Ge-WEL-dig!!

Als enige leverancier in de Benelux heb ik bij Combitools mijn artikel op voorraad gevonden. Het verzenden ging supervlot en alles is proper en op tijd aangekomen. Ook de scherpe prijs is zeker een pluspunt!

Goede service en goede prijzen

De prijs is goed bij combitools. Ook is de levering doorgaans snel. Verkeerd formaat product geleverd bij de eerste bestelling, waar ik wel het goede formaat had besteld. Dit is netjes opgelost door mij het juiste product na te sturen en het verkeerde product retour te zenden, alleen duurde het wat lang voordat de klantenservice op mij reageerde. Zodra ik reactie kreeg van de klantenservice was dit snel en netjes afgehandeld.

Prima alles

Prima alles snelle levering

Een tevreden klant

Zeer goede service En snelle levering

Snel en vlot geleverd.

Goed produkt en snel geleverd door Combitools.

snel en correct geleverd

is goed

Super maken hun belofte waar

Verwarrend, maar lijkt wel oké

Als enige kon Combitools direct leveren. Vandaar de keus. Wat ik merkwaardig vond, is dat onderdelen van de machine uit de doos waren gehaald en apart verzonden. Reden zou zijn; het transport gewicht. Als klant ontvang ik liever een dichte complete doos van in dit geval DeWalt, dan een machine die uit de doos is geweest. Je hebt altijd het gevoel dat het een retourzending kan zijn, of in het slechtste geval een gerepareerde machine. Alles lijkt in orde te zijn, maar ik zou bij een volgende bestelling twijfelen om deze weer bij Combitools te doen. De prijs is niet altijd doorslaggevend voor mij.

Na een half jaar een slagschroevendraaier in bezit te hebben heb ik tijdens gebruik een bit in de machine afgebroken met geen tang er uit te krijgen. Ingeleverd voor reparatie en hebben dit gratis gedaan. Enige nadeel is dat ik de machine bijna een maand kwijt ben geweest. En zelf over de status heb moeten bellen. Verder netjes opgelost

Doen wat beloofd wordt!

Snel geleverd. De Makita tafel zaag doet het Prima.

waar blijft de rest van de bestelling?

Mijn bestelling bestond uit 2 artikelen, die allebei de status op voorraad hadden. Slechts 1 artikel werd uitgeleverd. Controle van mijn bestelstatus op de site liet zien dat de bestelling was 'afgerond'.. Inmiddels zijn we een week verder en nog steeds geen tweede artikel geleverd. Navraag bij Combitools resulteerde in de melding dat de leverancier van artikel 2 een probleem heeft met de voorraad. Ik heb zelf actie moeten ondernemen om de status duidelijk te krijgen en het is nu maar afwachten wanneer mijn tweede artikel wordt geleverd... Alles bij elkaar niet goed afgehandeld en zeker een onvoldoende!

Goede levering en informatie

Geen problemen ervaren bij de bestelling

Ik heb maar een keer iets gekocht.

Alles was goed!!!

Keurige levering alles volgens verwachting

Moeizame communicatie

Artikel besteld. Status op voorraad. En kom in de winkel is het er niet. Zou gebeld worden als het er was maar niet gebeurd

Goede klantenservice

Ontbrak een onderdeel van de levering van Makita, in eerste instantie met een kluitje het riet ingestuurd maar na 2e keer bellen was er een vriendelijke dame van de klantenservice die dit perfect opgelost heeft.

Prima geregeld.

Zeer tevreden over mijn nieuwe accu afkoortzaag van makita.

Zeer goede ervaring

Gemakkelijk besteld, betaald en zeer snel geleverd. Idem met vorige toestel wat ik besteld heb. Aanrader.

Snelle reactie, snelle levering

Ik had een vraag over het product en er kwam zeer vlot antwoord en de levering was ook erg snel.

Matige ervaring, maar dat is vaak bij een eerste keer

Via de webshop besteld ik een ketting voor de kettingzaag. De webshop suggereerde dat de ketting op voorraad lag en dat ik het de volgende dag in huis zou hebben. Op basis van die informatie bestel en betaal ik de ketting. De bestelling wordt per e-mail bevestigd en wordt opgevolgd door een e-mail van PostNL; Uw bestelling bij CombiTools.nl is vandaag verzonden. De volgende dag ontvang ik een e-mail van Combitools; Uw bestelling van CombiTools.nl, met barcode XXXXXXXXXX wordt vandaag verzonden. Volg uw pakket op PostNL.nl om te zien wanneer PostNL het pakket bij u bezorgt. Feitelijk is dit al de eerste misser, want het pakket zou op de dag van bestelling verstuurd worden. Nu was dat een dag later. Helaas de volgende dag geen pakket, dus ik raadpleeg track&trace. Daaruit blijkt; Bezorgtijd nog onbekend Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt. Enigszins geïrriteerd bel ik naar Combitools en dan blijkt de ketting helemaal niet aanwezig te zijn en dat het minsten twee weken gaat duren. Ik geen de medewerker van Combitools opdracht de order te beëindigen als gevolg van wanprestatie en verzoek het bedrag terug te storten. Dat gebeurt niet en enige dagen later belt een medewerkester met de mededeling dat de ketting begin mei geleverd kan worden. ik vertel haar dat ik de order al geannuleerd had en wacht op een terug storting van het geld. Uiteindelijk wordt het geld de volgende dag op mijn rekening bijgeschreven. Aanbevelen ja of nee? Na één misser is nee wel heel erg zwaar, maar wel een moment om lering uit te trekken.

Valt tegen.

Als je denkt een nieuwe machine te kopen voor een niet eens concurrerende prijs en bij ontvangst blijkt dat deze een bouwjaar van 4 jaar geleden (2017) te hebben dan ben je teleurgesteld ! Zeker als je hierover even contact opneemt met Combitools en dan zonder enig gegrip of coulance wordt afgewimpeld.

Na flinke periode nog geen product ontvangen.

Wanneer ik mijn betaalde producten niet ga ontvangen, dan uiteraard geen aanbeveling.

nummer een

Combitool is goed en snel kwaliteid is uitstekend niks op aan te merken

Beloven maar niet doen.

Kreeg vlot een mail dat het verzonden werd. Helaas duurde meer dan een week. Ik gaf dus een slechte beoordeling en dan krijg ik daar bovenop dit in mijn email???? : Beste , Recentelijk heeft u via Kiyoh een beoordeling achtergelaten voor CombiTools. CombiTools stuurt u via deze weg een verzoek om de beoordeling aan te passen.

Prima bedrijf, goed bereikbaar telefonisch voor vragen etc

Via hun webshop een Reciprozaag besteld. Er was wat gedoe met de levering door DHL, maar gelukkig waren ze goed bereikbaar en werd het opgelost.