helemaal goed

Mooie prijzen, snelle levering. Kortom top

Snelle levering en goede machine.

Perfecte levering

Bijna perfect!!

Bijna alles vlot en netjes geleverd, 2 kleine bithouders in nalevering, na week nog helaas niets, verder prima zaak !!

Gewoon goed

Op tijd geleverd prima apparaat

Iets fout gegaan met verzenden wat gelijk werd opgelost. super tevreden.

Snelle levering, en nog beter de juiste service.

Niet aangeraden...onprofessioneel....nooit meer van hen.

Ik bestel een artikel........ze sturen een ander Ik vraag om vervanging of retournering, ze laten me niet veranderen of teruggeven. Nooit meer van hen

Beste Piere, U heeft een artikel (zaagblad) ontvangen wat door DeWALT als volwaardige vervanger wordt aan gegeven. Het artikel dat u besteld is het originele zaagblad, het artikel dat u ontvang / beter en duurder Aangezien dit identiek is en Dewalt aangeeft dat dit het juiste artikel is zal deze moeten passen. Tenzij u zelf een verkeerde maat heeft besteld. Dan zal u deze zelf moeten retouneren. We begrijpen dat dit vanuit Italië vervelend is maar helaas zit er niets anders op Wij zullen deze dan aan u terug storten wat ons een goede oplossing lijkt Met vriendelijke groet, Combitools Team

Snelle service en goede kwaliteit

Prima geregeld

Goede prijs / kwaliteit verhouding ook tov concurrerende websites. Netjes en op tijd geleverd.

Snelle levering (uit voorraad!) voor de beste prijs

Een snoerloze DeWalt decoupeerzaag gekocht voor de beste prijs. Levering de volgende dag.

Goed!

Overzichtelijke goed werkende website Snellen en correcte levering

Correcte levering en info

Correcte firma

Zeer ervaren enhoge kennis van producten

Goede informatie over de gekochte producten en een snelle levering . Altijd vriendelijke mensen aan de telefoon , leuk zaken doen !

Goede service snelle verzending

Gisteren besteld, morgen in huis, supersnelle levering. Makita jas, alleen er ontbrak een acculader. Gebeld en volgende dag werd deze al geleverd. Super

Levertijd was er niet omdat ik het showmodel kreeg

Accu tacker besteld en hier zat een lange levertijd op maar na telefonisch overleg heb ik een dag later het showmodel thuis gekregen zodat ik hem kon gebruiken bij de geplande klus!! Top service. Dank je wel.

Persoonlijk en korte lijnen, doen wat ze zeggen

Mooie set besteld en was helaas iets mis gegaan echter na 1 telefoontje werd dit zonder problemen opgelost. Top service en 1 op 1 zaken doen

goede prijs kwaliteit verhouding

Het artikel zou op zaterdag worden bezorgd maar was er uiteindelijk pas de woensdag daarna.

Snelle verzending

Goed en snel

Positieve ervaring

Ondanks dat bestelling niet compleet gelvered kon worden correct en netjes opgelost.

Super goed geholpen en de prijs is ook zeer scherp