Zeer snelle en uitstekende service!

Zeer snelle en uitstekende service! 2 shirts besteld. 1 was er op voorraad, die meteen verstuurd werd, van het andere item werd het geld direct teruggestort en stond na 1 dag op mijn rekening. Netjes.

Beste Rogier, Bedankt voor de 10 ! Wat vervelend dat het product niet op voorraad was, ondanks dat wensen wij u veel plezier met uw nieuwe aankoop. Bedankt voor het compliment over onze online service. Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode.

Snelle gratis verzending

Polo kwam dag later al aan. En fijn in deze dure tijden de gratis verzending.

Beste Dirk, Bedankt voor de positieve review over onze online service en voor de mooie 10! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe polo. Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode.

Kreeg mijn pakket keurig op tijd binnen. Was zeer zorgvuldig ingepakt.

Beste Louise, Bedankt voor je mooie compliment over onze online service. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe outfit. Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode.

Kort contact maar tevreden.

Als boven.

Beste Bep, Ontzettend bedankt voor deze mooie 8! Fijn dat u tevreden bent. Geniet van de nieuwe outfit. Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Snel, vertrouwd en goed verzorgd

Mijn eerste ervaring met Konijnendijk Mode was super! Ik ben geen internet besteller, maar ze beloven wat ze beweren. Ik werd keurig op de hoogte gehouden, de levering was snel, het product voldeed en was keurig verpakt! Een verdiende dikke 10!

Beste Jacqueline, Bedankt voor de dikke 10 ! Leuk om te horen dat u uw eerste ervaring bij Konijnendijk Mode zo positief ervaren heeft. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en graag tot een volgende keer. Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode.

Ik zocht een Tshirt dat was uitverkocht in mijn woonplaats, vond het online bij Konijnendijk, bestelde het met een broek, die niet bij mijn figuur paste; geen probleem met terugsturen, alleraardigste service! Tshirt is top!!

Beste Mirla, Bedankt voor de mooie review. Wat fijn om te horen dat u het T-shirt bij ons heeft gevonden en naar wens is. Veel plezier van uw nieuwe aankoop. Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode.

Goed overleg en bezorging.

Beste K.Baan, Bedankt voor het plaatsen van de review. Fijn om te horen dat alles naar wens is gewenst tijdens de bestelling. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode.

Snel en goed verzorgd

Een vriendelijke orderbevestiging, een snelle goed verzorgde levering.

Beste Marijke, Bedankt voor dit mooie compliment over onze online service. Veel plezier gewenst met uw nieuwe aankoop. Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode.

Mijn ervaring met Konijnendijk Mode van bijna perfect.

Het bestellen verliep, zoals je van een bedrijf als Konijnendijk, mag verwachten, perfect. Maar ook het afrekenen gaaf totaal geen problemen. Zelfs het bezorgen, de volgende dag, liep perfect, maar helaas was ik niet op de hoogte gehouden wanneer ik de bestelling kon verwachten. Ik was niet op de hoogte gehouden wanneer en hoe laat het pakket bezorgd ging worden. Gelukkig waren we thuis en konden we het perfect verpakte pakket in ontvangst nemen. Dit bezoek aan Konijnendijk Mode is zeker voor herhaling vatbaar.

Bedankt voor je review en het delen van je ervaring met Konijnendijk Mode. Het is fijn om te horen dat het bestel- en betaalproces soepel verliepen en dat de bezorging snel en probleemloos was. We begrijpen dat het belangrijk is om goed op de hoogte te worden gehouden van de bezorgtijd. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We zullen je feedback gebruiken om onze communicatie over de bezorging te verbeteren. We zijn blij dat je tevreden bent met je bestelling en kijken ernaar uit je weer van dienst te mogen zijn bij een volgend bezoek.

Super goed bedrijf!

De administratieve verwerking is uitstekend op orde!

Bedankt voor de mooie beoordeling Frans! Veel plezier met je aankoop! Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

keurig en snel geleverd.

Bedankt voor de mooie beoordeling! Met stijlvolle groet, Konijnendijk Mode

Prima dienstverlening

Konijnendijk is een fijne winkel met een ruime collectie

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze dienstverlening en dat je onze ruime collectie waardeert. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in onze winkel! Met vriendelijke groet, Het Konijnendijk Mode Team

Wat een sympathieke winkel

Overzichtelijke site, snelle service en mooi produkt

Dank je wel voor je vriendelijke woorden, Peter! Het is geweldig om te horen dat je onze website overzichtelijk vindt en tevreden bent met onze snelle service en mooie producten. We kijken ernaar uit je weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Het Konijnendijk Mode Team

Dik tevreden

Modezaak Konijnendijk verdient een TIEN met een GRIFFEL voor de fantastische service. Ben niet de gemakkelijkste bij aankopen van kleding. Persoonlijk ben ik uiterst tevreden over de fantastische service. Overigens zijn mijn aankopen bij Konijndijk altijd even mooi en hebben een prima kwaliteit.

Beste Marion, Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling! We zijn verheugd te horen dat u zo tevreden bent met onze service en de kwaliteit van onze kleding. Het is ons doel om elke klant een uitstekende winkelervaring te bieden, en het doet ons veel plezier om te weten dat we daarin geslaagd zijn. Uw complimenten zijn een enorme motivatie voor ons team en we zullen er alles aan doen om deze standaard te blijven handhaven. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij ons in de winkel! Met stijlvolle groet, Konijnendijk Mode

Prima, vlot geregeld

Prima, vlot geregeld, mooie verpakking!

Beste Rietje, Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service en oog heeft voor onze mooie verpakking. Met stijlvolle groet, Het Konijnendijk Mode Team

Fijn dat het zo snel geleverd is

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat de levering snel was. We streven er altijd naar om onze klanten de beste service te bieden. Mocht je nog meer vragen of opmerkingen hebben, laat het ons gerust weten. Veel plezier met je aankoop!

Geweldige service

Geleverd, retour gezonden en snel geld terug. Super.

Beste Grietje, Bedankt voor uw mooie cijfer. Fijn om te horen dat u een fijne ervaring heeft ervaren betreft de bestelling/retour. Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode.

Redelijk

Retour zenden, betalen nog nooit tegengekomen, ook ontbreekt voorgedrukt kleefbaar adreslabel. Gezien de te betalen retouren, zal ik in de toekomst beter zoeken naar alternatief. Retourneren is voor mij altijd een teleurstelling. Je bent verheugt en dan past het niet. Terwijl de andere items perfect zaten. Zal aanbevelen maar wel de retour toelichten.

Bedankt voor uw feedback. We waarderen de suggestie over het toevoegen van een retoursticker en zullen dit meenemen in onze evaluatie van het retourbeleid. We streven ernaar om onze service voortdurend te verbeteren en uw input is daarbij zeer waardevol. Op het moment dat u besteld vanuit onze webshop en iets retour wilt sturen, zijn de kosten inderdaad voor de koper. Het is namelijk ook mogelijk om uw bestelling bij ons in de winkel te retourneren. Het is fijn om te horen dat u de andere items wel goed vond passen en dat u ons ondanks uw ervaring toch zou aanbevelen. We hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Nogmaals bedankt voor de feedback en als u verdere vragen of opmerkingen hebt, laat het ons gerust weten.

Goede service !

Beste Hilda, Bedankt voor de mooie review dat u zo tevreden bent over onze service. Stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode.

Fijne winkel, goede kwaliteit

Bij Konijnendijk word je altijd goed en correct correct te woord gestaan. Men krijgt hier goede adviezen en neemt men de tijd voor je. Klantvriendelijkheid staat hier hoog in het vaandel.

Beste Yvonne, Bedankt voor uw mooie review. Klantvriendelijkheid is zeker onze nummer 1 en fijn dat het ook zo ervaren word. Graag tot een volgende keer bij ons in de winkel. Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode.

Plezierig

Goede ervaring met Konijnendijk Mode. Aankopen doe ik daar met plezier; mooie, voor mij klassieke/sportieve kleding, die ik graag daar. Overigens hebben ze een fantastische service.

Beste Marion, Bedankt voor uw review bij Konijnendijk Mode. Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop. Graag zien wij u bij ons terug. Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode.

Vlotte levering

Zowel in einkel als online heel fijn

Beste A. Schunlau_Hordijk, Bedankt voor uw review bij Konijnendijk Mode. Wat fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent. Graag tot een volgende keer. Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode.

gewoon goed!

prima verpakt en vlotte levering

Beste Gerry, Fijn om te horen dat u tevreden bent met de service van onze webshop. Bedankt voor de review en veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode.

werd netjes bezorgd

dat is goed.

Beste Ans, Bedankt voor uw review bij Konijnendijk Mode. Fijn om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier met uw nieuwe aankoop. Stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode.

Snelle en keurige service

Snel en goed verpakt bezorgd, ook de retourzending wordt snel afgehandeld.

Beste Marijke, Bedankt voor het compliment over de webshop. Fijn om te horen dat alles naar wens is. Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk.

Gravin Sabinastraat 57

3284 AN Zuid-beijerland