Prima,snel verstuurd en snel afgehandeld bij retourneren.

Prima, snel verstuurd en snel afgehandeld bij retourneren.

Keurig verzorgd!

Snelle afhandeling en goed verzorgd

Duurt erg lang

Meer dan een week geleden iets besteld via de website maar nog steeds geen afhaalbewijs ontvangen … duurt wel erg lang

Dik tevreden

Jammer.. voor deze keer dan

Normaal altijd goed. De laatste keer is mijn bestelling binnen een uur geannuleerd. Jammer. Keek ernaar uit. Heb er geen bericht verder van gehad. Dus ben er maar vanuit gegaan dat mn bestelde spulletjes achteraf toch niet leverbaar waren of iets.. Wel snel geld terug gestort gekregen.

Slecht en goed.

Nadat ik een mail had ontvangen waarin werd gezegd “3 halen 1 betalen” heb ik 3 items uitgezocht. Bij de betaling werd echter de prijs voor alle 3 de items berekend. In een telefoontje met de winkel werd me verteld, dat dit alleen in de winkel was. De mail heb ik nogmaals nagelezen, maar hier werd niets over vermeld. De volgende dag heb ik nogmaals een mail ontvangen en hierin was het wel vermeld. Vervelend. Toch besloot ik een broek te bestellen. Na betaling kreeg ik een mail “Bedankt voor uw bestelling”. Niet veel later volgde een mail met de mededeling dat de betaling teruggestort zou worden. Er werd geen reden gegeven. Positief was wel dat het geld binnen een paar dagen weer op mijn rekening stond.

Erg hoge verzend kosten.

Zowel heen als retour waren de verzend kosten voor mij. Voor mij een rede om niet meer bij u te bestellen. Verder prima service.

Uitmuntend!

Uitstekend! De verpakking was uitstekend. De factuur zat erbij. Er was een stevige, goede omverpakking . Via de mail keurig op de hoogte gehouden over de stand van zaken. Zeer zeker aan te raden om zonder ‘zorgen’ iets te bestellen!

Artikel was uitverkocht, nadat ik het online al had besteld en zonder eerst een hele e-mail communicatie, kreeg ik daar bericht over en werd het betaalde bedrag in no-time tijd retour gestort!

uitstekend

keurig netjes bezorgd en past perfect

Veel van items die ik besteld had waren toch niet voorradig met hoop plussen en minnen bij afrekenen

Zoals ik al schreef...Je besteld verschillende items. Betaald ze en dan is er gewoon veel niet leverbaar. Dan krijg je weer mailtjes met min-bedragen. Zeer verwarrend. Besteld omdat partner op reis moest. Broeken die erbij waren pasten niet. De broeken die niet meer leverbaar(maat kleiner) dus waarschijnlijk wel ..maar toen moest partner dus vertrekken en geen tijd meer om elders te winkelen. Waarom website niet bijhouden zodat klanten gelijk weten waar ze aan toe zijn?

Prima mooi verpakt

4 items besteld, 3 items onleverbaar

De artikelen uit de webshop liggen in de winkel en kunnen tijdens het bestelproces verkocht worden in de fysieke winkel. Hierdoor waren drie van de vier bestelde items onleverbaar. Een behoorlijke teleurstelling. Na een mail aan de winkel, netjes een schriftelijke reactie ontvangen, maar de teleurstelling blijft.

Heel goed geholpen uitzoeken van kleding voor een bruiloft.

We zijn goed geslaagd zowel voor de jurk als voor het pak. Goed geholpen door Erik en Ellie. We zijn een paar keer terug geweest om zowel het pak als de jurk te vermaken, zonder extra kosten.

Tegenvaller

Heel blij met mijn gekozen artikelen en dan krijg je twee dagen later een mail dat de twee bestelde artikelen niet meer voorradig zijn. En dan na twee dagen je geld terug. Slechte ervaring. Heel jammer.

Netjes en snel

Keurig netjes verpakt.

Verkoopster Anthoinette nam alle tijd en bleef super vriendelijk. Gaf goed advies en suggesties.

Bedankt voor uw reactie! Dat vinden wij leuk om te horen. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Goede winkel , online minder goed.

Vind Konijnendijk Mode een fijne zaak, kom er al jaren. Maar wat mij heeft verbaasd en dit is de tweede jaar dat dit gebeurd. Ik bestel iets online, omdat ik al van dat merk kleding heb, dus ik weet mijn maat en vervolgens word na een aantal dagen je geld teruggestort. Op de site zie je welke maten nog beschikbaar zijn en als je die dan vervolgens besteld dan verwacht je dat je de gekochte kleding ook ontvangt. Of was er een paar seconden voordat ik het wilde kopen iemand die mij net voor was? Tot twee keer toe!? Lijkt erop dat het online verkoopsysteem niet voldoende geautomatiseerd is.

Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het vervelend om te horen dat dit zo verlopen is. Wij zullen dit ook intern oppakken voor de optimalisatie van ons systeem. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

De bestelling is goed aangekomen. Meeste kleding paste prima. Shirt wat we in het blauw hadden besteld kregen we in het wit. Deze was bij nader inzien ook oké. Slechts 1 artikel gaf niet de gewenste pasvorm dus die is teruggestuurd .

Bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Altijd een welkom gevoel

Worden altijd vriendelijk geholpen, goed advies, maken tijd voor een praatje en leggen niks op ! En denken oplossend.

Bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze service! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Alles in orde

Bedankt voor uw reactie! Wat goed om te horen. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Goede service, leuke winkel!!

Goede service, vriendelijk personeel :-)

Bedankt voor uw recensie. Wat leuk om te horen dat u onze winkel zo ervaren heeft! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

snel en keurig afgeleverd

Wel jammer dat er 1 product toch niet leverbaar was, is uiteraard wel gecrediteerd maar toch jammer

Bedankt voor uw reactie! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Onze excuses voor het product wat niet meer leverbaar was. Wij proberen er alles aan te doen dat de voorraden kloppen. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

snelle en adequate service

Bedankt voor uw reactie! Wat fijn om te horen. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Keurige producten. Snel geleverd.

Fijne ervaring.

Bedankt voor uw reactie! Fijn dat het goed verlopen is. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode