelling geleverd, op tijd, snel, correct op de hoogte gehouden. Niets mis mee.

alles helemaal goed kwaliteit en prijs

ervaring volgt

Slechte service !

Beschadigd product gekregen ben al 4 weken bezig met een retourformulier en me geld terug te krijgen hmk shop reageert gewoon niet op mails en ook niet telefonisch slechte zaak

Normaal verwachten we dat beschadigde artikelen worden geretourneerd. Nu om foto's gevraagd en ontvangen. In dit geval worden de artikelen gecrediteerd.