Zeer goede service

Snelle levering, mooie artikelen,

prima snelle levering

Zeer snel de volgende dag in huis

Beste E.M. Zijlemans, wat een prachtige review! Bedankt hiervoor. We zien u graag terug in onze webshop of winkel. Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Goed, snelle levering

Besteld, netjes verpakt de andere dagboek huis

Beste Nelly, bedankt voor het mooie compliment. Hier doen we het voor. Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Mooie kleding.....makkelijke site....

Snelle levering....achteraf betalen vind ik makkelijk.....en wat hebben jullie veel merken en mooie kleding....

Beste Betty, prachtige beoordeling. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om er eentje achter te laten. We zien u graag terug in onze webshop. Groetjes, Team, Konijnendijk Mode

Mooi ingepakt en snel geleverd !

Heb helaas mijn bestelling terug moeten sturen omdat de kleur niet overeenkomt wat online stond, kolbert omschrijving kleur was grijs, echter na ontvangst stond er *chalk* op, en is meer gebroken wit, en deze kleur stond me helaas niet. Jammer, was een mooi kolbert !

Bedankt voor de feedback YM. We zullen dit zeker meenemen zodat er voor gezorgd wordt dat er geen verkeerde informatie bij het product komt te staan. We zien u graag terug in onze webshop en hopelijk bent u dan meer tevreden! Mochten er nog vragen zijn, mail ons gerust! Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Goede service, correct en snel

Via de webshop een bloes je besteld. Correct verloop en uiterst vriendelijk geholpen in de winkel toen ik het oakje op kwam halen. Ik kon het ter plekke passen en het werd netjes in een nieuwe verpakking gedaan.

Beste Coby, onwijs bedankt voor deze prachtige beoordeling! Hier doen we het voor. We zien u graag terug in onze webshop of winkel! Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Mooie mode en snel in huis!

Fijne online shopervaring!

Beste Ilse, wauw, een 10! Hier doen we het voor. Ontzettend bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze beoordeling achter te laten. Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Keurige en correcte levering.

Niets op aan te merken

Beste Ommetje, wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de correcte levering. Hier doen we het voor. Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Snelle levering, goede kwaliteit

Konijnendijk geeft snelle service, de verpakking is keurig en handigen en kwaliteit is goed.

Beste N Versnel, een 10! Dit kan niet beter. Onwijs bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij zijn hier ontzettend blij mee. Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Zeer snel geleverd, keurig verpakt. Erg blij mee

Bedankt Eveline, wat zijn wij blij met deze prachtige beoordeling. We zien u graag terug in onze webshop. Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Goede snelle levering.

Het pakketje werd snel geleverd en zat in een mooie verpakking. Dus al met al, super tevreden.

Wauw Yvonne, hier doen we het voor! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Snelle en goede levering

Bestelling werd goed verpakt en snel geleverd!

Beste Tineke, bedankt voor de 9! Hier zijn we ontzettend blij mee. We zien u graag terug in onze webshop. Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Keurige vlotte levering van mijn bestelling !

Tevreden klant die terug blijft komen ...

Beste Joke, bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zien u graag terug in onze webshop. Groetjes, Team Konijnendijk Mode

fantasties

goed en vlug geleverd

Beste Rietje, wauw een 10! Hier doen we het voor. Bedankt dat u een beoordeling achter heeft gelaten. We zien u graag terug in onze webshop. Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Een betaling wordt door afterPay onnodig lastig gemaakt!!

Ik heb een product retour gezonden waar ik nog niets voor had betaald. Nu weet ik dat ik retour kosten van €3,75 moet betalen. Wat er gebeurt is, er wordt eerst een bedrag min retour kosten aan mij teruggestort? op welk rekening is mij een vraag? Even ze vrolijk moet ik een bedrag van €10,70 binnen een termijn overmaken? Kan het niet eenvoudiger dat ik gewoon €3,75 retour kosten overmaakt. Ik hoor van u. Met vriendelijke groet J Boekee Ordenummer 2070-22350 Betaalomschrijving 255255837

Beste Coby, we hebben gister direct contact met u hierover gehad. Gelukkig hebben we direct de verzendkosten kunnen corrigeren en daar heeft u ook een nieuwe factuur van ontvangen. Onze excuses voor het misverstand! We hopen dat u tevreden bent met de oplossing. Mocht dat zo zijn, zou u de mogelijkheid hebben om het cijfer van Kiyoh te kunnen aanpassen. Mochten er verder nog vragen zijn, horen wij dat graag. Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Heel goed en snel

Beste Carla, bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zien hier ontzettend blij mee. Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Goede service, snelle levering en mooie kleding

Mooie kleding en snel ontvangen.

Beste Irma, bedankt voor het compliment. Hier zijn we ontzettend blij mee. We zien u graag terug in onze webshop. Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Snelle lecering en netjes verpakt!

Beste Annemie, bedankt dat u een beoordeling achter heeft gelaten. We zien u graag terug in onze webshop. Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Prima winkel/webshop

Doet wat men beloofd.

Beste J., bedankt voor het compliment. Hier doen we het voor. We zien u graag terug in onze webshop en winkel. Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Snelle levering en correcte verzending en betaling, wel vooraf betalen?

Alles prima geleverd en snel, alleen betaling achter met after-pay bleek niet te werken bij Konijnendijk??. Toch jammer, want nu maar vooruit betaald, maar dat is eigenlijk tegen mijn principes bij aankoop op internet van kleding.

Beste Hans, bedankt voor uw beoordeling. Wat apart dat u niet kon betalen met Afterpay. Wij raden u aan om contact op te nemen met Afterpay. De mogelijkheid is er namelijk wel. Wellicht dat er iets met uw account aan de hand is. Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Betrouwbaar Klantvriendelijk Goede prijs/kwaliteit

Mooie Smashed Lemon blouse gekocht Heel mooi en past perfect

Beste M Koot, wat een mooi compliment. Hier doen we het voor. Veel plezier met uw blouse. Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Prettig vertrouwd, zoals het gevoel dat ik in de winkel krijg.

In de winkel hadden ze helaas de broek niet meer in mijn maat. Er werd verwezen naar de website en als ik interesse had kon ze uit de winkel soortgelijke broeken halen. Toch besloten online de bestelling te plaatsen en deze was de volgende werkdag in huis. Maat was perfect, dus ik ben blij :)

Beste Jolanda, wat een mooi compliment. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zien u graag terug in onze winkel/webshop. Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Snelle levering, conform afspraak!

Besteld en volgende in huis! Conform afspraak!

Mooi kwalitatief product en conform afspraak verzonden en ontvangen

Mooi kwalitatief product en conform afspraak verzonden en ontvangen

Beste Maartje, wauw een 10! Hier zijn we ontzettend blij mee. We zien u graag terug in onze webshop. Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Het was de eerste kennismaking met jullie want in België niet bekend ,is super meegevallen!

Beste Annick, wat een mooi compliment. Hier doen we het voor. We zien u graag terug in onze webshop. Groetjes, Team Konijnendijk Mode