bestellen ging vlot, wacht nog steeds op levering

De bestelling plaatsen ging vlot, heb telefoon gehad dat het niet leverbaar was, maar heb tot op heden nog niks ontvangen!!

Mijn bestelling in goede orde ontvangen binnen het toegezegde termijn.

Bij een eerste keer moet je altijd maar afwachten hoe het gaat en of je krijgt wat je besteld hebt. In een woord uitstekend en voor herhaling vatbaar.

Super snelle levering

Mooie site en super snel geleverd. Zou hier de volgende keer weer bestellen.

Zeer snelle levering!

Goede en snelle communicatie.

Snelle en complete levering

Makita 18V 5mah accu's, duolader en accu decoupeerzaag besteld. Volgende dag geleverd, prima verpakt en alles compleet.

TOP. Uitgebreide collectie, supersnelle levering.

Goede en duidelijke website. Snel zoeken en vinden. Prima assortiment. Goed advies bij vragen. Super snelle levering.

Incomplete levering zonder melding te krijgen

Ik heb bij Combitools een pakket van Makita besteld t.w.v. bijna € 1.300,- Na een week gewacht te hebben kwam het pakket dan binnen, helaas zaten er 3 machines niet bij, en er mist een accu. Op de factuur staat alleen een stukje geschreven tekst dat er 3 machines nageleverd worden. De machines waren los verpakt in een stuk plastic en een slappe doos vol met tape. Vervolgens heb ik een mail gestuurd waarom ze op de site hebben staan dat de set wel voorradig is wat niet klopt en wat de te verwachten levertijd is. Helaas nog geen reactie ontvangen. Ik ben bang dat ik hier niet snel meer iets bestel en ik ben benieuwd of en wanneer ik de niet geleverde machines mag ontvangen.

Beste Raymond , Helaas is het door de vele back orders die wel binnen zouden komen toch besloten om dit pakket te versturen. Aangezien veel leveringen door corona op het laatste moment uitgesteld worden is het iedere dag afwachten wat er wel / niet binnen komt. Veelal is dit te wijten aan de enorme drukte bij alle partijen in de keten. Veel is dus wel op voorraad maar kan niet verwerkt worden. Op uw mail van donderdag avond heeft ons team nog niet kunnen reageren omdat vrijdag enkele collega's afwezig waren. Zaterdag / zondag is het web gedeelte gesloten. Maandag ga we hiermee direct aan de slag Onze excuses voor het ongemak Met vriendelijke groet, Bert , CombiTools

Snel en correct

Snel en correct

in een woord geweldig

in een dag besteld en de volgende dag thuis bezorgd sneller kan niet ben dik te vreden er mee tot de volgende bestelling..

Goede service en snel geleverd.

Geen communicatie

Heb mijn goederen nog steeds niet gekregen. Geen antwoord op email of telefoongesprek.

Wederom snelle en correcte levering van het bestelde materiaal

Doen wat ze beloven

Betaald, factuur ontvangen, maar niets geleverd gekregen

De bestelde goederen ontvangen in goede orde ontvangen. Weliswaar na diverse telefoontjes en mailtjes. Misschien is het verstandig wat eerder te reageren oo berichten. Wekt minder ergernis op.

Beste Huub, Helaas is het door de enorme drukte niet altijd meer mogelijk om snel, op mails te reageren! De accu's die u had besteld zijn. voor een oud model machine en deze order liep vertraging op doordat goederen door corona werden vast gehouden Gelukkig hebben we alles toch nog kunnen leveren Wellicht tot een volgende keer Met vriendelijke groet, Combitools

Alles verliep heel vlot

Super tevreden, de prijzen zijn beter ivm andere sites.

Goede snelle levering en mooie producten, enige wat jammer is dat er via facebook akties komen die er niet meer zijn, had verwacht bij mijn accupomp een accu te krijgen maar bleek achteraf niet meer in de actie te zitten, voor de rest alleen maar lof.

Betrouwbare levering

Makita producten over't algemeen goede kwaliteit.

Erg goede en vlotte bezorging Netjes verpakt. Gewoon top

levering snel en mooie machines

Vele keuzes uit verschillende machines kwaliteit. Simpel zoeken op de site. Volgende keer zal ik zeker weer bestellen

Zeer goed en snelle levering

Zeer goed en snelle levering, komen hun afspraken na!!

Prima prijs kwaliteit en ook fijn dat je het op locatie kunt ophalen.

Gekregen en belooft wat ze zeiden. En op tijd geleverd.

Oke

Binnen een dag het bestelde thuis geleverd

prima service

Snelle levering, goede prijzen, goed verpakt