Snel en goedkoopste

machine die ik kocht was goedkoopste en snel in huis

Uitstekend bedrijf met goede prijs en waanzinnig snelle verzending.

Bij het aanschaffen van mijn Makita invalzaag heb ik het internet afgespeurd voor de laagste prijs. Dat was bij Combitools. Besteld en binnen 48 uur had ik het in huis. Gewoon ronduit keurig.

Betrouwbare leverancier

Prima service van CombiTools, veel tools besteld de laatste tijd. Nog geen garantiegevallen gehad, dus daar geen ervaring mee. Nadeel bij CombiTools is wel dat ze nooit de belofte halen van de levertijd. Ze leveren naar mijn ervaring altijd één dag later, niet echt een probleem, maar zouden ze wel moeten verbeteren. Vervolgens verzenden ze hem te laat, maar ze hebben het pakket wel op al aangemeld, dus gedurende 24 uur staat de bezorgtijd nog op die ze origineel belooft hebben. Die gaat natuurlijk niet gehaald worden, maar het werkt erg verwarrend. Tip: Meld het pakket pas aan als je het verzonden hebt.

Sebastian

Ok

Het Corne, Als het goed is alles opgelost, excuses voor het misverstand Met vriendelijke groet, Combitools

Super service en scherpe prijzen

Nemen altijd de tijd voor je, personeel weet waar ze over praten en geven je altijd een goed advies

Snelle service en goede kwaliteit

een prima club om te bestellen

ik heb als professioneel gebruiker al meerdere keren elektrisch gereedschap van makita besteld en dat wordt vlug geleverd en de prijs is prima . enige minpuntjes zijn wel dat ze telefonisch nogal moeilijk bereikbaar zijn en dat er bij sommige artikelen belangrijke productinformatie ontbreekt , dat is soms een hele uitzoekerij

zoals het hoort te zijn

Prima! En snel!

Goede prijs en snelle levering

Bestelling gedaan van makita en voor een scherpe prijs daarna snel geleverd

snelle service en goede verpakking van de artikelen

de omschrijving en de geleverde artikelen komen geheel overeen. de afhandeling inclusief betalings afhandeling netjes en snel.

Tweede ervaring positief maar...

Over de levering van CombiTools ben ik wederom tevreden. Na een reeds eerder gekocht Makita product heb ik een set schroef-boormachines gekocht. Bij levering bleek er één bitje voor de boor bij te zitten. Bij de schroefboormachine werden zelfs geen bitjes en een adapter geleverd. Als je meer dan 300,- euro uitgeeft en dan op dit soort dingen 'bespaart' laat je je wel kennen als Makita en is je eerste ervaring dankzij Makita dat je eerst naar de winkel moet alvorens je iets met de accuschroefboormachine kan doen. Erg jammer Makita.

Goede en snelle levering

zeer vriendelijke en snelle bezorging

Slechte prijzen kunnen niet mee

Slechte prijzen komen afspraken niet na sturen facturen die al betaald zijn terug bellen doen ze ook niet laatste bestelling van mij geweest daar

Super snelle levering

Alles was aanwezig snelle levering

Betaalbaar, snelle afhandeling, duidelijk, informatief

Ik ben goed benaderd door een Anke en een vergeten- en achteraf besteld artikel kon alsnog ingepast en verzonden worden samen met mijn Makita schuurmachine. Top !

Everithing as expected

It has been a good experience. Perfect and fast delivery.

Great price, fast delivery!

I bought a DeWalt tablesaw with the best price I could find in The Netherlands The delivery was next day!

Super tevreden

Levering van de goederen volledig conform hetgeen beloofd wordt op de Site.

Vergoessen airco techniek

Vacuumpomp van makita besteld.. Volgende dag geleverd! Ga zo door..

Zeer slechte communicatie, levertijd werd 3 weken later

Goede prijs kwaliteit verhouding

Na telefonisch contact i.v.m. product informatie, dit was zeer goed! Heb ik de bestelling geplaatst en ik kreeg al zeer snel door wanneer het geleverd ging worden. Via post NL kreeg ik echter door dat ze het in ieder geval voor 22.00 zouden leveren (i.v.m. vertraging) In het begin van de avond kreeg ik via de mail door dat het niet ging lukken en dat ik een keuze kon maken uit een ander aflever moment. Dit kon alleen op andere dagen in de avonduren tegen een extra betaling of een afhaalpunt in de buurt selecteren. Ik heb dat laatste maar gedaan.

Helemaal top

Geweldige service snelle levering

Top leverancier snelle levering top gereedschap

Top ervaring

Hurksestraat 2086