goede sevice.

Pakketje spoedig ontvangen. Hartelijk dank.

Goedemorgen! Wat ontzettend fijn om te horen, wij wensen u veel plezier met uw bestelling! Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Heel blij met mijn bestelling!

Mijn bestelling super snel binnen. Helemaal Top!!!

Hi Ina, Wat fijn om te horen dat u blij bent met uw bestelling! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Online gekocht, snel geleverd , helaas moest het retour ! Ook heel snel verwerkt en het geld terug gestort . Ik ben zeer tevreden

Hi Anja, Bedankt voor de mooie woorden. Wij hopen dat u alsnog iets leuks bij ons in de winkel kunt vinden! Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Fantastische service.

Ik heb een aankoop gedaan, waarbij ik vooraf de vraag stelde of ik deze prachtige sweater wel zou passen. Konijndijk Mode is hier op een heel positieve manier in meegegaan ondanks het gegeven dat mij die mooie sweater niet paste, heb ik deze kosteloos mogen retourneren.

Goedemorgen Marion, Ontzettend bedankt voor deze mooie woorden! Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Prettig!

Mooie kleding!!

Goedemorgen, Bedankt voor dit mooie compliment! Wij wensen u alvast fijne feestdagen en hopelijk tot snel in de winkel! Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Goede service en verpakking

Goede kwaliteit Bezorging was iets later maar dat kwam vanwege drukte bij post.nl. Keurig verpakt kan niks mis mee gaan.

Goedemorgen! Wat vervelend om te horen dat u bestelling later kwam, vanwege de feestdagen is het wat drukker bij Postnl. Wij wensen u veel plezier met de bestelling en alvast fijne feestdagen. Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Ik wacht nog op een berichtje dat mijn retour zending is ontvangen !

Ik heb 2 rokken retour gestuurd maar geen berichtje gekregen dat ze ook ontvangen zijn en terug betaald gaan worden !

Gied prodict prijsverhouding

Wat een mooi compliment! Bedankt voor de mooie woorden en hopelijk zien we u snel weer terug in onze winkel! Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Geweldig winkel , met een gezellige Lunchroom.

2 keer per maand komen wij hier shoppen , we zijn dus inmiddels kind aan huis . Altijd een gezellig praatje , en worden goed geholpen, ondanks wij precies weten wat we willen. Vooraf nemen we gezellig een kopje koffie in de super gezellige Lunchroom, en na het shoppen lunchen we er nog even . Altijd een feest als je bij konijnendijk bent geweest. Groetjes Cor & Jose Brouwers

Wat fantastisch om te horen dat Konijnendijk Mode een plek is geworden waar jullie je helemaal thuis voelen! Jullie frequente bezoeken en de gezellige sfeer die jullie beschrijven in zowel de winkel als de lunchroom maken ons echt blij. Het feit dat jullie niet alleen komen voor de kleding, maar ook voor de hele ervaring, betekent enorm veel voor ons. Bedankt voor het delen van jullie geweldige ervaring en tot de volgende keer, Cor en Jose! Groetjes terug!

Via website een jas gekocht, bezorging op tijd en maat goed. Je maken waar wat je zegt, ga zo door.

Hi Rian! Wat fijn om te horen! Wij wensen u veel plezier met u bestelling! Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Mooi product, snelle levering

Hi! Wat fijn om te horen! Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Uitstekend!

Fijn contact en uitstekende service

Hi! Wat een mooi compliment! Grote dank namens team Konijnendijk Mode! Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Via internet ben ik bij jullie terecht gekomen Mooie collectie en meteen iets besteld En levering is ook prima gegaan

Hi! Wat fijn om te horen! Wij wensen u veel plezier met u bestelling! Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Keurig , nette en vlotte levering

Basic plus, is een nieuw ontdekt merk voor mij, draag maat 48, bestelde maat 46, deze maat was nog te ruim, ik heb maat 44 laten komen en deze zat perfect Mooie kwaliteit !

Hi! Wat ontzettend fijn dat u het merk Plusbasics heeft ontdekt en dat het goed zit! Wij wensen u nog veel plezier van u aankoop en wellicht tot een volgende week. Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Duidelijke website, snelle verzending en heel verzorgd!

Hi Wilma, Heel erg bedankt voor dit mooie compliment, hier zijn wij als team erg blij mee! Wij hopen u de volgende keer te verwelkomen in onze winkel! Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

super snelle bezorging

Beste Reina, Wat ontzettend fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met onze bezorgservice! Als je in de toekomst weer op zoek bent naar meer mooie kledingstukken of iets anders, staan wij zowel online als in de winkel altijd voor je klaar! Met vriendelijke groeten, Het team van Konijnendijk Mode

Goed.

Mooi optijd bezorgd en een mooi shirt

ALTIJD KLANTVRIENDELIJK!!!!

Beste Ria, Dank je wel voor je feedback! We zijn verheugd dat je ons altijd als klantvriendelijk hebt ervaren. We blijven ons best doen om je de beste service te bieden. We hopen je binnenkort weer te mogen verwelkomen bij Konijnendijk Mode voor een nog betere ervaring. Met vriendelijke groeten, Het team van Konijnendijk Mode

Kledingstuk achteraf niet op voorraad

Helaas middels schrijven in de doos van mijn deels geleverde bestelling erachter komen dat 1 kledingstuk niet meer leverbaar was. Tot op heden nog geen restitutie ontvangen op het totaal te betalen bedrag. Aangezien dit kledingstuk niet meer leverbaar is, zal dit moeten worden aangepast op de factuur. Hierover heb ik een e-mail gestuurd. Ook hiervan tot op heden niets van mogen vernemen. Uiteraard zal ik de betaling voldoen als het bedrag is aangepast. Graag hoor ik van jullie! Met vriendelijke groet

Geen bericht ontvangen na mijn bestelling.

Ik moest zelf bellen waar mijn bestelling blijft.

Beste Sjaak, Dank je wel voor je eerlijke feedback. Onze excuses dat je zelf contact moest opnemen over de status van je bestelling. We streven ernaar om onze klanten proactief op de hoogte te houden en we betreuren het dat dit niet het geval was in jouw situatie. Jouw opmerking helpt ons onze processen te verbeteren en te zorgen voor een betere ervaring in de toekomst. We hopen dat, ondanks dit voorval, de ontvangen bestelling naar tevredenheid was. Mocht je verdere vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We stellen je feedback zeer op prijs en hopen je in de toekomst een betere service te kunnen bieden. Met vriendelijke groeten, Team Konijnendijk Mode

Mooie collectie en snelle levering

Zie hierboven

Beste Caroline, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn verheugd dat je onze collectie waardeert en blij was met de snelle levering. Mocht je in de toekomst meer winkelplezier zoeken, weet dat we klaarstaan om je opnieuw van dienst te zijn bij Konijnendijk Mode. Hopelijk tot snel! Team Konijnendijk Mode

Prima!!!

Snelle reactie op mail. Oplossingsgericht.

Beste A. Hurdegaryp, Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle respons en onze focus op het vinden van oplossingen. Mocht je in de toekomst verdere vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groeten, Team Konijnendijk Mode

Vriendelijk personeel ( ook al ging mijn bestelling online fout hebben ze t keurig opgelost!)

Beste Ingrid, Dank je wel voor je feedback! We zijn blij dat je onze vriendelijke medewerkers hebt ervaren. Het spijt ons dat er een probleem was met je online bestelling, maar we zijn blij dat we het keurig hebben kunnen oplossen. Mocht je in de toekomst weer bij ons willen winkelen, weet dan dat we er zijn om je met dezelfde vriendelijkheid en toewijding te helpen. Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Zag er allemaal goed uit.

Hallo Bea, Bedankt voor je korte maar krachtige feedback. We zijn blij dat alles er goed uitzag voor jou. Stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Snelle en gratis verzending

Bodywarmer gekocht en keurig verpakt ontvangen. En niet onbelangrijk gratis verzonden. Kortom tevreden.

Beste Dirk! Bedankt voor je fijne feedback! Super om te horen dat je blij bent met de keurig verpakte bodywarmer én de gratis verzending. We zijn blij dat jij tevreden bent! Als je meer toffe items zoekt, weet je ons te vinden bij Konijnendijk Mode! Stijlvolle groeten, Team Konijnendijk Mode