Winkel is oké, webshop in kinderschoenen

Je merkt dat Konijnendijk nog niet echt ingesteld is op een webshop. Vergeleken met geroutineerde webshop winkels zijn ze traag en word je onvoldoende op de hoogte gehouden van de voortgang. Het is overigens prima ingepakt en de bezorging is persoonlijk. Het is een prachtige winkel waar we voor mijn man prima slagen. Voor mijzelf is kennelijk de inkoper niet meer mijn stijl helaas.

Fijne service

Er was iets mis gegaan met het versturen. Dit is heel netjes opgelost door een vriendelijke medewerkster

Top winkel!

Het gaan naar de winkel of zoals in Corona tijd shoppen online is geweldig! Altijd zeer goed geholpen dus blij dat we weer mogen op afspraak!

SUPER

Ondanks de corona heel goed geholpen

Lang gewacht

Dinsdag bericht gekregen dat het pakje is verstuurd.Donderdag gebeld en gevraagd met wie het verstuurd is.Dat was niet bekend. Zaterdag gebeld en het werd uitgezocht. Tot er ineens een heel vriendelijke dame aan de deur stond met het pakje. Jammer dat jullie niet geschreven hebben dat iemand het komt brengen dan weet je waar je aan toe bent.En niet iedere dag op post.nl zit te wachten.

Goede service, mooie kleding Het werd snel tot aan de deur gebracht

Snelle levering en heel goed advies

Bestelling werd keurig bezorgd, het advies over maten was heel duidelijk. De jurken zijn heel leuk. De kleur was iets afwijkend en ik had warmere/gevoerde kleding verwacht.

Supersnelle levering, keurig verpakt en goed produkt

Tijdens lock down prima manier om on-line te winkelen. Fijne, toegankelijke site. Prettig dat artikel zo snel geleverd wordt en dat er zorg wordt besteed aan de levering.

mooie site

foute zending en wat moeizame communicatie daarover, maar uiteindelijk keurig afgehandeld.

Prettig en correct

Mooie blazer, keurig verpakt en goede aflevering

Prachtig verpakt

Artikel prima zoals gewend. Wat ik beetje jammer vind, web shop geeft niet aan wat bij het artikel leuk zou passen. Een tip misschien omdat ik dat in de winkel zo erg gewend ben. Hartelijke groet Rianne

Fijn geholpen door behulpzaam personeel. Graag maak ik binnenkort een afspraak om “langer” te komen winkelen. Het ophaalbezoek smaakte echt naar meer.

Bestelling snel bezorgd. Een artikel teruggezonden, werd snel terug betaald. Ander artikel gehouden, mooie kwaliteit.

Niet goed

2 vesten besteld en betaald,krijg nu 1 vest en zat n post it bij dat medewerker klant moest benaderen,niks vernomen.Ook geen geld terug gestort, Heel vervelend.hoop dat t goed wordt opgelost.

Verbaasd dat er een verkeerd adres werd gebruikt

Doorgegeven dat het adres verkeerd was, zag dit door de track&trace van Post.nl Trui ging terug van Post.NL naar bedrijf. Zou de trui opnieuw opgestuurd krijgen. Kreeg i.p.daarvan geld terug. Heb opnieuw geld overgemaakt en nog geen nieuws verder ontvangen. ?????????????????????????????????

goede service

Goede en snelle service, niets op aan te merken

Goed geholpen. Snel geleverd.

Goed geholpen. Snel geleverd.

Supper servise

Staan altijd voor iedereen klaar.Top!

Super snelle levering en keurig verpakt en bezorgd

Een prettige gastvrije winkel

Zowel online en in de winkel, fijne bediening.

Geweldige service.

Prima service. Klantvriendelijk

Prima geregeld

Kleding afgehaald, keurig gedaan, netjes verpakt

Prima geregeld

Op tijd en snel geleverd.

Mooie service via de webshop

De webshop is heel toegankelijk. Nog nooit online kleding gekocht. 4 artikelen besteld, maar inmiddels was 1 artikel al uitverkocht. De andere 3 waren goed. Drempel om online kleding te bestellen is veel lager geworden. En dan nog de brengservice: helemaal een luxe!