Vlotte levering

Zowel in einkel als online heel fijn

Beste A. Schunlau_Hordijk, Bedankt voor uw review bij Konijnendijk Mode. Wat fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent. Graag tot een volgende keer. Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode.

gewoon goed!

prima verpakt en vlotte levering

Beste Gerry, Fijn om te horen dat u tevreden bent met de service van onze webshop. Bedankt voor de review en veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode.

werd netjes bezorgd

dat is goed.

Beste Ans, Bedankt voor uw review bij Konijnendijk Mode. Fijn om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier met uw nieuwe aankoop. Stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode.

Snelle en keurige service

Snel en goed verpakt bezorgd, ook de retourzending wordt snel afgehandeld.

Beste Marijke, Bedankt voor het compliment over de webshop. Fijn om te horen dat alles naar wens is. Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk.

Prachtige uitgebreide collectie en goede stevige doos gebruikt voor verzending.

Beste Conny, Bedankt voor het compliment en wij wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop. Graag tot snel bij Konijnendijk Mode. Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk.

Prettige zaak

Prttige zaak , leuk personeel , hebben voor ieder smaak kleding.

Beste Jolanda, Bedankt voor de review. Wat fijn om te horen dat u een prettige ervaring heeft gehad in onze winkel. Graag zien wij u snel weer in onze winkel. Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Prima site, hele snelle levering!!

Prachtige leuke kleren!! Echt allemaal draagbaar!!

Beste Anneke, Bedankt voor de mooie review! Wat fijn om te horen dat onze collectie goed in de smaakt valt. Graag weer tot snel bij Konijnendijk Mode Met Stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode.

Goed en vertrouwd.

Na verhuizing even weggeweest bij jullie.Fijn om weer terug te zijn bij z’on fijne winkel met goede kwaliteit en fijne mensen.Fijn dat er voor ons internet bestaat .

Beste Ingrid, Wat fijn om te horen dat wij onze goede service ook op afstand kunnen overbrengen. Veel plezier met uw bestelling ! Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode.

Zeer vlug bezorgd.

Op vrijdagavond besteld en woensdag bezorgd.

Beste Leny, Bedankt voor uw mooie review. Fijn dat de bestelling zo snel binnen was. Veel plezier met de nieuwe outfit. Maak er een stijlvolle dag van! Groet, Team Konijnendijk Mode

Dikke pluim !!!!

Snelle levering, keurig verpakt, voor herhaling vatbaar.

Beste Riet, Bedankt voor de dikke pluim, dat vinden wij heel leuk om te horen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode.

Heel klantvriendelijke mooie winkel.

Een paar keer per jaar ga ik met mijn vriendin naar Zuid-Beijerland naar de winkel van Konijnendijk. De collectie is heel groot, de mensen die er werken heel behulpzaam maar totaal niet opdringerig. De collectie in de winkel is veel groter dan die van de website

Beste Elisabeth, Wat leuk om te horen dat u regelmatig onze winkel bezoekt. Momenteel zijn wij druk bezig achter de schermen om de webshop te optimaliseren. Graag tot de volgende keer bij Konijnendijk. Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode.

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Een dikke 10, snelle levering, keurig verwerkt en goed ingepakt verzonden. Zeer betrouwbare partij en mooie producten.

Ontzettend bedankt voor deze prachtige beoordeling. Daar worden we blij van! Maak er een mooie dag van! Groet, Team Konijnendijk Mode

Mooie winkel!

Fijne inkopen gedaan.

Wat een fijne review Joke, dankjewel! Maak er een stijlvolle dag van! Groet, Team Konijnendijk Mode

Service is perfect

I had no problems. The choice is good.

Dear Elena, Many thanks for your review. Enjoy your new outfit! Kind regards, Team Konijnendijk Mode

Keurig verzorgd.

Keurig verzorgd, maar het kan wel sneller.

Snelle levering en een mooie trui!

Goede levering

ik ben zeer tevreden over de mooie jas , zeker wat de kleur betreft

Hi Astrid, Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met jouw jas! Geniet van het dragen! Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Fijne zaak

Veel keus ook in wat grotere maten en prettig personeel.

Hi Jolanda, Bedankt voor het delen van u fijne ervaring bij Konijnendijk Mode! Wij wensen u een stijlvolle dag toe en hopelijk tot snel bij ons in de winkel! Groet, Team Konijnendijk Mode

Een fijne shopervaring

Een mooie winkel met zeer leuke merken en vriendelijk personeel.

Een snelle levering van mijn bestelling en keurig verzorgd.

Wat fijn dat je bestelling snel is geleverd! Veel plezier met dragen! Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Keurig

Snelle afhandeling, netjes verpakt

Dankjewel Frouke, voor deze mooie beoordeling! Heel plezier met je aankoop! Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Snelle levering en keurig verpakt. Ik wist niet van het bestaan van deze zaak maar kom zeker vaker online shoppen

Zoals het hoort. Prima, snel en goed.

Goedemorgen Grey, wat goed en fijn om te horen dat de bestelling goed is ontvangen. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling! Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Uitstejjend

Ene dag besteld, volgende dag in huis

Wat fijn dat uw bestelling zo snel bij u is aangekomen. Veel plezier met dragen! Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Vlotte levering, netjes verpakt.

De bestelling werd vlot bezorgd. De artikelen waren netjes verpakt.

Bedankt voor uw mooie review! Veel draagplezier! Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode