100/. The best

Zeer vlotte verzending

Ik bestelde een accu luchtpomp wat in een kleine verpakking zit,Wat ik wel vreemd vond is dat de Luchtpomp niet verpakt oid was en dat op de originele makitadoos mijn adresgegevens geplakt waren.Jammer dat men niet de moeite nam om het te neutraal te verpakken

snel en prima prijs

mijn bestelling ging snel, overzichtelijk en met een prima prijs

Tevreden !

Bedroevend

-Afgelopen vrijdag 12/2/2021 informeerde ik u per email over het NIET ontvangen hebben van de gedane bestelling, waarvan eerder (4/2/2021) de verzending bevestigd werd; -Vandaag, maandag 15/2/2021, géén reactie uwerzijds. Derhalve contact opgenomen met PostNL. Een vriendelijke dame bevestigde mij de datum 4/2/2021 "en wist het verder ook niet; had al afgeleverd moeten zijn". Om te vervolgen met 'nu, maandag, na 17.00 uur nog niets ontvangen? Neem da contact op met uw leverancier'. Bij dezen. -Het PostNL registratienummer van mijn 'niet ontvangen - melding' is 12724473. Aan u de taak na te gaan WAAR het misgegaan is... -PS dit is geen review van het product. Wel van uw niet-reageren. Dat laatste is een slechte zaak... Uitgaande van een GOED product beveel ik u niettemin aan.

Super, goede service en prijs/kwaliteitverhouding.

Goed, vlot, vriendelijk. Gewoon super.

Slecht

Na zoekraken pakket en twee keer telefonisch contact te hebben gehad en toezegging gedaan dat zij zouden terugbellen moet dat nog gebeuren. Kreeg alleen via mail te horen dat pakket is verzonden en dat ik contact moest opnemen met PostNL. Bestelling is inmiddels geleverd maar niet dankzij inzet van Combitools.

Hubèr bouw&installatie Levertraject is keurig uitgezet naar post.nl Helaas duurt antwoord hier niet paar uur maar enkele dagen tot een week Pakket is tussentijds geleverd zoals op site vermeld staat. Helaas duurt levering in deze tijd langer, hiervoor is ook een stukje begrip nodig van de klant. Al deze zaken hebben te maken met verschillende factoren. Fijn dat Huber bouw alles netjes binnen heeft Met vriendelijke groet, Combitools

Goed verzorgd en compleet

Was zeer tevreden over datgene wat ik besteld had. Alleen helaas heeft de post het twee keer af laten weten.

een zeer goede prijs

Combi tools had een zeer goede prijs. Correcte levering en op een vraag in verband met de gratis batterij een direct en goed antwoord.

Prima en snelle reacties

Goede uitleg product en doet wat ze beloven

Al vaker wat besteld, altijd snel verstuurd en netjes verpakt.

Waardeloos

Tot op heden nog geen bestelling ontvangen. We zijn nu 3 weken na betaling!!! Graag mijn geld terug!!

snel, duidelijk en goede levering

Snel, duidelijk en goede levering. Vragen werden goed behandeld en meteen beantwoord.

Positief zoals altijd

Verkeerd pakket ontvangen, maar zeer snel kosteloos door Combitools hersteld. Zal zeker nog vaker bestellen.

Prima producten. Vlotte levering.

Scherpe prijzen. Vlotte levering . Goed verpakt!!!

Altijd veel op voorraad en snel geleverd

Combitools is voor mij DE winkel waar ik mijn electrisch gereedschap aanschaf

Goed en naar verwachting maakt tevreden!

Juist en netjes geleverd

zoals het hoort, bestellen, betalen, levering, 3dagen in deze tijd!!!!

Product voldoet aan verwachting, goed verpakt.

Goede prijs kwaliteit

Duidelijke website met goede prijzen , de levering was een paar dagen maar ok in deze Corona tijd kan het wat langer duren .

Goede service, snelle levering

Ik miste eigenlijk nog een sticker op mn Mbox van makita, maar ik weet niet of het standaard is. Ik heb namelijk nog een Mbox en daar zat wel een sticker op.

Super bezorging, super product.

Ondanks corona en sneeuw keurig netjes bezorgd.

Snelle goede levering

Duidelijke informatie op de website en scherpe prijzen.

Supersnel tegen een scherpe prijs

Supersnel geleverd, ondanks sneeuw, Corona of andere excuses. Zoek je makita, zoek niet verder. Combi heeft de scherpste prijs

Alles netjes ontvangen en top service.

Boormachine, acculader en bit-set netjes geleverd. De bit-set was ik eerst vergeten toe te voegen, na een mailtje snel opgelost.