Geen levering

Artikelen besteld op zondag voor een klus op woensdag, tijd genoeg aangezien de artikelen op voorraad zijn en ze pretenderen de volgende dag te leveren. Als de bestelling op dinsdag nog op te verwerken staat gebeld (wordt nooit opgenomen) en gemaild, de reactie dat het waarschijnlijk die dag nog verwerkt wordt. Niet dus. Hierop de bestelling op dinsdagavond geannuleerd. Vanaf dat moment reageren ze nergens meer op, behalve en onprofessionele reactie op een eerlijke review. Maar in zelfreflectie zijn ze niet zo goed. Hetzelfde geldt voor het opstellen van algemene voorwaarden (ze hebben overigens niet het keurmerk waarna ze verwijzen in de algemene voorwaarden). Nu maar hopen dat ik mijn geld ooit nog terug ga zien.

Belofte maakt schuld

11-06-23 makita gereedschap besteld op de website. Na 3 dagen “bezig met verwerken” gemaild. Aansluitend telefonisch contact gehad. Product bleek niet op voorraad, ook al stond op de website dat deze voorradig is. Einde van maand juni zou er weer voorraad zijn. Mij was tevens toegezegd dat ze contact zouden houden over de bestelling. Inmiddels 07-07 en geen enkele mail en/of telefoongesprek gehad. Zelf 2 dagen aan het bellen, echter zijn ze onbereikbaar.

Onbereikbaar, bestelling niet compleet en nog niet binnen terwijl dit wel is toegezegd!

Mijn bestelling is geleverd (later dan verwacht). Maar ook daarin niet compleet. Ik heb er vervolgens er 3x achteraan gebeld en ze hebben mij uiteindelijk beloofd de Accu en Acculader na te sturen (men stelt artikelen zelf samen i.v.m. levertijden van Makita producten, dit is opzich prima maar moet niet ten koste gaan van levertijden aangezien het voorraad artikelen zijn). Nu weer een paar dagen verder, en nog steeds geen accu en acculader. Men reageert niet op email berichten, krijg ze telefonisch niet te pakken. Heb daar meerdere bestellingen gedaan (deze waren gemiddeld binnen 2 tot 3 werkdagen geleverd, maar dit heb ik nog niet meegemaakt.

Artikel werd niet geleverd en contact zoeken blijkt onmogelijik

Makita artikel besteld wat op de website stond vermeld als zijnde op voorraad. Levering zou volgende dag zijn. Na aantal dagen maar eens gaan bellen maar telefoon wordt niet opgenomen. Ook op E-mail wordt niet geantwoord. Na 3 dagen non-stop bellen werd eindelijk de telefoon eens opgenomen. Artikel was kennelijk toch niet op voorraad en zou snel geleverd worden. Ik wacht nog steeds.

Geen contact na onvolledige levering

Heb gebeld, gemaild, messenger, bericht via website, zelfs via Makita NL mail naar de eigenaar. Nog steeds geen enkel contact. Grasopvangzak zat niet in de verpakking, kleine moeite om na te zenden. Erg teleurgesteld. Wellicht toch snel contact om review naar neutraal om te zetten. Bestelling liep namelijk zeer vlot en goed, alleen incompleet. Update: na zeer veel pogingen, heeft de interventie van Makita NL geleid tot actie van Combitools. Jammer dat de bereikbaarheid echt te wensen overliet, uiteindelijk wel een complete grasmaaier. Uiteindelijk met Makita zelf geregeld dat de nagezonden incomplete zak werd aangevuld met alle benodigde materialen. Reactie gekregen van Combitools of ik de review wil aanpassen, de reactie van Combitools zelf is inhoudelijk niet geheel juist. Helaas laat ik de beoordeling op 1 ster, puur vanwege de zeer slechte bereikbaarheid en benodigde interventie van Makita, waarna wel tot actie werd overgegaan. Uiteindelijk blij, maar voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Beste Ramon, Jammer om te lezen dat u hier zo teleurgesteld in bent. Wij vinden het wel jammer, dat u niet vermeld in de review dat wij het hebben doorgezet naar Makita en zij de opvangzak nageleverd hebben naar u. Ook toen zij de verkeerde zak leverden, hebben wij dit weer direct doorgezet. Wij snappen uw frustraties, maar hadden graag ook teruggelezen dat het is opgelost voor u. Met vriendelijke groet, Team Combitools

Zeer slecht

Na 2 weken nog Geen levering en er wordt geen telefoon opgenomen

Slechte service en geen levering

Wat een slechte service op de site staat “volgende dag in huis” Ik wacht al meer dan een week ook na telefonisch contact nog steeds niet verzonden. Vandaag weer proberen te bellen geen gehoor. Ook op emails wordt niet gereageerd.

Snelle service. Fijne producten

voelt als afzetterij

bestelling niet ontvangen. Verkoper was eerst behulpzaam maar als bleek dat ik weldegelijk niets had ontvangen plots geen enkel antwoord meer. Verdere juridische stappen zullen jammer genoeg nodig zijn.

Helaas is het pakket zoek geraakt, daardoor is het bedrag wel degelijk terug gestort op uw rekening. Jammer dat we hier dan niets meer over horen Met vriendelijke groet, Combitools

Geen reactie

Meerdere malen een email gestuurd. Foto's en email gestuurd om mijn zaagtafel in te ruilen voor een nieuwe zaagtafel. Tot nu nog steeds geen reactie terug. Ook meerdere malen getelefoneerd, zouden het doorgeven. Niets meer teruggehoord.

Perfecte service

Bestelling was eerst niet compleet. Hierover kontact gehad. Dit is perfect opgelost en alsnog afgeleverd. Dus toch prettig gehandeld.

Slechte bezorging bestelling

Bij Combitools kan je een bezorgmoment kiezen waarop je bestelling geleverd wordt, deze heb ik maar liefst 3 dagen later gekozen dan mijn dag van bestellen. Ondanks deze lange aanlooptijd tussen bestellen en bezorgen wordt dit niet waargemaakt. Wanneer je de klantenservice belt geven zij aan dat het bezorgmoment slechts een indicatie is. Wat is dan nog de meerwaarde van een bezorgmoment kiezen? Ik ben ontevreden over de afhandeling van mijn bestelling.

goedeprijs en kwaliteit

was op tijd bezorgd , we hadden het ook nodig voor ons werk zoals u kan zien op www.vanvlijmenhoveniers.nl . en prijs en service vond ik ook goed.

Snel geleverd, goed verpakt

Mijn bestelling werd snel geleverd en was heel netjes verpakt. Goede prijs ook. Aanrader.

Top top toopiiiiiii

Tooooppppp!!!

Doen altijd hun best!

Ondanks dat iets verkeerd besteld hadden, heeft combitools het allemaal opgelost.

Slecht

Mijn bestelling kwam pas na 2 weken en mailcontact. Nu heb ik zelf nog niet alles binnen,Ik mis nog een doosje doorslijpschijven. Geen reactie vanuit comi tools, dus benieuwd of het nog komt na 4 weken wachten. Dus je snapt wel, voor mij geen combi tools meer.

Mindere ervaring helaas

Product stond op site; op voorraad Na paar dagen toch maar eens gemaild Nee, moest nog van fabrikant komen. De week daarop wrs Na week weer gemaild Ja was net binnen Zou meteen ingepakt en verstuurd worden Duurde nog 3 dagen Wel antwoord op mijn vragen gehad maar vanuit combitool werd niets uit hun eigen gecommuniceerd Dat is jammer Product was verder prima.

Goed!

Zeer goede deal, vriendelijk, aandacht voor de klant (ondanks drukke tijden), snelle levering en afhandeling.

Prima ervaring, snelle levering

Afspraak wordt nagekomen en levering vrij snel

Goede kwaliteit en service

Makita ladeblokje

Fijne webwinkel

Meestel snel verzonden en tegen een scherpe prijs.

Op het randje

Machine besteld en deze zou dag er op geleverd worden. Na een week nog niet binnen. Na bellen met de klantenservice bleek de Machines niet op voorraad en was de levering aan hen vertraagt. Even een mailtje sturen naar de klant zou wel fijn zijn. Waarom dan wel een voldoende! Meer en deel van de bestellingen gaan wel goed. Nu met de kerstdrukte is het voor hen ook all ballen hooghouden

Vv