Betaald, factuur ontvangen, maar niets geleverd gekregen

De bestelde goederen ontvangen in goede orde ontvangen. Weliswaar na diverse telefoontjes en mailtjes. Misschien is het verstandig wat eerder te reageren oo berichten. Wekt minder ergernis op.

Alles verliep heel vlot

Super tevreden, de prijzen zijn beter ivm andere sites.

Goede snelle levering en mooie producten, enige wat jammer is dat er via facebook akties komen die er niet meer zijn, had verwacht bij mijn accupomp een accu te krijgen maar bleek achteraf niet meer in de actie te zitten, voor de rest alleen maar lof.

Betrouwbare levering

Makita producten over't algemeen goede kwaliteit.

Erg goede en vlotte bezorging Netjes verpakt. Gewoon top

levering snel en mooie machines

Vele keuzes uit verschillende machines kwaliteit. Simpel zoeken op de site. Volgende keer zal ik zeker weer bestellen

Zeer goed en snelle levering

Zeer goed en snelle levering, komen hun afspraken na!!

Prima prijs kwaliteit en ook fijn dat je het op locatie kunt ophalen.

Gekregen en belooft wat ze zeiden. En op tijd geleverd.

Oke

Binnen een dag het bestelde thuis geleverd

prima service

Snelle levering, goede prijzen, goed verpakt

Snelle service en perfect als altijd!

Snelle service en perfect als altijd!

Niets mis mee, alles perfect volgens afspraak .

Tot nu toe correct, dank hiervoor

Ik vind het niet echt reëel om na 1 bestelling een beoordeling te geven. Ik heb onlangs een makita schuurbandmachine bij u gekocht en dit is prima gegaan. Wel heb ik het idee als dit goed is gegaan ik wel weer terugkom bij uw bedrijf. Een meer juiste beoordeling zou ik dan na een paar keer of een aantal keren kunnen geven. Alvast dank voor uw belangstelling. Vriendelijke Groet, Henri Neuleman, Apeldoorn

Beste Henri, Helemaal mee eens, je kan na 1x een bedrijf vaak niet beoordelen! Als je een fout op je werk maakt zou het ook niet fair zijn als daar een 1 tegenover staat! Vaak moet je kijken over een langere tijdspanne en met welke intentie Dank voor u feedback Met vriendelijke groet, CombiTools

Niks op aan te aanmerken

Prima levering

Snelle levering, goede prijs

Goede prijs, en snelle levering, Goede informatie over de aflevering

goeie snelle en corrrecte levering

Gewoon goed!

Doen wat beloofd wordt

Geen bijzonderheden

Uitstekende levering.

Beste aanbieding, klantvriendelijk

De Makita accumaaier is bij de grote fysieke stores 80 tot 100 euro duurder. Een andere webshop vroeg de zelfde prijs als Combi-tools. Wat maakte dan het verschil? De reviews over de web concurrent waren ook zonder meer goed. Op 1 verschil na: bij de klantenservice van de ander was een paar maal een negatieve opmerking over een onvriendelijke medewerkster. Bij Combi-tools waren kopers in voorkomende gevallen zeer positief over een “klantvriendelijke meneer”, die zijn toezeggingen nakwam. Dat maakte voor mij het verschil!

Uiterst snelle communicatie en levering !

heel goed

heel goede service

Prettig

alleen om vragen te voorkomen kan men beter de bestelde artikelen in de juiste verpakking stoppen om eventuele verwarring te voorkomen ! B V een artikel zonder accu beteld komt in een verpakking waarop staat afgebeeld dat hij kompleet met lader en accu's worct geleverd !

Beste Reinder, Helaas ontvangen wij de artikelen in deze doos vanuit makita. Hierdoor wordt het lastig om daar dan een andere doos omheen te doen door het formaat van de grasmaaier :-) Veel plezier ermee Combitools

Goede ervaring met klantendienst

Had problemen met een aktie van MAKITA Door tussen komst van combitools probleem vlug opgelost SUPER SERVICE

Verwarrend en uiteindelijk teleurstellend.

Maandag avond product gekocht en betaald. Dinsdag bericht van PostNL: bestelling vandaag verzonden. Dinsdag bericht van Combitools: bestelling wordt vandaag verzonden. Woensdag word ik gebeld door Combitools: 5 liter olie niet op voorraad, extra ketting niet op voorraad. Afgesproken wordt dat er 1 liter olie wordt meegestuurd met de producten die er wel zijn, zodat ik in ieder geval kan zagen dit weekend. Donderdag bericht van Combitools: bestelling vandaag verzonden. Vrijdag avond ontvangen: kettingzaag en heggenschaar. Geen olie. Beide dozen zijn ingedrukt en beschadigd. Folie boven en onder doorgesleten.

Hoi Bert, We denken dat er ergens iets fout is gegaan. Mijn collega is ziek naar huis gegaan en we zagen uw order op haar bureau :-( We hebben voor u met makita kunnen regelen dat er een ketting uw kant op gaat deze voegen we vandaag bij de olie die hier voor u klaar ligt Onze excuses voor deze vertraging Mocht u nog vragen hebben dan kunt u mij bereiken op onderstaand telefoon nummer. Combitools Team