Geen reactie

Meerdere malen een email gestuurd. Foto's en email gestuurd om mijn zaagtafel in te ruilen voor een nieuwe zaagtafel. Tot nu nog steeds geen reactie terug. Ook meerdere malen getelefoneerd, zouden het doorgeven. Niets meer teruggehoord.

Perfecte service

Bestelling was eerst niet compleet. Hierover kontact gehad. Dit is perfect opgelost en alsnog afgeleverd. Dus toch prettig gehandeld.

Slechte bezorging bestelling

Bij Combitools kan je een bezorgmoment kiezen waarop je bestelling geleverd wordt, deze heb ik maar liefst 3 dagen later gekozen dan mijn dag van bestellen. Ondanks deze lange aanlooptijd tussen bestellen en bezorgen wordt dit niet waargemaakt. Wanneer je de klantenservice belt geven zij aan dat het bezorgmoment slechts een indicatie is. Wat is dan nog de meerwaarde van een bezorgmoment kiezen? Ik ben ontevreden over de afhandeling van mijn bestelling.

goedeprijs en kwaliteit

was op tijd bezorgd , we hadden het ook nodig voor ons werk zoals u kan zien op www.vanvlijmenhoveniers.nl . en prijs en service vond ik ook goed.

Snel geleverd, goed verpakt

Mijn bestelling werd snel geleverd en was heel netjes verpakt. Goede prijs ook. Aanrader.

Top top toopiiiiiii

Tooooppppp!!!

Doen altijd hun best!

Ondanks dat iets verkeerd besteld hadden, heeft combitools het allemaal opgelost.

Slecht

Mijn bestelling kwam pas na 2 weken en mailcontact. Nu heb ik zelf nog niet alles binnen,Ik mis nog een doosje doorslijpschijven. Geen reactie vanuit comi tools, dus benieuwd of het nog komt na 4 weken wachten. Dus je snapt wel, voor mij geen combi tools meer.

Mindere ervaring helaas

Product stond op site; op voorraad Na paar dagen toch maar eens gemaild Nee, moest nog van fabrikant komen. De week daarop wrs Na week weer gemaild Ja was net binnen Zou meteen ingepakt en verstuurd worden Duurde nog 3 dagen Wel antwoord op mijn vragen gehad maar vanuit combitool werd niets uit hun eigen gecommuniceerd Dat is jammer Product was verder prima.

Goed!

Zeer goede deal, vriendelijk, aandacht voor de klant (ondanks drukke tijden), snelle levering en afhandeling.

Prima ervaring, snelle levering

Afspraak wordt nagekomen en levering vrij snel

Goede kwaliteit en service

Makita ladeblokje

Fijne webwinkel

Meestel snel verzonden en tegen een scherpe prijs.

Op het randje

Machine besteld en deze zou dag er op geleverd worden. Na een week nog niet binnen. Na bellen met de klantenservice bleek de Machines niet op voorraad en was de levering aan hen vertraagt. Even een mailtje sturen naar de klant zou wel fijn zijn. Waarom dan wel een voldoende! Meer en deel van de bestellingen gaan wel goed. Nu met de kerstdrukte is het voor hen ook all ballen hooghouden

Vv

Snel en goede prijs en kwaliteit

Goed assortiment en prijs kwaliteit verhouding

snelle en goedkope webshop

Altijd binnen korte tijd mijn bestelling thuis afgeleverd en vrijwel altijd de goedkoopste op internet.

netjes en goed.

top bedrijf snelle levering

Goede prijzen en snelle levering aanrader

Top.

Ik vertrouwde de prijs/kwaliteit op de website niet helemaal. Maar alles is perfect gelopen. Bestelling kwam keurig op tijd, werd goed geïnformeerd, gewoon top.

Makkelijk

Gemakkelijk bestellen en snel geleverd.

Zeer snelle service

Combi tools werk snel en je krijgt meteen mail dat het verzonden is. Alleen bij post nl zijn ze minder snel volgens de trac en tracé is de zending pas na 4 dagen aangeboden en is het de 5e dag bezorgd.

Zeer prettig geholpen

Deskundig advies en meegedacht met de mogelijkheden