Prima en snel geleverd.

Levering bleek uit te lopen, maar werd prima op tijd geleverd. Machine werkt uitstekend.

Snelle verzending, goede prijs

Prima ervaring met de dag/weekaanbieding. Goede prijs en snelle verzending!

Niet voldoen aan beloofde levertijd

Besteld op 10/7 nu nog niet binnen en ik zou voor het weekend kunne schuren stond erbij

super

geen klachten

Prima, Goed, zeer hulpvriendelijk en scherpe prijs

Ik had een heggenschaar besteld, deze bleek echter veel te groot en zwaar voor mijn vrouw, Combitools gebeld, meteen werd aangeboden de schaar om te ruilen voor een kleiner model, binnen een week geleverd en de rest van het bedrag gerestitueerd, PRIMA service

Snel geleverd. Achteraf bleek de bestelling overbodig, maar kon zonder problemen retour gestuurd worden. 3 dagen later het bedrag al op je rekening overgemaakt. Top.

Top , en super snelle bezorging

Goeden prijs, en snelle levering !!!!

na 3 weken wachten en 4 maal bellen nog geen apparaat geleverd.

Heb een trimmer besteld, bij bestelling kwam in beeld, morgen geleverd, wacht al 3 weken, 4 maal gebeld, bellen nooit terug. al aangeboden om een ander type te bestellen, wordt ook niet op gereageerd. waardeloze service.

Gewoon oke

Ik heb via de site een keus gemaakt en kreeg vlot hetgeen ik besteld had thuis bezorgd. Prijs is prima en keus is ruim.

Prima prijs, snel geleverd

….

Goede prijs en snelle levering

Uitgebreide keuze, gunstige prijzen en snelle levering

Veel te laat geleverd

Veel te late levering, en nul communicatie

Positief

Ze doen wat ze beloven. Jammer alleen dat je naderhand ongevraagd bestookt wordt met reclamemails.

Niet goed geleverd, mails worden genegeerd, afspraken worden niet nagekomen.

Niet goed geleverd, mails worden genegeerd, afspraken worden niet nagekomen.

Nog steeds niets ontvangen! Van 06/07 opgestuurd.

Het pakket met nr 100044364 is besteld op 06/07/2021. Het pakket is op 16/07 nog steeds niet ontvangen door post nl. Normaal duurt zoiets meestal binnen de 3 werkdagen. Jammer! Grtz Bart Hermans

1 onderdeel werd per abuis niet meegeleverd. Na tel navraag direct gecorrigeerd.

prima service

prima service

Goed en snelle service en levering

Goede service en sneel levering. Wat wil men nog meer

fijne website en een snelle en correcte levering!

Heb eigenlijk niets aan te merken op de service, prima prijs en prima levering. Enige opmerking is dat het product niet neutraal verpakt is, dus in de doos met zichtbaar wat er geleverd wordt, maar dit is muggezifterij:) Ik kan combitools vanb harte aanbevelen!

Ik heb een makita radio besteld en deze werd een dag eerder geleverd als toegezegd. Dit werkt voor mij veel prettiger als andersom. Het maakt mij helemaal niets uit als ik een week moet wachten op mijn bestelling, als er maar een realistische planning wordt afgegeven. Top!

Alles super sehr gerne wieder

Super Teil alles bestens

fantastisch

alles prima verlopen zelfs als je niet thuis bent en je hangt een briefje op van: zet t pakket maar bij de achterdeur.... Petje af voor de chauffeur xx

Prima geregeld en goed verpakt!

Grasmaaier van Makita zonder accu’s. Heerlijke maaier.

Snel gevonden en besteld

Snel gevonden wat we nodig hadden, mooie actie erbij, betaling via Ideal altijd makkelijk, zou volgende dag geleverd worden helaas niet voorradig werd mij na email contact vertelt na 4 dagen toch nog geleverd. Aangemeld bij Makita en luchtpomp is onderweg.

Prima winkel, alleen de levertijd is een dag of 6 later dan beloofd.