Prima geregeld

Op tijd geregeld, ook transport prima, netjes verpakt

Slecht.

Product na 2 dagen kapot, werd uitgelachen aan de telefoon. Slechte service.

Klant heeft besteld en ontvangen: Campingstoel Opvouwbaar Met Leuning Dit artikel kan niet gebruikt worden op een zachte ongelijke ondergrond en wij kunnen niet controleren hoe het is gebruikt. Derhalve kunnen we geen garantie geven op dit soort artikelen. Dit is aan de klant uitgelegd en klant is absoluut niet uitgelachen.

bar slechte service - herstelling duurt bijna al 2 jaar

Waterpomp Benson is geleverd rond 3/6/2019!! Vrij snel probleem met trekkoordtandwiel. HMK per mail : "kijk zelf wat het is". HMK bezorgt nieuw onderdeel na maanden, onderdeel paste niet. HMK per mail: eerst "moet passen is zelfde type" en later "heb geen tijd en leverancier werkt ook niet mee". Leverancier antwoordde echter binnen een paar dagen, stond toevallig in copie van mail. RMA wordt uiteindelijk opgemaakt en pomp wordt december 2020 teruggestuurd, tot op heden 10/8/2021 nog steeds geen herstelde pomp. HMK antwoordt niet op veelvuldige mails, niet op vriendelijke, niet op eisende, tenzij je een review plaatst, dan antwoorden ze asap met een air van alles is de schuld van de klant (of de leverancier) en zij zijn de perfectie zelve. Ongelooflijk maar waar... ==> dit gedrag zie je ook bij andere klanten die een probleem hadden/hebben ==> te mijden webshop ==> pomp is nu bijna 2 jaar in herstelling ==> ben echt benieuwd wat HMK nu weer gaat schrijven in hun reactie, 2 jaar vinden zij waarschijnlijk zeer normaal...

Klant heeft de pomp vernield en wij hebben een nieuw trekkoord (van de importeur ontvangen) geleverd. Dit bleek niet te passen. Klant heeft daarna op diverse sites zeer negatieve reviews geplaatst, Daarom hebben wij iedere medewerking gestaakt. Laatste mail 10-8 : Dag HMK Shop, Graag status van herstelling , aub? M.v.g. Patrick Waarop wij antwoorden: Binnenkort. Ik heb nu weer tijd om het te bekijken. En Patrick weer reageert met deze review. Echt, we helpen geen klant die ons in de grond boort

Gewoon zoals het hoort

Goede winkel met leuke prijzen en goede service

eenvoudig bestelling te plaatsen en perfecte levering

Website is goed toegankelijk. producten zijn prima te vinden en bestellen is eenvoudig. Levering zoals beloofd op de website. Prima!

Prima product snel geleverd

Goed kruiwagenwiel

Geweldig, lichte problemen met verzendadres, maar goed opgelost

Goed bedrijf

Supersnelle service

Mijn bestelling was binnen twee dagen helemaal afgerond. Duidelijke site, met schappelijke prijzen.

Zeer goede kwaliteit en snelle verzending

Na bestelling zeer snel geleverd, prima verkoper

Vlotte aflevering, no nonsense

Mvt

perfect

alle gemaakte afspreken werden stipt op tijd nagekomen

Goed verzorgd administratie loopt wat traag maar heeft geen invloed service zijn goed

Uiteindelijk goed geholpen.

Het heeft even geduurd, maar de beschadiging aan het geleverde product is naar tevredenheid opgelost.

Mike Kiyoh is niet bedoeld voor dit soort zaken. Ten eerste heb je een orderbevestiging ontvangen. Niet gezien, kijk dan in je spambox of gebruik een beter email adres. Ten tweede staat bij het artikel vermeld: Art.nr.: 75806057 Merk: BENSON EAN code: 8717344994439 Verp.eenheid: 10 Levertijd 1-118 items: 1-3 werkdagen Levertijd > 118 items: 3-6 werkdagen Besteld 25-07 (zondag) Op maandagen lukt het soms niet om alle orders van het weekend te verzenden. Daarom wordt het vandaag (27-07) verzonden. Dus ruimschoots in de beloofde levertijd. Nergens op onze site staat: "Snelle levering".

Goede snelle levering

Snelle en correcte levering

Prima prijs/kwaliteit verhouding. En goede en snelle levering.

prut

Ik ben helemaal niet gelukkig met mijn bestelling bij HMK. Ik wilde mijn wachtwoord wijzigen, dit bleek niet te kunnen. Dus heb ik maar geklikt op "wachtwoord vergeten". Tot mijn stomme verbazing kreeg ik mijn wachtwoord toegezonden. Dit heb ik gemeld bij HMK. Ik kreeg als reactie dat dit niet fout kan gaan omdat ik zelf het wachtwoord ontvang. Dat zal allemaal best wel. Maar als HMK ergens mijn wachtwoord opgeslagen heeft, heb ik er geen controle over wie allemaal bij die registratie kan. Dat vindt ik erg onveilig, dat heb ik ook aangegeven. Mijn vraag wat HMK er aan gaat doen, werd niet beantwoord. Ik ben helemaal niet meer blij met mijn account bij HMK, voelt niet veilig. Vervolgens is mijn bestelling thuis bezorgd. De bezorger had geen tijd om te wachten totdat wij aan de deur waren. Hij is achterom gelopen en heeft ons pakket over een 2 meter hoge poort gegooid. Toen wij de deur openden was er niemand. Buurman wist ons te vertellen dat hij de bezorger het pakket over de poort had zien gooien. En inderdaad, het pakket lag net achter de poort op de binnenplaats. Gelukkig was de inhoud nog heel, maar het is een schandalige manier van handelen.

Klant heeft besteld en ontvangen: 6 x 99105057 Steekwagenwiel, bolderkarwiel enz. 3.00 - 4 + borgdoppen. Dit product heeft op onze site 103 positieve reviews. Dus we begrijpen deze rare review van deze ondernemer (Vakantie Meerlo) niet. Nu heeft ze haar review aangepast. Het account stelt niets voor. Daar staan haar adres gegevens in, maar die zijn ook internet te vinden. We zullen haar account verwijderen. Over de DPD krijgen we meer klachten. Deze klacht hadden we reeds aan DPD doorgegeven. Bent u nu gelukkig?

Redelijk product maar de buitenband komen al haarscheurtjes in

Redelijk product maar de buitenband komen al haarscheurtjes in. Wel op tijd verzonden.

Klant heeft besteld en ontvangen : Barbecue Compact 34 x 25,5 x 22 cm. Maanden geleden een kruiwagenwiel besteld. Producten kunt u beoordelen op de product pagina.

Jammer dat de verkeerde maat is opgestuurd

Assortiment en prijs is oke. Alleen jammer dat ik de verkeerde maat bestelde slagletters heb ontvangen ( 6 mm besteld, 5 mm gekregen ) heb ik helaas niets aan. Gereageerd middels het contact formulier, tot op heden nog geen reactie gehad

Sorry Jan, Wij hebben ze nog eens na gemeten, maar ze zijn toch echt 6 mm.

Snel geleverd, goed verpakt.

Geleverd wat er besteld was, op tijd en zonder problemen.

Heel goed en correct

Bestellen, versturen ontvangen top.

Prima, duidelijk en snel.

Prima, duidelijk en snel.

Binderskampweg 29

6545CA Nijmegen