Supergoed geholpen

Mijn man is goed geslaagd bij Konijnendijkmode. Twee spijkerbroeken gekocht , 1 donkergrijze en 1 blauwe en een bloese die op alletwee de broeken kan gedragen worden . Dit mede omdat we zo goed geholpen zijn door de verkoopster, ze wist precies twee goede modellen spijkerbroeken uit het schap te pakken die perfect pasten. Nog een mooie bloese erbij en alles was compleet. Fijne winkel om te shoppen , heel veel merken ook voor de dames ikzelf koop er ook al weer wat jaartjes

Het artikel was niet op voorraad

Als een artikel bij jullie in de webshop staat ga ik ervan uit dat deze op voorraad is. Grote teleurstelling als dit niet het geval is.

Perfect.op 1 na

1 medewerkster op de damesafdeling van oa gerry weber was onlangs niet vriendelijk en wierp misschien onbewust een hoge drempel op. Wij hebben haar om deze reden niet gevraagd om advies

hoge retourkosten

in de kleine lettertjes staat vermeld dat de retourkosten voor rekening klant zijn, Bij het terugsturen kom je daar achter

Een heel gezellige dag zowel op het gebied van mode als de horeca ervaring!

geweldig!

Nadat ik mijn bestelling had geplaats ben ik volledig op de hoogte gebracht over de verdere afhandeling, volgende dag had ik mijn bestelling in huis in een net verpakte doos.

Goede service!

snel en juiste artikel

Snel geleverd. Uitstekend artikel.

Heel slecht

Besteld maar nooit wat mogen onvangen. Geen verklaring niks

Fantastisch!!!

Van Bianca een blazer besteld .bij bestelling werd aangegeven dat het pakket zaterdag zou aankomen. En het kwam zaterdag aan. Het was een feestje prachtig verpakt heel keurig opgevouwen. Van mij alleen complimenten aanKonijnendijk Mode. Veel succes verder. Hartelijke groet Angela Oude Wolbers.

niet goed

bestelling geplaatst, 1 dag later bericht dat product niet te leveren is. niet tevreden.

Een heel fijne modezaak

Wij waren meerdere keren in de winkel en werden steeds heel vriendelijk en vakkundig geholpen. Na afloop een hapje en drankje in de Ritz.

Snelle en correcte levering

Zeer snelle levering in goede verpakking

Snelle en nette levering

slecht

via de website een jurk en een sjaal besteld en ook betaald. Een paar dagen later kreeg ik bericht dat beide niet meer verkrijgbaar waren. Terwijl ik het nog gecontroleerd heb: direct na mijn bestelling was de jurk die ik besteld had niet meer verkrijgbaar via de website, dus ik ging er vanuit dat ik de bestelling zou ontvangen. Dat de artikelen die ik besteld had toen toch niet meer geleverd konden worden vond ik vreemd en teleurstellend. Wat ik overigens wel sympathiek vond is dat Konijnendijk Mode geprobeerd heeft mij hier over te bellen. Ik was aan het werk en kon niet opnemen, de voicemail was ingesproken. Dat dit niet per mail werd afgedaan is te waarderen.

Snelle levering, mooie prijs.

Een goede service

Snelle levering Keurig verpakt

Beste Ditty, Bedankt voor uw beoordeling! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Correct en netjes verzonden

Gewoon perfect

Beste Paula, Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Daphne

Zowel in winkel als webshop prima service. Prachtig verpakt !!

Beste Rianne, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze winkel en webshop. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Vriendelijk personeel.

Fijne winkel met leuk personeel.

Beste Carla, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Super netjes

Zeer gemakkelijk en de goedkoopste voor wat ik zocht. Blij mee!

Beste Ronald, Bedankt voor uw beoordeling. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Vriendelijk personeel,fantastische koffie gratis,groot assortiment.

Beste Mieke de Vos, Bedankt voor uw beoordeling! Wij hopen dat de koffie gesmaakt heeft en we hopen u snel weer een keer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Heel vreemd

Ik krijg de vraag om Konijnendijk Mode te beoordelen terwijl ik mijn bestelling helemaal (nog?) niet heb ontvangen. Heel vreemd. Hopelijk komt het pakketje spoedig. Gelukkig heb ik het pakket alsnog in goede orde ontvangen.

Beste Rob, Onze excuses. We hopen dat u het pakket inmiddels ontvangen heeft. Graag horen wij of alles naar wens is met de bestelling. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Goeie service

Mijn pakketje haperde bij post nl maar ik werd erg goed keurig en persoonlijk geholpen door jullie !

Beste Helma, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat wij u goed konden helpen. Mocht u nog vragen hebben over uw bestelling kunt u altijd contact opnemen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode