Lieferung schnell und vollständig.

Meine Bestellung wurde umgehend bearbeitet und versandt. Endlich habe ich eine Quelle für meinen wunderbaren Zimttee gefunden, den es in Deutschland nicht mehr zu kaufen gibt!

• Betrouwbaarheid

Lieferung war wie in der Vergangenheit gut

wie in der Vergangenheit zufriedenstellend.

Snelle levering.

Meerdere malen Atroflex besteld, meestal is de houdbaarheids datum 1 jaar voor uit. Wij bestellen dan ook voor een gebruiks hoeveelheid van 1 jaar, helaas is de geleverde zending maar 5 maanden houdbaar, dus na mei hebben wij nog 60% van onze aanschaf over de houdbaarheids datum. Als de houdbaarheids datum op de site was vermeld hadden we zeker minder besteld. Helaas vinden wij dit een minpuntje. P.S. De webwinkel heeft ons aangeboden de overige flessen t.z.t. op hun kosten te retourneren en er nieuwe voor op te sturen. Dit vinden wij nog eens een goede service. Bedankt,

• Betrouwbaarheid

Dank u wel voor uw beoordeling. Helaas was het ons niet bekend dat u 10 flessen voor alleen gebruik was, anders hadden we dit uiteraard aan u gemeld. Maar we gaan het oplossen. Stuurt u op onze kosten t.z.t. de flessen die over datum zijn retour naar ons. Dan sturen we nadien u nieuw verpakkingen. Ik hoop dat de oplossing naar wens is.

Nett, kompetent und professional

Bestellvorgang wie auch die Abwicklung zum gekauften Produkt sehr gut.

Snel besteld, snel bezorgd, goede prijs!

Fijn bedrijf met goede prijs voor de produkten

Alles prima

Bestellen en ophalen in de winkel bij mij in de buurt. Vrij vlot allemaal

Al jarenlang tevreden klant

Prima website. Makkelijke bestelling plaatsen. Modern kunnen betalen. Prima. Ik blijf klant

• Betrouwbaarheid

Pakketje heel zorgvuldig verpakt en vrij snel toegekomen

Na 2 dagen werd mijn pakje afgeleverd . Alles heel zorgvuldig verpakt .

sehr schnelle und korrekte Lieferung

ich bestelle immer wieder gerne ., da einfache Bestellung großes Angebot und sehr schnelle Lieferung

Goedkoop en betrouwbaar

Geleverd wat wij besteld hebben. Tevens de juiste datum.

• Betrouwbaarheid

Heb tot hier toe nog maar een viertal bestellingen geplaatst bij deze winkel, Maar ik ben altijd tevreden geweest over de snelle en correcte dienstverlening, Dus ik ben fan van deze top zaak😀

Alles perfekt,

Bestellt, Lieferung kam trotz Feiertage schnell an, sehr zufrieden!

Alles prima verlopen

Kom vaker bij jullie mijn bestelling doen

kwaliteit en goede service

kwaliteit en goede service

Alles bestens Danke

Gute Qualität, schnelle Lieferung. Alles Bestens, danke

Goede ervaring met de Gezondheidswebwinkel!

Ik ben heel tevreden en er zit inderdaad altijd een aardigheidje bij de bestellingen.

• Betrouwbaarheid

Tevreden, maar wel jammer dat het niet mogelijk lijkt om iets te bestellen zonder een account aan te

Prima, maar alleen wel jammer (als ik het goed heb begrepen althans) dat het niet mogelijk is iets te bestellen zonder een account aan te moeten maken. Die optie zou voor mij, en voor mensen die ik ken, wel echt een extra ster waard zijn!

• Betrouwbaarheid

Een snelle service, altijd met een aardigheidje erbij. En redelijke prijzen. Altijd ook goed verpakt.

Sehr gut!!!

Sehr einfache Bestellung und die Ware wurde sofort geliefert. Über die Salbe kann ich noch nicht urteilen, da ich sie noch nicht benutzt habe.

Klappt prima

Bestellt, geliefert , bezahlt . Problemfrei.

Super Preis, rasche Lieferung! Jederzeit gerne wieder!

Bin positiv beeindruckt!

Alles super gelaufen

Schnelle Lieferung und gutes Produkt. Werde ganz bestimmt wieder bestellen. Vielen Dank.

Heel erg belangrijk voor onze gezondheid

Wij gebruiken meerdere middelen van gezondheidswebwinkel en ze helpen heel goed. We voelen ons er beter mee.

Erg goed

Vakkundig en betrouwbaar

Ik word altijd vriendelijk geholpen en de levering is erg snel!

Over Gezondheidswebwinkel.nl

Gezondheidswebwinkel is sinds 2009 uw specialist voor advies en verkoop van vitaminen, supplementen, cosmetica, kruiden. Profiteer van de betrouwbaarheid met meer dan 35 jaar ervaring. Telefonisch (ma-vr) van 9:00 tot 18:00 tel. 053 8513203. Wooldriksweg 4 7512 AS Enschede ✔ €10,- KORTING sparen ✔ 30 dagen retour garantie ✔ Gratis verzending ✔ Duurzaam verpakt ✔ Beveiligde website ✔ Thuiswinkel Waarborg ✔ Uw pakket is gratis verzekerd Gesundheits Shop seit 2009 Ihr Spezialist (35 Jahren Erfahrung). Beratung und den Verkauf von Ergänzung, Kosmetika, Kräutern. ✔ € 10, - RABATT sparen ✔ 30 Tage Rückgabegarantie ✔ Sichere Website