Snel en efficient

Goed product, goeie site en snelle levering.

deskundig en vriendelijk

• Betrouwbaarheid

Schlecht

Doppelt bezahlte MWST

Antwort des Geschäftsinhabers

Goedemorgen, Dank u wel voor uw beoordeling. Helaas word buiten de EU landen (Zwitserland) invoerrechten berekend. U heeft via onze website besteld en daar word maar 1x btw berekend. We hebben u bericht dat dit wel zonder btw kan, maar dan moet u ons berichten zodat wij deze bestelling btw vrij kunnen aanmaken. Helaas kan dat niet achteraf (btw vrij kopen), wanneer de bestelling is betaald, verstuurd en ontvangen is door u. Ik hoop dat ik U voldoende geïnformeerd hebt. Guten Morgen, vielen Dank für Ihre Bewertung. Leider werden Einfuhrzölle außerhalb der EU-Länder (Schweiz) erhoben. Sie haben über unsere Website bestellt und es wird nur 1x Mehrwertsteuer berechnet. Wir haben Sie darüber informiert, dass dies ohne Mehrwertsteuer möglich ist. Sie müssen uns jedoch benachrichtigen, damit wir diese Bestellung ohne Mehrwertsteuer erstellen können. Leider ist dies später nicht möglich (Kauf ohne Mehrwertsteuer), wenn die Bestellung von Ihnen bezahlt, versendet und empfangen wurde. Ich hoffe ich habe Sie ausreichend informiert.

Betrouwbaar in het handelen

Goede Nederlandse producten die ik niet in Duitsland kan kopen

Goede Nederlandse producten die ik niet in Duitsland kan kopen

• Betrouwbaarheid

zeer vlotte levering en bestelde producten zijn feilloos aangekomen

All ok

All ok

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Snelle levering van een keurig product tegen een prima prijs.

• Betrouwbaarheid

Great Cooperation with You!!!

Professional Service and very good Selection!!! Direct delivery to other Eurpean Countries within EU would be appreciated.

prima sevice

Wordt goed te woord gestaan bij eventuele vragen. Snelle levering. Kortom prima service.

Betrouwbare levering

Ik bestel altijd celzouten bij de gezindheidswebwinkel. Altijd nette betrouwbare levering.

• Betrouwbaarheid

Prima Service, in de winkel en online

Zeer tevreden!

Sehr gut

Schnelle Lieferung, sehr gutes Preis-Leistungsverhältnis. Die Produkte haben sehr gute Qualität. Sehr empfehlenswert!

Schnell und Professionell

Gerne werden wir zukünftig weitere Bestellungen ordern. Freunde haben nach der Website gefragt, so sollte es gehen. Alles bestens, gerne wieder!

• Betrouwbaarheid

Zeer tevreden, wijze van bestellen, communicatie, betalingswijze, levering

Goede overzichtelijke site met kwalitatief hele fijne producten en daarin een ruime keuze. Het is heel prettig wanneer een artikel niet geleverd kan worden dit direct van het totaalbedrag in mindering wordt gebracht. Met vriendelijke groet, Marja Leijten

Gutes Produkt - schnell geliefert

Obwohl es aus den Niederlanden kommt, kam die Lieferung relativ zügig. Das Produkt ist gut verträglich. Ob es gegen Schmerzen hilft, kann ich noch nicht sagen.

immer korrekt

alles super

super Service!

schneller Versand, Ware top - vielen Dank & bis zum naechsten Mal!

Fijne olie en snel bezorgd.

Ik gebruik de voor mijn verkoudheid in neus en keel.Een paar druppeltjes in een glas lauw water en naar een paar dagen nergens meer last van.

Daumen hoch

Alles super Schnelle Lieferung und für kleines Geld

• Betrouwbaarheid

Geweldige kussens en snel geleverd, zelfs in deze tijd.

Was op zoek naar grote boekweitkussens. Bij deze gevonden en besteld. Heerlijke kussens. Zeker een aanrader.

• Betrouwbaarheid

Goede en correcte service en vooral blijk van kennis over het produkt

Ik kwam er voor de eerste keer en was verrast dat de ondernemer een oud werknemer was van de zaak die jaren geleden is gestopt. Ik miste de ervaring en vooral de goede informatie en kennis die deze zaak had. Ik heb deze nu teruggevonden. Heel fijn!!

Sehr schnelle Lieferung!

Donnerstagabend bestellt, am Samstag kam die Lieferung. Das ging wirklich sehr schnell. Das Porto war allerdings etwas teuer.

Über Gezondheidswebwinkel.nl

Gezondheidswebwinkel is sinds 2009 uw specialist voor advies en verkoop van vitaminen, supplementen, cosmetica, kruiden. Profiteer van de betrouwbaarheid met meer dan 35 jaar ervaring. Telefonisch (ma-vr) van 9:00 tot 18:00 tel. 053 8513203. Wooldriksweg 4 7512 AS Enschede ✔ €10,- KORTING sparen ✔ 30 dagen retour garantie ✔ Gratis verzending ✔ Duurzaam verpakt ✔ Beveiligde website ✔ Thuiswinkel Waarborg ✔ Uw pakket is gratis verzekerd Gesundheits Shop seit 2009 Ihr Spezialist (35 Jahren Erfahrung). Beratung und den Verkauf von Ergänzung, Kosmetika, Kräutern. ✔ € 10, - RABATT sparen ✔ 30 Tage Rückgabegarantie ✔ Sichere Website

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden