Schneller Versand, mit dem Produkt sehr zufrieden

Bin sehr zufrieden mit dem Produkt, daher werden weitere Käufe stattfinden.

koop meer via websites maar deze bevalt mij goed

Bewertung

schnelle Lieferung ,super Produkt

Boorwater

Sehr gutes Boorwater, beste Qualität, gerne wieder!

Alles prima

Tolles Produkt , guter Preis

Sehr gut

Sehr gut

Goede bezorging , zorgvuldig verpakt

vlot en betrouwbaar

Het is al een aantal jaren dat ik bij jullie mijn celzouten bestel, en de leveringen waren altijd correct en spoedig bezorgd. Vandaar dat ik altijd bij jullie blijf bestellen. Het feit dat men ook met jullie kan communiceren in geval van nood, is een pluspunt.

• Betrouwbaarheid

Zoals altijd snel geleverd tegen een prima prijs

• Betrouwbaarheid

Ik ben blij met de producten

Ik bestel Ik betaal Ik krijg het En ik ben blij Dankjewel

• Betrouwbaarheid

Snelle levering voor redelijke prijs.

Lekker duidelijke site. Je hoeft de deur niet uit, en snelle levering

• Betrouwbaarheid

Super Produkte, flexible gute Mitarbeiter, ich empfehle Healthwebwinkel.nl zu 100 %!

Die allerbeste Mitarbeiterin ist Yvonne. Sie erfüllt alle Kundenwünsche und ist immer sehr nett und freundlich.

Prima winkel op afstand, vol goede en betaalbare producten

Prima winkel op afstand, vol goede en betaalbare producten. De levering is conform afspraak en de producten zijn goed verpakt in een juiste maat doos.

Probleemloze afhandeling

De bestelling is correct afgehandeld. Jammer dat ik geen informatie over aflevering kreeg en derhalve na 3 dagen via e-mail geïnformeerd heb, waarop ik direct antwoord ontving

• Betrouwbaarheid

Goede website en keurige verzending

Post NL gaf heel snel het pakje en weg was hij vroeg om handtekening later zag ik bij post NL dat hij zelf 3 cijfers had ingevuld

Prima producten, goede service

Tijdens het inpakken was een foutje gemaakt waardoor 1 flesje ten verkeerd was geleverd. Dit is direct hersteld. Ik mocht de verkeerde levering houden en de volgende dag ontving ik de juiste.

Hohe Qualität und sehr guter Service

Bin rundherum zufrieden und werde immer wieder bei Euch kaufen. Sich auch proaktiv kurz zu melden, als es mal etwas länger dauerte, fand ich klasse. Bis bald und liebe Grüße

Heel goede en correcte service.

Heel goede service ik heb wel moeilijkheden om hrt juiste betazlmiddel te vinden maar dat zal met mijn leeftijd te maken hebben.

Prima service!

De service is echt prima net als de hulp om het juiste product te vinden. Dikke pluim!

goed maar kan nog beter

wij kunnen niet rechtstreeks ons bestelling opmaken en moeten dat steeds door jullie laten doen en dan kunnen wij pas betalen het zou beter zijn als wij rechtstreeks de bestelling kunnen oprmaken en dan rechtstreeks betalen anders verliezen we elke keer een paar dagen

Netjes geleverd

alles bestens

alles bestens

• Betrouwbaarheid

Goede prijs en snelle levering

Ruime keus en dat wat ik nodig had snel gevonden

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Danke

Sehr gute Qualität!

schnelle Lieferung und sauber

allein Die Teesorten sind spitze im Geschmack und bekömmlich

Über Gezondheidswebwinkel.nl

Gezondheidswebwinkel is sinds 2009 uw specialist voor advies en verkoop van vitaminen, supplementen, cosmetica, kruiden. Profiteer van de betrouwbaarheid met meer dan 35 jaar ervaring. Telefonisch (ma-vr) van 9:00 tot 18:00 tel. 053 8513203. Wooldriksweg 4 7512 AS Enschede ✔ €10,- KORTING sparen ✔ 30 dagen retour garantie ✔ Gratis verzending ✔ Duurzaam verpakt ✔ Beveiligde website ✔ Thuiswinkel Waarborg ✔ Uw pakket is gratis verzekerd Gesundheits Shop seit 2009 Ihr Spezialist (35 Jahren Erfahrung). Beratung und den Verkauf von Ergänzung, Kosmetika, Kräutern. ✔ € 10, - RABATT sparen ✔ 30 Tage Rückgabegarantie ✔ Sichere Website

Kiyoh Bewertungen