Supergoed geholpen!

Voor een fotoshoot voor ons bedrijf waren wij beiden op zoek naar een goede outfit. Wat zijn wij goed geholpen door stylist Linda. Op een vriendelijke en eerlijke manier heeft zij ons heel goed advies gegeven. Het resultaat is super, we zijn enorm goed geslaagd voor zowel kleding als accessoires. We kunnen het winkelen bij Konijnendijk en de hulp van Linda aan iedereen aanbevelen. Manouk & Marit

Personal Shopper een toegevoegde waarde

Al jaren zijn wij vaste klant van Konijnendijk. Mijn vrouw wordt op verzoek geholpen door een personal shopper. Zij is over deze service zeer tevreden. Door de kennis van het aanbod vindt de shopper altijd leuke combinaties dat het beste bij haar stijl/figuur/kleur past. Wij durven dan ook onze vrienden/bekenden hierop te attenderen. Laatst was de personal shopper ziek terwijl we een afspraak hadden gepland. Door verschillende omstandigheden hadden wij geen telefoontje ontvangen. Bij aankomst dus geen personal shopper. Door Konijnendijk is toen alle registers open getrokken en werden wij door een andere personal shopper toch geholpen (ook nu naar alle tevredenheid). Hieruit blijkt dat “service” hoog in het vaandel van Konijnendijk staat. Zelfs het opsturen van de kleding behoefden we niet te betalen uit ‘coulance’. Al met al een voortreffelijk adres.

Fijn geholpen

goede service. Fijn geholpen. Luistert naar de wensen van de klant en geeft daar advies bij

Beste Adrie, Bedankt voor het fijne compliment! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in onze winkel. Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Een fijne ervaring

Na veel shops eindelijk de ruimte ervaren, die ik in deze tijd nodig heb. Mijn man en ik kregen de tijd om zelf items uit te zoeken, terwijl we wel gezien waren. In de paskamer kregen wij de ondersteuning van Antoinette. Zij begreep al snel waar de behoefte lag. Met haar hulp heb ik een nieuwe wintercollectie kunnen samenstellen.

Super fijne winkel met leuk personeel

Konijnendijk is een fijne winkel waar je heerlijk kan shoppen. Vroeger kwam mijn oma er al en mijn moeder en ik slagen er ook altijd. Dit keer werden we geholpen door Linda, ze gaf ons goed advies en enkele "tips & tricks". We komen snel weer!

Beste Meike, goed om te lezen dat jullie een fijne dag hebben gehad bij Konijnendijk mode. We zullen het doorgeven aan Linda. We zien u graag terug in onze winkel! Groetjes, Team Konijnendijk Mode.

We zijn na een lange tijd weer eens naar Konijnendijk gegaan om even te shoppen! Wat zijn wij toch goed geholpen en enthousiaste werknemers! Er is veel variatie van kleding, wat het shoppen natuurlijk ontzettend leuk maakt en wat veel keuzes! Zo hoef je niet naar 5 verschillende winkels te gaan! Met 1 woord wij zijn weer helemaal tevreden en met de zomersale van 50% kan je heel leuk slagen!

Beste Suzanne, wat fijn om te lezen dat je geslaagd bent en datje naar tevredenheid hebt kunnen winkelen daar doen wij het voor. Wij hopen je snel weer te mogen verwelkomen in onze winkel. Groetjes, team Konijnendijk mode

En dikke 10!

Veilig winkelen bij Konijnendijk Mode is mogelijk! Er wordt overal rekening mee gehouden in de winkel en ik voel me veilig. Daarnaast is het genieten op het terras met dit mooie weer een hele uitkomst. Leuke artikelen gescoord met flinke korting maar ik kijk er naar uit om in het seizoen weer een arrangement te boeken. Daar geniet ik altijd zo van met mijn vriendin!

Besta Anna, bedankt voor dit mooie compliment en wat fijn om te lezen dat u geslaagd bent in onze winkel. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in onze winkel. Groetjes, team Konijnendij mode

Ongekend groot assortiment met doorlopend nieuwe items en top service.

Ik koop alleen nog maar bij Konijnendijk Mode omdat zij voor ieder wat wils hebben. Je kunt gerust een hele middag shoppen en passen. Wil je geholpen worden, dan staan ze altijd voor je klaar met een "eerlijk" advies en bevelen dat aan wat je het " beste" staat en niet dat wat het duurste is. Later toch spijt ruilen of geld terug geen enkel probleem binnen de termijn van 14 dagen. Blijkt onverhoopt dat een artikel niet de kwaliteit heeft, die je er van mag verwachten, dan wordt het of kostenloos gerepareerd of het artikel wordt volledig vergoed. Ik heb dit zelf nu twee maal ervaren. Een keer met een winterjas waar de voering op diverse plaatsen scheurde en een keer met een japon in mondriaan patroon waarbij het wit vergrijsd was in de was. Kortom: Hier wordt ik blij van!

Beste Ellen, bedankt voor dit mooie compliment daar doen wij het voor. We zijn blij te horen dat alles weer naar tevredenheid gerepareerd is. Wij hopen u weer snel te mogen verwelkomen bij ons in de winkel. Groetjes, team Konijnendijk mode

Geschrokken

Volgens uw website zijn er veel corona maatregelen genomen. Als vaste klant dacht ik dus mijn 1e winkelbezoek moet daar zijn! Echter, aantal klanten in de zaak werd niet bijgehouden en dus veel te druk. Geen pijlen op de grond voor een looprichting waardoor ik aan alle kanten mensen heel dichtbij kreeg. Schermen alleen bij de afrekenkassa zelf en niet bij de gehele balie waardoor de verkoopster heel dichtbij kwam. Bij de lunch kwam het meisje pal naast me staan om te vragen of het smaskt. Pashokjes werden niet gedesinfecteert na gebruik. elk pashokje beschikbaar dus vlak naast elkaar. Ik ben echt ontdaan en voel me ook in de maling genomen. Dit kan echt niet.

Beste Johanna, Bedankt voor je review na je 1e winkelbezoek. Wat jammer dat je e.e.a. zo hebt ervaren. Graag willen we een aantal dingen verduidelijken voor je. We hebben nadat we een aantal weken voor de Pasen vrijwillig gesloten zijn geweest onze winkel weer heropend met tal van maatregelen die paste bij dat moment. We zijn gestart met de opening van de helft van het aantal paskamers en de helft van het aantal toiletten. In die weken waren er ook looprichtingen aangegeven, was onze horeca gesloten en ook onze kinderspeelhoek. Intussen zijn de maatregelen vanuit de overheid versoepeld en zijn wij met ons bedrijf daarin meegegaan. We hebben successievelijk de paskamers weer geopend, de looprichtingen verwijderd en de horeca en kinderspeelhoek weer geopend. Het aantal klanten in de zaak monitoren wij per kwartier door middel van een geautomatiseerde klantenteller in onze entree. We weten dus exact hoeveel klanten wij binnen hebben en zijn altijd royaal binnen de norm van het RIVM gebleven. We desinfecteren met grote regelmaat alle contactpunten zoals trapleuningen, pinautomaten, deurklinken, toiletten en paskamers. Rondom de kassabalie hebben we vanaf de heropening strepen op de vloer aangebracht om ook daar de 1,5 meter afstand aan te geven. De 1,5 meter afstand vergt van ons en van onze klanten wel discipline en zal en zal dat voorlopig blijven vergen. We hopen dat we je met deze uitgebreide reactie duidelijk hebben kunnen maken dat we serieus onze maatregelen nemen en je zeker niet in de maling willen nemen. Met vriendelijke groet, Het Konijnendijk Mode team.

Ben goed geholpen met het uitzoeken van een jurk voor de bruiloft van mijn zoon

het enige minpunt wat ik achteraf moet benoemen is datik,na een autorit van 3 kwartier, en een uit zoek van dik een a twee uur, geen kopje thee of koffie heb gekregen. Nu is dat niet verplicht natuurlijk , maar dat had ik wel enorm gewaardeerd. Zeker toen ik zag dat er mensen bij de kassa dit wel hebben gekregen. Dat zou een verbeterpunt kunnen zijn

Beste Lies, wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met uw aankoop en een prachtige jurk heeft gevonden voor de trouwerij van uw zoon. Wij vinden het erg vervelend dat u het zo heeft ervaren! Dit is niet onze bedoeling en daarvoor onze excuses. Iedereen die binnenkomt ontvangt van ons een bakje koffie of thee van het huis. Deze kunt u altijd halen in onze winkel! We willen deze situatie graag oplossen en zullen met een passende oplossing komen via de mail. Deze ontvangt u vandaag! We hopen dat we u alsnog kunnen verwelkomen in onze winkel en wensen u alvast een hele fijne dag tijdens de bruiloft van uw zoon! Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Zijn niet te beroerd om je uitstekend te helpen

Altijd wordt je met plezier geholpen

Beste Els, Wat een mooi compliment. Hier doen we het voor, we zien u graag terug in onze winkel! Groetjes, Team Konijnendijk Mode.

Super fijne winkel

Heerlijk om hier te shoppen. Persoonlijke aandacht en advies van Martiene. Lekkere koffie en heerlijke lunch.

Beste Laura, bedankt voor deze beoordeling. Hier zijn we erg blij mee. We zullen dit doorgeven aan Martiene! We zien u graag terug. Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Vriendelijk

Vriendelijk en behulpzaam .Super personeel .mooie winkel voor kleine potomonee en grote .Goed bezorgde winkel .Super

Beste Petra, Bedankt voor dit mooie compliment, hier doen we het voor! We zien u graag terug in onze winkel. Groetjes, Team Konijnendijk Mode.

gewoon goed

Prettige ontspannen sfeer. Prima hulp bij keuze. Gratis -goede- koffie. Goed spaarsysteem. Grote ruimten met ruime keus. Veel verschillende merken. Gratis parkeren en altijd plaats.

Beste Ria, Wat een groot compliment. Hier doen we het voor. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zien graag terug in onze winkel. Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Vriendelijk personeel, veel aandacht voor de klant

Wij komen al jaren bij konijnendijk mode, dit is een winkel waar je op je gemak voelt zonder dat er gelijk een verkoopster je iets staat op te dringen. Als je wat te vragen hebt hebben ze zeker aandacht voor je en geven eerlijk advies. Een bakje koffie na afloop is zeker een aanrader, maar nu met de Corona hebben we dit maar overgeslagen. Vandaag weer eens lekker geslaagd.

Beste Lenie, Wat een groot compliment. Hier doen we het voor. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zien graag terug in onze winkel. Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Super fijne/goede winkel

Er was super goede service. En hele leuke kleren. Allerlei merken.

Een zaak waar wij ons thuis voelen!

Nu in deze bizarre tijd ook mogelijk om de winkel veilig te bezoeken. Veilig winkelen doe je samen! Zijn weer goed geholpen. Mooie zaak, kleding en vriendelijk behulpzaam personeel.

Beste Martien, Wat een groot compliment. Hier doen we het voor. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zien graag terug in onze winkel. Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Fantastische winkel waar ik al jaren met plezier kom!

Al vanaf dat ik een jaar of 16 was kom ik bij Konijnendijk. Het is een fantastische winkel met heel veel keus, voor jong en wat ouder! Vooral de schoenenafdeling is mijn guilty pleasure! Heel vriendelijke personeel met veel verstand van zaken en ook nog eens een hele goede klantenservice. En natuurlijk het café niet te vergeten. Tussen het shoppen door heerlijk een bakkie koffie doen. Ik shop nergens anders meer!

Beste Martine, Bedankt voor het compliment, we zien u graag terug in onze winkel! Geweldig om te lezen dat u zo tevreden bent. Hier doen we het voor. Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Mooie winkel

Eerste keer in deze winkel. Ondanks de Corona maatregelen was het prima winkelen. Het was er wel druk. Ruime collectie en veel keuze, collectie nak-d, loavies, Tommy was minimaal. Weinig tot geen jeans in lengtemaat 30 dus hier niet voor kunnen slagen. Daarna lag er een naald in de paskamer, waar ik op ben gaan staan en het personeel reageerde hier niet op. Er werd uiteindelijk wel een pleister gehaald maar dit was omdat ik er zelf naar vroeg dus dat was vervelend. Meisje wat beneden stond bij Veromoda was deskundig en vriendelijk.

Beste Renee, Bedankt voor het compliment, we zien u graag terug in onze winkel! Ook nemen we je feedback puntjes op en hopen we dat we dit in de toekomst die 10 kunnen verdienen =) Vervelend van de naald, excuses voor het ongemak en fijn dat onze collega u uiteindelijk fijn heeft geholpen. Groetjes, Team Konijnendijk Mode

assortiment, variatie aan merken en kwaliteit

Prima ervaringen, nu voor het eerst online besteld, zeer tevreden

Beste Jacqueline, Bedankt voor het compliment, we zien u graag terug in onze winkel! Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Professionele organisatie

Vakbekwaam, klantvriendelijk en ruime keuze

Beste M.A. Van Haaften, Bedankt voor het prachtige compliment! We zien u graag terug in onze winkel. Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Zeer goede service

Snelle levering, mooie artikelen,

prima snelle levering

Zeer snel de volgende dag in huis

Beste E.M. Zijlemans, wat een prachtige review! Bedankt hiervoor. We zien u graag terug in onze webshop of winkel. Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Goed, snelle levering

Besteld, netjes verpakt de andere dagboek huis

Beste Nelly, bedankt voor het mooie compliment. Hier doen we het voor. Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Mooie kleding.....makkelijke site....

Snelle levering....achteraf betalen vind ik makkelijk.....en wat hebben jullie veel merken en mooie kleding....

Beste Betty, prachtige beoordeling. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om er eentje achter te laten. We zien u graag terug in onze webshop. Groetjes, Team, Konijnendijk Mode