• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Tegelwerk in de keuken laten doen door dhr. Zaalberg Ziet er netjes en goed uit Zeer tevreden

Geen tips nodig

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Na mijn melding van een dak-lekkage bij Vindy ontving ik vrijwel terstond info van een bouwbedrijf dichtbij mijn huis. Twee werknemers van dit bedrijf hebben de lekkage de volgende dag vakkundig en efficient verholpen in 4 werkuren. Ik ben hen zeer dankbaar !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wat zal ik zeggen: vrij snel een schilder kunnen vinden (!). Na 2 dagen een reactie, nu schilderwerk laten uitvoeren, goede service aldus.

Net 1 dag sneller gemogen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel een loodgieter kunnen vinden voor een mooie prijs. Lekkage gelukkig opgelost !!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vlugge reacties

Het werk was een heel stuk minder van de ondernemer. Miss toch negatieve revieuws plaatsen ipv de ondernemer het voordeel van de twijfel te geven.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer goede ervaring gehad met Vindy, zijn nu in onderhandeling met 2 schilders voor huis schilderwerken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

3 offertes gekregen, zijn nu aan het dubben tussen de 2 bedrijven die er het best uit kwamen, zeer snelle en handige service van vindi.

Nee hoor

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Schilderwerken laten uitvoeren door Olivier Verhaeghe. Perfect verlopen tegen goede prijs kwaliteit verhouding. Mooie afwerking, geen bemerkingen, correcte uitvoering volgens afspraken en planning. Kortom een sterke aanrader! Een tevreden klant uit Kapellen.

Doe zo verder!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Spoedklus vanwege verhuizing, alles moest geschilderd worden. 5 schilders gebeld, niemand tijd; Vindy heeft het geregeld. Erg fijn systeem en snel reacties!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

We hebben vlug een keuze kunnen maken wie de klus zou klaren dank zij Vindy. Professioneel en vriendelijk. Als ik ooit nog eens een klus heb, dat contacteer ik zeker terug Vindy om alzo voldoende offertes binnen te krijgen van achter mijn computer. Het bespaart mij tijd en kosten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Schilder laten komen via vindy, was de voordeligste uit mijn regio en kwam netjes zijn afspraken klaar. Badkamer en woonst laten doen, nu later nog de slaapkamers ook in overleg afgesproken !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer tevreden over schilderwerken van Luk van het bedrijf www.thefinisher.be Zeer goede en vriendelijke service Zeer goede prijs-kwaliteit Goede opvolging van de werken Geeft ook gericht advies mbt kleur Heel mooi resultaat!! Via vindy ben ik in contact gekomen met dit bedrijf!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vorige week klus geplaatst, direct dezlefde dag al 1 reactie, de dag erop nog 2. Eenvoudig vergelijken, handige app waarin je de bedrijven kan zien met o.a. foto's en beoordelingen van hun werk. Deze week is de dakdekker geweest voor de lekkage in ons bitumen dak van garage, alles weer tip top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

schilderwerken laten uitvoeren aan trap (schuren en verven) + muren van de hal. Alles weer lekker clean :-)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Aanbouw laten bouwen door zeer bekwame aannemer via vindy, heel keurig en correct de service en de kwaliteit !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer content met de service. Vond 2 bedrijven die allebei zeer correct waren. Er kan er maar 1tje winnen natuurlijk he :-) die zijn vorige week geweest en hebben de badkamer aangepakt. We zijn content zoals gezegd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Gemakkelijk om bedrijven te contacteren Snelle reactie van verschillende bedrijven

De bedrijven beter controleren voor ze bij mensen kunnen gaan werken. Wij hebben een tuinbedrijf gehad die schandalige werken uitgevoerd hebben bij ons.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Spackspuitwerk uitbesteed bij stukadoor. Perfect gedaan,we konden sneller onze nieuwbouw woning betrekken, dus altijd een pluim !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Eerste dag meteen 2 reacties en 2e dag nog 1, volgende week komen bedrijven kijken voor installatie zonnepanelen op ons dak van de nieuwe woning. Zeer content.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Tegelzetter laten komen ! goed werk en snel, dus top gedaan en we vinden dit super fijn, onze badkamer is nu weer helemaal fris door de nieuwe tegels die het tegelbedrijf zelfs ookgeleverd heeft want dat was voordeliger !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zelf een loodgietersbedrijf en tevreden over vindy. zeker met de app.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Schilder gevonden die gewoonweg perfect werk heeft geleverd, dus... niks te klagen :-)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

We hebben een schildersbedrijf en krijgen dagelijks leads waarvan we zeker 1-4 opdrachten per week extra hebben, dat is het mooie zeker omdat je er weinig voor hoeft te doen zelf qua marketing etcetra

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Vindy

Filter op Taal