Snel en goede prijs en kwaliteit

Goed assortiment en prijs kwaliteit verhouding

snelle en goedkope webshop

Altijd binnen korte tijd mijn bestelling thuis afgeleverd en vrijwel altijd de goedkoopste op internet.

netjes en goed.

top bedrijf snelle levering

Goede prijzen en snelle levering aanrader

Top.

Ik vertrouwde de prijs/kwaliteit op de website niet helemaal. Maar alles is perfect gelopen. Bestelling kwam keurig op tijd, werd goed geïnformeerd, gewoon top.

Makkelijk

Gemakkelijk bestellen en snel geleverd.

Zeer snelle service

Combi tools werk snel en je krijgt meteen mail dat het verzonden is. Alleen bij post nl zijn ze minder snel volgens de trac en tracé is de zending pas na 4 dagen aangeboden en is het de 5e dag bezorgd.

Zeer prettig geholpen

Deskundig advies en meegedacht met de mogelijkheden

goede vakkundige ondersteuning

Kon niet goed kiezen kiezen tussen twee artikelen; heb het advies opgevolgd, was niet eens het duurste.

Snel met kwaliteit

Meerdere producten besteld. Snelle reactie en levering.

Snel met een scherpe prijs

Prijs was goed en levering als verwacht. Apparaat is een feestje om mee te werken. Dik tevreden.

Goed contact,snelle levering.

Als je wat gereedschap zoekt, dan niet verder kijken,want Combi Tools heeft dat zeker in huis.

Juiste product snelle levering

Duidelijk

Snelle levering, goede prijs

Volgens afspraak geleverd

Geweldig !

Deze online bestelling kon niet sneller geleverd worden. Tweede deel van de avond besteld en de volgende dag rond het middaguur al geleverd.

gewoon zoals t moet zijn!

Alles snel en keurig verlopen. Niets om over te klagen! Prijs erg goed en alles verloopt snel en makkelijk

Top je kreegt letterlijk wat jullie aanbieden lekker duidelijk!

Ik bestel met regelmaat en ga niet eens meer opzoek naar andere leveranciers. vr Michael Das

Vriendelijke en goede kwaliteit

Snel en oplossingsgericht, kwaliteitsproducten (makita lxt set gekocht)

Goede en snelle service

Bestelling geplaatst en twee dagen later al geleverd bij mij in Diksmuide

Levering en advies oké specificaties product onvolledig

Helaas past mijn accu niet op de lamp. De specificaties vermelden wel 28 accu maar niet type B of G. Overleg na de levering over maakt duidelijk dat mijn accu type type G niet past. Ik mag de lamp retourneren en dan wordt de kostprijs teruggestort. Ik heb de lamp cadeau gedaan aan een vriend.

Ik heb een gereedschapskoffer besteld. Hij was snel geleverd.

Binnen twee dagen geleverd