Snel. Makkelikke site

Heel netjes en correct

Snelle levering, 1 artikel teruggestuurd waarop een snelle terugbetaling werd gedaan, ben erg tevreden.

Prima, correcte uitvoering van de bestelling en retourzending!

Dit was mijn eerste ervaring van ee bestelling via uw webshop. Een betere uitvoering kan ik niet verzinnen. Alle complimenten!

Ik heb iets besteld wat helaas niet op voorraad bleek te zijn.

Ik heb iets besteld wat helaas niet op voorraad bleek. Gelukkig is het bedrag wat ik vooruit had betaald binnen een paar dagen op mijn rekening terug gestort.

Beste Prisca, Bedankt voor uw review. Onze excuses dat artikel niet op voorraad bleek te zijn. Wij zijn hard bezig om dit probleem te verbeteren, helaas duurt dit proces even. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Fijne winkel en webshop

Prima assortiment En zeer fijne mensen die je helpen

Beste Margriet, Bedankt voor uw beoordeling! Goed om te horen dat u een leuke ervaring heeft gehad in onze winkel. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Leuke kleding, gemakkelijk bestellen, snelle levering en blije klant.

Beste Evelyn, Bedankt voor uw review! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Gezellig!

Alles in één winkel, je wordt netjes geholpen wanneer je dat wil uiteraard. Heerlijk geluncht, kortom gezellig en goed geshopt!

Beste Joyce, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u een leuke tijd gehad heeft in onze winkel. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen als klant! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Alles prima en verzorgd ontvangen.

Heb wel eens meer besteld en is altijd goed gegaan.

Beste Tiny, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Mooie kleding met name Monari.

Snelle bezorging, fantastische smaakvolle kleding. Altijd online besteld. Prima ervaring.

Beste Daniëlle, Bedankt voor uw beoordeling. Super om te horen dat u zo tevreden bent over onze webshop! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Keurig en snel geregeld

Beste J., Bedankt voor uw beoordeling! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Heel vriendelijk aan de telefoon

Toen mijn mail niet direct beantwoord werd, heb ik gebeld . Ik kreeg snel een vriendelijke jonge dame aan de telefoon die zich excuseerde en daarna snel en goed hielp. Ze er tevreden. Het pakket ziet er verzorgd uit.

Keurig bedrijf

Ik zou hier beslist vaker bestellen.

Beste Annet, Bedankt voor uw beoordeling! Leuk om te horen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Gelukkig geen tegoedbon

Er stond op de bon, bij opruiming krijg je een tegoedbon. Gelukkig was dat niet aan de orde, helaas wel retourneren tegen betaling. Verder wel een leuke site met dito merken.

Beste Jada, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Klantvriendelijk Goede communicatie

Beste Ingrid, Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Prachtig verpakt!

Erg blij met mijn rok, zit als gegoten! En werd als een cadeautje verpakt, zó leuk! Ik zal zéker nog een keertje bij Konijnendijk Mode bestellen :-)

Beste Ellen, Bedankt voor uw beoordeling! Leuk om te horen dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Naar wens afgehandeld en snelle levering!

Beste Suze, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de webshop. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Slecht

Ik heb een artikel online besteld. De bestelling was gelukt. De volgende dag kreeg ik bericht dat het artikel niet meer leverbaar was. De voorraad was dus niet op orde. Dat vind ik slordig.

Beste Lydia Achterberg, Wat vervelend om te horen dat het bestelde artikel niet op voorraad was. Onze excuses hiervoor. De systemen die de voorraad bijhouden moeten synchroniseren, dit duurt helaas soms even. Wij zijn hard bezig om dit te verbeteren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Top snel en mooi verpakt

Top, snel verzonden en mooi verpakt!

Beste R. Bedankt voor uw review. Top om te horen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Beste Rilana, Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Keurige webshop

Netjes geleverd

Beste Hendrika, Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Goede service!

Online een broek besteld. Dag na ontvangst werd deze broek met 20% afgeprijsd. Na een telefoontje kreeg ik het verschil direct teruggestort op mijn rekening. Dat is pas een goede service!

Beste Miranda, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en dat het goed afgehandeld is. Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Niet geleverd wat ik heb besteld, prijs op prijskaartje 20,- lager ik had betaald,afhandeling netjes

Via de website een korte broek besteld. Dezelfde dag kon ik deze nog afhalen in de winkel. Eenmaal thuis bleek niet de juiste kleur geleverd, tevens zat er een prijskaartje aan waarvan het bedrag € 20,- lager was dan ik had betaald. Weer terug naar de winkel gegaan. De juiste kleur bleek niet meer voorradig. Ik kon de broek achterlaten in de winkel. De volgende werkdag netjes de retourbevestiging en betaling ontvangen. Ook in de winkel netjes te woord gestaan. Dus 1 ster voor de bestelling en 5 sterren voor de afhandeling! Dus ik bestel niet meer via de website.

Beste Wiljan, Bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses voor de problemen met de bestelling. Fijn om te horen dat u blij bent met de afhandeling. Wij zijn hard bezig om de website te verbeteren, dit is een proces en dat duurt helaas even. Nogmaals onze excuses en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen in de winkel. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Jurkje besteld, die is snel en mooi ingepakt geleverd ☺️

Beste Gerda, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat u zo tevreden bent over uw bestelling. Wij wensen u veel plezier met u aankoop. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

de website werkte snel en goed, de bezorging niet

Op vrijdag kleding besteld. Het bericht was dat het maandag bezorgd zou worden. top! want de kleding was woensdag nodig. Daarna bericht dat het dinsdag werd. Vervolgens dat het woensdag werd. Dit werd spannend. Daarna kwam bericht dat het donderdag werd. Te laat, alle hoop laten varen. En plotseling stond er op woensdag een doos van Konijnendijk op de kliko. Het kwam nog nét goed. De producten zijn oké.

Beste Elly, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat de bezorging niet goed verliep, een pakketje op de kliko kan natuurlijk niet. Helaas hebben wij hier geen invloed op, dit ligt bij de bezorgdienst PostNL. Hierover kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice van PostNL. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Prima !

Een fijne nette winkel, met vriendelijke personeel, zowel in de winkel als in het restaurant. Het assortiment is eveneens prima !

Beste Feika, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u tevreden was over onze winkel. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode