Alles prima

Goede service levering op tijd

• Betrouwbaarheid

gemakkelijk, goede communicatie na bestelling, snel

niets aan toe te voegen

Fantastisch!!

Het kon gewoonweg niet beter.

Goed geregeld

Goede snelle service

Snelle en vaak meest voordelige website

Snel besteld, snel geleverd

Product op voorraad en snel geleverd. Zal deze winkel zeker vaker bezoeken!

• Betrouwbaarheid

Gewoon goed. Goede, snelle levering in passend pakketje.

zeer tevreden

vlotte levering van producten die niet in de winkel verkrijgbaar zijn.

Goede producten

Ik moest helaas 2 weken wachten op mijn producten, maar ik werd keurig geïnformeerd over de vertraging

• Betrouwbaarheid

Alles in orde met de verzending

Alles ok goede verzending

• Betrouwbaarheid

kan er vinden wat ik zoek aan gezondheidsartikelen

Goede ervaring ook bij telefonisch contact goede adviezen

Kommunikation mangelhaft

Wenn man nach Deutschland liefert, wäre es angebracht, Deutsch oder Englisch zu kommunizieren, aber diese Firma erwartet, dass jede/r Niederländisch versteht und spricht. Thumbs down!

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo, Es tut uns sehr leid, dass Sie so denken, wir haben den Shop seit über 12 Jahren und für unsere Deutschen Kunden unsere eigene deutsche Website und alles ins Deutsche übersetzt. https://www.gezondheidswebwinkel.com/ Ihre Rechnung ist auch in deutscher Sprache, Die Bezahlung etc. etc. erfolgt ebenfalls in deutscher Sprache. Es tut mir leid, aber wir können nicht mehr tun. Wir geben unser Bestes und bemühen uns, dass alles reibungslos läuft. Wir sind keine echten Deutschen, aber wir versuchen es richtig zu machen. Ich werde Ihnen die Rechnung noch einmal schicken, die sowieso in deutscher Sprache ist. Vielleicht wurden Sie von einer anderen Website gekauft und sind damit nicht zufrieden? Grusse Gesundheits Shop Enschede Holland.

Makkelijk bestellen

Ik kon het desbetreffende product snel vinden voor een goede prijs. Afhalen is makkelijk hier in Enschede.

• Betrouwbaarheid

Prima en vlotte levering.

• Betrouwbaarheid

altijd perfecte qua levering van bestelling

goede ervaring zowel nu an al vele jaren

• Betrouwbaarheid

Die Lieferung erfolgte zügig und zuverlässig!

Die gelieferte Ware entsprach den Erwartungen.

deskundig en vriendelijk

Eerder ook besteld, goed verpakt etc

Super Service, Schnelle Lieferung

Bestellung kam schnell und ordentlich verpackt an. Produkt wirkt ausgezeichnet. Deutliche Linderung von Schmerzen. Gerne wieder.

Preiswert, schnelle Lieferung

Grosses Sortiment, zuverlässige Lieferung zum genannten Termin

Alles perfekt

Alles perfekt, gutes Angebot,fairer Preis, zuverlässige Lieferung, Bezahlung in Ordnung

Alles bestens

• Betrouwbaarheid

Supersnel geleverd en tegen een prima prijs. Zoals altijd weer, een zeer tevreden klant

TOP!

Al jaren klant. Altijd goede service, advies etc

• Betrouwbaarheid

Duurt soms wel lang voor de bestelling binnen is. Rekening houden dat het tot 1 week kan duren. Als je dat van tevoren weet is dat geen probleem.

• Betrouwbaarheid

Ondanks de Corona tijd binnen 1 week geleverd.

Über Gezondheidswebwinkel.nl

Gezondheidswebwinkel is sinds 2009 uw specialist voor advies en verkoop van vitaminen, supplementen, cosmetica, kruiden. Profiteer van de betrouwbaarheid met meer dan 35 jaar ervaring. Telefonisch (ma-vr) van 9:00 tot 18:00 tel. 053 8513203. Wooldriksweg 4 7512 AS Enschede ✔ €10,- KORTING sparen ✔ 30 dagen retour garantie ✔ Gratis verzending ✔ Duurzaam verpakt ✔ Beveiligde website ✔ Thuiswinkel Waarborg ✔ Uw pakket is gratis verzekerd Gesundheits Shop seit 2009 Ihr Spezialist (35 Jahren Erfahrung). Beratung und den Verkauf von Ergänzung, Kosmetika, Kräutern. ✔ € 10, - RABATT sparen ✔ 30 Tage Rückgabegarantie ✔ Sichere Website

Kiyoh Bewertungen