Goede producten

Ik moest helaas 2 weken wachten op mijn producten, maar ik werd keurig geïnformeerd over de vertraging

• Betrouwbaarheid

Alles in orde met de verzending

Alles ok goede verzending

• Betrouwbaarheid

kan er vinden wat ik zoek aan gezondheidsartikelen

Goede ervaring ook bij telefonisch contact goede adviezen

Kommunikation mangelhaft

Wenn man nach Deutschland liefert, wäre es angebracht, Deutsch oder Englisch zu kommunizieren, aber diese Firma erwartet, dass jede/r Niederländisch versteht und spricht. Thumbs down!

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo, Es tut uns sehr leid, dass Sie so denken, wir haben den Shop seit über 12 Jahren und für unsere Deutschen Kunden unsere eigene deutsche Website und alles ins Deutsche übersetzt. https://www.gezondheidswebwinkel.com/ Ihre Rechnung ist auch in deutscher Sprache, Die Bezahlung etc. etc. erfolgt ebenfalls in deutscher Sprache. Es tut mir leid, aber wir können nicht mehr tun. Wir geben unser Bestes und bemühen uns, dass alles reibungslos läuft. Wir sind keine echten Deutschen, aber wir versuchen es richtig zu machen. Ich werde Ihnen die Rechnung noch einmal schicken, die sowieso in deutscher Sprache ist. Vielleicht wurden Sie von einer anderen Website gekauft und sind damit nicht zufrieden? Grusse Gesundheits Shop Enschede Holland.

Makkelijk bestellen

Ik kon het desbetreffende product snel vinden voor een goede prijs. Afhalen is makkelijk hier in Enschede.

• Betrouwbaarheid

Prima en vlotte levering.

• Betrouwbaarheid

altijd perfecte qua levering van bestelling

goede ervaring zowel nu an al vele jaren

• Betrouwbaarheid

Die Lieferung erfolgte zügig und zuverlässig!

Die gelieferte Ware entsprach den Erwartungen.

deskundig en vriendelijk

Eerder ook besteld, goed verpakt etc

Super Service, Schnelle Lieferung

Bestellung kam schnell und ordentlich verpackt an. Produkt wirkt ausgezeichnet. Deutliche Linderung von Schmerzen. Gerne wieder.

Preiswert, schnelle Lieferung

Grosses Sortiment, zuverlässige Lieferung zum genannten Termin

Alles perfekt

Alles perfekt, gutes Angebot,fairer Preis, zuverlässige Lieferung, Bezahlung in Ordnung

Alles bestens

• Betrouwbaarheid

Supersnel geleverd en tegen een prima prijs. Zoals altijd weer, een zeer tevreden klant

TOP!

Al jaren klant. Altijd goede service, advies etc

• Betrouwbaarheid

Duurt soms wel lang voor de bestelling binnen is. Rekening houden dat het tot 1 week kan duren. Als je dat van tevoren weet is dat geen probleem.

• Betrouwbaarheid

Ondanks de Corona tijd binnen 1 week geleverd.

Schnelle Lieferung !

Bestellung

War mit allem sehr Zufrieden, schnelle Lieferung ,Ware sehr gut, leider etwas zu teuer. Top Firma weiter so. Vielen Dank

Prima Service

Hebben Ambachtscreme besteld omdat dit in Duitsland niet te krijgen is. Verzending duurde even, waarschijnlijk gaat dit in Nederland veel sneller.

• Betrouwbaarheid

Snelle levering van de producten

Overzichtelijke voorraad en beschrijving van de produchten en snelle levering. Fijn.

Quick and reliable service

I received my order within a few days (Netherlands to Germany). Gezondheidswebwinkel has a comprehensive selection of items, good prices and offers a reliable service.

kwaliteit service en betrouwbaarheid zoals altijd gegarandeerd !!!

heel tevreden!!

• Betrouwbaarheid

Uitgebreid gamma, voorraad! Goeie service!

Ik heb alleen een opmerking voor wat betreft de levertermijn. Ik bestel vanuit België, ik moet soms een week of meer wachten op mijn bestelling.

Snelle correcte cerzending. Verpakking ok Goederen perfect

Über Gezondheidswebwinkel.nl

Gezondheidswebwinkel is sinds 2009 uw specialist voor advies en verkoop van vitaminen, supplementen, cosmetica, kruiden. Profiteer van de betrouwbaarheid met meer dan 35 jaar ervaring. Telefonisch (ma-vr) van 9:00 tot 18:00 tel. 053 8513203. Wooldriksweg 4 7512 AS Enschede ✔ €10,- KORTING sparen ✔ 30 dagen retour garantie ✔ Gratis verzending ✔ Duurzaam verpakt ✔ Beveiligde website ✔ Thuiswinkel Waarborg ✔ Uw pakket is gratis verzekerd Gesundheits Shop seit 2009 Ihr Spezialist (35 Jahren Erfahrung). Beratung und den Verkauf von Ergänzung, Kosmetika, Kräutern. ✔ € 10, - RABATT sparen ✔ 30 Tage Rückgabegarantie ✔ Sichere Website

Kiyoh Bewertungen