Had een jurk besteld en i de wi wel opgehaald masr eerst even gepast was toch niet wat ik zocht de verkeerde kleuren voir mij dat tegen de verkoopster aan de balie gezegd, die heeft de andere verkoopster geroepen en gevraagd of we die jurk ook in een andere kleur hadden is er ook maar uitverkoop, Dus helaas masr dat noem ik prima service dat ze toch de moeite voor me doen C. Staats

Bedankt voor uw reactie. Wat fijn dat u tevreden bent over onze service! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Snel en netjes verpakt geleverd

Normaal is het fijn om in de winkel te passen en te kopen. Ik weet dat de kwaliteit goed is en daarom nu in deze tijd via de webshop besteld. Mooie producten ontvangen voor een opruimingsprijs. Ben er blij mee

Klantvriendelijk en respectvol

Het is fijn om zelf door de rekken met kleding te zoeken, het is prettig dat er iemand beschikbaar is voor advies. De Ritz is gezellig en heerlijke koffie, jammer dat er geen glutenvrij lekkers beschikbaar is.

Kocht iets on line en mocht het in de winkel ruilen, na een paar dagen geld op mijn rekening.

Bedankt voor uw reactie. Goed om te horen dat het zo netjes afgehandeld is! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Pakket snel en in goede kwaliteit ontvangen

Toppie! Goede maat, snelle service, makkelijke site om te bestellen, pakket snel geleverd. Kwaliteit goed.

Bedankt voor uw reactie. Wat fijn dat u onze webshop zo ervaren heeft! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Niet leverbaar

Had een bestelling gedaan betaald met ideal dus afgerond. Met een goed gevoel was ik nieuwsgierig wanneer ik mijn bestelling binnen zou komen. Lees ik s'avonds mijn mail en zie dat mijn bestelling niet leverbaar was, balen dus. Dit had ik ook al een keer eerder gehad. Broek besteld trui er bij uitgezocht speciaal voor bij die broek. Kreeg later ook bericht dat de broek niet leverbaar was had zo dus ook niets aan die trui. Heel jammer en een afvaller.

Bedankt voor uw reactie! Wat jammer om te horen dat uw bestelling zo verlopen is. We zullen dit intern oppakken voor de optimalisatie van ons systeem. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Goed en snel geleverd.

Mooie kwaliteit

Bedankt voor uw reactie! Wat goed om te horen. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

goed, duidelijk en snel

Goede en snelle levering.

Bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Bij een telefonisch contact, ben ik goed geholpen. De levering ging heel snel!

Bedankt voor uw reactie. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze service! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Teleurgesteld

's Avonds een T-Shirt besteld wat volgens de website aanwezig was, helaas kwam er de volgende dag een bericht dat het geld teruggestort werd omdat het artikel er niet was. De teleurstelling betreft alleen de aankoop via internet en niet mijn ervaring in de winkel. Die zijn altijd goed.

Bedankt voor uw reactie! Wij vinden dit vervelend om te horen, wij nemen dit mee in ons optimalisatieplan. Fijn om te horen dat uw winkelervaring bij ons wel altijd goed is! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Prima bedrijf

Snelle correcte levering. Ben benieuwd of het gene wat ik retour heb gestuurd ook zo snel verwerkt is. Mooie spullen

Bedankt voor uw reactie! Fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Snel

Snelle levering en met zorg verpakt

Bedankt voor uw recensie. Dat vinden wij fijn om te horen! Met vriendelijke groet. Team Konijnendijk Mode

Snelle bezorging, mooi verpakt en heel klantvriendelijk!

Bedankt voor uw reactie. Wat goed om te horen dat u zo tevreden bent over onze service! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Kwaliteit!

Zoals in de winkel klasse uitstraalt! zo werkt ook de webshop. Alles netjes verzorgd, goede communicatie. Een voorbeeld webshop! Een webshop waar je met vertrouwen kan kopen.

Bedankt voor uw reactie. Dat vinden wij leuk om te horen! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Prima verlopen bestelling; geen op of aanmerkingen, top!

Bedankt voor uw recensie. Wat goed om te horen dat alles top was! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Snel en perfekt

Snelle levering enperfect ingepakt

Bedankt voor uw recensie. Wat fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

keurig verzorgd pakket

Pakket ziet er keurig verzorgd uit!

goed en snel geleverd.

Netjes verpakt , snel verstuurd en ruime keuze.

Netjes verpakt, ruime keuze en snel verstuurd

Prachtige collectie, snel geleverd

Mooie merken, uitgebreid assortiment en heel snel en zorgvuldig geleverd. Top!

Bedankt voor uw reactie! Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Nog nooit teleurgesteld

Vanmorgen voor het eerst sinds de C. weer eens binnengestapt. Fysiek passen is zo fijn.Binnen een half uur voor 3 jurkjes geslaagd met goed en eerlijk advies. Waren nog te vroeg om te lunchen. :) Maar we zijn niet voor het laatst geweest dus dat komt wel goed.

Bedankt voor uw reactie! Wat goed om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

goede service

Ik had tijdje geleden een 10 days tasje besteld via de webshop. Later die dag werd ik gebeld dat het tasje niet meer voorradig was, maar had al wel betaald. De volgende dag had ik het aankoopbedrag + de vezendkosten weer op mijn rekening teruggestort gekregen. Goede service!

Bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Geweldige winkel, kortom genoten!

Leuke winkel, veel keus, aardige medewerkers, Lekker geluncht, koffie gedronken! Kortom hier kun je jezelf wel een dagje verwennen hoor!

Bedankt voor uw recensie. Dat vinden wij leuk om te horen! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Snel en netjes

Retouren prijzig!

Bedankt voor uw reactie. Fijn dat u tevreden bent over onze service! De tip van de retourkosten zullen wij meenemen in ons optimalisatieplan. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Duurde alleen erg lang bij de kassa. Ondanks dat het niet druk was.

Bedankt voor uw reactie! Onze excuses dat het wat langer duurde, wij doen er alles aan om onze klanten zo goed mogelijk te helpen! Fijn dat u over de rest van onze service wel erg tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode