Fijne ervaring !!!!!!

8 delige makita ruwbouwset besteld en er werden 7 delen geleverd 1 x bellen dat ik wat miste en zonder gemor of problemen werdt het gemiste onderdeel direct nageleefd Mij zien ze hier echt wel terug

Helemaal oke

Goeie prijs/kwaliteit verhouding en vlotte levering

Groot assortiment, goede prijzen

Groot assortiment, goede prijzen

geleverd wat is gevraagd

er ging iets mis metde batalingen het was mi niet duidelijk dat de order neit goed geplaatst ws. na een week heb ik gebeld en daarna is alles snel geregeld.

Goed snelle service

Prima website en snel geleverd. Nette prijs voor de Makita jas !

Goeie prijs en snelle levering

Goeie prijs en snelle levering

Gebeld besteld en volgende dag in huis!

Gebeld besteld en volgende dag in huis!

Combitools stuurt spam

Bestelling ging goed, maar krijg nu spam van ze, terwijl ik nooit aangegeven heb dit te willen. Zeer irritant.

Slecht

Als er in de advertentie staat met gele sticker plus accu dan ga ik er van uit dat er een accu bij zit heb teee keer gebeld Met het antwoord nee hoor is niet zo , Heb de foto mee gdtuurd van de advertentie Maar ze geven niet toe Heb twee machines gekocht met dezelfde tekst plus accu

Zeer snel geleverd. Scherpe prijs

Erg blij mee

Topper

Goede winkel

Komt na wat is afgesproken

alles kwam binnen week!

afgelopen jaar bij veel gereedschap leverenciers gekocht maar maanden zitten wachten. nu nog op paar back orders! maar hier goed.

Adm. kon beter

Levering van product, tevreden maar administrative handeling kan beter. Terwijl ik vooruit betaald had met Ideal kreeg ik achteraf toch een standaard email met het verzoek om te kijken of ik betaald had.

Niks op aan te merken

Soepel bestelproces, prima prijs, nette levering

Prima gereedschap, snelle levering.

Prima gereedschap, snelle levering.

Prettig

Genoeg kennis en voorraad om het grootste deel van de gereedschap industrie te voorzien van fatsoenlijk materiaal en gebruiksartikelen. Dik tevreden

Snelle levering en betrouwbaar

Komen de gemaakte afspraken na.

goedkoop en vlotte levering

prima website, goedkoop en vlotte levering

Zeer goed behandeld op mijn vragen.

Heb meerdere malen iets besteld,werd snel geleverd.Er werd naar telefonische gesprekken goed geluisterd en geantwoord.

Top Webshop!, super vriendelijk en behulpzaam

Zeer behulpzame mensen die iets voor je willen doen!!!

Goede levering

Goed afhandeling en vlotte levering

Snel en goedkoopste

machine die ik kocht was goedkoopste en snel in huis

Hurksestraat 2086 5652 AK Eindhoven