Vriendelijk en erg veel kennis van zaken.

Al meerder keren zowel zakelijk als prive bij Combitools besteld. Altijd vriendelijk te woord gestaan bij vragen. Kortom top bedrijf!

Grasmaaier en trimmer van Makita besteld. Ik werd gebeld door Combitools met de boodschap dat de bestelde grasmaaier niet meer op voorraad was (ouder model), maar dat ik een nieuwer model voor dezelfde prijs kreeg. Ook werd me goed uitgelegd hoe ik een extra accu van Makita kon bestellen en waar ik op moest letten nu het typenummer anders was geworden. Wat een service; in één woord GEWELDIG!!

Snelle service faire prijs

Diverse materialen gekocht, altijd naar volle tevredenheid en sneller dan voorspeld

tevreden

Correcte levering, had 'n dag eerder gekund.

Goede ervaring, snelle levering, goede communicatie

Mooie set Makita artikelen aangeschaft bij Combitools. Zeer scherp geprijsd en top service! Enkele uren na de bestelling een telefoontje ontvangen. Helaas waren twee van de onderdelen in mijn bestelling waren niet voorradig. Een van de twee artikelen kon ik een alternatief (duurder en beter) product voor krijgen voor dezelfde prijs. Het tweede product was helaas niet op korte termijn leverbaar, 3 dagen later had ik de restitutie ontvangen. Producten waren goed verpakt, snel en op tijd geleverd. Hergebruik van Makita verpakkingen, milieubewust! +1 (Dus schrik niet dat je de verkeerde spullen hebt ontvangen ;-)

Dikke prima!

Goed assortiment met concurrerende prijskaart.

heel goed

heel goede service

Voor mij, bij mijn eerste ervaring en bestelling bij Combitools heb ik tot op heden geen opmerking om te plaatsen, alles was perfect Op tijd geleverd en het toestel werkt zoals de verwachtingen

Toppie

Goede levering en komen afspraken na

Snelle en goede service

Meer wil een mens toch niet

snel geleverd

Producten waren snel geleverd, de navolging mbt tot gestelde vragen per mail wordt niet tot slecht geantwoord. wanneer dit verbeterd wordt zal de waardering verder omhoog klimmen.

Snelle levering perfect hoor Levert goede kwaliteit

Snel en correct.

Pakketje was kwijt bij pakketbezorgers maar na 1 mail werd het door leverancier binnen1 dag opgelost. Complimenten

Accu’s boormachine

Snel geleverd en niet duur! Helemaal goed........

Prettig om kontact met combitools te hebben goede uitleg via de telefoon. En de service dat het direct op de site staat

Er ging even wat mis maar het is goed gekomen

Mijn bestelde apparaat kwam terecht bij iemand anders en vice versa maar na een week hadden we beiden onze eigen apparaten binnen.

Vlug en correcte levering.

De Makita schroefmachine werd correct en vlug geleverd zodat ik dadelijk aan de slag kon.

Gewoon goed

Snel en correct

Multitool besteld op accu. Niet opgelet welke spanning dus deze was fout. Totaal geen probleem en moeiteloos kunnen ruilen. Top service dus!

Professioneel

Er was een onderdeel van de bestelde heggenschaar stuk. Er werd adequaat gereageerd en binnen een week had ik een nieuw onderdeel. Foto gemaakt, gemaild en Combitools regelde de rest. Uitstekend.

Eenvoudig,goed en goedkoop!

De bestelling is snel en goed geleverd! Alleen nog eventjes wachten op de extra accu!

Goed en snel geleverd

Artikel op voorraad, snel en adequaat geleverd.

makkelijk te bestellen en rest volgt vanzelf

makkelijk te zoeken, bestellen, gegevens invullen betalen en volgende dag geleverd.

Goede service, snelle levering

Duidelijke website, snel besteld, goede prijs en snel geleverd.

Alles super !

Zeer snel geleverd netjes stevig ingepakt goed op de hoogte gehouden waar mijn bestelling was contact ook prima netjes geholpen.